PDA

Bekijk Volledige Versie : Mishandelde auto neemt wraak, vrouw dood



sadeeQ
27-03-05, 20:35
Dode door ergernis over rijgedrag
HONSELERSDIJK - Een 20-jarige vrouw is zondag overreden door een automobilist in Honselersdijk nadat zij en haar vriend de chauffeur wilden aanspreken op diens rijgedrag. De vrouw is enige tijd later overleden. De politie heeft dit zondag bekendgemaakt.


De vrouw en haar 24-jarige vriend ergerden zich aan het rijgedrag van de auto die voor hen reed op de Middelbroekweg. Nadat zij deze inhaalden en klemreden, stapten zij uit om met de chauffeur te praten. De vrouw heeft hierbij een schop tegen de auto gegeven, waarop de chauffeur gas gaf en de vrouw overreed .

Aanvankelijk leek de vrouw gebroken benen te hebben, maar haar verwondingen bleken ernstiger. Aan het begin van de avond overleed zij.

De chauffeur is nog voortvluchtig. De politie zoekt dan ook getuigen van het ongeluk. Zij heeft tot nu toe alleen de verklaring van de vriend van het slachtoffer.

Euhhh
27-03-05, 21:11
Geplaatst door sadeeQ
Dode door ergernis over rijgedrag
HONSELERSDIJK - Een 20-jarige vrouw is zondag overreden door een automobilist in Honselersdijk nadat zij en haar vriend de chauffeur wilden aanspreken op diens rijgedrag. De vrouw is enige tijd later overleden. De politie heeft dit zondag bekendgemaakt.


De vrouw en haar 24-jarige vriend ergerden zich aan het rijgedrag van de auto die voor hen reed op de Middelbroekweg. Nadat zij deze inhaalden en klemreden, stapten zij uit om met de chauffeur te praten. De vrouw heeft hierbij een schop tegen de auto gegeven, waarop de chauffeur gas gaf en de vrouw overreed .

Aanvankelijk leek de vrouw gebroken benen te hebben, maar haar verwondingen bleken ernstiger. Aan het begin van de avond overleed zij.

De chauffeur is nog voortvluchtig. De politie zoekt dan ook getuigen van het ongeluk. Zij heeft tot nu toe alleen de verklaring van de vriend van het slachtoffer.

ik heb geen medelijden met dat soort mensen

Legends
27-03-05, 21:39
Stille auto-tocht

:cheefbek:

AARDIG
27-03-05, 22:48
Niemand reageert. Simpele verklaring. Men wacht gespannen of het een allochtoon (lees: moslim) is die die vrouw heeft vermoord. Is het een moslim dan is deze topic niet meer te houden! Trust me!

papol
27-03-05, 23:03
Geplaatst door AARDIG
Niemand reageert. Simpele verklaring. Men wacht gespannen of het een allochtoon (lees: moslim) is die die vrouw heeft vermoord. Is het een moslim dan is deze topic niet meer te houden! Trust me!

Of andersom uiteraard ......


stapten zij uit om met de chauffeur te praten. De vrouw heeft hierbij een schop tegen de auto gegeven

Praten doe je met de mond dacht ik ....

Gr.P

nl-x
27-03-05, 23:23
Het is zekerweten geen marokkaan ofzo. Anders had het er wel bij gestaan. En als het vermoeden of gerucht ging dat het een allochtoon was, stond er wel iets in het artikel bij als 'afkomst nog onbekend'.

Tis wel jammer ja. Als het een Marokkaan was, kon je de hypocrisie er wel gelijk van zien afdruipen.

AARDIG
27-03-05, 23:31
Of andersom uiteraard ......

Als je onbevooroordeeld mijn stukje nog een keer leest, dan merk je dat het een open eind heeft. Je kan daaruit meerdere conclusies trekken. Of ik ga paranoïde mijn moslim broeder beschermen, of de moslimofoben gaan het gedrag van de niet islamitische chauffeur goedkeuren. (er zijn nog meer mogelijkheden, maar noemde de twee tegengestelden)



Praten doe je met de mond dacht ik ....


De vrouw heeft hierbij een schop tegen de auto gegeven, waarop de chauffeur gas gaf en de vrouw overreed .

Wat voor de komma komt is natuurlijk erger dan wat er na komt! :confused:

papol
28-03-05, 09:47
Geplaatst door AARDIG
Als je onbevooroordeeld mijn stukje nog een keer leest, dan merk je dat het een open eind heeft. Je kan daaruit meerdere conclusies trekken. Of ik ga paranoïde mijn moslim broeder beschermen, of de moslimofoben gaan het gedrag van de niet islamitische chauffeur goedkeuren. (er zijn nog meer mogelijkheden, maar noemde de twee tegengestelden)

Denk je? Als ik lees:

Men wacht gespannen of het een allochtoon (lees: moslim) is die die vrouw heeft vermoord. Is het een moslim dan is deze topic niet meer te houden! kan ik dit maar op een manier lezen: "indien een moslim de vrouw vermoord heeft dan ..." Vandaar de opmerking, "of andersom".

Of dit dan bevooroordeling is ..., lijkt me niet. Paranoide of islamofobe reactie behelst volgens mij wel een vooroordeel over de soort reactie die nog moet komen ...


Wat voor de komma komt is natuurlijk erger dan wat er na komt! :confused:

Wat erger is is niet van belang, het gaat om de samenloop van gebeurtenissen die tot escalatie leid. Indien de chauffeur een pistool had getrokken en de vrouw had neer geschoten was de conclusie nog niet direct: moord na schop tegen auto. Raar maar waar. Immers, hij kan geschoten hebben uit zelfverdediging, zich bedreigd voelen etc. Duidelijk moord word het pas indien hij zijn hele magazijn leegschiet op de vrouw met een nekschot als apotheose, of een dag later zijn gram gaat halen....

Ergernis, tot stoppen dwingen, verbale actie/reactie, geweld gebruik (schop tegen auto), vluchtten of bewust inrijden op .... Dit gaat allemaal vooraf aan de eindsituatie. Elk onderdeel zal bekeken worden en bezien met het vervolg of voorgaande.

Mijn eerste gedachte over de chauffeur: gevlucht uit angst met dramatisch gevolg.

Gr.P

Goodnight
28-03-05, 09:54
Nieuwe tendens?

sadeeQ
28-03-05, 10:27
Geplaatst door Goodnight
Nieuwe tendens?

bij gebrek aan vuurwapens , zal de auto wel waker als wapen worden ingezet.

Gelukkig kom ik niemand tegen als ik mijn auto rond rij

http://www.aiai.ed.ac.uk/~bat/GA/SC-MODEL/MSFS/SUPERCAR-40/Supercar_Dusk.jpg

Goodnight
28-03-05, 10:56
Geplaatst door sadeeQ
bij gebrek aan vuurwapens , zal de auto wel waker als wapen worden ingezet.

Gelukkig kom ik niemand tegen als ik mijn auto rond rij

http://www.aiai.ed.ac.uk/~bat/GA/SC-MODEL/MSFS/SUPERCAR-40/Supercar_Dusk.jpg :hihi:

En dan durft men Amerika te bekritiseren vanwege het vuurwapenbeleid. :student: