PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik heb het helemaal gehad met Kopspijkers!



taouanza
29-03-05, 13:29
Ik vond het al zeer twijfelachtig dat ze het onwaarschijnlijk vonden dat een Achmed een 7,5 kon krijgen voor een toets.
Een paar weken geleden vonden ze het hilarisch dat een Turk niet aan de bak kan komen. En na de uitzending van afgelopen zaterdag had ik er helemaal genoeg van. Het is zo belachelijk dat een Turk Nederlands kan praten dat hij maar het land uit wordt gegooid.

RinC
29-03-05, 13:31
Geplaatst door taouanza
Ik vond het al zeer twijfelachtig dat ze het onwaarschijnlijk vonden dat een Achmed een 7,5 kon krijgen voor een toets.
Een paar weken geleden vonden ze het hilarisch dat een Turk niet aan de bak kan komen. En na de uitzending van afgelopen zaterdag had ik er helemaal genoeg van. Het is zo belachelijk dat een Turk Nederlands kan praten dat hij maar het land uit wordt gegooid.

:hihi:

taouanza
29-03-05, 13:34
Geplaatst door RinC
:hihi:

:ego:

The_Reporter
29-03-05, 13:40
Jack Spijkerman in het ziekenhuis

Gisteren, maandag 28 maart 2005, is VARA-presentator Jack Spijkerman opgenomen in het ziekenhuis ten gevolge van een klaplong. De voor zaterdag 2 april 2005 geplande (reguliere) uitzending van ‘Kopspijkers’ komt hierdoor te vervallen.

Op dit moment is nog niet precies duidelijk wanneer Jack Spijkerman het ziekenhuis weer mag verlaten. Nadere informatie met betrekking tot de vervangende programmering op zaterdag 2 april (mogelijk een ‘Kopspijkers’-compilatie met bijzondere fragmenten uit afgelopen afleveringen) volgt zo spoedig mogelijk.

http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_nieuws_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=503&detail=171761

taouanza
29-03-05, 13:42
Geplaatst door The_Reporter
Jack Spijkerman in het ziekenhuis

Gisteren, maandag 28 maart 2005, is VARA-presentator Jack Spijkerman opgenomen in het ziekenhuis ten gevolge van een klaplong. De voor zaterdag 2 april 2005 geplande (reguliere) uitzending van ‘Kopspijkers’ komt hierdoor te vervallen.

Op dit moment is nog niet precies duidelijk wanneer Jack Spijkerman het ziekenhuis weer mag verlaten. Nadere informatie met betrekking tot de vervangende programmering op zaterdag 2 april (mogelijk een ‘Kopspijkers’-compilatie met bijzondere fragmenten uit afgelopen afleveringen) volgt zo spoedig mogelijk.

http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_nieuws_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=503&detail=171761

:moe:

Goodnight
29-03-05, 13:43
:D

delirious
29-03-05, 13:43
Geplaatst door The_Reporter
Jack Spijkerman in het ziekenhuis

Gisteren, maandag 28 maart 2005, is VARA-presentator Jack Spijkerman opgenomen in het ziekenhuis ten gevolge van een klaplong. De voor zaterdag 2 april 2005 geplande (reguliere) uitzending van ‘Kopspijkers’ komt hierdoor te vervallen.

Op dit moment is nog niet precies duidelijk wanneer Jack Spijkerman het ziekenhuis weer mag verlaten. Nadere informatie met betrekking tot de vervangende programmering op zaterdag 2 april (mogelijk een ‘Kopspijkers’-compilatie met bijzondere fragmenten uit afgelopen afleveringen) volgt zo spoedig mogelijk.

http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_nieuws_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=503&detail=171761

Hoe heeft die dan een klaplong gekregen?

The_Reporter
29-03-05, 13:47
Geplaatst door delirious
Hoe heeft die dan een klaplong gekregen?
Een spontane pneumothorax ontstaat wel eens na een hoestbui maar ook wel eens zonder duidelijke aanleiding; dit kan iedereen treffen maar het gebeurt het meest bij lange, magere rokende jongemannen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Klaplong#voorkomen

Tomas
29-03-05, 13:47
In kopspijkers hebben ze ook al jaren de "gouden zwatelaar" of zoiets. Die wordt uitgereikt aan mensen die iets heel doms, gemeens of achterlijks doen of zeggen. Soms valt het wel eens op dat de context nogal wordt weggeknipt om het iets spanneder te maken dan het eigenlijk is. Maar toen Spijkerman een keer per ongeluk de kennis van een vriendin -whatever- op de hak nam, kwam ie de volgende uitzending met excuses en een bredere context waarin het gedrag van de vrouw als acceptabel verklaard kon worden. Vanaf dat moment vind ik het maar een laf mannetje die Spijkerman.

