PDA

Bekijk Volledige Versie : Graaien aan de top: Nederlandse volksziekte nr. 1



Wizdom
02-04-05, 10:02
Na de top-ambtenaren, ziekenhuisdirecteuren, semi-overheid top ambtenaren, overheid nu weer de CBR die denkt Jan met de Pet leeg te kunnen zuigen...

Rijscholen: rijexamen CBR is te duur

Uitgegeven: 2 april 2005 10:30

UTRECHT - Het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) drijft met ondeugdelijke theorie-examens en tussentesten voor het rijexamen de prijs voor het behalen van het rijbewijs onnodig hoog op. Dat stellen de drie brancheorganisaties van rijschoolhouders in een gezamenlijke verklaring aan het CBR.

De verklaring is opgesteld door de organisaties Verkeersopleidingen Associatie Nederland (VAN) van de Bovag, de Federatie Autorijschool Management (FAM) en de Algemene Bond voor Auto- en Motorrijschoolondernemingen.


Woordvoerder F. Wolf van de VAN stelde zaterdag dat het CBR onder meer onnodige vragen verwerkt in het theorie-examen waardoor veel kandidaten zakken en, tegen betaling, op herhaling moeten.

888
02-04-05, 11:31
Wie zal dit niet doen?

Wizdom
02-04-05, 17:38
Geplaatst door Ras Delftenaar
Wie zal dit niet doen?

Graaien bedoel je...?

888
02-04-05, 19:37
Geplaatst door Wizdom
Graaien bedoel je...?

Als je aan de top zit, dan wil je toch meer.....dit is juist het graaicultuur.

AARDIG
02-04-05, 20:39
Rijbewijs halen is hartstikke duur!!! Ik ben al 1600 euro kwijt en het loopt steeds op! Ik ben God dankbaar dat ik die theorietoest in 1 keer heb gehaald. Maar de prijzen zijn echt ziek. 40 euro per les! 30 euro voor je theorie. 150 euro voor tussentijdse toets. En 200 euro voor het examen. En 20 euro voor 1 of ander formuliertje.

Wizdom
02-04-05, 21:56
Geplaatst door Ras Delftenaar
Als je aan de top zit, dan wil je toch meer.....dit is juist het graaicultuur.

Dat is de reden waarom dieven geen schaamte kennen... De hebzucht neemt het over van het fatsoen...

wie ik ben ????
02-04-05, 23:24
Graaien aan de top: Nederlandse volksziekte nr.1
Het is niet een ziekte van Nederland alleen hoor kijk maar naar de landen om je heen:
Iedereen die in de top zit en de geur van het geld heeft geroken wil meer, dit is niet alleen een Nederlandse ziekte maar een wereldwijde ziekte.

Wizdom
02-04-05, 23:47
Geplaatst door wie ik ben ????
Graaien aan de top: Nederlandse volksziekte nr.1
Het is niet een ziekte van Nederland alleen hoor kijk maar naar de landen om je heen:
Iedereen die in de top zit en de geur van het geld heeft geroken wil meer, dit is niet alleen een Nederlandse ziekte maar een wereldwijde ziekte.

Hmmm... Is dat een soort van honereren van banenrepublieken zelfverrijking ten koste van de gemeenschap....?

knuppeltje
03-04-05, 08:33
Geplaatst door Wizdom
Hmmm... Is dat een soort van honereren van banenrepublieken zelfverrijking ten koste van de gemeenschap....?




Maar dat zijn schurken dat weet toch iedereen, die bij ons zijn keurig nette en beschaafde mensen nietwaar?