PDA

Bekijk Volledige Versie : Ongeregeldheden in Venlo tussen Duitsers en Marokkanen



MO_NL
06-04-05, 16:55
VENLO - In Venlo hebben zich woensdagmiddag rond half vier ongeregeldheden voorgedaan. Dat meldde de politie. Een groep van twintig Duitsers gooide met flessen naar Marokkanen. Toen de politie ingreep, verspreidden de vandalen zich.

Vlak voor vier uur meldde de politie dat de rust in Venlo was weergekeerd. Wat er precies gebeurd was, kon de politie niet meer achterhalen. "Het probleem is opgelost", aldus een woordvoerder.

bron: nu.nl

Tomas
06-04-05, 18:07
Zitten die duitsers aan onze Marokkanen?!

Max Stirner
06-04-05, 18:38
Geplaatst door Tomas
Zitten die duitsers aan onze Marokkanen?!


Outsourcing................wij NL`ers bedenken de strategie en de minder getalenteerde volkeren mogen het gezamenlijk uitvoeren.......

Alles wat we hoeven te doen is armen over elkaar, biertje erbij en toekijken hoe onze aartsvijanden elkaar het leven zuur maken..........:roker:

assassijn
06-04-05, 19:14
Ze willen '40 '45 opnieuw beleven met een ander target.
Sommige Hollanders zullen wel staan te springen om het bruine hemdje weer uit de kast te halen :maf:

barfly
06-04-05, 19:27
Marokkanen proberen nu ook al de toeristische sector in Nederland te ondermijnen :mad:

delirious
07-04-05, 18:36
Geplaatst door Alcibiades
Kutmoffen blijf met je...

Volgens mij waren het gewoon Limbo's.
Dat accent he :D

taouanza
07-04-05, 18:51
Geplaatst door assassijn
Ze willen '40 '45 opnieuw beleven met een ander target.
Sommige Hollanders zullen wel staan te springen om het bruine hemdje weer uit de kast te halen :maf:


Zie hier het bewijs.


Geplaatst door Max Stirner
Outsourcing................wij NL`ers bedenken de strategie en de minder getalenteerde volkeren mogen het gezamenlijk uitvoeren.......

Alles wat we hoeven te doen is armen over elkaar, biertje erbij en toekijken hoe onze aartsvijanden elkaar het leven zuur maken..........:roker:

Max Stirner
07-04-05, 19:01
Geplaatst door taouanza
Zie hier het bewijs.


Tsss..........

Alsof het mijn probleem is dat jij niet het verschil ziet tussen een bruinhemd en iemand die een domme grap maakt......

Oramus
07-04-05, 23:13
Geplaatst door taouanza
Zie hier het bewijs.
We zullen al jouw cynische grapjes voortaan ook letterlijk opvatten!

nl-x
08-04-05, 00:00
2 weken geleden kwamen Belgische kaalkopjes nog kutmarokkaantjes vegen op Hoog Catherijne. WTF is dat toch met Nederland en het huidige klimaat? :kotsen:

Kid Capri
08-04-05, 00:18
Geplaatst door Tomas
Zitten die duitsers aan onze Marokkanen?!

:haha:

GoeiUh!

K.

~Panthera~
08-04-05, 00:44
Geplaatst door nl-x
2 weken geleden kwamen Belgische kaalkopjes nog kutmarokkaantjes vegen op Hoog Catherijne. WTF is dat toch met Nederland en het huidige klimaat? :kotsen:


Misschien moeten ze voor de Belgen ook maar een visumplicht in gaan stellen. :D

Julien
08-04-05, 00:45
zeker weer een geval van een mug een olifant maken..

waarom reageert iedereen zich trouwens af op die duitsers.. wie zegt dat het duitsers waren die begonnen zijn met stoken :hihi:

tr_imparator
08-04-05, 02:23
iedereen neemt de recht in zijn eigen handen, de vertrouwen in rechters zijn nihil.. Oo waar gaat dit heen? Gelukkig heb ik vandaag een bezwaarschrift aangetekend en mijn kernwapens thuis gelaten :D


Volgens mij is nederland een derde wereld land aan het worden weer.. :dood:

helly2002
08-04-05, 04:29
en die marrokaantjes deden niks ?damn straks als je een scheet laat in de buurt van een moslim wordt het nog gepubliceerd .kijk vanovond maar weer naar nova dan kryg je weer dat gezeik over de lonsdale jongeren en wat het is werdt net gezegt.en dan durft try te zeggen dat de media alleen tegen moslims hyped hihi :regie: wake upp

TonH
08-04-05, 10:41
Geplaatst door Oramus
Mensen zijn de overlast gewoon beu denk ik en vinden dat Marokkanen nu wel genoeg tijd hebben gehad om zelf de problemen op te lossen. Dat opgeteld bij een overheid die de andere kant opkijkt kan soms tot nare situaties leiden.

