PDA

Bekijk Volledige Versie : Anti-pausbetoging in Utrecht



Marsipulami
06-04-05, 17:39
video (klik) (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/rkk/pjpii/PJPII%20band%20II%20frag.1%20antipausbetoging_high .wmv)

TonH
06-04-05, 17:52
:fpetaf:

En die mevrouw waar de laatste dagen een paar keer schande over is gesproken in het NOS-journaal omdat zij het waagde kritiek te hebben op de paus.

rja2
06-04-05, 20:30
De nieuwe Paus zal niet snel naar Nederland komen , het laatse bezoek was een fiasco, door de demonstraties en minimale belangstelling van Katholieken in Nederland.

Kardinaal Simonis zal geen Paus worden , uit de opstandige kerkprovincie Nederland, met z'n homo huwelijk en het euthanisie beleid..

Ik denk ook, dat die Belgische kardinaal geen kans maakt, in Belgie hebben ze ook een homo huwelijk en zeker ook geen Amerikaanse kardinalen , met al die sexschandalen in Amerika.

Juliette
06-04-05, 21:31
Geplaatst door rja2
De nieuwe Paus zal niet snel naar Nederland komen , het laatse bezoek was een fiasco, door de demonstraties en minimale belangstelling van Katholieken in Nederland.

Kardinaal Simonis zal geen Paus worden , uit de opstandige kerkprovincie Nederland, met z'n homo huwelijk en het euthanisie beleid..

Ik denk ook, dat die Belgische kardinaal geen kans maakt, in Belgie hebben ze ook een homo huwelijk en zeker ook geen Amerikaanse kardinalen , met al die sexschandalen in Amerika.

Misschien een aan AIDS lijdende paus uit Afrika?

kaaskop
06-04-05, 22:27
Geplaatst door rja2
De nieuwe Paus zal niet snel naar Nederland komen , het laatse bezoek was een fiasco, door de demonstraties en minimale belangstelling van Katholieken in Nederland.

Ah, those were the days. Wat was het toen toen toch een prachtig eigenwijs land. He snif, ik raak ff ontroerd.

rja2
07-04-05, 15:05
Geplaatst door Juliette
Misschien een aan AIDS lijdende paus uit Afrika?
Uit een derde wereld land lijkt me niet verkeerd, daar zitten toch de meeste katholieken in de wereld.

Dus uit Afrika of Zuid Amerika.

Maar misschien wordt het wel weer een Italiaan, Italiaanse kardinalen hebben heel wat te vertellen, in de het bestuur van het Vaticaan.

Zo'n Paus, moet wel z'n talen spreken, Paus Johannes II, sprak ook wat talen.
Minimaal Italiaans als bisschop van Rome , Engels en nog een paar talen.

taouanza
07-04-05, 15:08
Ik heb fotos gezien van de paus toen hij nog jong was.
Die mocht er wezen!

Simon
07-04-05, 15:09
Kunnen we niet een quotum stellen aan het aantal topics dat Mars per dag mag openen over de Paus ? Het is nu wel duidelijk dat het om een ziekelijke fixatie gaat lijkt mij.

mark61
07-04-05, 15:13
Geplaatst door Simon
Kunnen we niet een quotum stellen aan het aantal topics dat Mars per dag mag openen over de Paus ? Het is nu wel duidelijk dat het om een ziekelijke fixatie gaat lijkt mij.

indeed

~Panthera~
07-04-05, 15:57
Geplaatst door Simon
Kunnen we niet een quotum stellen aan het aantal topics dat Mars per dag mag openen over de Paus ? Het is nu wel duidelijk dat het om een ziekelijke fixatie gaat lijkt mij.

En het is ook zo boeiend. :moe:

Julien
07-04-05, 16:01
ik heb het tv-fragment van Mars nog ff bekeken.. en oooh wat maken die hollanders zich weer belachelijk!!

TonH
07-04-05, 16:02
Geplaatst door Simon
Kunnen we niet een quotum stellen aan het aantal topics dat Mars per dag mag openen over de Paus ? Het is nu wel duidelijk dat het om een ziekelijke fixatie gaat lijkt mij.

Ideetje voor Mars:
open een topic 'Paus vulle' :D

~Panthera~
07-04-05, 16:04
Geplaatst door TonH
Ideetje voor Mars:
open een topic 'Paus vulle' :D


Vulle met wat ? :rood:

TonH
07-04-05, 16:18
Geplaatst door Julien
ik heb het tv-fragment van Mars nog ff bekeken.. en oooh wat maken die hollanders zich weer belachelijk!!

Weer?! :verward:

Was 25 jaar geleden hoor...

taouanza
07-04-05, 16:22
Geplaatst door ~Panthera~
En het is ook zo boeiend. :moe:

Heb jij de fotos gezien van toen de paus nog jong was?

~Panthera~
07-04-05, 16:25
Geplaatst door taouanza
Heb jij de fotos gezien van toen de paus nog jong was?


Nee, heb ik iets gemist ??? :schok:

taouanza
07-04-05, 16:31
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, heb ik iets gemist ??? :schok:

Nou ja zeg het was een hele knappe lange man.

~Panthera~
07-04-05, 16:31
Geplaatst door taouanza
Nou ja zeg het was een hele knappe lange man.

Bron ?? :D

taouanza
07-04-05, 16:38
Ik

En ik ga niet googlen op de paus want dan krijg alleen maar een oude dode paus heb ik meer dan genoeg gezien tenk joe.

~Panthera~
07-04-05, 16:44
Geplaatst door taouanza
Ik

En ik ga niet googlen op de paus want dan krijg alleen maar een oude dode paus heb ik meer dan genoeg gezien tenk joe.


Gelijk heb je. :hihi:

Spoetnik
07-04-05, 17:43
Geplaatst door rja2
De nieuwe Paus zal niet snel naar Nederland komen , het laatse bezoek was een fiasco, door de demonstraties en minimale belangstelling van Katholieken in Nederland.

Kardinaal Simonis zal geen Paus worden , uit de opstandige kerkprovincie Nederland, met z'n homo huwelijk en het euthanisie beleid..

Ik denk ook, dat die Belgische kardinaal geen kans maakt, in Belgie hebben ze ook een homo huwelijk en zeker ook geen Amerikaanse kardinalen , met al die sexschandalen in Amerika.

Het wordt waarschijnlijk zo'n ultraconservatief uit Opus Dei kringen.. maar dan een die de Irak oorlog wel had goedgekeurd, een pro-kruistocht anti-Islam paus.. Gok ik zo.

Julien
07-04-05, 20:23
Geplaatst door Spoetnik
Het wordt waarschijnlijk zo'n ultraconservatief uit Opus Dei kringen.. maar dan een die de Irak oorlog wel had goedgekeurd, een pro-kruistocht anti-Islam paus.. Gok ik zo.

ik denkkkkkk het niet. De meerderheid van de Katholieken was TEGEN de oorlog in Irak, sowieso is de Katholieke Kerk in Europa meer naar het Oosten gericht, dan naar de VS/ Anglosaksische wereld.

In Frankrijk, Spanje, Italie, Portugal was meer dan 80% tegen de oorlog in Irak. En uitgerekend dit zijn landen met percentages katholieken van +/- 80% of meer!!

In de Noordelijke (protestantse) landen is veel meer een pro-Bush stemming.

Voor het Vaticaan hoeft de Islamitische wereld niet bang te zijn. Eerder andersom. Er zijn Al Qaida-honden die gedreigd hebben een aanslag te plegen op het Vaticaan.