PDA

Bekijk Volledige Versie : 1 april



Joepie
01-04-05, 14:50
Een allochtoon komt bij het CWI binnen en loopt rechtstreeks naar een van de loketten. Hij zegt, "Hallo... weet u, ik heb er een bloedhekel aan om een WW-uitkering aan te vragen. Ik zou véél liever een baan hebben en iedere dag gewoon keihard aan het werk gaan". De man achter het loket zegt, "Maar je timing is uitstekend. Wij hebben zojuist een baan binnen gekregen die nog invulling behoeft.
Het is bij een rijke oudere man, die een chauffeur/bodyguard zoekt voor zijn prachtige 18 jaar oude nymfomane dochter.
Je moet haar in zijn Mercedes CLS, naar haar modellenwerk brengen en rondrijden naar feesten en partijen. Hij zorgt voor alle kleding en vanwege de lange uren worden ook je maaltijden verzorgd in luxe restaurants met tenminste 3 sterren.
Van jou wordt ook verwacht dat je haar tijdens haar vakantietrips
naar exotische oorden vergezelt.
Je krijgt gratis een volledig en luxe ingericht appartement boven de garage met twee slaapkamers, sauna, jacuzzi en een giga-plasma-scherm, inclusief een goed gevulde koelkast. Je aanvang salaris is ongeveer 80.000 euro per jaar, plus onkostenvergoeding en privé gebruik van de Mercedes."

De allochtoon zegt verbaasd, "Jij zit me in de zeik te nemen!"

Waarop de man achter het loket met een glimlach op zijn gezicht antwoord,
"Eh...ja, maar jij begon!"