PDA

Bekijk Volledige Versie : Touriya Haoud naakt in playboy. Vader boos.



Julien
03-04-05, 22:01
Touriya Haoud in Playboy

Touriya Haoud trekt al haar kleren uit voor de Playboy-fotograaf! De actrice van Marokkaanse afkomst riskeert daarmee dat zij uit haar familie verstoten wordt, want -zoals Touriya zlef meerdere malen heeft gezegd- haar vader wil niet dat zijn dochter zich in Eva-kostuum laat zien aan heel Nederland. Maar volgens geruchten zou het geldnood zijn die Touriya dwingt haar kleren af te werpen...

Hoe desperaat is Touriya haoud dat zij tegen de wens van haar Marokkaanse vader in naakt poseert in Playboy? Touriya Haoud vrolijkt het juninummer van Playboy op door uit de kleren te gaan. Na Katja Schuurman, Froukje de Both, Aukje van Ginneken en Georgina Verbaan gaat ook Haoud uit de kleren in de ruil voor een pak geld!

En dat geld heeft mooie Touriya ook hard nodig, want op de Playboy-burelen gaat het gerucht dat Touriya zo desperaat is dat zij voor een veel lager bedrag haar naakte waarheid toont dan bijvoorbeeld Georgina Verbaan. en dat is vreemd, want Touriya zit bij hetzelfde management als Georgina.

Haoud kan echter niet al te hoog van de toreen blazen, want geldgebrek lijkt te maken dat zij geen eisen kan stellen. Het geld dat zij met haar naaktreportage in Playboy verdiend is ondermeer bestemd om haar vroegere manager Spiros terug te betalen, want die heeft een rechtszaak tegen Touriya gewonnen over een een aantal niet betaalde rekeningen door de zichzelf actrice noemende Touriay Haoud, die o.a. een rolletje in de film Shouf Shouf Habibi speelde.

Met de acteercarrière van de Marokkaanse Touriya Haoud lijkt het maar niet te willen vlotten. Weliswaar was ze te zien in de speelfilm Shouf Shouf Habibi, maar de film-en tvstudio's lijken bepaald niet in de rij te staan om haar aan het werk te helpen.

Hoewel Touriay zelf ervan overtuigd lijkt te zijn dat zij acteertalent heeft en ook naar buiten toe graag mag vertellen in welke films en series ze allemaal al te zien is geweest, de waarheid is dat zij tot nu toe slechts acteerde in bijrollen in series als GTST, Costa!, Hertenkamp, Hartslag, en in de bioscoopfilm De Oesters van Nam Kee.

Het pronken met haar imposante lijst met acteerprestaties deed Costa!-regisseur John Nijenhuis al eens verzuchtten, nadat de actrice hoog opgegeven had over haar aandeel in de film 'Floris' die Nijenhuis zelf regisseerde: "Ze heet het over een gastrol. Het is dus een bijrolletje en zelfs dat dekt de lading nog niet goed. Het is minder."

Touriay zelf stelt echter, ondanks het weinige acteerwerk dat zij heeft, ook nog haar eisen. Ze wil niet langer uitsluitend allochtone rollen spelen, zegt zij in een interview. Het steekt haar namelijk dat zij vooral gecast wordt als Marokkaanse en niet als actrice.

"Als ik alleen maar dat soort rollen krijg, stort ik mij liever op mijn modellencarrière.", aldus Touriya. Dat Touriay maar zo karig aanbod komt in Nederlandse series en films is waarschijnlijk ook een gevolg van het feit dat zij zo van zichzelf onder de indruk is dat zij die prestaties dan ook breed uitmeet.

Heel breed zelfs. Een piepklein rolletje in een Italiaanse commercial van een telefoonmaatschappij leidde al tot een persbericht aan de vaderlandse media waarin trots werd verkondigd dat onze eigen Touriay de opvolgster zou zijn van Naomi Campbell in die tv-reclame. Dat bleek al snel bezijden de waarheid, omdat Touriay maar luttele seconden in beeld was.

Een soortgelijk verhaal speelde zich af rond de Duitse commercial van Campari, waarin zij ook meespeelde. Bovendien maakt ze zich niet erg geliefd naar haar collega's toe omdat Touriay nogal 'vergeetachtig' is. Dat het daarbij steeds om geld gaat is een detail.

Zo woonde Touriay korte tijd samen met Sylvie Meis boven een telefoonwinkel in de Utrechtsestraat in Amsterdam. Meis besloot al snel op te stappen en zegde haar deel van de huur op. Maandenlater stond er plotseling een deurwaarder bij Sylvie op de stoep om de huur van het betrokken pand te incasseren.

Wat bleek: Touriya had haar huur al tijden niet betaald en omdat Sylvie samen met Touriya het originele huurcontract had ondertekend, kwam die deurwaarder het geld nu bij haar halen.

En dan zijn er ook nog de verhalen van winkeliers die kleding aan Touriya hadden uitgeleend voor modereportages, maar de geleende spullen nooit retour zagen komen.

Maar niet alleen in dit soort zaken is Touriya slordig. Ook op het relationele vlak is ze een chaoot. Zo wist de mooie actrice in een interview wel te vertellen in wat voor auto haar vriend Martijn Olger reed, een BMW, maar wist ze bijvoorbeeld niet wanneer haar Martijn jarig was. En dat terwijl Touriay op dit moment toch denkt dat Martijn, zoon van de eigenaar van de bekende Oger-winkel waar half Bekend Nederland kleren koopt, de ware voor haar is.

"Ik nodig jullie wel uit voor de bruiloft!", aldus Touriya. "Als iemand het vroeger over trouwen of samenwonen had, dan kreeg ik al kippenvel", gaat ze verder. "Maar met hem lijkt het me op termijn best leuk." Of de relatie zal standhouden is natuurlijk altijd maar de vraag, want geruchten willen dat het stel niet meer zo close is...

http://www.astroh.nl/index.html

Julien
03-04-05, 22:03
http://img85.exs.cx/img85/7205/MS-TouriyaHaoud-FHM8.jpg

sadeeQ
03-04-05, 22:08
Volgens mij heeft dat grietje te veel sperma doorgeslikt :fucyc:

Dutchguy
03-04-05, 23:20
Nou weet ik weer waarom ik zo'n hekel aan roddelbladen heb.

AARDIG
03-04-05, 23:41
Ach dat kind heeft gewoon een identiteitscrisis :melig:

AchmezZ
04-04-05, 03:53
Identiteitscrisis he? Kan me nog wel een paar dames voorstellen die ik graag een identiteitscrisis toewens ;)
Wat jij, Julien? ;)


maar als ik heel eerlijk ben: redelijk triest als je omwille van wat centen je principes vergeet en misschien wel je familie in de steek laat!
zou ik van mijn dochter denk ik ook niet pikken....

Timoesh
04-04-05, 07:58
Hier krijgt ze tenminste geld voor...beter dan die gratis naakt foto's van haar op het internet.

of weet haar vader niet alles :argwaan:

David
04-04-05, 09:23
Geplaatst door Julien
Touriya Haoud in Playboy

Touriya Haoud trekt ............ vraag, want geruchten willen dat het stel niet meer zo close is...





Belachelijk lulverhaal. Van begin tot eind gelogen, verzonnen, overdreven of uit z'n verband getrokken. En ik kan het weten.

Mill
04-04-05, 09:24
Geplaatst door Julien
Touriya Haoud in Playboy

Ik overweeg serieus gelovig te worden.

AchmezZ
04-04-05, 11:24
@Lalla: gratis? vertel, vertel! ;)

@David: hoezo, ben jij een pseudoniem van Sylvie ofzo? David klinkt wel als een Ajaciedennaam ;)

@Mill: om haar vanuit een heilig boek te veroordelen of haar te aanbidden?

Mill
04-04-05, 11:33
Geplaatst door AchmezZ
@Mill: om haar vanuit een heilig boek te veroordelen of haar te aanbidden?

Nee om God te aanbidden natuurlijk.

Waarom? Ten eerste zijn m'n gebeden verhoord. Ten tweede begint het voorheen door mij verworpen Grote-Ontwerper-Godsbewijs met rasse schreden aan plausibiliteit te winnen. Touriya is niet door toeval ontstaan, zoals de koeffaar-theorieën van de Shaytan ons willen influisteren. :student: Taz.

Afrux
04-04-05, 11:47
Ik las ooit een artikel van haar waarin ze kritiek uit op Hirchi Ali. Ik vond het een scheinheilige artikel waarin ze de fundis verdedigt en haar zogenaamd moslim zijn. Mensen die haar zien als een hoer en haar dood legitemeren. Toen dacht ik wat een achterlijheid.

Wat dat betreft is Ali op zijn minst recht voor zijn raap en niet zo scheinheilig. Dus als ik moet kiezen dan weet ik het wel...

David
04-04-05, 12:04
Geplaatst door AchmezZ
[B@David: hoezo, ben jij een pseudoniem van Sylvie ofzo? David klinkt wel als een Ajaciedennaam ;) [/B]



Zelden zo gelachen. :moe:

AchmezZ
04-04-05, 12:12
Ja, je hebt gelijk, erg flauw... 't was nog vroeg he? mea culpa...

desondanks zeer nog altijd zeer geinteresseerd naar jouw kennis over deze dame....

David
04-04-05, 12:15
Geplaatst door AchmezZ
Ja, je hebt gelijk, erg flauw... 't was nog vroeg he? mea culpa...

desondanks zeer nog altijd zeer geinteresseerd naar jouw kennis over deze dame....



Laten we het er op houden dat ik haar behoorlijk goed ken.

Julien
04-04-05, 12:26
Geplaatst door AchmezZ
Identiteitscrisis he? Kan me nog wel een paar dames voorstellen die ik graag een identiteitscrisis toewens ;)
Wat jij, Julien? ;)


ze is erg knap :p , maar zonder make-up valt het ook weer behoorlijk tegen, tenminste wat ik van haar gezien heb.

natuurlijk is dit haar eigen keuze; ze is geen 16 meer. Maar ik zou bij zo'n besluit toch meer rekening houden met de gevoelens van je familie. Je vader is je toch dierbaarder dan een zak geld?

Maar wie weet klopt dit verhaal idd niet, zoals David zegt.

Mill
04-04-05, 12:29
Geplaatst door Julien
ze is erg knap :p , maar zonder make-up valt het ook weer behoorlijk tegen, tenminste wat ik van haar gezien heb.

natuurlijk is dit haar eigen keuze; ze is geen 16 meer. Maar ik zou bij zo'n besluit toch meer rekening houden met de gevoelens van je familie. Je vader is je toch dierbaarder dan een zak geld?

Maar wie weet klopt dit verhaal idd niet, zoals David zegt.

Je kan ook zeggen, je dochter is je toch dierbaarder dan wat misplaatste eergevoelens en dan wat vrienden wel niet zullen denken.

RinC
04-04-05, 12:53
Geplaatst door Afrux


Wat dat betreft is Ali op zijn minst recht voor zijn raap en niet zo scheinheilig. Dus als ik moet kiezen dan weet ik het wel...


You must be kidding me (als ik Ut goed heb gelezen dat je voor Ayaan kiest). Ik geloof nml er geen snars van :hihi:

Spoetnik
04-04-05, 13:12
Leuk en aardig allemaal.. maar wat het belangrijkste is..

Slingeren de fotos al op internet, of moeten nog 2 maanden wachten? :(

David
04-04-05, 13:15
Geplaatst door Spoetnik
Leuk en aardig allemaal.. maar wat het belangrijkste is..

Slingeren de fotos al op internet, of moeten nog 2 maanden wachten? :(


Nog even geduld, ze moeten nog gemaakt worden. De lokatie en vluchten en zo, dat is allemaal rond. Ook de fotgraaf, styling etc. etc. Nu nog maken!

Spoetnik
04-04-05, 13:17
Geplaatst door David
Nog even geduld, ze moeten nog gemaakt worden. De lokatie en vluchten en zo, dat is allemaal rond. Ook de fotgraaf, styling etc. etc. Nu nog maken!

Ewa.. ik kan nog wel een weekje vakantie opnemen.. naar welk exotisch eiland moet ik boeken? :D

David
04-04-05, 13:19
Geplaatst door Spoetnik
Ewa.. ik kan nog wel een weekje vakantie opnemen.. naar welk exotisch eiland moet ik boeken? :D


Somewhere in Greece. En verder ga ik niet.

AchmezZ
04-04-05, 13:20
Dus je kent haar persoonlijk? hoe zit de vork dan in de steel? (of de steel in de vork? uitdrukkingen zijn niet mijn sterkste punt)

Spoetnik
04-04-05, 13:22
Geplaatst door David
Somewhere in Greece. En verder ga ik niet.

:huil:

Das een uurtje vliegen.. so close yet so far..

Oh Eilat is een mooie woestijn locatie.. tip voor de volgende keer :p

David
04-04-05, 13:25
Geplaatst door AchmezZ
Dus je kent haar persoonlijk? hoe zit de vork dan in de steel? (of de steel in de vork? uitdrukkingen zijn niet mijn sterkste punt)


Ze is dol op zedeloze relnichten. Vandaar.

Timoesh
04-04-05, 13:37
Geplaatst door AchmezZ
@Lalla: gratis? vertel, vertel! ;)

@David: hoezo, ben jij een pseudoniem van Sylvie ofzo? David klinkt wel als een Ajaciedennaam ;)

@Mill: om haar vanuit een heilig boek te veroordelen of haar te aanbidden?



Zou je wel willen weten he! :p

GroteWolf
04-04-05, 13:50
Ze is vast niet voor niets zo fraai vormgegeven.

bamajob.nl
04-04-05, 16:17
Wie zegt dat Touriya Marokkaans is? Haar vader is half Marokkaans en half Algerijns en haar moeder komt uit Macedonië. Zo zie je maar weer! Als je het slecht doet, dan krijg je het etiket waarop staat dat het om een Marokkaan gaat.

AARDIG
04-04-05, 16:22
Wie zegt dat Touriya Marokkaans is? Haar vader is half Marokkaans en half Algerijns en haar moeder komt uit Macedonië. Zo zie je maar weer! Als je het slecht doet, dan krijg je het etiket waarop staat dat het om een Marokkaan gaat.

Inderdaad! En ze is ook geen moslim, dat heb ik haar horen zeggen, dus niet zeggen dat ik haar als afvallig heb betiteld.

GroteWolf
04-04-05, 16:38
Volgens mij doet ze het helemaal niet slecht.

tr_imparator
04-04-05, 17:36
Geplaatst door Julien
http://img85.exs.cx/img85/7205/MS-TouriyaHaoud-FHM8.jpg

ze is een mooi meisje, jammer dat ze haar ''eigenwaarde'' niet kent...,..dit geldt trouwens voor alle ontspoorde meisjes(of jongens)

:traan1:

Juliette
04-04-05, 17:42
Geplaatst door David
Somewhere in Greece. En verder ga ik niet.

Vandaar dat TonH nog niet terug is. Stiekemerd. :nijn:

@tr: Wat dat 'niet kennen van haar eigenwaarde' betreft. Dat moet ze zelf maar bepalen. Kan niemand anders een uitspraak over doen.

Tomas
04-04-05, 17:57
Geplaatst door Mill
Ten tweede begint het voorheen door mij verworpen Grote-Ontwerper-Godsbewijs met rasse schreden aan plausibiliteit te winnen. Touriya is niet door toeval ontstaan, zoals de koeffaar-theorieën van de Shaytan ons willen influisteren.

Amin!

delirious
04-04-05, 18:33
Geplaatst door David
Ze is dol op zedeloze relnichten. Vandaar.

Lol David, je blijft mijn favo nicht, op dit forum :lol: :lol:

Joesoef
04-04-05, 19:12
Mooie dame die heel goed weet wat ze wil en die heel wat in haar mars heeft.

:duim:



En voor de sukkels die het roddelverhaal voor waar aannemen. Roddelen is een zeer slechte en met nadruk MAROKKAANSE gewoonte.
Welke idioot neemt een verhaal wat op astro staat nu serieus.

delirious
04-04-05, 19:13
Geplaatst door Joesoef
Mooie dame die heel goed weet wat ze wil en die heel wat in haar mars heeft.

:duim:



En voor de sukkels die het roddelverhaal voor waar aannemen. Roddelen is een zeer slechte en met nadruk MAROKKAANSE gewoonte.
Welke idioot neemt een verhaal wat op astro staat nu serieus.

Julieneke!! :D

Joesoef
04-04-05, 19:13
Geplaatst door Spoetnik
:huil:

Das een uurtje vliegen.. so close yet so far..

Oh Eilat is een mooie woestijn locatie.. tip voor de volgende keer :p

Greece een uurtje vliegen :rolleyes:

Joesoef
04-04-05, 19:15
Geplaatst door Afrux
Ik las ooit een artikel van haar waarin ze kritiek uit op Hirchi Ali. Ik vond het een scheinheilige artikel waarin ze de fundis verdedigt en haar zogenaamd moslim zijn. Mensen die haar zien als een hoer en haar dood legitemeren. Toen dacht ik wat een achterlijheid.

Wat dat betreft is Ali op zijn minst recht voor zijn raap en niet zo scheinheilig. Dus als ik moet kiezen dan weet ik het wel...


:maf3:

888
04-04-05, 22:03
Welke ouders vindt dit leuk als hun dochter op zulke bladen komt te staan.

Julien
04-04-05, 22:07
Geplaatst door bamajob.nl
Wie zegt dat Touriya Marokkaans is? Haar vader is half Marokkaans en half Algerijns en haar moeder komt uit Macedonië. Zo zie je maar weer! Als je het slecht doet, dan krijg je het etiket waarop staat dat het om een Marokkaan gaat.

komt waarschijnlijk omdat ze in Shouf Shouf Habibi heeft gespeeld als "Marokkaans" en zelf zegt ze ook altijd dat ze half mocro is.

Maar daarnaast; mooie combi hoor mocro/algerijn/macedonisch :)

Orakel
04-04-05, 22:09
Geplaatst door Ras Delftenaar
Welke ouders vindt dit leuk als hun dochter op zulke bladen komt te staan.

Gert en Hermien. Maar daar zit dan weer niemand op te wachten.

AARDIG
04-04-05, 22:13
En voor de sukkels die het roddelverhaal voor waar aannemen. Roddelen is een zeer slechte en met nadruk MAROKKAANSE gewoonte.
Welke idioot neemt een verhaal wat op astro staat nu serieus.

Nou je bent de vierde al die speculeert zonder bron. Wat is je bron dat roddelen een marokkaanse gewoonte is en niet een NEDERLANDSE?

Julien
04-04-05, 22:21
Geplaatst door Joesoef
En voor de sukkels die het roddelverhaal voor waar aannemen. Roddelen is een zeer slechte en met nadruk MAROKKAANSE gewoonte.
Welke idioot neemt een verhaal wat op astro staat nu serieus.

:cheefbek: het stond ook in andere media hoor.. maar dit was de uitgebreidste versie die ik kon vinden. Sorry hoor ;)