PDA

Bekijk Volledige Versie : De avonturen van Michiel Smit



barfly
29-03-05, 21:14
Met dank aan www.geenstijl.nl :duim:

http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto1a.jpg

http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto2a.jpg

http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto3a.jpg

http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto4a.jpg

http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto5.jpg

http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto6a.jpg

http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto7.jpg

Bron: http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/

Wat een vermoeiende en stressende baan heeft die Michieltje toch :p

Kid Capri
29-03-05, 21:16
Oh, dit is dus de Michiel Smit die door een aantal van zijn volgelingen als de oplossing voor het minderhedenvraagstuk wordt gezien. Fijn om te weten dat 'ie geen wrok koestert tegen de ideologie die Nederland 5 jaar lang (ex. traumaverwerking etc.) tot een ware hel maakte. Ik vraag me af wat 'ie voor oplossing in petto heeft...

:rolleyes:

K.

~Panthera~
29-03-05, 21:31
Geplaatst door Kid Capri
Oh, dit is dus de Michiel Smit die door een aantal van zijn volgelingen als de oplossing voor het minderhedenvraagstuk wordt gezien. Fijn om te weten dat 'ie geen wrok koestert tegen de ideologie die Nederland 5 jaar lang (ex. traumaverwerking etc.) tot een ware hel maakte. Ik vraag me af wat 'ie voor oplossing in petto heeft...

:rolleyes:

K.



3 X raden. :moe:

888
29-03-05, 21:37
Geplaatst door barfly
Met dank aan www.geenstijl.nl :duim:



Wat een vermoeiende en stressende baan heeft die Michieltje toch :p

Waarom toon jij de foto's van hem?

Wortel
29-03-05, 21:38
Even afvullen met Hollandia bier na een dagje rossen in de bossen...

Toch maar liever een mekka-cola.
En wie is @#@#$%&$ nu eens bereid me het recept van marokkaanse ksra te geven!!!!

barfly
29-03-05, 21:41
Geplaatst door Ras Delftenaar
Waarom toon jij de foto's van hem?

Vind jij 'm d'r niet schattig bij liggen dan?

888
29-03-05, 21:42
Geplaatst door barfly
Vind jij 'm d'r niet schattig bij liggen dan?

Wat wil je hiermee zeggen?

~Panthera~
29-03-05, 21:42
Geplaatst door barfly
Vind jij 'm d'r niet schattig bij liggen dan?

:lol:

taouanza
29-03-05, 21:57
Geplaatst door Wortel
Even afvullen met Hollandia bier na een dagje rossen in de bossen...

Toch maar liever een mekka-cola.
En wie is @#@#$%&$ nu eens bereid me het recept van marokkaanse ksra te geven!!!!

Ksra?
Dat is toch die loodzware aardwerken schotel waar deeg in wordt gekneed, couscous wordt bereid en opgediend?(Hoezo multifunctioneel)

Wortel
29-03-05, 22:18
Ten einde raad maar even gegoogeld en kwam dit tegen:


http://www.superluminal.com/cookbook/bread_ksra.html

taouanza
29-03-05, 22:23
Geplaatst door Wortel
Ten einde raad maar even gegoogeld en kwam dit tegen:


http://www.superluminal.com/cookbook/bread_ksra.html

Brood dat je bij de warme maaltijd eet met boter suiker en melk???

Juliette
29-03-05, 22:26
Geplaatst door barfly
Vind jij 'm d'r niet schattig bij liggen dan?

Een verborgen homo. Dat zie je zo.

Orakel
29-03-05, 22:26
Geplaatst door Wortel
Ten einde raad maar even gegoogeld en kwam dit tegen:


http://www.superluminal.com/cookbook/bread_ksra.html

Ksra
Moroccan Anise Bread
A loaf with a blooming aroma, well-suited to accompany any North African meal. In Algeria, it is known as mattoua.

:hihi: Zal morgen es voor je informeren Wortel. Me schoonzus is Algerijns en met ksra en mattoua moek een heel end kunnen komen.
Moet wel zeggen dak nog nooit van anijsbrood heb gehoord, maar dat mag de pret niet drukken.

Wortel
29-03-05, 22:27
Brood dat je bij de warme maaltijd eet met boter suiker en melk???
Er zitten toch ook zoete rozijnen in een pittige lams-tagine?

He, alvast bedankt voor de moeite, Orakel.
Schitterend artikel uit de Humanist, wat je elders hebt geplaatst, trouwens. Het maakt de zaken weer wat inzichtelijker.

kaaskop
29-03-05, 22:32
Nou da's dan de stijl van Nieuw Rechts: Goedkoop bier van Super de Boer opzuipen in een armoeiig jongerenwoninkie.

Kom op, gewoon om lachen

taouanza
29-03-05, 22:37
Geplaatst door Wortel
Er zitten toch ook zoete rozijnen in een pittige lams-tagine?

He, alvast bedankt voor de moeite, Orakel.
Schitterend artikel uit de Humanist, wat je elders hebt geplaatst, trouwens. Het maakt de zaken weer wat inzichtelijker.

Ja en? dus?
Trouwens ik vind anijs in brood smerig.
Maar met die ingredienten lijkt het meer taart dan brood.

Wortel
29-03-05, 22:39
Ik bedoel dat zoet en hartig heel goed kunnen samengaan. Maar misschien is dit recept streekgebonden?
Gewoon maar eens uitproberen.

taouanza
29-03-05, 22:41
Geplaatst door Wortel
Ik bedoel dat zoet en hartig heel goed kunnen samengaan. Maar misschien is dit recept streekgebonden?
Gewoon maar eens uitproberen.

Je hebt eerder gegeten anders maakte je er niet zo'n punt van.
Smaakte het zoet?

Wortel
29-03-05, 22:49
Nee, eerlijk, ik heb nog nooit ksra uitgeprobeerd en ik zou het graag eens willen proeven. Turkse pide is me wel bekend, maar afgaand op de ingredienten moet dat heel anders smaken. Het lijkt er gewoon op dat Marokkaanse gerechten iets zoeter van smaak zijn dan andere mediterrane recepten.

taouanza
29-03-05, 22:55
Geplaatst door Wortel
Nee, eerlijk, ik heb nog nooit ksra uitgeprobeerd en ik zou het graag eens willen proeven. Turkse pide is me wel bekend, maar afgaand op de ingredienten moet dat heel anders smaken. Het lijkt er gewoon op dat Marokkaanse gerechten iets zoeter van smaak zijn dan andere mediterrane recepten.

Dus je maakt een drama van iets wat je niet eens kent?

Ik heb nog nooit zoete brood bij het eten gegeten.
Wel met anijs en dat vond ik niks

nard
29-03-05, 22:58
Geplaatst door taouanza
Dus je maakt een drama van iets wat je niet eens kent?

Ik heb nog nooit zoete brood bij het eten gegeten.
Wel met anijs en dat vond ik niks

hmm, je begint nu echt te veranderen....
Dat Michiel Smit nog eens een staat zou zijn associaties aan zoetigheid en anijs bij je op te roepen.

Hou je je eigen identiteit wel in de gaten?

:wink:

Julien
29-03-05, 23:35
Ik dacht dat dit topic over Jantje Smith ging :hihi:

Wortel
30-03-05, 06:03
Er is niets heerlijker dan Michiel Smit te neutraliseren met een Marokkaans brood.

En Taouanza: dat van dat drama herken ik niet zo. Ik zou liever spreken van zorgvuldigheid, want een brood lukt of lukt niet door de al of niet zorgvuldige afweging van de ingredienten.

In overdrachtelijke zin is dat bij mensen eigenlijk net zo... :wink:

Anijsbrood is aan jou in ieder geval niet besteed, het zij zo. Ik hou niet van boerenkool.

Joesoef
30-03-05, 08:10
Geplaatst door Wortel
Ten einde raad maar even gegoogeld en kwam dit tegen:


http://www.superluminal.com/cookbook/bread_ksra.html

:kusgrijs:

Wortel
30-03-05, 08:32
Mooie muffin, Joesoef. :)

MarinadeMix
30-03-05, 08:54
Ik krijg zin om hem spontaan in zijn wangen te knijpen.

Paco.x
30-03-05, 09:21
Wat zeuren jullie nou. Eindelijk eens een serieuze politicus met een goeie band met z'n achterban. Michiel kent z'n mensen...

MarinadeMix
30-03-05, 09:28
Geplaatst door Paco.x
Wat zeuren jullie nou. Eindelijk eens een serieuze politicus met een goeie band met z'n achterban. Michiel kent z'n mensen...

Als ik een "autochtoon" was en maar half zo knap als hem was, dan had ik het wel geweten...

Paco.x
30-03-05, 09:45
Als ik een "autochtoon" was en maar half zo knap als hem was, dan had ik het wel geweten...

Uhm...wil ik nou weten wat je hiermee bedoelt?
Ben wel benieuwd wat er nog gebeurd is toen al dat bier op was. Ik bedoel, zoveel gezellige knullen bij elkaar...

MarinadeMix
30-03-05, 09:47
Geplaatst door Paco.x
Uhm...wil ik nou weten wat je hiermee bedoelt?
Ben wel benieuwd wat er nog gebeurd is toen al dat bier op was. Ik bedoel, zoveel gezellige knullen bij elkaar...

Maak er maar wat leuks van :p

Paco.x
30-03-05, 10:01
Nou ja, knap in welke zin? Michiel is natuurlijk gezegend met zowel een jaloersmakend intellect als engelachtige gelaatstrekken.
Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat die stoere knapen na al dat bier nog van m af konden blijven :haha:

MarinadeMix
30-03-05, 10:03
Geplaatst door Paco.x
Nou ja, knap in welke zin? Michiel is natuurlijk gezegend met zowel een jaloersmakend intellect als engelachtige gelaatstrekken.
Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat die stoere knapen na al dat bier nog van m af konden blijven :haha:

Natuurlijk!

:o

Paco.x
30-03-05, 10:14
Ik bedoel, op onderbewust niveau zijn die middelvingers natuurlijk veelzeggend... Ok laten we het maar weer over eten hebben, dit wordt onsmakelijk...

MarinadeMix
30-03-05, 10:16
Geplaatst door Paco.x
Ik bedoel, op onderbewust niveau zijn die middelvingers natuurlijk veelzeggend... Ok laten we het maar weer over eten hebben, dit wordt onsmakelijk...

Hou op :lol:

Ik vond het best schattig hoe hij erbij lag :o

Paco.x
30-03-05, 10:22
Je hebt helemaal gelijk. :engel:

De les is dan ook: ook abjecte neo-rechtse fascisten zijn eigenlijk maar gewoon mensen!

MarinadeMix
30-03-05, 10:24
Geplaatst door Paco.x
Je hebt helemaal gelijk. :engel:

De les is dan ook: ook abjecte neo-rechtse fascisten zijn eigenlijk maar gewoon mensen!

Je weet meer over mijn gedachtengang dan ikzelf :verward:

~Panthera~
30-03-05, 10:32
Geplaatst door Paco.x
Nou ja, knap in welke zin? Michiel is natuurlijk gezegend met zowel een jaloersmakend intellect als engelachtige gelaatstrekken.
Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat die stoere knapen na al dat bier nog van m af konden blijven :haha:

Vind je ? nou, als ik zo'n kop had, deed ik mijn schouders een proces aan. :moe:

Paco.x
30-03-05, 10:40
Vind je ? nou, als ik zo'n kop had, deed ik mijn schouders een proces aan.

Neeeeee, hij is toch schattig! Die trek je gewoon op schoot en dan zeg je "woesjiewoesjiewoesjie, en nou geen allochtonen meer pesten, stoute rakker!"

~Panthera~
30-03-05, 10:42
Geplaatst door Paco.x
Neeeeee, hij is toch schattig! Die trek je gewoon op schoot en dan zeg je "woesjiewoesjiewoesjie, en nou geen allochtonen meer pesten, stoute rakker!"


Een Tasmaanse duivel ziet er ook HEEL schattig uit.
Tot je hem probeert te aaien, dan ligt je arm eraf. :moe:

MarinadeMix
30-03-05, 10:44
Geplaatst door Paco.x
Neeeeee, hij is toch schattig! Die trek je gewoon op schoot en dan zeg je "woesjiewoesjiewoesjie, en nou geen allochtonen meer pesten, stoute rakker!"

En een tikje op de billetjes geven.

Ik heb het gevoel dat iedereen stiekumpjes verliefd op hem is; zowel allochtoon als autochtoon, man of vrouw. Hoe kan het ook anders?

Paco.x
30-03-05, 10:51
Ik heb het gevoel dat iedereen stiekumpjes verliefd op hem is; zowel allochtoon als autochtoon, man of vrouw. Hoe kan het ook anders?

Inderdaad! Hij is dan ook intelligent, belangrijk, ontwapenend aantrekkelijk en tegelijk ook weer heel fout-> onweerstaanbaar.
En dan val ik normaal gesproken op exotische vrouwen, kan je nagaan!

MarinadeMix
30-03-05, 10:55
Geplaatst door Paco.x
Inderdaad! Hij is dan ook intelligent, belangrijk, ontwapenend aantrekkelijk en tegelijk ook weer heel fout-> onweerstaanbaar.
En dan val ik normaal gesproken op exotische vrouwen, kan je nagaan!

En ik op exotische mannen, maar die zou ik zo omruilen voor zo'n man. Als hij lacht dan smelt ik helemaal weg en kan mijn dag niet meer stuk. Ik voel me alsof ik de hele wereld aankan :koppel:

De mensen die beweren van niet spelen hard to get :rolleyes:

~Panthera~
30-03-05, 10:56
Geplaatst door MarinadeMix
En ik op exotische mannen, maar die zou ik zo omruilen voor zo'n man. Als hij lacht dan smelt ik helemaal weg en kan mijn dag niet meer stuk. Ik voel me alsof ik de hele wereld aankan :koppel:

De mensen die beweren van niet spelen hard to get :rolleyes:

En als ie ssssssssssssslist, dan vliegen de spetters om je oren. :moe:

Lekker frisssssssss :kotsen:

MarinadeMix
30-03-05, 11:01
Geplaatst door ~Panthera~
En als ie ssssssssssssslist, dan vliegen de spetters om je oren. :moe:

Lekker frisssssssss :kotsen:

Is ssssssssssssssssssssssschatig hoor. Ik wou dat ik zo kon slissen.

Niet lekker fris, maar lekker bier :duim:

Paco.x
30-03-05, 11:06
sssssssssssssssssssssexy!

Paco.x
30-03-05, 11:10
Hard to get?! Precies, net als al die vrouwen die mij niet terugbellen, spelen ook allemaal hard to get :haha:
Zag ik er maar zo uit als Michiel, dan had ik daar nooit last van...