~Panthera~
29-03-05, 13:48
Geplaatst door delirious
Hoe heeft die dan een klaplong gekregen?


Die kan iedereen spontaan krijgen.
Helemaal gratis.

delirious
29-03-05, 13:56
Geplaatst door ~Panthera~
Die kan iedereen spontaan krijgen.
Helemaal gratis.

Een vriend van me heeft ooit een klaplong gekregen, door iets te enthousiast aan de waterpijp te hijsen. :maf2:

~Panthera~
29-03-05, 13:58
Geplaatst door delirious
Een vriend van me heeft ooit een klaplong gekregen, door iets te enthousiast aan de waterpijp te hijsen. :maf2:

Dat moet dan wel ERG enthousiast geweest zijn zeg. :schok:

EN ? is hij spontaan genezen van de waterpijp ? :hihi:

delirious
29-03-05, 14:01
Geplaatst door ~Panthera~
Dat moet dan wel ERG enthousiast geweest zijn zeg. :schok:

EN ? is hij spontaan genezen van de waterpijp ? :hihi:

Ik zag em laatst lopen, met nog steeds rode oogjes.
Nee niet echt dus. :jammer:

Tomas
29-03-05, 14:05
Geplaatst door delirious
Ik zag em laatst lopen, met nog steeds rode oogjes.
Nee niet echt dus. :jammer:

Waterpijp kan ook met fruittabak. Vind ik bestwel lekker eigelijk.

~Panthera~
29-03-05, 14:05
Geplaatst door delirious
Ik zag em laatst lopen, met nog steeds rode oogjes.
Nee niet echt dus. :jammer:


Geen vriend meer, inmiddels ?

delirious
29-03-05, 14:08
Geplaatst door ~Panthera~
Geen vriend meer, inmiddels ?

Naruurlijk wel. Al loopt hij met een thc infuus rond.
Het blijft een ouwe makker. :D

~Panthera~
29-03-05, 14:15
Geplaatst door delirious
Naruurlijk wel. Al loopt hij met een thc infuus rond.
Het blijft een ouwe makker. :D

:haha: thc infuus.

Zooooo, jij laat iemand niet in de stront zakken, zodra de going gets tough ? :stout:
Rare species. :hihi:

delirious
29-03-05, 14:18
Geplaatst door ~Panthera~
:haha: thc infuus.

Zooooo, jij laat iemand niet in de stront zakken, zodra de going gets tough ? :stout:
Rare species. :hihi:

Behalve dat hij soms over-filosofeert (door je weet wel ) is het een prima intelligente kerel.
:)

~Panthera~
29-03-05, 14:29
Geplaatst door delirious
Behalve dat hij soms over-filosofeert (door je weet wel ) is het een prima intelligente kerel.
:)


LOL ik snappum. :D

nl-x
29-03-05, 15:09
Ik verklap m alvast: "Aprils fool!"

delirious
29-03-05, 15:13
Geplaatst door nl-x
Ik verklap m alvast: "Aprils fool!"

Zou jammer zijn, als het niet waar is.
De grindtegel wordt met de week flauwer. :D

Julien
29-03-05, 15:25
zo zie je maar,

voor de een is Kopspijkers te links (ze zeiken steeds Wilders af) en voor de ander is het te xenofobisch.

Het is natuurlijk gewoon satire.

delirious
29-03-05, 15:30
Geplaatst door Julien
zo zie je maar,

voor de een is Kopspijkers te links (ze zeiken steeds Wilders af) en voor de ander is het te xenofobisch.

Het is natuurlijk gewoon satire.

Ik vind satire prachtig, wil nog niet zeggen dat ik Spijkerman niet flauw mag vinden.
:cheefbek:

Max Stirner
29-03-05, 16:25
Geplaatst door Julien
zo zie je maar,

voor de een is Kopspijkers te links (ze zeiken steeds Wilders af) en voor de ander is het te xenofobisch.

Het is natuurlijk gewoon satire.


Die typische VARA-humor is echt tergend. Om te huilen.

Dat er wekelijks een paar miljoen mensen op zaterdagavond thuis blijven om naar die troep te kijken, vind ik een zeer verontrustend signaal over de huidige toestand van onze samenleving...... :roker:

AARDIG
29-03-05, 16:29
verontrustend signaal over de huidige toestand van onze samenleving......

Is er iets wat je niet verontrustend vind in de samenleving? Het schijnt dat veel Nederlanders naar Turkije emigreren!

~Panthera~
29-03-05, 16:31
Geplaatst door AARDIG
Is er iets wat je niet verontrustend vind in de samenleving? Het schijnt dat veel Nederlanders naar Turkije emigreren!

:hihi:

Max Stirner
29-03-05, 16:38
Geplaatst door AARDIG
Is er iets wat je niet verontrustend vind in de samenleving? Het schijnt dat veel Nederlanders naar Turkije emigreren!


Dat gaat me te ver. Tlijkt me vreselijk om allochtoon te zijn...... :)

delirious
29-03-05, 16:40
Geplaatst door Max Stirner
Dat gaat me te ver. Tlijkt me vreselijk om allochtoon te zijn...... :)

:hihi: :hihi:

GroteWolf
29-03-05, 16:41
Spijkerman wordt gekleed, door eem styliste. Ja, dat geloven jullie natuurlijk niet en terecht maar toch is het waar.
Verder vond ik die cabarettiers vorig jaar leuker.

GroteWolf
29-03-05, 16:42
Is er iets wat je niet verontrustend vind in de samenleving? Het schijnt dat veel Nederlanders naar Turkije emigreren!

Turkije is nog lang niet vol.

delirious
29-03-05, 16:44
Geplaatst door GroteWolf
Turkije is nog lang niet vol.

Wat is jou definitie van vol?

AARDIG
29-03-05, 16:46
Dat gaat me te ver. Tlijkt me vreselijk om allochtoon te zijn......

Ze staan bekend om hun tolerantie.........

GroteWolf
29-03-05, 16:47
Vol= dat de huizenprijzen explosief stijgen, de autowegen vast staan, de kinderen groepsgewijs op straat hangen omdat ze nergens kunnen spelen, dat de luchtvervuiling enorm is, dat het water meer en meer vervuilt, dat je altijd vlakbij een weg of spoor bent, dat er geen bossen meer zijn, dat een dagje uit altijd met duizenden mensen tegelijk is, dat met mooi weer alle stranden afgeladen zijn en de terassen vol zitten.

Dat is wel vol.

GroteWolf
29-03-05, 16:49
Ze staan bekend om hun tolerantie.........

Marokkaanse vaders en hun Surinaamse schoonzonen, wat hebben ze vaak toch een plezier samen......

delirious
29-03-05, 16:58
Geplaatst door GroteWolf
Marokkaanse vaders en hun Surinaamse schoonzonen, wat hebben ze vaak toch een plezier samen......

Marokkaanse vaders en hun Surinaamse schoonzonen?
Wat mis ik hier?

~Panthera~
29-03-05, 20:00
Geplaatst door delirious
Marokkaanse vaders en hun Surinaamse schoonzonen?
Wat mis ik hier?

De Turkse moeders ? :hihi:

RinC
29-03-05, 20:13
Geplaatst door Julien
zo zie je maar,

voor de een is Kopspijkers te links (ze zeiken steeds Wilders af) en voor de ander is het te xenofobisch.

Het is natuurlijk gewoon satire.

Reactie van Taouanza is ook satire :gechoquee

kaaskop
29-03-05, 20:35
Geplaatst door taouanza
Ik vond het al zeer twijfelachtig dat ze het onwaarschijnlijk vonden dat een Achmed een 7,5 kon krijgen voor een toets.
Een paar weken geleden vonden ze het hilarisch dat een Turk niet aan de bak kan komen. En na de uitzending van afgelopen zaterdag had ik er helemaal genoeg van. Het is zo belachelijk dat een Turk Nederlands kan praten dat hij maar het land uit wordt gegooid.


Tsja ik kan me bij jou voor wat betreft relativeringsvermogen in combinatie met gevoel voor humor ook helemaal niets voorstellen.

(Tsa humor.... dat hebben wij hier niet zo nodig.
Wie weet waar deze quote vandaan komt krijgt van mij een :cola: )

Maar het is op dit moment zeker niet het beste seizoen. Krijg een beetje teveel draaien op routine gevoel en idd zijn de gastcabaretiers ook niet heel geinspireerd.

Nou speciaal voor Taouanza:

Wilders zit bij een medium en probeert met Pim Fortuyn in contact te komen. Als het contact is gelegd krijgt Wilders de gelegenheid om drie vragen te stellen: "Pim mijn eerste vraag is: Hoe krijg ik 24 zetels in de kamer? "-Wat een ridicule vraag!" zegt Pim "maar vooruit: maak ze bang, gek en opstandig, schotel ze een utopie voor en leg het uit alsof je tegen een debiel praat, volgende vraag graag!" "Okee, zit je nu in de hemel?" "-Nou ja zeg! Natuurlijk, ik was beleidend katholiek wat denk je wel?" "Tsjee zegt Wilders ik weet verder geen vraag meer, heb je nog een goed advies voor me?" "-Nou jongen...." zegt Pim bedachtzaam "-als je echt op mij wilt lijken, dan moet er toch meer dood dan alleen dat achterlijke haar van je!"


Nee AIVD, ik wens de heer Wilders niets dan het beste toe zeker qua gezondheid, Wilders is bij mijn veiliger dan in zijn eigen safehouse, erewoord. :duizelig:

tr_imparator
29-03-05, 21:50
Geplaatst door AARDIG
Is er iets wat je niet verontrustend vind in de samenleving? Het schijnt dat veel Nederlanders naar Turkije emigreren!


payback time :rambo:

Bofko
29-03-05, 22:13
Geplaatst door kaaskop
(Tsa humor.... dat hebben wij hier niet zo nodig.
Wie weet waar deze quote vandaan komt krijgt van mij een :cola: )


Plattelands-boer wordt geinterviewd.
"Jaah, humor.....Humor hebben wij op het platteland niet nodig, war. Het is zó al hard werken genoeg."

Jiskefet.

Proost.

kaaskop
29-03-05, 22:31
Geplaatst door Bofko
Plattelands-boer wordt geinterviewd.
"Jaah, humor.....Humor hebben wij op het platteland niet nodig, war. Het is zó al hard werken genoeg."

Jiskefet.

Proost.


Juist! Salute!

taouanza
29-03-05, 22:54
Geplaatst door kaaskop

Nou speciaal voor Taouanza:



Vroegah zou dit me gevleid hebben maar je zit de afgelopen tijd zo zielig te janken of te schelden. En ik vind zo sneu dat het me helemaal niks doet.

kaaskop
29-03-05, 23:23
Geplaatst door taouanza
Vroegah zou dit me gevleid hebben maar je zit de afgelopen tijd zo zielig te janken of te schelden. En ik vind zo sneu dat het me helemaal niks doet.

Je interesseert me niet, heb je ook nooit gedaan, maar pas als je weer in je schoenen loopt ben je definitief van me af. :knipoog:



Wat doen je nou man? Wèèèèèèsp!

taouanza
29-03-05, 23:26
Geplaatst door kaaskop
Je interesseert me niet, heb je ook nooit gedaan, maar pas als je weer in je schoenen loopt ben je definitief van me af. :knipoog:





Kijk dit noemen we nou tegenstrijdigheid. Je interesseert me niet maar je bent niet van me af.:loens:

kaaskop
29-03-05, 23:35
Geplaatst door taouanza
Kijk dit noemen we nou tegenstrijdigheid. Je interesseert me niet maar je bent niet van me af.:loens:

En dit soort pedanterietjes is nou voor mij DE reden....







Soms doe je iets uit plichtsbesef he.....:moe:

Julien
29-03-05, 23:43
Geplaatst door taouanza
Vroegah zou dit me gevleid hebben maar je zit de afgelopen tijd zo zielig te janken of te schelden. En ik vind zo sneu dat het me helemaal niks doet.

kasskop loopt een blauwtje op :hihi:

kaaskop
29-03-05, 23:48
Geplaatst door Julien
kasskop loopt een blauwtje op :hihi:


GRAAAAAG! met liefde zelfs! :duim: