PDA

Bekijk Volledige Versie : Berlusconi: collega's zijn jaloers op mijn haar



Bofko
01-04-05, 08:53
ROME - Veel Europese leiders die kampen met een steeds breder wordende scheiding, zijn jaloers op de haarimplantaten van Silvio Berlusconi, en willen het adres van degeen die ze heeft aangebracht. Dat zei de Italiaanse premier donderdag op de nationale televisiezender RAI.
Berlusconi (68) weigerde namen te noemen, maar zei dat veel van zijn collega's "oprecht geďnteresseerd zijn" in de implantaten. De Italiaanse regeringsleider wees trots op zijn haren. "Eigenlijk zijn ze allemaal van mij", zei hij. "Ze zijn alleen verplaatst van de achterkant naar de voorkant".

Geen geheim
De premier was te gast in een politiek praatprogramma ter gelegenheid van de regionale verkiezingen, die op 3 en 4 april worden gehouden. Berlusconi heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij cosmetische ingrepen heeft ondergaan.
Hij vindt dat de haarimplantaten gerechtvaardigd zijn, omdat hij het land op het internationale toneel vertegenwoordigt

nu.nl
------------------------------------

Ijdelheid móet, in het media-tijdperk.

Tomas
01-04-05, 08:58
Geplaatst door Bofko
"Eigenlijk zijn ze allemaal van mij", zei hij. "Ze zijn alleen verplaatst van de achterkant naar de voorkant".


Wat bedoelt ie precies met achterkant? Ik kan me daar meerdere locaties bij voorstellen en sommige daarvan wens ik niet tegen aan te kijken. En vooral niet bij hem.

Bofko
01-04-05, 09:01
Geplaatst door Tomas
Wat bedoelt ie precies met achterkant? Ik kan me daar meerdere locaties bij voorstellen en sommige daarvan wens ik niet tegen aan te kijken. En vooral niet bij hem.

:hihi: Hij kan het natuurlijk niet maken om te zeggen dat ze verplaatst zijn van de onderkant naar de bovenkant vanwege de mooie krul.

Juliette
01-04-05, 09:07
Geplaatst door Bofko
ROME - een steeds breder wordende scheiding,

een understatement :hihi:

Bofko
01-04-05, 09:13
Geplaatst door Juliette
een understatement :hihi:

Ik ken hem niet anders dan zó:
http://www.quintostato.it/archives/Silvio%20Berlusconi.jpg


Is er misschien een recentere foto mét zijn nieuwe kapsel of is dit het waar iedereen zo jaloers op moet zijn ?

Juliette
01-04-05, 09:27
Of deze. Inderdaad mooie middenstreep.

http://i.cnn.net/cnn/2003/WORLD/europe/11/12/italy.blast.reaction/long.berlusconi.ap.jpg

mark61
01-04-05, 15:17
Hij kent onze Oewilders zeker niet, de klojo.