PDA

Bekijk Volledige Versie : BEN op ZOEK naar en meisje +- 18 19

miss_tetouan
05-05-02, 16:35
hello,

heet je nou echt sba3?? (leeuw)

ciao!

ahlam-16
05-06-02, 15:03
beste jongen er zijn op deze wereld bijna geen lief en betrouwbare heel feel meisjes die er heilig uid zien zijn het 30% niet omdat ik er zo sel op school heb zitten ze komen er aan met hoofddoek lange jas en dan................................... opeen korte mini rok en zo...............
ik dank dat je z`n meisje beter zelf moet opzoeken en met haar ouders praten enz maar ja je moet het maar zelf weten wat je doet! :zwaai:

Hajar
07-06-02, 10:35
Geplaatst door ahlam-16
beste jongen er zijn op deze wereld bijna geen lief en betrouwbare heel feel meisjes die er heilig uid zien zijn het 30% niet omdat ik er zo sel op school heb zitten ze komen er aan met hoofddoek lange jas en dan................................... opeen korte mini rok en zo...............
ik dank dat je z`n meisje beter zelf moet opzoeken en met haar ouders praten enz maar ja je moet het maar zelf weten wat je doet! :zwaai:

Ik vind dat jij niet zo moet genereren. Als hij een meisje wil met hoofddoek, laat hem dan toch, dat is zijn keuze!
Maar ik vind ook dat je niet zo moet letten op die meisjes met hoofddoek bij jou op school, maar meer opletten tijdens de lessen nederlands, je nederlands is namelijk waardeloos of je kunt gewoon niet typen!

ahlam-16
13-06-02, 12:52
wat jij vind moet jij maar naar de politie brengen. en ik woon niet zo nang in nederland van daar mijn schijf fouten. toe de loe doe

ahlam-16
13-06-02, 12:53
ik bedoel lang

ahlam-16
13-06-02, 13:11
het spijt mij heel erg als ik iemand heb gekwetst. Het was mijn bedoeling niet. Ik hoop dat je me vergeeft. Wallah ik meen het het spijt mij heeeeeeel erg ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Hajar
17-06-02, 11:58
Geplaatst door ahlam-16
wat jij vind moet jij maar naar de politie brengen. en ik woon niet zo nang in nederland van daar mijn schijf fouten. toe de loe doe

Illie's zoals jij, moeten naar de politie gebracht worden. Illegalen op het prikbord: het zou verboden moeten worden....... :handbang:

ahlam-16
19-06-02, 14:46
waarom doe jij zo ik heb toch mijn verontschuldiging aan geboden. wat moet ik meer zegen dat je me vergeeft? ik begrepen. het spijt mij, ik moet eerst nadenken voordat ik schijf. :tranen: :tranen: :tranen:

znoebe
03-07-02, 10:12
salam heleikoem wr wb.

ik vind het nergens opslaan dat mensen (ahlam_16)
zeggen dat er geeen betrouwbare meisjes meer zijn!!!!!
hoe moeten jullie dat weten??????
niet iedereen is anders. ik ken anders genoeg meisjes met hoofddoeken die echt betrouwbaar zijn en op de trik van de islam zijn, ik ook alhamdoellilah.
ik vind niet dat jullie een meisje met een hoofddoek zien, en dat ze daar misbruik van maakt, of korte rokken draagt onder haar jas. dat mensen dat meteen gaan vergelijken met andere meisjes met hoofddoeken!!!!!!!!!!!!!!
elke mens is anders, ja gaat jongens toch ook niet met elkaar vergelijken.
ik draag zelf een hoofddoek alhamdoellilah.
en ik weet dat hoofddoek niet alles is.
hoofddoek is voor een vrouw verplicht!!!!!!!
veel jongens/ meisjes weten het niet.
of ze zeggen hoofddoek is niet alles, als je maar eeen goed hart hebt.dat is wel waar, maar zonder hoofddoek komje de paradijs niet binnen.of ze zeggen ik draag het later wel.
dat is dan ook nietgoed om te zeggen, een mens weet tenslotte niet hoelang je blijft leven ,en hoelang allahswt mensen gaat vergeven!!!!!!!
dus ik zeg voor al mijn zusters die nog geen hoofddoek dragen. begin er alstublieft zo snel mogelijk aan.
moge allah swt jullie vergeven , ameen

groetjes jullie zuster,
weheleikoem salam wr wb.

[email protected]