PDA

Bekijk Volledige Versie : Maroc.nl: De gastarbeider onder de Internet fora



vgeld
31-03-05, 20:21
Maroc.nl: De gastarbeider onder de Internet fora

Terwijl de media en zelfs de ministers bepaalde Internet fora citeren, is het beheer van Maroc.nl blijven steken in het uitdelen van strafpunten en het veilige stellen van de subsidie. Maroc.nl was een van de eerste “fora” waar niet werd ge-chat maar gediscussieerd. Op dit moment is Maroc.nl meer een zeik-site.
Beheer: jullie hebben het in de schoot geworpen gekregen maar het ontbreekt jullie aan fantasie, initiatief, vernieuwing, durf, langetermijnplanning and so fort. Het is zonde !

mark61
31-03-05, 20:22
Geplaatst door vgeld
...zeik-site...

Hoe zou je deze topic zelf omschrijven? :)

Heraclitus
31-03-05, 20:23
Geplaatst door vgeld
Beheer: jullie hebben het in de schot geworpen gekregen maar het ontbreekt jullie aan fantasie, initiatief, vernieuwing, durf, langetermijnplanning and so fort. Het is zonde !

En bovendien zuigt het moderatiebeleid. :hihi:

vgeld
31-03-05, 20:26
Geplaatst door mark61
Hoe zou je deze topic zelf omschrijven? :)

Een zeik verhaal op een zeik forum !

Kid Capri
31-03-05, 20:27
Ten eerste krijgt Maroc.NL geen subsidie van de overheid. En ten tweede vind ik dat het beheer en de moderators van Maroc.NL een goeie taak verrichten met het verzorgen van de site. Tja, dat zowel mensen die sympathie hebben voor islamitische fundamentalisten als mensen die Wilders en 'Rechts' een warm hart toe dragen, klagen over het feit dat ze zo nauwlettend worden gevolgd, zegt volgens mij genoeg over de positie van Maroc.NL. Neutraal en wel overwogen...:).

K.

vgeld
31-03-05, 20:33
Geplaatst door Kid Capri
... zegt volgens mij genoeg over de positie van Maroc.NL. Neutraal en wel overwogen...:).

K.
Evolutie ! jongen evolutie !
Als alles wat goed genoeg was, de norm was dan zou de wereld nog steeds naakt rondlopen.
Ik zie bij Maroc.nl geen evolutie, al jaren niet.

Heraclitus
31-03-05, 20:33
Geplaatst door Kid Capri
Ten eerste krijgt Maroc.NL geen subsidie van de overheid. En ten tweede vind ik dat het beheer en de moderators van Maroc.NL een goeie taak verrichten met het verzorgen van de site. Tja, dat zowel mensen die sympathie hebben voor islamitische fundamentalisten als mensen die Wilders en 'Rechts' een warm hart toe dragen, klagen over het feit dat ze zo nauwlettend worden gevolgd, zegt volgens mij genoeg over de positie van Maroc.NL. Neutraal en wel overwogen...:).

K.

Nee, jij bent wel oke mijn Bredaase broeder.

Het is een zeker vrouwmens die hier de boel loopt te verzieken.

RinC
31-03-05, 20:41
Geplaatst door Heraclitus
Nee, jij bent wel oke mijn Bredaase broeder.

Het is een zeker vrouwmens die hier de boel loopt te verzieken.

Ey, jij zou toch niet meer komen :hihi:

Heraclitus
31-03-05, 20:43
Geplaatst door RinC
Ey, jij zou toch niet meer komen :hihi:

Klopt!

Maar ik bedacht me al snel. Tis dat ik m'n carriere een boost kon geven, anders was ik al eerder terug geweest.

RinC
31-03-05, 20:48
Geplaatst door Heraclitus
Klopt!

Maar ik bedacht me al snel. Tis dat ik m'n carriere een boost kon geven, anders was ik al eerder terug geweest.


Oke. Niet al teveel doemdenken, dan kom Ut wel goed met je :duivels:

sadeeQ
31-03-05, 20:58
Geplaatst door RinC
Ey, jij zou toch niet meer komen :hihi:

Onkruid vergaat niet :giechel:

Simon
31-03-05, 21:11
Geplaatst door vgeld
Maroc.nl: De gastarbeider onder de Internet fora

Terwijl de media en zelfs de ministers bepaalde Internet fora citeren, is het beheer van Maroc.nl blijven steken in het uitdelen van strafpunten en het veilige stellen van de subsidie. Maroc.nl was een van de eerste “fora” waar niet werd ge-chat maar gediscussieerd. Op dit moment is Maroc.nl meer een zeik-site.
Beheer: jullie hebben het in de schoot geworpen gekregen maar het ontbreekt jullie aan fantasie, initiatief, vernieuwing, durf, langetermijnplanning and so fort. Het is zonde !

Wat een gezeik. Er staat nog geen enkel opbouwend idee in je bijdrage. Handje ophouden want anderen moeten het maar voor je oplossen?

Juliette
01-04-05, 08:49
Geplaatst door Heraclitus
En bovendien zuigt het moderatiebeleid. :hihi:

Welk moderatiebeleid? :hihi:

taouanza
01-04-05, 09:25
Geplaatst door vgeld
Maroc.nl: De gastarbeider onder de Internet fora

Terwijl de media en zelfs de ministers bepaalde Internet fora citeren, is het beheer van Maroc.nl blijven steken in het uitdelen van strafpunten en het veilige stellen van de subsidie. Maroc.nl was een van de eerste “fora” waar niet werd ge-chat maar gediscussieerd. Op dit moment is Maroc.nl meer een zeik-site.
Beheer: jullie hebben het in de schoot geworpen gekregen maar het ontbreekt jullie aan fantasie, initiatief, vernieuwing, durf, langetermijnplanning and so fort. Het is zonde !


Maar toch vind ik je leuk. :lekpuh: