PDA

Bekijk Volledige Versie : Verliefde toeristen in Egypte warm onthaald



nard
29-03-05, 19:33
Telegraaf vandaag
Egyptenaar steekt zoenende toeristen neer
CAIRO - Een Egyptenaar heeft maandag een Hongaarse man en vrouw neergestoken die elkaar op straat kusten bij een moskee in de Egyptische hoofdstad Caïro. De 36-jarige dader was naar verluidt verontwaardigd dat het koppel elkaar kuste in de buurt van een heilige plaats voor moslims.

De Al Hussein-moskee bevindt zich naast de populaire Khan el Khalili-makrt, waar veel toeristen komen om souvenirs te kopen. De Hongaren werden tijdens het incident in hun borst gestoken. Zij bevinden zich in stabiele conditie in een plaatselijk ziekenhuis. Het toerisme is voor Egypte de belangrijkste bron van buitenlandse valuta en biedt bovendien werk aan ongeveer 2,2 miljoen mensen.


Hmm, ik dacht dat Egypte religieuze losbol van de arabische wereld is?

SalmayaSale
29-03-05, 19:51
Geplaatst door nard
Hmm, ik dacht dat Egypte religieuze losbol van de arabische wereld is?


Je bedoelt misschien broeinest van het fundamentalisme?

Juliette
29-03-05, 20:27
Had die gast niks beters te doen dan kussende koppeltjes te bespieden?

nard
29-03-05, 22:33
Geplaatst door SalmayaSale
Je bedoelt misschien broeinest van het fundamentalisme?

O echt?

Ik zocht de werkelijke broeinesten in andere landen van de arabische wereld.
Heb ik een verkeerd beeld zeker?

Maar eehh, een kus is toch een uiting van liefde? Liefde in de omgeving van een moskee is toch het mooiste wat je je als rechtgeaarde moslim kunt wensen...

sadeeQ
29-03-05, 22:38
Geplaatst door Juliette
Had die gast niks beters te doen dan kussende koppeltjes te bespieden?

Naaktstranden een paar kilometers verderop waren gesloten waarschijnlijk :p

Bofko
29-03-05, 22:38
Geplaatst door Juliette
Had die gast niks beters te doen dan kussende koppeltjes te bespieden?

Niet waarschijnlijk. Belangrijkste dagelijkse bezigheid van zeer veel Afrikaanse mannen is kijken naar wat de ander doet.

taouanza
29-03-05, 22:41
Geplaatst door Bofko
Niet waarschijnlijk. Belangrijkste dagelijkse bezigheid van zeer veel Afrikaanse mannen is kijken naar wat de ander doet.

Zijn het allemaal antropologen?

Bofko
29-03-05, 22:46
Geplaatst door taouanza
Zijn het allemaal antropologen?

:lachu: In zekere zin wel, maar dan zonder diploma, theoretisch kader, ondersteunende faciliteiten, sponsors en bijbehorend jargon.

kaaskop
29-03-05, 22:46
He gelukkig, Egypte is ook een land waar door een verknipte seksuele moraal sommige mensen gekke dingen doen.


Ik zou ook verontwaardigd zijn. Toeristen moeten zonder mekkeren hun centjes afleveren en liefde doe je maar thuis.

AARDIG
29-03-05, 22:48
In zekere zin wel, maar dan zonder diploma, theoretisch kader, ondersteunende facilieiten, sponsors en bijbehorend jargon.

Je moest eens weten..........

nard
29-03-05, 22:49
Geplaatst door kaaskop

Ik zou ook verontwaardigd zijn. Toeristen moeten zonder mekkeren hun centjes afleveren en liefde doe je maar thuis. [/B]

:p