PDA

Bekijk Volledige Versie : Ben opzoek

bm0472
02-04-05, 20:26
:lachu: Hi. Ik ben een man 32 jaar uit Almere. Nederlander van Marokkaanse afkomst. Ik heb een Ing.in wiskunde en Drs. in actuariaat. Ik heb een leuke baan. Ik ben opzoek naar een serieuse relatie via deze weg. Hopelijke kom ik mijn ideal partner tegen. Hi

dekkers
03-04-05, 15:22
je houdt van uitgaan. maar je zegt dat je religie heel erg belangrijk vindt. dit kan niet samen.

zahloul
13-05-05, 12:01
Hoi hoi waar kom je uit Almere vandaan????

bm0472
13-05-05, 13:54
Tussen de vaart

NaimaSoussia
21-05-05, 16:44
Waar kom je uit marokko vandaan?

bm0472
22-05-05, 22:26
Tanger en jij?

NaimaSoussia
24-05-05, 22:13
Ik kom uit agadir. Maar hoe belangrijk is geloof voor jou?

bm0472
25-05-05, 12:15
Ik ben een matig gelovig. en jij?

miss piggy
29-06-05, 21:12
Hmmm

Ik zal eerlijk zijn het valt me behoorlijk van je tegen dat jij via deze weg een partner tracht te vinden!!!

Ik had beter verwacht, begrijp me niet verkeerd hoor maar de kans dat je een geschikte partner zult vinden is zeer zeer nihil

desondanks wens ik je veel succes met je zoektocht

bm0472
07-07-05, 11:55
Helaas,

in deze tijden zijn er weinig keuzes. Iemand echt leren kennen in NL is erg moelijk, daarom deze weg!
de echt liefde in onze tijd komt is de toekomst

Onderworpeling
17-07-05, 01:17
Geplaatst door dekkers
je houdt van uitgaan. maar je zegt dat je religie heel erg belangrijk vindt. dit kan niet samen.

ik heb het echt 20 keer gelezen maar zie nergens staan dat hij van uitgaan houd en dat hij zijn religie heel belangrijk vind...
en trouwens uitgaan kan ook wandelen, filmpje kijken, uit eten, pretpark bezoeken zijn.

bm0472
17-07-05, 01:20
jij bent echt een mijn type.

miss piggy
17-07-05, 14:06
Salam,

Kansen creeer jezelf, hetzij positief /negatief

Keuzes maak je zelf, je bepaalt welke weg je bewandelte en daarmee bepaal je tegelijk ook je toekomst.

Echte liefde bestaat niet (de ware) dat is een creatie van wat jij persoonlijk graag wilt zien in iemand maar zo'n persoon vind je nooit aangezien JIJ geen enkele persoon op aard hebt geschapen!

Je kunt wel een ideale partner vinden waarmee je kunt lachen, huilen, dollen, en lekker JEZELF zijn.

Ik zou zeggen hou je ogen,oren,goed open e zodra je iets voorbij ziet komen trek je mond open (ben je een verlegen type) of juist uitbundig?

Benut je plus punten, en werk aan je negatieve punten.

Je zult zien dat juist wanneer je zelf lekke in je fel zit je automatisch mensen tot je aan trekt ...ik spreek uit ervaring!

Heel veel succes verder met je zoektocht.

p.s. vergeet niet dat er ergens op deze rare aardbol iemand zit te wachten (of zoekende) op jou

:love: