PDA

Bekijk Volledige Versie : Jongens schieten op trein



Marsipulami
26-03-05, 14:25
Jongens schieten op trein

Uitgegeven: 26 maart 2005 00:02

ALKMAAR - Tussen Alkmaar en Heerhugowaard is vrijdagmiddag een trein beschoten met kunststof balletjes. Na een snelle alarmering van de machinist kon de politie even later drie jongens aanhouden.

De verdachten, 15 en 16 jaar uit Alkmaar en Warmerhuizen, waren in de buurt van het spoor in camouflagepakken oorlogje aan het spelen. Toen de trein passeerde heeft een van jongens gericht geschoten, meldde de regiopolitie vrijdagavond. De kracht van het speelgoedpistool was zo groot dat putjes in het plaatwerk van de trein zijn ontstaan.

De machinist en een passagier voelden zich dusdanig bedreigd dat ze aangifte hebben gedaan.

Jaroon45
26-03-05, 16:29
Lijkt me wel verantwoord speelgoed voor kinderen. Zo'n bal in je oog moet toch hard aankomen.

AARDIG
26-03-05, 16:44
Kennen jullie de nieuwe rage niet? Lekker "Buschje" spelen! Het leuke van het spelletje is, dat je net zoveel mag liegen en verzinnen! Waarschijnlijk riep 1 van hun dat er mass destruction weapons in die trein lag of een terrorist en begon iedereen te schieten! (VN doet niet mee in dit spel)

liela
27-03-05, 01:32
hahahhahahah goeie

taouanza
28-03-05, 19:05
Gezien de aantal posts moet het absoluut autochtonen zijn geweest.

AARDIG
28-03-05, 19:32
Gezien de aantal posts moet het absoluut autochtonen zijn geweest.


Ik vind ook dat het hier veel stiller is geworden! Het zwermde hier eerst van de vingerwijzers, maar nu blijkt dat de Marokkanen niet meer de Gast Arbeiders van toen waren, houd men zich wat gedeisder!

Men komt er bij RTV Noord Holland ook achter dat het niet alleen maar allochtonen zijn die slechte dingen doen! Tijdens het nieuws geven over overvallen in omgeving Haarlem ".....................en het opmerkelijke aan deze zaak is dat het autochtone Nederlanders waren........." :jammer:
Als ik de uitzending kan vinden plaats ik hem!