Jij wilt niet weten hoeveel geld en menskracht er de afgelopen jaren gestoken is in het verbeteren van JOUW veiligheidsGEVOEL. En in één veeg gaat dat elke keer weer de plomp in wanneer er een publiciteitsgeil raadslidje of journalistje eens lekker gaat stoken voor de eigen kicks.

De pathetische percepties van jou en de jouwen kosten deze samenleving zo ongelovelijk veel energie dat er voor de aanpak van serieuze problemen het geld en de menskracht er niet meer is.

Ik vind het prima hoor. Woon zelf midden in een multiculturele wijk en heb geen centje last. Hoop dat jij en de jijen er nog veel plezier van zullen hebben, van jullie veiligheidsgevoel... :D

taouanza
08-04-05, 11:01
Geplaatst door TonH
Jij wilt niet weten hoeveel geld en menskracht er de afgelopen jaren gestoken is in het verbeteren van JOUW veiligheidsGEVOEL. En in één veeg gaat dat elke keer weer de plomp in wanneer er een publiciteitsgeil raadslidje of journalistje eens lekker gaat stoken voor de eigen kicks.

De pathetische percepties van jou en de jouwen kosten deze samenleving zo ongelovelijk veel energie dat er voor de aanpak van serieuze problemen het geld en de menskracht er niet meer is.

Ik vind het prima hoor. Woon zelf midden in een multiculturele wijk en heb geen centje last. Hoop dat jij en de jijen er nog veel plezier van zullen hebben, van jullie veiligheidsgevoel... :D

Heb je wel gelezen wat hij schrijft?
Dit topic gaat over Duitsers en hij reageerde op NL-X die schreef over Belgen.
Wat probeert deze sukkel nou te vertellen?
Dat de Duitsers en Belgen Marokkanen zo zat zijn dat ze die in Nederland in elkaar slaan?
Of zijn die Duitsers en Belgen zo solidair met Nederland?

wytze
08-04-05, 16:46
quote:
"2 weken geleden kwamen Belgische kaalkopjes nog kutmarokkaantjes vegen op Hoog Catherijne"


Is dat echt gebeurd? ik zag toen wel iets van een aankondiging maar heb er uiteindelijk niets meer van gehoord.

Rabi'ah.
08-04-05, 20:21
Geplaatst door Julien
zeker weer een geval van een mug een olifant maken..

waarom reageert iedereen zich trouwens af op die duitsers.. wie zegt dat het duitsers waren die begonnen zijn met stoken :hihi:

[Nederlandse restsentimentmodus aan] Tazz iedereen weet dat het altijd die moffen zijn die beginnnen! :mad: [Nederlandse restsentimentmodus uit]

Juliette
08-04-05, 23:24
Geplaatst door Max Stirner
Tsss..........

Alsof het mijn probleem is dat jij niet het verschil ziet tussen een bruinhemd en iemand die een domme grap maakt......

Ironie. Het blijft een vak. :hihi:

taouanza
09-04-05, 12:31
Geplaatst door Max Stirner
Tsss..........

Alsof het mijn probleem is dat jij niet het verschil ziet tussen een bruinhemd en iemand die een domme grap maakt......

Ik ken je langer dan vandaag.:moe:

Max Stirner
09-04-05, 12:34
Geplaatst door taouanza
Ik ken je langer dan vandaag.:moe:


Mocht je willen. Volgens mij ken jejezelf niet eens....... :)

taouanza
09-04-05, 12:45
Geplaatst door Max Stirner
Mocht je willen. Volgens mij ken jejezelf niet eens....... :)

Je bent een echte zoals de wind waait, waait mij jasje.
En die smilies zeggen me niks vraag maar aan Mark.

Max Stirner
09-04-05, 12:51
Geplaatst door taouanza
Je bent een echte zoals de wind waait, waait mij jasje.
En die smilies zeggen me niks vraag maar aan Mark.


Je hebt gelijk, ik ben een hele nare jongen .... :)


Als je de hele zaterdag wil bekvechten, moet je ff iemand anders zoeken

:zwaai:

taouanza
09-04-05, 13:07
Geplaatst door Max Stirner
Je hebt gelijk, ik ben een hele nare jongen .... :)


Als je de hele zaterdag wil bekvechten, moet je ff iemand anders zoeken

:zwaai:

Nee je bent niet altijd naar ligt eraan hoe de wind waait.:haha:

Max Stirner
09-04-05, 13:23
Geplaatst door taouanza
Nee je bent niet altijd naar ligt eraan hoe de wind waait.:haha:


:moe:



:wink: