PDA

Bekijk Volledige Versie : wees nu eens verdaagzaam...



rikkie
26-03-05, 20:08
Opnieuw dreigen homo's in Amsterdam de dupe te worden van treiterij en geweld van Marokkaanse jongeren. Vanmorgen ontving de redactie het volgende aangrijpende relaas:
"Sinds enige tijd worden mijn partner en ik lastig gevallen door een kleine groep Marokkaanse jongeren. In het weekend zijn het er tussen de 10-15 personen. Hun leeftijd is tussen de 12-16 jaar. Het is een jaar rustig geweest en sinds de sneeuw er lag is het weer begonnen. Ik heb 2 uur in de slaapkamer door moeten brengen, ik heb de politie die avond niet gebeld omdat ik bang was dat het erger zou worden. Mijn partner werkt elke avond en is pas laat thuis. (02.00)
Sindsdien als we buiten komen of ze zien ons, dan worden we uitgescholden voor (mijn excuses voor de volgende taal), kankerhomo's, gore flikkers en strontneukers en meer van dit soort taal. We voelen ons erg naar onder dit, om het netjes te zeggen, we kunnen niet veel doen omdat anders de groep groter zal worden. Ik heb contact opgenomen met AT5 (Amsterdam tv), en die hebben me gefilmd voor het nieuws. Ook heb ik de VVD en PvdA gemaild. Ik heb vanaf de rottigheid ook de politie gebeld maar er werden alleen van die idiote vragen gesteld zoals: Is het echt wel tegen jullie, of waarom doen ze dat, zien jullie het wel goed enz.
Maar nu hebben we er werk van gemaakt, vandaag was de buurtregisseur op visite geweest en die heeft gepraat over dit, ook de PvdA en de VVD Bos en Lommer hebben gereageerd op mijn mail. Zelfs Cohen weet nu de situatie. Maar het probleem nu is dat we erg bang zijn geworden. Ik weet om eerlijk te zijn de reden niet waarom ik u mail. Maar ik ben bang en we weten niet hoe we hiermee moeten omgaan. Mijn partner werkt veel zoals ik al zei, maar ik moet nu alles in mijn eentje behoorlijk verantwoorden. Het wordt binnenkort uitgezonden bij AT5 nieuws verwacht ik. Wat ik wel begrepen heb is dat de politie ook contact met AT5 heeft genomen en ook het stadsdeel..
Ik vraag steun als dat mogenlijk is. Dit is dus wat er gaande is in Amsterdam Bos en Lommer.

sadeeQ
26-03-05, 20:13
:traan1: Zielige homootjes


Die kut geile mocrotjes , niets meer is heilig , laat ze toch een geitje gaan neuken of zo :giechel: :giechel:

Eke
26-03-05, 22:26
Geplaatst door sadeeQ
:traan1: Zielige homootjes


Die kut geile mocrotjes , niets meer is heilig , laat ze toch een geitje gaan neuken of zo :giechel: :giechel:


Sadeeq, ik ga er even serieus op in. Ongetwijfeld is het heel leuk om iemand te pesten,vooral als je er veel moppen over kunt tappen..en het door je thuisfront niet goed wordt gevonden wat die lui seksueel uitspoken


MAAR...die knullen snijden wel in hun eigen vingers...ze houden een rot reputatie in stand. Halen de pers.Komen hier zelfs op het forum. Maar het is geen positieve aandacht. Dat zou vele malen beter voor hen zijn.

Daarbij is pesten gewoon gemeen.Ieder mens is anders. Aksepteer dat nou maar.

sadeeQ
26-03-05, 22:47
Geplaatst door Eke
Sadeeq, ik ga er even serieus op in. Ongetwijfeld is het heel leuk om iemand te pesten,vooral als je er veel moppen over kunt tappen..en het door je thuisfront niet goed wordt gevonden wat die lui seksueel uitspoken


MAAR...die knullen snijden wel in hun eigen vingers...ze houden een rot reputatie in stand. Halen de pers.Komen hier zelfs op het forum. Maar het is geen positieve aandacht. Dat zou vele malen beter voor hen zijn.

Daarbij is pesten gewoon gemeen.Ieder mens is anders. Aksepteer dat nou maar.

ik geloof gewoon geen reet van dat gejank , waarschijnlijk weer een of een andere relnicht (Ron haalbier ?? ) die ff wat aandacht zoekt

tr_imparator
26-03-05, 23:54
Geplaatst door Eke


MAAR...die knullen snijden wel in hun eigen vingers...ze houden een rot reputatie in stand. Halen de pers.Komen hier zelfs op het forum.

of dat nu nog wat uitmaakt...,.

sry ik heb geen medelijden met die homo's, dont like them, maar goed 't recht zal weer zegevieren, of niet?

Juliette
26-03-05, 23:59
Geplaatst door sadeeQ
:traan1: Zielige homootjes


Die kut geile mocrotjes , niets meer is heilig , laat ze toch een geitje gaan neuken of zo :giechel: :giechel:

sadeeQ is jaloers. Wil graag zelf eens een geit neuken ofzo. Tikje obsessief ook. :moe:

Dutchguy
27-03-05, 00:17
Geplaatst door tr_imparator
of dat nu nog wat uitmaakt...,.

sry ik heb geen medelijden met die homo's, dont like them, maar goed 't recht zal weer zegevieren, of niet?

Of je ze wel of niet mag doet er niet toe. Niemand heeft het recht om een ander te terroriseren, op welke grond dan ook.

tr_imparator
27-03-05, 00:23
Geplaatst door Dutchguy
Of je ze wel of niet mag doet er niet toe. Niemand heeft het recht om een ander te terroriseren, op welke grond dan ook.


nu sla je de spijker op zn kop!

sadeeQ
27-03-05, 00:29
Geplaatst door Juliette
sadeeQ is jaloers. Wil graag zelf eens een geit neuken ofzo. Tikje obsessief ook. :moe:

:nerveus: hoeft niet persee een geit. ik hou van variaties :ego:

liela
27-03-05, 00:40
tja...ben ook van mening dat je ieder mens in zijn waarde moet laten, ongeacht zijn/haar sexuele geaardheid. Echter evenals sadeeq betwijfel ik de mate van de waarheid achter dit verhaal...so...tja

rikkie
27-03-05, 07:42
Geplaatst door tr_imparator
of dat nu nog wat uitmaakt...,.

sry ik heb geen medelijden met die homo's, dont like them, maar goed 't recht zal weer zegevieren, of niet?

Van een groep mensen bepalen (zonder dat je de hele groep persoonlijk kent), of je ze mag of niet, is het begin van discriminatie.

Ik vind het dom en kortzichtig om dit soort uitspraken te doen. Ze liggen in dezelfde lijn als bijvoorbeeld de uitspraken die Wilders doet.

Ik vind het dom en kortzichtig dat je de overeenkomst niet ziet.

Overigens geldt het spreekwoord: "What you give, is what you get".
(Voor de wetenschappers onder ons: "De Roos Van Leary").

Zolang er Marokkanen zijn die dit soort uitspraken bezigen, kan je dus rekenen (volgens bovenstande theorie), op dezelfde discriminatie, maar dan naar de Marokkanen gericht.

De tegenreactie van veel autochtonen is namelijk: "Die K*t Marokkanen zullen zich eens moeten realiseren dat ze hier in Nederland zijn...."

Deze theorie geldt voor de uitspraak van tr_imparator, maar zeer zeker ook voor die jongens in de TS.

Wortel
27-03-05, 08:27
Overigens geldt het spreekwoord: "What you give, is what you get".
(Voor de wetenschappers onder ons: "De Roos Van Leary").

Als sommigen hier de Roos van Leary eens in de praktijk van hun concrete manier van communiceren zouden toepassen, zouden sommige discussies niet zo uit de hand lopen in de sfeer van gekissebis, verharding van standpunten en onwil om elkaar nog op enige manier te willen begrijpen.
Er valt genoeg te bespreken wat een gezonde en pittige discussie verdient

Simon
27-03-05, 09:18
Het is een triest verhaal en ik geloof het wel. Echter ik geloof ook wel dat je er op een bepaalde manier mee om kan gaan. Bijvoorbeeld ... ga eens met die gasten praten in plaats van 'over' ze praten. Neem een voorbeeld aan Paul de Leeuw die wat van die blatende gastjes in zijn show uitnodigde die een grote bek over homo's hadden gehad. Dat werd een hele leuke uitzending en die gasten zijn zelfs later nog terug gekomen om de drie wijzen uit het oosten te spelen bij het kerstspel. Nu weet ik wel dat deze mensen geen bekende nederlander zijn maar toch ... ik heb ook in een buurt gewoond waar twee keer deur-aan-deur handtekeningen zijn verzameld tegen de 'hangjongeren' in de buurt. Nu stonden die niet ver van mijn voordeur en ik heb ze nog nooit iets verkeerds zien doen en ik heb dan ook niet getekend. Maar dat wordt dan gelijk weer zo'n issue in de buurt. Ik woon nu in een andere buurt. Amsterdam-West. Ik zag een groepje van die jongeren een fiets naar een vaart slepen om erin te donderen. Leuke plons! Ik stap er dan wel op af om te vragen waar ze mee bezig zijn en waarom ze dat doen.

rikkie
27-03-05, 09:58
Geplaatst door Simon
Het is een triest verhaal en ik geloof het wel. Echter ik geloof ook wel dat je er op een bepaalde manier mee om kan gaan. Bijvoorbeeld ... ga eens met die gasten praten in plaats van 'over' ze praten. Neem een voorbeeld aan Paul de Leeuw die wat van die blatende gastjes in zijn show uitnodigde die een grote bek over homo's hadden gehad. Dat werd een hele leuke uitzending en die gasten zijn zelfs later nog terug gekomen om de drie wijzen uit het oosten te spelen bij het kerstspel. Nu weet ik wel dat deze mensen geen bekende nederlander zijn maar toch ... ik heb ook in een buurt gewoond waar twee keer deur-aan-deur handtekeningen zijn verzameld tegen de 'hangjongeren' in de buurt. Nu stonden die niet ver van mijn voordeur en ik heb ze nog nooit iets verkeerds zien doen en ik heb dan ook niet getekend. Maar dat wordt dan gelijk weer zo'n issue in de buurt. Ik woon nu in een andere buurt. Amsterdam-West. Ik zag een groepje van die jongeren een fiets naar een vaart slepen om erin te donderen. Leuke plons! Ik stap er dan wel op af om te vragen waar ze mee bezig zijn en waarom ze dat doen.

ik denk dat het mer een taak van de ouders is om eens met die gasten te praten!

kaaskop
27-03-05, 10:21
Geplaatst door sadeeQ
ik geloof gewoon geen reet van dat gejank , waarschijnlijk weer een of een andere relnicht (Ron haalbier ?? ) die ff wat aandacht zoekt



Geplaatst door liela
Echter evenals sadeeq betwijfel ik de mate van de waarheid achter dit verhaal...so...tja

Het blijft toch een wonderlijk forum. Als er een topic wordt geopend met het persoonlijk relaas van het geweldadige optreden van racistische politie tegen een volkomen onschuldige Marokkaanse jongere dan buitelen de prikkers hier over elkaar heen om hun gal maar te spuien hoe onterecht het is dat de Marokkanen altijd door de politie worden lastiggevallen ook al hebben ze niks gedaan, is Nederland een kloteland, deugt er sowieso niks van de kaaskoppen en al die andere blabla. Nu het relaas van iemand die last heeft van Marokkaanse hangjongenen, en ja die bestaan echt, en dan wordt er door twee prikkers direct getwijfeld aan het waarheidsgehalte van het verhaal. Ik zal die zure Taouanza wel weer over me heen krijgen maaarreh is dit niet een heel klein beetje meten met twee maten?

sadeeQ
27-03-05, 11:00
Geplaatst door kaaskop
Het blijft toch een wonderlijk forum. Als er een topic wordt geopend met het persoonlijk relaas van het geweldadige optreden van racistische politie tegen een volkomen onschuldige Marokkaanse jongere dan buitelen de prikkers hier over elkaar heen om hun gal maar te spuien hoe onterecht het is dat de Marokkanen altijd door de politie worden lastiggevallen ook al hebben ze niks gedaan, is Nederland een kloteland, deugt er sowieso niks van de kaaskoppen en al die andere blabla. Nu het relaas van iemand die last heeft van Marokkaanse hangjongenen, en ja die bestaan echt, en dan wordt er door twee prikkers direct getwijfeld aan het waarheidsgehalte van het verhaal. Ik zal die zure Taouanza wel weer over me heen krijgen maaarreh is dit niet een heel klein beetje meten met twee maten?

Volgens Verdonk is er geen discriminatie en geen racisme in nederland , dus duvel gewoon lekker op met je gejank :melig: :melig:

rikkie
27-03-05, 11:04
Geplaatst door sadeeQ
Volgens Verdonk is er geen discriminatie en geen racisme in nederland , dus duvel gewoon lekker op met je gejank :melig: :melig:

:terrorist :maffia: :zweep: :stomp: :motorzaag :kotsen: :fuckit2: :laser: :kalasniko :sniper: :auw: :knife_hea:terrorist :maffia: :zweep: :stomp: :motorzaag :kotsen: :fuckit2: :laser: :kalasniko :sniper: :auw: :knife_hea:terrorist :maffia: :zweep: :stomp: :motorzaag :kotsen: :fuckit2: :laser: :kalasniko :sniper: :auw: :knife_hea:terrorist :maffia: :zweep: :stomp: :motorzaag :kotsen: :fuckit2: :laser: :kalasniko :sniper: :auw: :knife_hea:terrorist :maffia: :zweep: :stomp: :motorzaag :kotsen: :fuckit2: :laser: :kalasniko :sniper: :auw: :knife_hea:terrorist :maffia: :zweep: :stomp: :motorzaag :kotsen: :fuckit2: :laser: :kalasniko :sniper: :auw: :knife_hea:terrorist :maffia: :zweep: :stomp: :motorzaag :kotsen: :fuckit2: :laser: :kalasniko :sniper: :auw: :knife_hea:terrorist :maffia: :zweep: :stomp: :motorzaag :kotsen: :fuckit2: :laser: :kalasniko :sniper: :auw: :knife_hea

sadeeQ
27-03-05, 11:08
Geplaatst door rikkie
:terrorist :maffia: :zweep: :stomp: :motorzaag :kotsen: :fuckit2: :laser: :kalasniko :sniper: :auw: :knife_hea


:engel: Wat een frustratie , wat een kut leven zul je toch hebben :argwaan:

rikkie
27-03-05, 11:11
Geplaatst door sadeeQ
:engel: Wat een frustratie , wat een kut leven zul je toch hebben :argwaan:

Kan ik beter tegen jouw zeggen, wat een frustratie, wat een kutleven zul je toch hebben, en als je het niet hebt, krijg je het welicht!

sadeeQ
27-03-05, 11:25
Geplaatst door rikkie
Kan ik beter tegen jouw zeggen, wat een frustratie, wat een kutleven zul je toch hebben, en als je het niet hebt, krijg je het welicht!

:Iluvu:Kutleven , iik ben gek op k.t. misschien moet jij het ook proberen .:o

wytze
27-03-05, 11:25
ik ben benieuwd waar zich dit in B&L afspeelt.
Op zich kan het natuurlijk.Er wonen 34.000 mensen in B&L en het zou dus kunnen dat daar een kleine groep jongeren vervelend is tegen deze homo's.
Ik vraag mij wel ernstig af of dat anders was toen B&L nog een volledig blanke arbeiderswijk was.

kaaskop
27-03-05, 11:26
Geplaatst door sadeeQ
Volgens Verdonk is er geen discriminatie en geen racisme in nederland , dus duvel gewoon lekker op met je gejank :melig: :melig:

Maak je geen zorgen, de dag dat ik jou serieus ga nemen moet nog steeds komen

sadeeQ
27-03-05, 11:29
Geplaatst door kaaskop
Maak je geen zorgen, de dag dat ik jou serieus ga nemen moet nog steeds komen

Tot die dag komt , mag je me gerust :zwaai:

rikkie
27-03-05, 11:35
Ik vind dit bericht beledigend:


Geplaatst door sadeeQ
Van te veel stront ragen worden je hersenen als stront


en dit bericht provocerend en ordinair:


Geplaatst door sadeeQ
Tot die dag komt , mag je me gerust komen pijpen



Hoe zit dat met die strafpunten?

sadeeQ
27-03-05, 11:42
Geplaatst door rikkie
Ik vind dit bericht beledigend:





Niets beledigends, is gewoon een feit ,en jij bent het bewijs daarvan :p




Hoe zit dat met die strafpunten?

Als je ff bukt dan wil ik je wel ff straffen :stomp:

Rabi'ah.
27-03-05, 11:50
sadeeq.......ik hou van je! :D

:haha:

sadeeQ
27-03-05, 11:53
Geplaatst door Rabi'ah.
sadeeq.......ik hou van je! :D

:haha:

:wow: Wil je weer met me trouwen??? :love:

Joesoef
27-03-05, 12:00
Rikkie,

Doe een assertiviteitscursus, noem je zelf voortaan Rik en zeg je partner wat je dwars zit.


De reacties komen niet door jouw homo zijn maar door de manier waarop jij je opsteld.

rikkie
27-03-05, 12:02
Geplaatst door Joesoef
Rikkie,

Doe een assertiviteitscursus, noem je zelf voortaan Rik en zeg je partner wat je dwars zit.


De reacties komen niet door jouw homo zijn maar door de manier waarop jij je opsteld.


kan het zelfde van tal zich gediscriminerd voelende kut marokkanen zeggen!

Joesoef
27-03-05, 12:03
Geplaatst door rikkie
kan het zelfde van tal zich gediscriminerd voelende kut marokkanen zeggen!


Boos worden is een goede stap in de richting, nu je boosheid nog leren sturen. Je komt er wel!

rikkie
27-03-05, 12:06
Geplaatst door Joesoef
Boos worden is een goede stap in de richting, nu je boosheid nog leren sturen. Je komt er wel!
doe niet zo arrogant!

ik heb het gehad hier, al die marokkanen zijn hetzelfde! O zo snel zich gediscrimineerd voelen, mar enigszins normaal omgaan met homo's of vrouwen zit er niet in. Het is een kutvolk, en ik ga wilders stemmen! rot maar lekker op allemaal!

blokkeer me maar!

er wordt hier constant met twee maten gemeten! stelletje debielen!

Joesoef
27-03-05, 12:07
Geplaatst door rikkie
doe niet zo arrogant!

ik heb het gehad hier, al die marokkanen zijn hetzelfde! O zo snel zich gediscrimineerd voelen, mar enigszins normaal omgaan met homo's of vrouwen zit er niet in. Het is een kutvolk, en ik ga wilders stemmen! rot maar lekker op allemaal!

blokker me maar!


Oefenen Rik, blijven oefenen. Je komt er wel.

sadeeQ
27-03-05, 12:09
Geplaatst door rikkie
doe niet zo arrogant!

ik heb het gehad hier, al die marokkanen zijn hetzelfde! O zo snel zich gediscrimineerd voelen, mar enigszins normaal omgaan met homo's of vrouwen zit er niet in. Het is een kutvolk, en ik ga wilders stemmen! rot maar lekker op allemaal!

blokkeer me maar!

er wordt hier constant met twee maten gemeten! stelletje debielen!

:zwaai: weer een varken over de rooie , heerlijke gezicht :haha:

http://www.coral-lab.org/~gac1/images/angry.JPG

kaaskop
27-03-05, 12:38
Geplaatst door Rabi'ah.
sadeeq.......ik hou van je! :D

:haha:

Jammer voor je, Sadeeq heeft zich bekeerd tot de herenliefde:


Geplaatst door sadeeQ
Tot die dag komt , mag je me gerust komen pijpen

wytze
27-03-05, 12:59
Het is winst als rikkie inziet dat hij zich feitelijk net zo gedraagt als de jongetjes waar hij het over heeft.

maar rikkie, denk je nou echt dat het vroeger anders was toen B&L volledig blank was?

delirious
27-03-05, 13:04
Geplaatst door wytze
Het is winst als rikkie inziet dat hij zich feitelijk net zo gedraagt als de jongetjes waar hij het over heeft.

maar rikkie, denk je nou echt dat het vroeger anders was toen B&L volledig blank was?

Hoppa, dat is em!! :D

duende
27-03-05, 13:37
Geplaatst door sadeeQ
:traan1: Zielige homootjes


Die kut geile mocrotjes , niets meer is heilig , laat ze toch een geitje gaan neuken of zo
Fijn om te zien dat je als goed moslim nog een beetje plezier kan hebben in het leed van anderen. Geniet er maar van..Je krijgt vast een aai nover je bolletje van de imaam.
En daarna kan je weer de zielige marrokaan uithangen...de onbegrepene, de arme moslim, de kansarme...:giechel: :giechel:Je plaats ook leuke topics.. Als je maar homo's kan discrimineren. Zoek je die artikelen speciaal in de telegraaf op op om je te verlustigen?
Zo iets van:"kijken of er nog iets ranzigs in de krant te vinden is, dan plaats ik dit op de website".
Ik vind je een bekrompen, zielige, hypocriete mafketel. :kotsen:
Ik ben zelf hetrosexueel maar ik kan er niet over uit dat mensen lastig gevallen worden vanwege hun sexuele geaardheid. Wat doen ze jou er voor kwaad mee? Ik wens niet te discrimineren, maar als die rotjochies er zo een moeite mee hebben kunnen ze beter emigreren naar een land als Iran of Saoudie Arabie. Kunnen ze helemaal volgens Allahs geboden leven en hoeven ze geen aanstoot te nemen aan z.g. westerse perversies.

duende
27-03-05, 13:45
Geplaatst door sadeeQ
ik geloof gewoon geen reet van dat gejank , waarschijnlijk weer een of een andere relnicht (Ron haalbier ?? ) die ff wat aandacht zoekt
Zelfde als met dat Marrokaanse en moslim gejank..Is allemaal niet waar, en wilders gaat graag bloemetjes plukken met de imaam van de Al Twaheed moskee in Amsterdam. En verdonk vind dat alle asielzoekers welkom zijn. Ik ben blij dat je, je ware gezicht laat zien. Creep.

sadeeQ
27-03-05, 13:47
Geplaatst door duende
Fijn om te zien dat je als goed moslim nog een beetje plezier kan hebben in het leed van anderen. Geniet er maar van..Je krijgt vast een aai nover je bolletje van de imaam.
En daarna kan je weer de zielige marrokaan uithangen...de onbegrepene, de arme moslim, de kansarme...:giechel: :giechel:Je plaats ook leuke topics.. Als je maar homo's kan discrimineren. Zoek je die artikelen speciaal in de telegraaf op op om je te verlustigen?
Zo iets van:"kijken of er nog iets ranzigs in de krant te vinden is, dan plaats ik dit op de website".
Ik vind je een bekrompen, zielige, hypocriete mafketel. :kotsen:
Ik ben zelf hetrosexueel maar ik kan er niet over uit dat mensen lastig gevallen worden vanwege hun sexuele geaardheid. Wat doen ze jou er voor kwaad mee? Ik wens niet te discrimineren, maar als die rotjochies er zo een moeite mee hebben kunnen ze beter emigreren naar een land als Iran of Saoudie Arabie. Kunnen ze helemaal volgens Allahs geboden leven en hoeven ze geen aanstoot te nemen aan z.g. westerse perversies.

Voor de duidelijkheid domme varken

A: ik ben geen Marokkaan, maar een Amerikaan

B: ik ben geen moslim , maar een jood

C: Ik ben geen hetro maar homo

D: als die homo's lastig gevallen worden dan vind ik het zielig en verwacht ik dat er opgetreden wordt, wat is daar zo vreemd aan ?

E : Die geflipt relnicht van rikkie de flippie heeft nog nooit iets geplaatst wat op volledige waarheid berust

en als laatste

F: Lik mijn reet met je gejank , ik lig er werkelijk wakker van :giechel: :giechel:

nard
27-03-05, 13:53
Geplaatst door wytze
ik ben benieuwd waar zich dit in B&L afspeelt.
Op zich kan het natuurlijk.Er wonen 34.000 mensen in B&L en het zou dus kunnen dat daar een kleine groep jongeren vervelend is tegen deze homo's.
Ik vraag mij wel ernstig af of dat anders was toen B&L nog een volledig blanke arbeiderswijk was.


Doe je ogen toch es open, knuppel, en lees deze draad nog eens rustig even door. Jij blijft ook maar hardnekkig de andere kant opkijken he? En maar blijven roepen dat er niets aan de hand is. En maar relativeren met argumenten die totaal geen hout snijden.

De enige die ik hier werkelijk serieus zie reageren is duende. Verder niemand. Bij zijn reactie sluit ik me aan. Ook al zou de beginpost fake zijn, hetgeen niemand kan weten, dan nog vind ik de reacties van de meesten werkelijk inferieur.

Als ik deze draad overlees dan word ik bijzonder gesterkt in de visie dat er werkelijk verschil is in superioriteit van culturen.
De konsekwentie is eenvoudig.

duende
27-03-05, 13:54
Geplaatst door Rabi'ah.
sadeeq.......ik hou van je! :D
Lobi nanga lespeki de a moro bun broiki gi libisma.
Liefde en respect zijn de beste brug voor de mensheid.

Geloof je, je zelf nog?
Hypocriete muts. :haha:

Dutchguy
27-03-05, 13:56
SadeeQ, hier komen. Je verdient straf. :p

duende
27-03-05, 13:57
Geplaatst door sadeeQ
Voor de duidelijkheid domme varken

A: ik ben geen Marokkaan, maar een Amerikaan

B: ik ben geen moslim , maar een jood

C: Ik ben geen hetro maar homo

D: als die homo's lastig gevallen worden dan vind ik het zielig en verwacht ik dat er opgetreden wordt, wat is daar zo vreemd aan ?

E : Die geflipt relnicht van rikkie de flippie heeft nog nooit iets geplaatst wat op volledige waarheid berust

en als laatste

F: Lik mijn reet met je gejank , ik lig er werkelijk wakker van :giechel: :giechel:

Van mij hoef je ook niet wakker te liggen. rukkertje.
Van mij mag je heeeeeeeel lang slapen.
Hoef ik dat oeverloze rascistische geleuter niet van je te lezen.
Echt je bent een intens laf ventje. Ik raad je aan veel gras te gaan eten en piano te gaan spelen.

sadeeQ
27-03-05, 14:04
Geplaatst door duende
Van mij hoef je ook niet wakker te liggen. rukkertje.
Van mij mag je heeeeeeeel lang slapen.
Hoef ik dat oeverloze rascistische geleuter niet van je te lezen.
Echt je bent een intens laf ventje. Ik raad je aan veel gras te gaan eten en piano te gaan spelen.


ik moet juist een hoop neuken :wijs:

sadeeQ
27-03-05, 14:06
Geplaatst door Dutchguy
SadeeQ, hier komen. Je verdient straf. :p

:stout: ik ben gek op SM , maar je moet nog ff wachten tot mijn leren pakje af is :ergleuk:

duende
27-03-05, 14:07
Geplaatst door sadeeQ
Voor de duidelijkheid domme varken
F: Lik mijn reet met je gejank , ik lig er werkelijk wakker van :giechel: :giechel:
Bang voor je eigen latente homosexualiteit, ventje. Je bent geobsedeerd door kak. Beetje in het anaal, vegetative stadium blijven hangen? dat zie je wel meer met latent homosexuele homo haters.

Waarom moet ik je reet likken. Vind je dat lekker als een man dat doet. Fantaseer je zeker over als je in bed ligt. Wat laat jij, je in de kaart kijken. Misschien kom je binnenkort eindelijk uit de kast. Je jurk heb je al aan , je moet alleen dat zielige vlas baardje nog afscheren en hopla weer een travo er bij. :lachu: :lachu: :lachu:

Dutchguy
27-03-05, 14:08
Geplaatst door sadeeQ
:stout: ik ben gek op SM , maar je moet nog ff wachten tot mijn leren pakje af is :ergleuk:

LOL :hihi:

sadeeQ
27-03-05, 14:08
Geplaatst door duende
Ik ben blij dat je, je ware gezicht laat zien. Creep.

:D je moet eens mijn ware lul zien :lekpuh:

sadeeQ
27-03-05, 14:09
Geplaatst door Dutchguy
LOL :hihi:

:schok: zolang het maar geen LUL is :fuckit:

rikkie
27-03-05, 14:09
Geplaatst door nard
.......Ook al zou de beginpost fake zijn........

de begin post is NIET FAKE. De reactie kwam binnen bij de redactie van de gaykrant.

sadeeQ
27-03-05, 14:10
Geplaatst door duende
Bang voor je eigen latente homosexualiteit, ventje. Je bent geobsedeerd door kak. Beetje in het anaal, vegetative stadium blijven hangen? dat zie je wel meer met latent homosexuele homo haters.

Waarom moet ik je reet likken. Vind je dat lekker als een man dat doet. Fantaseer je zeker over als je in bed ligt. Wat laat jij, je in de kaart kijken. Misschien kom je binnenkort eindelijk uit de kast. Je jurk heb je al aan , je moet alleen dat zielige vlas baardje nog afscheren en hopla weer een travo er bij. :lachu: :lachu: :lachu:

:lachu: ik weet het , je poep gaatje begint te jeuken :p

Dutchguy
27-03-05, 14:10
Geplaatst door sadeeQ
:schok: zolang het maar geen LUL is :fuckit:

Och als je helemaal in het leer zit kan je toch weinig gebeuren. :)

duende
27-03-05, 14:12
Geplaatst door sadeeQ
:D je moet eens mijn ware lul zien :lekpuh:
Nog exhibisionist ook....
Volgens mij ben je nog maagd..lulletje rozewater.
Grote bek maar je durft geen vrouw onder ogen te komen.
Misschien hoop je ooit je kleine zusje te kunnen pakken (als je dat zielige stompje van je overeind kan krijgen natuurlijk).
Kan je aan je vriendjes laten zien dat je echt een kerel bent. :vingers:

sadeeQ
27-03-05, 14:13
Geplaatst door duende
Nog exhibisionist ook....
Volgens mij ben je nog maagd..lulletje rozewater.
Grote bek maar je durft geen vrouw onder ogen te komen.
Misschien hoop je ooit je kleine zusje te kunnen pakken (als je dat zielige stompje van je overeind kan krijgen natuurlijk).
Kan je aan je vriendjes laten zien dat je echt een kerel bent. :vingers:

:giechel: :giechel:

ik ben een speciale geval . ik neuk alleen honden ,varkens en geiten :giechel: :giechel:

duende
27-03-05, 14:15
Geplaatst door sadeeQ
:lachu: ik weet het , je poep gaatje begint te jeuken :p
Nu snap ik plaatjes van die baby en de voorovergebogen Bart Simson..
je valt op kleutertjes. Vandaar die grote bek over je pikkie en je homo haat.. Kan je de mensen aflijden van je eigen frustraties.
:hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

kaaskop
27-03-05, 14:16
Geplaatst door sadeeQ
:D je moet eens mijn ware lul zien :lekpuh:

Kan jij dan aan een electronenmicroscoop komen? :hihi:

duende
27-03-05, 14:17
Geplaatst door sadeeQ
:giechel: :giechel:

ik ben een speciale geval . ik neuk alleen honden ,varkens en geiten :giechel: :giechel:
Je wordt steeds zwakker... Nee kleutertjes dat is jouw ding.
Vies pederastje. :lole:

sadeeQ
27-03-05, 14:17
Geplaatst door duende
Nu snap ik plaatjes van die baby en de voorovergebogen Bart Simson..
je valt op kleutertjes. Vandaar die grote bek over je pikkie en je homo haat.. Kan je de mensen aflijden van je eigen frustraties.
:hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

:stomp: je hebt me door , en nu vertel me ff , ben je een hond of een varken ? of toch een geit ?

op zaterdag en zondag neuk ik helaas voor je geen onrein beesten zoals honden en varkens, je zal dus ff tot morgen moeten wachten .
:maf2:

sadeeQ
27-03-05, 14:23
Opnieuw dreigen marokkaanen in Amsterdam de dupe te worden van treiterij en geweld van homo paren. Vanmorgen ontving de redactie het volgende aangrijpende relaas:
"Sinds enige tijd worden mijn gezin en ik lastig gevallen door een kleine groep homo's j In het weekend zijn het er tussen de 10-15 personen. Hun leeftijd is tussen de 22-86 jaar. Het is een jaar rustig geweest en sinds de sneeuw er lag is het weer begonnen. Ik heb 2 uur in de slaapkamer door moeten brengen, ik heb de politie die avond niet gebeld omdat ik bang was dat het erger zou worden.
Sindsdien als we buiten komen of ze zien ons, dan worden we uitgescholden voor (mijn excuses voor de volgende taal), kankermocro's, gore mocro's en geitenneukers en meer van dit soort taal. We voelen ons erg naar onder dit, om het netjes te zeggen, we kunnen niet veel doen omdat anders de groep groter zal worden. Ik heb contact opgenomen met AT5 (Amsterdam tv), en die hebben me gefilmd voor het nieuws. Ook heb ik de VVD en PvdA gemaild. Ik heb vanaf de rottigheid ook de politie gebeld maar er werden alleen van die idiote vragen gesteld zoals: Is het echt wel tegen jullie, of waarom doen ze dat, zien jullie het wel goed enz.
Maar nu hebben we er werk van gemaakt, vandaag was de buurtregisseur op visite geweest en die heeft gepraat over dit, ook de PvdA en de VVD Bos en Lommer hebben gereageerd op mijn mail. Zelfs Cohen weet nu de situatie. Maar het probleem nu is dat we erg bang zijn geworden. Ik weet om eerlijk te zijn de reden niet waarom ik u mail. Maar ik ben bang en we weten niet hoe we hiermee moeten omgaan. Mijn partner werkt veel zoals ik al zei, maar ik moet nu alles in mijn eentje behoorlijk verantwoorden. Het wordt binnenkort uitgezonden bij AT5 nieuws verwacht ik. Wat ik wel begrepen heb is dat de politie ook contact met AT5 heeft genomen en ook het stadsdeel..
Ik vraag steun als dat mogenlijk is. Dit is dus wat er gaande is in Amsterdam Bos en Lommer.





:haha: :haha:


deze brief is vanmorgen binnen gekomen bij de redactie , eerlijk waar :chef: :chef:

duende
27-03-05, 14:26
Geplaatst door sadeeQ
:stomp: je hebt me door , en nu vertel me ff , ben je een hond of een varken ? of toch een geit ?

op zaterdag en zondag neuk ik helaas voor je geen onrein beesten zoals honden en varkens, je zal dus ff tot morgen moeten wachten .
:maf2:
Het enige onreine beest ben jij.
Laf, gefrustreerd, dom en onbehouwen.
Maar toch laat je weer zien dat je het graag met een man doet.
Hoe je, je er ook uit probeerd te draaien met botte reacties. Het is duidelijk dat je behoorlijk met je eigen sexuele gevoelens overhoop ligt.
Je moet maar eens een psychiater opzoeken misschien is er nog wat te redden aan die borderline persoonlijkheid van je.
Zo niet dan kunnen de prikkers die voor de doodstraf zijn weer dood en verderf over je afroepen als je, je vergrepen hebt aan een kind.

sadeeQ
27-03-05, 14:28
Geplaatst door duende
Het enige onreine beest ben jij.
Laf, gefrustreerd, dom en onbehouwen.
Maar toch laat je weer zien dat je het graag met een man doet.
Hoe je, je er ook uit probeerd te draaien met botte reacties. Het is duidelijk dat je behoorlijk met je eigen sexuele gevoelens overhoop ligt.
Je moet maar eens een psychiater opzoeken misschien is er nog wat te redden aan die borderline persoonlijkheid van je.
Zo niet dan kunnen de prikkers die voor de doodstraf zijn weer dood en verderf over je afroepen als je, je vergrepen hebt aan een kind.

:lekpuh: hou je gejank nou voor straks , vertel me nou eerst of je nou een varken of een hond bent :giechel:

duende
27-03-05, 14:37
Geplaatst door sadeeQ
:lekpuh: hou je gejank nou voor straks , vertel me nou eerst of je nou een varken of een hond bent :giechel:
Je reacties worden steeds zwakker, en zwakker.
Echt jochie er is iets wezenlijks mis met je geestesgesteldheid. Ik raad je met klem aan contact op te nemen met een psych anders eindig je nog in de van Mesdag kliniek. :vingers:

duende
27-03-05, 14:42
Geplaatst door sadeeQ
:lekpuh: hou je gejank nou voor straks , vertel me nou eerst of je nou een varken of een hond bent :giechel:
Alleen dit soort domme vragen laat al zien dat je niet helemaal in de realiteit leeft. Geloof je ook dat dieren kunnen praten en in kabouters?

sadeeQ
27-03-05, 14:45
Geplaatst door duende
Je reacties worden steeds zwakker, en zwakker.
Echt jochie er is iets wezenlijks mis met je geestesgesteldheid. Ik raad je met klem aan contact op te nemen met een psych anders eindig je nog in de van Mesdag kliniek. :vingers:

:hihi: volgens mij heb je de boodschap nog niet helemaal begrepen :haha:

met jou soort ongedierte doe ik andere dingen ..dat heb ik je al laten weten dacht ik . :hihi:

Een jankerige nazi-hond die zijn dagen slijt op een marokkaanse forum met discusies over lulltjes en kontjes , dat is pas een normale
geval :haha: :haha: :haha:

duende
27-03-05, 14:55
Geplaatst door sadeeQ
:hihi: volgens mij heb je de boodschap nog niet helemaal begrepen :haha:

met jou soort ongedierte doe ik andere dingen ..dat heb ik je al laten weten dacht ik . :hihi:

Een jankerige nazi-hond die zijn dagen slijt op een marokkaanse forum met discusies over lulltjes en kontjes , dat is pas een normale
geval :haha: :haha: :haha:
En wat doe je dan?
Vertel eens, laat je zieke fantasie de vrijeloop. Sukkeltje.

sadeeQ
27-03-05, 14:57
Geplaatst door duende
En wat doe je dan?
Vertel eens, laat je zieke fantasie de vrijeloop. Sukkeltje.

Wat ik doe ? :melig:

jou en je soortgenoten over de rooie krijgen , is mijn dag weer helemaal toppie :boogie: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

duende
27-03-05, 16:14
Geplaatst door sadeeQ
Wat ik doe ? :melig:

jou en je soortgenoten over de rooie krijgen , is mijn dag weer helemaal toppie :boogie: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Maar ik ga helemaal niet over de rooie. Dus ook daarin slaag je niet.
Echt je bent een impotent mannetje.
Ik hoop niet dat je nu uit pure frustratie oude van dagen op straat gaat terroriseren met je heldhaftige vriendjes. HELD.
SadeeQ klinkt als sad dick...zielig pikkie:zwaai:
Zwakte bod op zwakte bod, zoals deze:
Een jankerige nazi-hond die zijn dagen slijt op een marokkaanse forum met discusies over lulltjes en kontjes , dat is pas een normale
Je realiteits zin ontbreekt echt. Jij bent de gene die schutting taal gebruikt en jij bent degene die zich zelf steeds verder in het moeras trekt. Meelijwekkend..Jij verwijt mij een nazi te zijn, dat heb je dus mis.
Jij komt er dichter in de buurt, maar zelf jij kan geen nazi zijn daar ben je nog te laf en te stom voor. Meelopertje. :maf2:

~Panthera~
27-03-05, 17:00
Wat is hier gebeurd ? :schok:

En dat noemt zich ""mannen" ? :maf2: :kotsen:

Mag ik even lachen ?? http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/24.gif

K zou spontaan lesbisch worden. :moe:

wytze
27-03-05, 17:12
quote:
"Doe je ogen toch es open, knuppel, en lees deze draad nog eens rustig even door. Jij blijft ook maar hardnekkig de andere kant opkijken he? En maar blijven roepen dat er niets aan de hand is. En maar relativeren met argumenten die totaal geen hout snijden."

Kijk dit is nou es interessant.Onze nard uit Rotterdam weet hoe het hier zit in Bos&Lommer.
Ik kan dat als buurtbewoner natuurlijk allemaal niet zien. Ik kijk hardnekkig de andere kant op terwijl er onder mijn ogen aan de lopende band homo's worden lastig gevallen hier in de buurt .
En het snijdt geen hout om te zeggen dat het in volledig blank B&L hoogstwaarschijnlijk echt niet anders was voor homo's. Nee, want de blanke cultuur is superieur!!


quote:
"De enige die ik hier werkelijk serieus zie reageren is duende."

Grapjas.

quote:
"Verder niemand. Bij zijn reactie sluit ik me aan. Ook al zou de beginpost fake zijn, hetgeen niemand kan weten, dan nog vind ik de reacties van de meesten werkelijk inferieur."


Ja. duende reageert op hoog niveau!!

quote
"Als ik deze draad overlees dan word ik bijzonder gesterkt in de visie dat er werkelijk verschil is in superioriteit van culturen."
De konsekwentie is eenvoudig: nard sluit zich aan bij michieltje smit.


Nou nard, ik kan je een geheimpje vertellen. Bos&Lommer is een rustige buurt met relatief heel weinig incidenten. 's Avonds laat kunnen zelfs oudere vrouwen veilig over straat. Bos&Lommer hoort tot de veilige wijken in Amsterdam. Weet je waar hte het onveiligst is: o.a in het Centrum waar de minste marokkanen wonen.

duende
27-03-05, 18:47
Geplaatst door ~Panthera~
Wat is hier gebeurd ? :schok:

En dat noemt zich ""mannen" ? :maf2: :kotsen:

Mag ik even lachen ?? http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/24.gif

K zou spontaan lesbisch worden. :moe:
Succes, geef ff een seintje als je, je diploma gehaald hebt. :duim:

sadeeQ
27-03-05, 20:20
Geplaatst door duende
Maar ik ga helemaal niet over de rooie. Dus ook daarin slaag je niet.
Echt je bent een impotent mannetje.
Ik hoop niet dat je nu uit pure frustratie oude van dagen op straat gaat terroriseren met je heldhaftige vriendjes. HELD.
SadeeQ klinkt als sad dick...zielig pikkie:zwaai:
Zwakte bod op zwakte bod, zoals deze:
Je realiteits zin ontbreekt echt. Jij bent de gene die schutting taal gebruikt en jij bent degene die zich zelf steeds verder in het moeras trekt. Meelijwekkend..Jij verwijt mij een nazi te zijn, dat heb je dus mis.
Jij komt er dichter in de buurt, maar zelf jij kan geen nazi zijn daar ben je nog te laf en te stom voor. Meelopertje. :maf2:

:haha: :haha:

Denk aan je hartje dude , ik wil geen dode honden op mijn geweten hebben op zondag's , ik ben nu aan het vasten :schrik:

Rabi'ah.
27-03-05, 21:50
Geplaatst door sadeeQ
:wow: Wil je weer met me trouwen??? :love:

Nu meteen! :D

Joesoef
27-03-05, 22:06
Geplaatst door Rabi'ah.
Nu meteen! :D


Als jullie mijn getuige willen zijn dan ben ik zo meteen jullie getuige :).

sadeeQ
27-03-05, 22:08
Geplaatst door Rabi'ah.
Nu meteen! :D

:argwaan: met of zonder huwelijksvoorwaarden ??

Rabi'ah.
27-03-05, 22:12
Geplaatst door Joesoef
Als jullie mijn getuige willen zijn dan ben ik zo meteen jullie getuige :).

Ok, maar dan moeten we er nog 1 zien te regelen.......

Rabi'ah.
27-03-05, 22:14
Geplaatst door sadeeQ
:argwaan: met of zonder huwelijksvoorwaarden ??

Met als enige voorwaarde dat je geitjes wegdoet. :strik:






En een bruidsschat van boven de 3 ton graag.. :hihi: :duivels:

Joesoef
27-03-05, 22:15
Geplaatst door Rabi'ah.
Met als enige voorwaarde dat je geitjes wegdoet. :strik:






En een bruidsschat van boven de 3 ton graag.. :hihi: :duivels:


Een olifant ipv geitjes :p

Joesoef
27-03-05, 22:16
Geplaatst door Rabi'ah.
Ok, maar dan moeten we er nog 1 zien te regelen.......


Voor de rest zitten er nu hier alleen kafirs :zegniets:

Rabi'ah.
27-03-05, 22:23
Geplaatst door Joesoef
Een olifant ipv geitjes :p

PARDON? :schok:



Ik hoop voor jou en je algehele fysieke en geestelijke gezondheid, dat je mij NIET met een olifant vergeleek. :mad:

Juliette
27-03-05, 22:31
Geplaatst door Joesoef
Voor de rest zitten er nu hier alleen kafirs :zegniets:

Belgische kafirs dan nog :duim:

Rabi'ah.
27-03-05, 22:33
Geplaatst door Joesoef
Voor de rest zitten er nu hier alleen kafirs :zegniets:

Bilal was er net nog...

Joesoef
27-03-05, 22:58
Geplaatst door Rabi'ah.
PARDON? :schok:



Ik hoop voor jou en je algehele fysieke en geestelijke gezondheid, dat je mij NIET met een olifant vergeleek. :mad:


Ewa, de geitjes moesten weg en je wilde een cadeau van meer dan 3 ton. Een olifant dus :D.

Joesoef
27-03-05, 22:59
Geplaatst door Rabi'ah.
PARDON? :schok:



Ik hoop voor jou en je algehele fysieke en geestelijke gezondheid, dat je mij NIET met een olifant vergeleek. :mad:


Jij bent mooier dan de mooiste roos ;).

sadeeQ
27-03-05, 23:01
Geplaatst door Rabi'ah.
Met als enige voorwaarde dat je geitjes wegdoet. :strik:






En een bruidsschat van boven de 3 ton graag.. :hihi: :duivels:


:boeps: :boeps: :boeps: :boeps: :boeps: :boeps:


ik weet niet wat het ergste is , die 3 ton of mijn geitjes :gek:

dit zijn mijn voorwaarden :rambo:

A- ik doe 47 geitjes weg en hou 3 over.

B- Ik ben nu toevallige een Indiër , en bij ons is het gebruikelijk dat vrouwen een bruidschat betalen aan mannen ,en wel min 3 euro ( ben geen maagde meer :huil: )

Juliette
27-03-05, 23:03
Geplaatst door sadeeQ
[B( ben geen maagde meer :huil: ) [/B]

Doet wel n stukje van de prijs natuurlijk.

sadeeQ
27-03-05, 23:36
Geplaatst door Juliette
Doet wel n stukje van de prijs natuurlijk.

:droef: Tsja , voor een tweede hands auto betaal je toch ook niet de nieuwe prijs ?? zeker als er ook nog eens al 5 ton kilometers op de teller staat :p

Juliette
27-03-05, 23:58
Geplaatst door sadeeQ
:droef: Tsja , voor een tweede hands auto betaal je toch ook niet de nieuwe prijs ?? zeker als er ook nog eens al 5 ton kilometers op de teller staat :p

Niet maagden (man en vrouw) hebben wel meer ervaring natuurlijk. Dat drijft de prijs weer op.

sadeeQ
28-03-05, 00:16
Geplaatst door Juliette
Niet maagden (man en vrouw) hebben wel meer ervaring natuurlijk. Dat drijft de prijs weer op.

of juist niet .Overmatige gebruik kan leiden tot slijtage en defecte onderdelen :giechel:

~Panthera~
28-03-05, 00:22
Geplaatst door sadeeQ
of juist niet .Overmatige gebruik kan leiden tot slijtage en defecte onderdelen :giechel:


tja, op de schroothoop dus.

helaas. :lachu:

Juliette
28-03-05, 00:30
Geplaatst door sadeeQ
of juist niet .Overmatige gebruik kan leiden tot slijtage en defecte onderdelen :giechel:

Tenminste een aanwijzing dat de desbetreffende onderdelen ook echt gebruikt zijn.

duende
28-03-05, 00:30
Geplaatst door sadeeQ
:haha: :haha:

Denk aan je hartje dude , ik wil geen dode honden op mijn geweten hebben op zondag's , ik ben nu aan het vasten :schrik:
Maak je maar niet ongerust over mijn hart, ventje.
Je was amusant maar niet leuk.
Succes met het vasten. Ik hoop dat je het een week volhoud, zonder voedsel en water :duim:

tr_imparator
28-03-05, 00:32
correctie:
Geplaatst door sadeeQ

of juist niet .Overmatige gebruik kan leiden tot slijtage en defecte onderdelen bij vrouwen :giechel:

taouanza
28-03-05, 17:33
Wat een leuke topic is dit! :jeweetog:

Rabi'ah.
28-03-05, 18:10
Geplaatst door taouanza
Wat een leuke topic is dit! :jeweetog:

Ja man.......een killertopic! :haha:

Jammer dat ik er niet meer was vannacht. :droef:

@ Sadeeq: Waarom vast je? Ben je aan het inhalen?

taouanza
28-03-05, 18:19
Geplaatst door Rabi'ah.
Ja man.......een killertopic! :haha:

Jammer dat ik er niet meer was vannacht. :droef:

@ Sadeeq: Waarom vast je? Ben je aan het inhalen?

Ja en Rikkie is weer door de mand gevallen.

Rabi'ah.
28-03-05, 18:23
Geplaatst door taouanza
Ja en Rikkie is weer door de mand gevallen.

Is je appeltaart al klaar?

taouanza
28-03-05, 18:39
Geplaatst door Rabi'ah.
Is je appeltaart al klaar?

Bijna

Rabi'ah.
28-03-05, 20:13
Geplaatst door taouanza
Bijna

En? Was/is-ie lekker?

sadeeQ
28-03-05, 20:55
Geplaatst door Rabi'ah.
Ja man.......een killertopic! :haha:

Jammer dat ik er niet meer was vannacht. :droef:

@ Sadeeq: Waarom vast je? Ben je aan het inhalen?

ik zat op die verdomde pizza koerier te wachten :p

Rabi'ah.
28-03-05, 20:57
Geplaatst door sadeeQ
ik zat op die verdomde pizza koerier te wachten :p

Tssssss en mij maar wijsmaken dat je vroom bent geworden. :ego:




(eerste echtelijke twist) :hihi:

sadeeQ
28-03-05, 21:19
Geplaatst door Rabi'ah.
Tssssss en mij maar wijsmaken dat je vroom bent geworden. :ego:




(eerste echtelijke twist) :hihi:

:ego: Het is dat ik geen vleugels heb , anders was ik een engel geworden, zo vroom ben ik



ps: waar blijft mijn bruidschat ???????

rikkie
28-03-05, 21:45
Geplaatst door taouanza
Ja en Rikkie is weer door de mand gevallen.

taouanza is ook al heeeeel vaak door de mand gevallen als onrechtvardige moderator. Dat is al door zo velen zo vaak opgemerkt.

Joesoef
28-03-05, 21:50
Appeltaart :handbang:


Op naar de 27 van de BMI....


:zegniets:

Juliette
28-03-05, 21:55
Geplaatst door rikkie
taouanza is ook al heeeeel vaak door de mand gevallen als onrechtvardige moderator. Dat is al door zo velen zo vaak opgemerkt.

Ze is wel partijdig in de allo / auto discussies maar zeker niet onrechtvaardig.

rikkie
28-03-05, 22:03
Geplaatst door Juliette
Ze is wel partijdig in de allo / auto discussies maar zeker niet onrechtvaardig.

ik vind dat een moderator onpartijdig dient te zijn.

Sowieso natuurlijk raar dat een moderator zich in de discussie mengt en vervolgens (wanneer het de moderator uitkomt) iemand met strafpunten weg kan bonjouren.

Je zult het geloven of niet, ik ben NMI-erkend mediator en zal NOOIT (als ik bemiddel), mijn eventuele partijdigheid laten blijken. Als ik bemiddel ben ik onpartijdig.... en moderator in functie heeft mijns inziens zo'n zelfde rol.

Een partijdige moderator neem ik dus niet serieus.

Joesoef
28-03-05, 22:12
Geplaatst door rikkie
ik vind dat een moderator onpartijdig dient te zijn.

Sowieso natuurlijk raar dat een moderator zich in de discussie mengt en vervolgens (wanneer het de moderator uitkomt) iemand met strafpunten weg kan bonjouren.

Je zult het geloven of niet, ik ben NMI-erkend mediator en zal NOOIT (als ik bemiddel), mijn eventuele partijdigheid laten blijken. Als ik bemiddel ben ik onpartijdig.... en moderator in functie heeft mijns inziens zo'n zelfde rol.

Een partijdige moderator neem ik dus niet serieus.


Rik,

Relativeren is je vreemd. Dit is gewoon een Marokkaans forum met gewone maar bijzondere mensen. Niet iedereen is zo supersonisch zoals jij.

Ik heb ook wel eens strafpunten, soit.

Take it or leave.

rikkie
28-03-05, 22:20
Geplaatst door Joesoef
Rik,

Relativeren is je vreemd. Dit is gewoon een Marokkaans forum met gewone maar bijzondere mensen. Niet iedereen is zo supersonisch zoals jij.

Ik heb ook wel eens strafpunten, soit.

Take it or leave.


iemand een keer een strafpunt geven is iets anders dan iemand keer op keer met maximale aantal geven!!! Relativeren is HAAR vreemd.

Joesoef
28-03-05, 22:22
Geplaatst door rikkie
iemand een keer een strafpunt geven is iets anders dan iemand keer op keer met maximale aantal geven!!! Relativeren is HAAR vreemd.

Op een forumpje schreeuwen dat je mediator bent. Dat is pas vreemd. En zielig......

Joesoef
28-03-05, 22:23
Wat je hebt bereikt is dat als ik een mediator gebruik dat ik mij angstig afvraag, hij zal toch niet als rikkie op maroc.nl prikken?

rikkie
28-03-05, 22:26
Geplaatst door Joesoef
Wat je hebt bereikt is dat als ik een mediator gebruik dat ik mij angstig afvraag, hij zal toch niet als rikkie op maroc.nl prikken?

het feit dat jij een mediator nodig hebt zegt, of gaat hebben zegt genoeg over jouw conflictueus gedrag.

Joesoef
28-03-05, 22:33
Geplaatst door rikkie
het feit dat jij een mediator nodig hebt zegt, of gaat hebben zegt genoeg over jouw conflictueus gedrag.


Het geeft aan wat ik in mijn werk tegen kom en het geeft aan hoe bevooroordeeld jij bent.

Dag Rik.

Juliette
28-03-05, 22:42
Geplaatst door rikkie
iemand een keer een strafpunt geven is iets anders dan iemand keer op keer met maximale aantal geven!!! Relativeren is HAAR vreemd.

Niet waar. Ik geef toe dat maroc.nl andere regels hanteert dan andere fora maar eens je die door hebt kan je zowat alles zeggen wat je wil zonder strafpunten te krijgen of gebanned te worden. Gewoon een beetje op je woorden letten.

rikkie
28-03-05, 22:49
Geplaatst door Joesoef
Het geeft aan wat ik in mijn werk tegen kom en het geeft aan hoe bevooroordeeld jij bent.

Dag Rik.

bye bye zwaai zwaai JoeSOF

nard
28-03-05, 23:20
Geplaatst door Juliette
Niet waar. Ik geef toe dat maroc.nl andere regels hanteert dan andere fora maar eens je die door hebt kan je zowat alles zeggen wat je wil zonder strafpunten te krijgen of gebanned te worden. Gewoon een beetje op je woorden letten.

je hebt wel gevoel voor understatement


:nerveus:

Juliette
28-03-05, 23:35
Geplaatst door nard
je hebt wel gevoel voor understatement


:nerveus:

check out: politicsinfo.be

Vraag jezelf eens af wat je op dit forum wil bereiken. Wil je in dialoog gaan (moeilijk) of wil je schelden (makkelijk)?

nard
28-03-05, 23:41
Geplaatst door Juliette
check out: politicsinfo.be

Vraag jezelf eens af wat je op dit forum wil bereiken. Wil je in dialoog gaan (moeilijk) of wil je schelden (makkelijk)?

Hangt toch wel sterk van de persoon, onderwerp en moment af.

Schelden iig niet, maar dialoog ook lang niet altijd. (Bovendien is het hier altijd wel interessant om eerst de definitie van "dialoog" eerst goed met elkaar af te spreken.)
Ik vind overigens dialoog in de hedendaags politiek-correcte betekenis van het woord sowieso een bijzonder foute term.

Juliette
28-03-05, 23:49
Geplaatst door nard
Hangt toch wel sterk van de persoon, onderwerp en moment af.

Schelden iig niet, maar dialoog ook lang niet altijd. (Bovendien is het hier altijd wel interessant om eerst de definitie van "dialoog" eerst goed met elkaar af te spreken.)
Ik vind overigens dialoog in de hedendaags politiek-correcte betekenis van het woord sowieso een bijzonder foute term.

Ik prefereer in principe altijd de dialoog. Eens je daarin slaagt is de fundamentalist geen fundamentalist meer.

Waarom zou het een foute term zijn?

nard
29-03-05, 00:03
Geplaatst door Juliette
Ik prefereer in principe altijd de dialoog. Eens je daarin slaagt is de fundamentalist geen fundamentalist meer.

Waarom zou het een foute term zijn?

Omdat de term die oorspronkelijk op iets moois duidde, verworden is tot iets schunnigs en halfhartigs. Gekaapt door politici.
Alhier (in Nederland) gaat men in dialoog als men voelt dat het pleit beslecht is, als de lijken uit de kast rollen, de dijken doorgebroken zijn, zonodig "de boel bij mekaar gehouden moet worden", problemen niet meer te hanteren zijn, enz, enz.
Het is een instrument geworden voor politici om maatschappelijke problemen, zeg maar, electoraal beheersbaar te houden. Het geeft mij een gore smaak.

Dialoog begin je direct mee en niet pas richting het einde.
Dialoog gebruik je om bij een eventueel gezamenlijke positie te komen, en zo niet dan toch huldiging van elkaar standpunten, en niet om je eigen machtspositie te bestendigen.

Overigens; je stelling over fundamentalist duidt wat mij betreft op enige overmoed. Iemand die fundamenteel denkt, vindt en leeft (daar hebben we er te weinig van, zeg ik dan altijd maar. Ook zo'n term die een andere, verkeerde betekenis heeft gekregen) pak je echt niet in met dialoog.

En deze draad toont aan dat er een aantal mensen ronddoolt in dit land, voor wie dialoog synoniem is met "doen wat ik zeg" en als je niet doet wat ik zeg zaai je haat of ben je racist.

Juliette
29-03-05, 00:13
Geplaatst door nard
Omdat de term die oorspronkelijk op iets moois duidde, verworden is tot iets schunnigs en halfhartigs. Gekaapt door politici.
Alhier (in Nederland) gaat men in dialoog als men voelt dat het pleit beslecht is, als de lijken uit de kast rollen, de dijken doorgebroken zijn, zonodig "de boel bij mekaar gehouden moet worden", problemen niet meer te hanteren zijn, enz, enz.
Het is een instrument geworden voor politici om maatschappelijke problemen, zeg maar, electoraal beheersbaar te houden. Het geeft mij een gore smaak.

Dialoog begin je direct mee en niet pas richting het einde.

Overigens; je stelling over fundamentalist duidt wat mij betreft op enige overmoed. Iemand die fundamenteel denkt, vindt en leeft (daar hebben we er te weinig van, zeg ik dan altijd maar) pak je echt niet in met dialoog.

OK. Helemaal eens. Maar je kan "dialoog" niet met terugwerkende kracht invullen.

Er is iets heel fout gelopen met het naar hier halen van "arbeidskrachten". Die hele verhuisde moslimcultuur is hier en zal hier blijven.

Dat is een realiteit.

Vraag is. Hoe gaan we daar mee om. Simpele oplossingen zijn er niet. Criminaliseren is niet productief en mensonterend.

Welke menselijke oplossingen voor de huidige maatschappelijke problemen zijn er? (jouw gok is evengoed als de mijne).

nard
29-03-05, 00:30
Geplaatst door Juliette
OK. Helemaal eens. Maar je kan "dialoog" niet met terugwerkende kracht invullen.


Inderdaad. Dat bedoel ik. Dus zijn er na een 15 jaar gedogen en tolereren (ook zo'n gedevolueerde term) situaties ontstaan in dit land die zich niet meer strikt lenen voor dialoog, maar voor keuzen van verantwoordelijke mensen.
(criminaliteitsbeleid, beleid rond volkshuisvesting, immigratie- en integratiebeleid, enz enz)



Er is iets heel fout gelopen met het naar hier halen van "arbeidskrachten". Die hele verhuisde moslimcultuur is hier en zal hier blijven.

Dat is een realiteit.


Dat mag dan een realiteit zijn, maar dan wil ik daar graag een even grote realiteit naast zetten. De droom van de multiculturele, -religieuze samenleving werkt niet; meerdere volwaardige en zeer verschillende culturen binnen één, laat ik zeggen, souvereiniteit is een onmogelijkheid. Je krijgt geheid bonje. Nog even los van waardeoordelen over het ene of het andere.

Dan hebben we dus nu twee realiteiten: andere culturen en religies zijn hier en blijven hier én de multicul leidt tot grote schade.

Zet daar maar passende beleid op.

De enige mogelijkheid die je praktisch hebt en die m.i. principieel ook het meest rechtvaardig is; definieer de oorspronkelijke cultuur van het land als leidcultuur en laat deze domineren. Maar dan ook binnen alle relevante dossiers en portefeuilles.
En geef vervolgens de mensen waar het om gaat de vrijheid tot kiezen: accepteer de leidcultuur en integreer (en integreren gaat voor mij net een aantal stappen verder dan algemeen in spraakgebruik aanvaard is) of ga.
Maar dat roep ik al een poosje hoor.



Vraag is. Hoe gaan we daar mee om. Simpele oplossingen zijn er niet. Criminaliseren is niet productief en mensonterend.

Welke menselijke oplossingen voor de huidige maatschappelijke problemen zijn er? (jouw gok is evengoed als de mijne).

Wat is nou criminaliseren?
Man en paard noemen, onderzoeken en kwantificeren en beleid op zetten; misschien helemaal niet leuk voor een aantal, maar is dat criminaliseren?
Want dat is wat momenteel in het maatschappelijk debat volgens mij gebeurt. Mensen die zich gedrongen weten om zaken op de agenda te zetten omdat er anderen zijn voor wie het bijv. in de binnensteden niet meer te harden is, worden beschuldigd van demoniseren en criminaliseren. (Lees vooral ook even het nieuwe schotschrift van Geert Mak.)

Menselijke oplossingen?
Menselijk voor ieder individu afzonderlijk, of uiteindelijk menselijk voor de maatschappij als geheel?
Zie mijn vorige alinea.

Juliette
29-03-05, 00:55
Geplaatst door nard
Inderdaad. Dat bedoel ik. Dus zijn er na een 15 jaar gedogen en tolereren (ook zo'n gedevolueerde term) situaties ontstaan in dit land die zich niet meer strikt lenen voor dialoog, maar voor keuzen van verantwoordelijke mensen.
(criminaliteitsbeleid, beleid rond volkshuisvesting, immigratie- en integratiebeleid, enz enz)


Ook een gemeenplaats van hier tot ginder Nard maar ik zeg het toch maar. Wat jij gedogen en tolerantie noemt noem ik onverschilligheid. Niet slecht bedoeld. Zeker niet. Wat zeker is is dat de NL of B SL zich niet realiseerde wat het was om grote groepen mensen uit een andere cultuur om louter economische redenen naar hier te halen.


Geplaatst door nard

Dat mag dan een realiteit zijn, maar dan wil ik daar graag een even grote realiteit naast zetten. De droom van de multiculturele, -religieuze samenleving werkt niet; meerdere volwaardige en zeer verschillende culturen binnen één, laat ik zeggen, souvereiniteit is een onmogelijkheid. Je krijgt geheid bonje. Nog even los van waardeoordelen over het ene of het andere.

Dan hebben we dus nu twee realiteiten: andere culturen en religies zijn hier en blijven hier én de multicul leidt tot grote schade.

Zet daar maar passende beleid op.



Realiteit is niet te verwarren met wenselijkheid. Ze zijn hier en ze blijven hier. Dat is het feit. En daarmee moeten we verder. Niks twee realiteiten. Wat ook de gevolgen zijn.



Geplaatst door nard
Wat is nou criminaliseren?
Man en paard noemen, onderzoeken en kwantificeren en beleid op zetten; misschien helemaal niet leuk voor een aantal, maar is dat criminaliseren?

Criminaliseren is volgens mij: een hele bevolkingsgroep a priori als problematisch omschrijven. Op basis van enkele (of vele) individuen afkomstig uit deze groep). En in je beleid elk aanspreekbaar individu van deze groep daar (mede) verantwoordelijk voor stellen.
Ook: veronderstellen dat zaken als godsdienst en etnische afkomst in hoofdzaak bepalend zijn voor iemands foute gedrag. Eerder dan sociaal - economische factoren.



Geplaatst door nard

Menselijke oplossingen?
Menselijk voor ieder individu afzonderlijk, of uiteindelijk menselijk voor de maatschappij als geheel?
Zie mijn vorige alinea.

Menselijk voor elk individu afzonderlijk. Tenminste wat beleid betreft.

Juliette

nard
29-03-05, 01:30
Geplaatst door Juliette
Ook een gemeenplaats van hier tot ginder Nard maar ik zeg het toch maar. Wat jij gedogen en tolerantie noemt noem ik onverschilligheid. Niet slecht bedoeld. Zeker niet. Wat zeker is is dat de NL of B SL zich niet realiseerde wat het was om grote groepen mensen uit een andere cultuur om louter economische redenen naar hier te halen.


Dat noem ik niet zo, dat wordt op die manier algemeen aanvaard. Althans bij het leiderschap van Nederland tot voor een paar jaar.



Realiteit is niet te verwarren met wenselijkheid. Ze zijn hier en ze blijven hier. Dat is het feit. En daarmee moeten we verder. Niks twee realiteiten. Wat ook de gevolgen zijn.


Ontken ik ook niet. Ik plaats er een andere realiteit naast/tegenover. Multicul werkt niet. Dat is ook een feit. Het leidt tot veelvoudige en fundamentele problemen.
Die twee zaken iig.
En iig met die twee realiteiten moeten we verder. En niet slechts met de zaak die door jou als realiteit wordt getorpedeerd. Want dat is dus de grote vraag of dat zo compromisloos realiteit is.
Apart vind ik: aan de ene kant accepteer je wel de gevolgen voor de "ontvangende"maatschappij (ze zijn en blijven hier enz enz) dan moet je anderzijds ook inzien dat aan het willen blijven van de binnenkomers ook konsekwenties worden verbonden.
Nogal eenzijdig. Wel evenwichtig blijven natuurlijk.

Vandaar mijn mening: hoofd- of leidcultuur, die domineert en daaraan pas je je als nieuwkomer aan. En als je derde-generatie bent en je ouders hebben je nooit geleerd daarmee om te gaan, dan moet je dat alsnog leren. Althans, moeten..., mogen. Je mag zelf kiezen. Als je je oorspronkelijke culturele codes en mores hoger waardeert dan die van Nederland, met respect!, dan mag je ook kiezen om daar naar toe/terug te gaan.
Eigenlijk staat de discussie rond het falen van de overheid daar gewoon los van. De ouders en grootouders hadden hun verantwoordelijkheid horen te nemen.

En daar heb je het dus: van dialoog in de zin van wij pakken wat van jullie over als jullie wat van ons overpakken kan als uitgangspunt geen sprake zijn. Wat mij betreft. Alleen een NL-se nationaliteit is voor mij geen garantie van Nederlands burgerschap.



Criminaliseren is volgens mij: een hele bevolkingsgroep a priori als problematisch omschrijven. Op basis van enkele (of vele) individuen afkomstig uit deze groep). En in je beleid elk aanspreekbaar individu van deze groep daar (mede) verantwoordelijk voor stellen.
Ook: veronderstellen dat zaken als godsdienst en etnische afkomst in hoofdzaak bepalend zijn voor iemands foute gedrag. Eerder dan sociaal - economische factoren.


Zonder te willen vervallen in letterknechterij, maar dat is volgens mij niet criminaliseren maar generaliseren. criminaliseren is gewoon iets/iemand in de criminele sfeer trekken. Neutrale term, negatief dan wel positief te gebruiken.
En wat mij opvalt is dat jij het nogal te kwaad hebt over het woord etnisch , bang dat de hele discussie met rassen te maken zou hebben. Wees gerust, etnisch betekent volgens VanDale gewoon "Dat wat betrekking heeft op/eigen is aan volkeren". Heeft nauwelijks wat met ras van doen, maar veel meer met cultuur en religie.
En dat is dus ook niet criminaliseren als je dat doet, maar gewoon een tweetal of meerdere culturen waarnemen die bij elkaar zijn gemieterd zijn en daarvan de gevolgen waarnemen, zonder direct waardeoordeel te hebben over de culturen afzonderlijk.



Menselijk voor elk individu afzonderlijk. Tenminste wat beleid betreft.

Juliette

Tja, echt praktisch ben je niet geloof ik. Hoe denk je dan ooit de problemen waar we nu mee zitten op te lossen? Je zult hoofdlijnen en uitgangspunten moeten formuleren.
Graag nu jouw mening. Ik heb'm net gegeven.

Algemeen:
Ik vind je uitgangspunt (zijn en blijven.....) en je definitiekeuze (criminaliseren) niet bepaald neutraal. Dit soort redelijk vooringenomen uitgangspunten en toonzettende definities kom je doorgaans alleen bij GroenLinks tegen. En PvdA uiteraard.
En dan stug vol blijven houden : "Dit is dé realiteit!"
:knipoog:

delirious
29-03-05, 07:43
Geplaatst door rikkie
doe niet zo arrogant!

ik heb het gehad hier, al die marokkanen zijn hetzelfde! O zo snel zich gediscrimineerd voelen, mar enigszins normaal omgaan met homo's of vrouwen zit er niet in. Het is een kutvolk, en ik ga wilders stemmen! rot maar lekker op allemaal!

blokkeer me maar!

er wordt hier constant met twee maten gemeten! stelletje debielen!

Je begint deze topic met een beetje verdraagzaamheid. En je kweekt zelf sympathie hiervoor. Vervolgens laat je je op de kast jagen door Koning Provocatie Sadeeq
Maar dan ga je inderdaad enorm door de mand, door boven vermelde Quote :argwaan: :argwaan:

Prlwytzkofski
29-03-05, 08:57
Geplaatst door Juliette
Niet waar. Ik geef toe dat maroc.nl andere regels hanteert dan andere fora maar eens je die door hebt kan je zowat alles zeggen wat je wil zonder strafpunten te krijgen of gebanned te worden. Gewoon een beetje op je woorden letten.

Niet mijn ervaring. Ik let overigens altijd op mijn woorden, een beroepsdeformatie.

Rabi'ah.
29-03-05, 17:11
Geplaatst door rikkie
ik vind dat een moderator onpartijdig dient te zijn.

Sowieso natuurlijk raar dat een moderator zich in de discussie mengt en vervolgens (wanneer het de moderator uitkomt) iemand met strafpunten weg kan bonjouren.

Je zult het geloven of niet, ik ben NMI-erkend mediator en zal NOOIT (als ik bemiddel), mijn eventuele partijdigheid laten blijken. Als ik bemiddel ben ik onpartijdig.... en moderator in functie heeft mijns inziens zo'n zelfde rol.

Een partijdige moderator neem ik dus niet serieus.

[racistische autochtonenmodus aan\]Als het je niet bevalt blijf je toch lekker weg? :zwaai: [racistische autochtonenmodeus uit]

Tomas
29-03-05, 17:35
Geplaatst door Rabi'ah.
[racistische autochtonenmodus aan\]Als het je niet bevalt blijf je toch lekker weg? :zwaai: [racistische autochtonenmodeus uit]

Laat daar de autochtonenmodus maar lekker voor uit. Die heb je echt niet nodig.

kaaskop
29-03-05, 19:04
Geplaatst door delirious
Je begint deze topic met een beetje verdraagzaamheid. En je kweekt zelf sympathie hiervoor. Vervolgens laat je je op de kast jagen door Koning Provocatie Sadeeq
Maar dan ga je inderdaad enorm door de mand, door boven vermelde Quote :argwaan: :argwaan:

Maar het blijft een eeeeeeeh aparte zaak dat over zo'n geval als sadeeq haast vertederd gesproken wordt en dat ie hoe dan ook geduld wordt op dit forum terwijl autochtone prikkers hier maar al te goed op hun woorden moeten letten omdat ze anders binnen de kortste keren geband worden. En ik spreek uit ervaring, ben al ettelijke keren door een pittige post gestraft met het vernietigen van al mijn berichten, geband vanwege vermeende rechtse sympathieen or whateverthefuck (hou het nog steeds op luiigheid van de betreffende moderator, die had geen zin om uit te zoeken hoe het zat en heeft maar alle autochtone prikkers in een bepaalde topic gepakt) en zelfs laatst nog vanwege vermeende MPS praktijken al weer een keer in de ban gekomen, goed dat is rechtgezet dus seik ik er verder niet over, maar het blijft wat dat betreft hier een wonderlijk dubbelsporig beleid qua respect en tolerantie. Verder denk ik dat Rikkia nog even moet wennen aan onze dorpsgek, ik trek hem ook nog steeds niet.

En ik blijf erbij: aan een relaas over racistische arme onschuldige Marokkanen meppende politieagenten wordt hier niet getwijfeld maar een in mijn ogen net zo geloofwaardig verhaal, maar dan van een andere groep die wel eens in de klappenvanghoek zit, wordt direct met scepsis en hoon afgeserveerd. Ik weet wel wat ik doe bij het volgende zielige verhaal van een sadeeq-achtige: Jaaaaaaa hooooor.... :moe:

sadeeQ
29-03-05, 19:07
Geplaatst door kaaskop
Maar het blijft een eeeeeeeh aparte zaak dat over zo'n geval als sadeeq haast vertederd gesproken wordt en dat ie hoe dan ook geduld wordt op dit forum terwijl autochtone prikkers hier maar al te goed op hun woorden moeten letten omdat ze anders binnen de kortste keren geband worden. En ik spreek uit ervaring, ben al ettelijke keren door een pittige post gestraft met het vernietigen van al mijn berichten, geband vanwege vermeende rechtse sympathieen or whateverthefuck (hou het nog steeds op luiigheid van de betreffende moderator, die had geen zin om uit te zoeken hoe het zat en heeft maar alle autochtone prikkers in een bepaalde topic gepakt) en zelfs laatst nog vanwege vermeende MPS praktijken al weer een keer in de ban gekomen, goed dat is rechtgezet dus seik ik er verder niet over, maar het blijft wat dat betreft hier een wonderlijk dubbelsporig beleid qua respect en tolerantie. Verder denk ik dat Rikkia nog even moet wennen aan onze dorpsgek, ik trek hem ook nog steeds niet.

En ik blijf erbij: aan een relaas over racistische arme onschuldige Marokkanen meppende politieagenten wordt hier niet getwijfeld maar een in mijn ogen net zo geloofwaardig verhaal, maar dan van een andere groep die wel eens in de klappenvanghoek zit, wordt direct met scepsis en hoon afgeserveerd. Ik weet wel wat ik doe bij het volgende zielige verhaal van een sadeeq-achtige: Jaaaaaaa hooooor.... :moe:

Niet zo janken wijfje , droog je traantjes en zoek een hond voor een beurtje of zo :p