PDA

Bekijk Volledige Versie : uit het oog verloren

mocro.G
05-04-05, 16:30
Wie kent een jonge dame genaamd, Laila? ze is half Nederlands en half Turks en woont in de buurt van Den Haag. Ze is 18 jaar en studeert hbo rechten
Ik heb haar voor het laatst gezien in van der Valk de bijhorst, waar ze als oproepkracht werkt en sindsdien ben ik haar uit het oog verloren. wie kan me helpen haar terug te vinden?... alvast bedankt..

mocroflavour
09-04-05, 11:26
is er niemand die me kan helpen:(

blondmeisje19
14-04-11, 16:54
ik zoek een jongen uit roosendaal, hij was vanmiddag in het centrum van roosendaal met een andere jongen!

hij is ongeveer tussen de 25 en 28 jaar, best lang en dun!
hij keek me aan en knipoogde heel erg lief, hij is echt de moeite waard, dus vandaar dese reactie!!
hij woont volgens mij in fatimawijk roosendaal, of daar in de buurt!

kan iemand me AUB helpen?

Zakariazakr
14-04-11, 19:14
Fes Broeders En Zusters

--------------------------------------------------------------------------------

assalamualaikum broeders en zusters,

mijn vader heeft na een verkeersongeluk in Marokko met geheugenverlies te maken. Hij mist grote stukken uit zijn geheugen en is daardoor vele vrienden kwijt. Soms zegt hij in telefoongesprekken dingen waar ik voor hem mee aan de slag kan.
Een goede kennis van hem is Hadj Abdelhak uit Fes. Deze hadj heeft de gave van Allahoe gekregen met rokya verlichting te geven aan zieke mensen. Dit doet hij bv door zijn hand op het hoofd van de zieke te leggen en quran te reciteren.
Hij moet ma3roef zijn in FES bij de eerste generatie en leeftijdgenoten van mijn zieke vader.

Help je door het aan je ouders te vragen, want mijn vader is de enige ouder die ik nog heb na het ongeluk.
Ik wil inshallah in mei naar mijn vader reizen en hem naar zijn vriend brengen, omdat zijn arts zegt dat hij oude bekenden en oude plekken moet bezoeken nav een geslaagde therapie waardoor mijn vader steeds beter in staat is om zijn geheugen te duiken elhamdoelillah.

Deze man is een vriend en wij zoeken geen sabab voor chifa bij hem.

Help aub, ik lijd.

PM AUB