PDA

Bekijk Volledige Versie : 9de overwining onder van Basten



rja2
30-03-05, 21:36
De 9de overwinning onder van Basten.

Kan niet zeggen dat ik denderde vond tegen Armenië.

Dat Davids, Seedorf en Kluivert niet geselecteerd zijn vindt ik maar niks, maar ja een winnende trainer heeft gelijk.
:regie:

barfly
30-03-05, 21:59
Geplaatst door rja2
De 9de overwinning onder van Basten.

Kan niet zeggen dat ik denderde vond tegen Armenië.

Dat Davids, Seedorf en Kluivert niet geselecteerd zijn vindt ik maar niks, maar ja een winnende trainer heeft gelijk.
:regie:

De tweede helft was zeker niet geweldig. Echter het resultaat telt. Kluivert vind ik terecht niet in de selectie zitten tis een vreselijke egotripper die niet in dienst van een team kan spelen.

Simon
31-03-05, 07:10
Tja ik heb al weer niet gekeken maar het is best knap van van Basten. Ik begrijp dat hij de vedetten buiten de basis houdt omdat die alleen maar sjokken op het veld. Dan hou je de werkers over en die weten blijkbaar voldoende macht te tonen. Maar zappend langs Jan Mulder hoorde ik gisteren dat die het spel van de nederlanders knudde vond.

Spoetnik
31-03-05, 09:41
Israel - Frankrijk : 1-1 :lole:

Goal voor Israel in de laatste vijf minuten.. :)

Tweede keer dat ze dat flikken.. tegen de Ieren ging het precies zo.

youssef_007
31-03-05, 10:39
Geplaatst door barfly
De tweede helft was zeker niet geweldig. Echter het resultaat telt. Kluivert vind ik terecht niet in de selectie zitten tis een vreselijke egotripper die niet in dienst van een team kan spelen.

Dit is dus de loon voor Kluivert na alle wedstrijden die hij voor oranje heeft gespeeld...... ondankbare tuig zijn jullie.

echnaton
31-03-05, 10:42
Geplaatst door Spoetnik
Israel - Frankrijk : 1-1 :lole:

Goal voor Israel in de laatste vijf minuten.. :)

Tweede keer dat ze dat flikken.. tegen de Ieren ging het precies zo. :lole:

barfly
31-03-05, 11:56
Geplaatst door youssef_007
Dit is dus de loon voor Kluivert na alle wedstrijden die hij voor oranje heeft gespeeld...... ondankbare tuig zijn jullie.

Kluivert had nooit voor Oranje mogen spelen. Egotrippertje dat ie is mist Kluivert liever het doel dan dat ie afspeelt zodat een ander wel kans scoren. Weg met die prutser!

youssef_007
31-03-05, 14:28
Geplaatst door barfly
Kluivert had nooit voor Oranje mogen spelen. Egotrippertje dat ie is mist Kluivert liever het doel dan dat ie afspeelt zodat een ander wel kans scoren. Weg met die prutser!

ik vraag me alleen af hoe vaan hij voor oranje heeft gescoord, veel meer dan die prutser van Nistelroy, dat weet ik wel zeker. Dit is wat er gebeurt wanneer een allochtoon zich uitslooft in een nederlandse samenleving, je krijgt een trap in je gezicht.

Bofko
31-03-05, 14:40
Geplaatst door youssef_007
ik vraag me alleen af hoe vaan hij voor oranje heeft gescoord, veel meer dan die prutser van Nistelroy, dat weet ik wel zeker. Dit is wat er gebeurt wanneer een allochtoon zich uitslooft in een nederlandse samenleving, je krijgt een trap in je gezicht.

Ah, hier komt de aap uit de mouw.

Heraclitus
31-03-05, 14:47
Geplaatst door youssef_007
ik vraag me alleen af hoe vaan hij voor oranje heeft gescoord, veel meer dan die prutser van Nistelroy, dat weet ik wel zeker. Dit is wat er gebeurt wanneer een allochtoon zich uitslooft in een nederlandse samenleving, je krijgt een trap in je gezicht.

Iemand met een strafblad(zeker niet voor zulke vergrijpen) hoort niet in oranje, of ie nou autochtoon of allochtoon is.