PDA

Bekijk Volledige Versie : ben op zoek naar een meisje

JamaL_JamaL
25-03-05, 04:35
wie kan me helpen het is al vier jaa geleden dat ik haar niet meer heb gezien of gesrken
ik heb haar ontmoet in utrecht centraal
ging op haar af en zij tegen haar dat ze een leuk meisje was ze lache wehadden wat gepraat we deelden nummers uit
ze was nog met een vriending
marokaans
we hadden een keertje afgesproken ze kwam in het wit met leuke muiltjes en ik in het babyblauw
we gingen naar de film toen het pauze was had ik aar voor het erst gekust kwam nog iemand op ons af en zij a het niet mocht na die afspraak belden we vaak
maar we kregen ruzie over de tel en hadden we eve geen contact later wel en opeens niet meer
ik weet niet meer waar ze vandaan komt
en ook niet meer hoe ze heet stom maar jah

JamaL_JamaL
25-03-05, 16:50
nou ze is 1.65 zo iets
en stijl zwart haar
heel lief
ach joh

thaker3esht
31-03-05, 07:37
je hebt met een meisje gebeld, afgesproken en gezoend en je weet niet meer hoe ze heet!!! nou dat verklaart dat je echt helemaal :Iluvu: :zwaai:

Mmn
31-03-05, 22:28
Vertel iets meer over jezelf, waar je woont enz. En wanneer heb je haar het laatst gesproken, je zal toch wel iets meer weten en of hoe die vriendin heette. Rookt ze misschien, en hoe vaak heb je haar gezien. Weet je haar oude telefoonnummer misschien.

Ins
31-03-05, 23:06
Geplaatst door thaker3esht
je hebt met een meisje gebeld, afgesproken en gezoend en je weet niet meer hoe ze heet!!! nou dat verklaart dat je echt helemaal :Iluvu: :zwaai:

En ook nog gekust.

JamaL_JamaL
04-04-05, 23:35
jah het is te lang geleden
laat maar hangen

*Requia*
13-05-05, 07:16
wat een onzin schrijft deze jongen