PDA

Bekijk Volledige Versie : De burgemeester van Uden is een huisvrouw



vgeld
29-03-05, 21:16
Niets ten nadele van vrouwen en vooral niet van Eke en Juliette

888
29-03-05, 22:03
Burgemeester en huisvrouw. Lijkt best wel zwaar bestaan.

taouanza
29-03-05, 22:06
Geplaatst door vgeld
Niets ten nadele van vrouwen en vooral niet van Eke en Juliette

Bedoel je Everwood?

vgeld
29-03-05, 22:13
De huisvrouw in kwestie negeert al jaren de roep om veiligheid van de Turkse gemeenschap;
Check this:
http://www.ict-edu.nl/content/nederlands/learn/middenframe_mss_contributions_Bedir_footpath.html

De link werkt niet meer maar dit is de tekst:

Beste burgemeester,
Dit jaar doen wij mee aan project "Mijn Veilige School" !
Onze schoolpolitieagent vroeg aan ons of er dingen waren op Bedir die niet veilig waren. Samen kwamen we er achter dat het fietspad en voetpad naast de school helemaal niet veilig is.
Er rijden namelijk brommers en fietsers over het voetpad en dat willen wij niet!

Daarom zouden wij graag verkeersborden willen, die duidelijk aangeven waar de brommers en de fietsers wel mogen rijden! Ook kunnen er bijvoorbeeld slingerhekjes komen te staan. Deze zorgen er dan voor dat de brommers die er rijden. In ieder geval niet te hard rijden!

Waarom willen wij dit?

Er komen brommers langs die wel 80 kilometer per uur rijden . de kinderen van onze school, en andere kinderen, lopen en spelen hier. Zo kunnen er verschrikkelijke ongelukken gebeuren!
Iedereen weet dat kinderen soms helemaal niet goed opletten, vooral kinderen tot en met 6 jaar!

Wij wachten uw antwoord af,

Met vriendelijke groeten van groep 7, Islamitische basisschool Bedir!

vgeld
29-03-05, 22:17
Ik was blij met de beslissing van van Thijn maar nu "het geval Uden=huisvrouw" zich voordoet vraag ik me af of de (tegen)stem van van Thijn wel terecht was/is

Eke
30-03-05, 11:51
En welke politieke partijen heeft de school ingeschakeld om het gemeentebestuur het vuur aan de schenen te leggen tijdens de raadsvergadering ?

In een soortgelijk geval, maar dan bij woonhuizen, hebben wij (de moeders)de landelijke Vereniging voor Veilig Verkeer ingeschakeld. Werkte als een speer.