PDA

Bekijk Volledige Versie : De terugkeer van Ad



dawn74
01-04-05, 10:25
De terugkeer van Ad
Voormalig PvdA-kroonprins Ad Melkert wil opnieuw partijleider worden. Dat heeft hij tegenover Stemhok bevestigd. Melkert denkt dat het land inmiddels ‘is genezen’ van de demonisering waarvan hij na de moord op Pim Fortuyn slachtoffer werd. Melkert: ‘De meeste Nederlanders hebben ingezien dat het land er niet op vooruit is gegaan na de populistische tsunami van 2002’


:eek:

www.stemhok.nl

nl-x
01-04-05, 10:31
Vanaf nu is het een gelopen race. Dit is de grappigste 1 april grap by far.

GroteWolf
01-04-05, 10:34
het is wel de beste manier waarop Ad Nederland verder kan helpen. Met lijstaanvoerder Ad zijn we verzekerd van 4 vette jaren na de verkiezingen.

bamajob.nl
01-04-05, 13:51
Van bijna elke partij verschijnt een arrogant die denkt het beter te weten dan de anderen. Wij hebben Wilders, Hirshi Ali en nu Melkert. Wat krijgen wij nog?

Tomas
01-04-05, 13:56
Geplaatst door bamajob.nl
Van bijna elke partij verschijnt een arrogant die denkt het beter te weten dan de anderen. Wij hebben Wilders, Hirshi Ali en nu Melkert. Wat krijgen wij nog?

Ik denk dat je echt heel lang moet wachten op de eerste politicus die duidelijk en -vooral- bewust aangeeft "het" slechter te weten dan de anderen.

Dutchguy
01-04-05, 14:02
Geplaatst door nl-x
Vanaf nu is het een gelopen race. Dit is de grappigste 1 april grap by far.

Daar hou ik het ook maar op.

Julien
01-04-05, 14:04
Geplaatst door nl-x
Vanaf nu is het een gelopen race. Dit is de grappigste 1 april grap by far.

:hihi:

Eke
01-04-05, 14:08
Ik vind Ad Melkert niet bezielend genoeg als lijsttrekker .Maar misschien is hij gegroeid in Amerika.

Vroeger reageerde ik zo op Van Agt :kotsen: ,
tot mijn verbazing vind ik het nu een schatje met goeie ideeen....