PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitgerekend de Telegraaf.



AARDIG
06-04-05, 22:32
http://www.telegraaf.nl/binnenland/19548891/Woordvoerders:_journalisten_onbetrouwbaar.html

:alien:

Simon
07-04-05, 08:34
Die link werkt niet. Maar je doelt wellicht op die foto van Samir A. die een fotograaf op zijn gezicht timmert ? Gisteren was hij nog op de rug genomen die foto. Nu is hij herkenbaar in beeld. Maar die fotograaf die hij op zijn gezicht timmerde is dan ook van de Telegraaf en ik vind dat ze wel reden hebben om kwaad te zijn. Die fotografen doen gewoon hun werk. En dat Samir. A. nieuwswaarde heeft dat heeft hij aan zichzelf te danken. Dus ik hoop dat ze een aanklacht tegen hem indienen wegens geweldpleging.

Wizdom
07-04-05, 08:46
Geplaatst door Simon
Die link werkt niet. Maar je doelt wellicht op die foto van Samir A. die een fotograaf op zijn gezicht timmert ? Gisteren was hij nog op de rug genomen die foto. Nu is hij herkenbaar in beeld. Maar die fotograaf die hij op zijn gezicht timmerde is dan ook van de Telegraaf en ik vind dat ze wel reden hebben om kwaad te zijn. Die fotografen doen gewoon hun werk. En dat Samir. A. nieuwswaarde heeft dat heeft hij aan zichzelf te danken. Dus ik hoop dat ze een aanklacht tegen hem indienen wegens geweldpleging.

Ze hebben Samir A. genoeg in de schijnwerpers gezet en naar oordeel van de rechter volkomen populistisch en onterecht... De media en de politiek heeft de zaak groter gemaakt dan hij in werkelijkheid is....

TonH
07-04-05, 11:00
Geplaatst door AARDIG
http://www.telegraaf.nl/binnenland/19548891/Woordvoerders:_journalisten_onbetrouwbaar.html

:alien:

za 2 apr 2005, 13:44
Woordvoerders: journalisten onbetrouwbaar
AMSTERDAM - Een meerderheid van de professionele woordvoerders vindt journalisten niet terzake kundig en stelt dat ze elkaar massaal napraten en hypes creëren. Dat blijkt uit een onderzoek onder woordvoerders van het vakblad Communicatie dat zaterdag uitkwam. Bijna de helft van de ondervraagden (48 procent) meent dat journalisten onbetrouwbaar zijn.

Ruim 40 procent zegt dat ze oneerlijk zijn en 75 procent stelt dat journalisten zich niet goed voorbereiden op hun onderwerpen. Ook stelt 60 procent dat verslaggevers hun informatie onvoldoende checken. "Grote ergernis in woordvoerderskringen is het feit dat journalisten elkaar napraten zonder afdoende de feiten te checken", zo stelt het blad. " Maar liefst 85 procent van de ondervraagden vindt dat journalisten elkaar napraten." Ruim 80 procent meent bovendien dat ze mediahypes creëren.

Het blad ondervroeg ruim 250 woordvoerders van overwegend grote organisaties. Het merendeel daarvan heeft meer dan tien keer per maand contact met journalisten. Een op de drie respondenten krijgt maandelijks meer dan twintig keer te doen met verslaggevers.

De ergernissen van de woordvoerders over journalisten leidden volgens het onderzoek overigens niet tot verstoorde verhoudingen tussen de twee beroepsgroepen. Een ruime meerderheid van 95 procent geeft aan een goede relatie met journalisten te onderhouden.





Ben ik het ook eens eens met iets dat in de Telegraaf staat... :D

Die laatste zin geeft aan waar het hem aan schort in Nederland.

Timoesh
07-04-05, 11:21
Geplaatst door Simon
Die link werkt niet. Maar je doelt wellicht op die foto van Samir A. die een fotograaf op zijn gezicht timmert ? Gisteren was hij nog op de rug genomen die foto. Nu is hij herkenbaar in beeld. Maar die fotograaf die hij op zijn gezicht timmerde is dan ook van de Telegraaf en ik vind dat ze wel reden hebben om kwaad te zijn. Die fotografen doen gewoon hun werk. En dat Samir. A. nieuwswaarde heeft dat heeft hij aan zichzelf te danken. Dus ik hoop dat ze een aanklacht tegen hem indienen wegens geweldpleging.


Wie weet heeft de fotograaf wel iets "schokkends" geroepen richting Samir A...of hij mist zijn celgenoten zo erg dat hij terug wilt...who knows?...

Julien
07-04-05, 11:28
Geplaatst door Lalla_fatoes
Wie weet heeft de fotograaf wel iets "schokkends" geroepen richting Samir A...of hij mist zijn celgenoten zo erg dat hij terug wilt...who knows?...

dat is toch nog geen argument om iemand die z'n werk doet in elkaar te slaan?!

ook zo lekker slim van die jongem. steun van de media kan hij op deze manier wel helemaal vergeten.

MarinadeMix
07-04-05, 11:31
Geplaatst door Julien
dat is toch nog geen argument om iemand die z'n werk doet in elkaar te slaan?!

ook zo lekker slim van die jongem. steun van de media kan hij op deze manier wel helemaal vergeten.

Ik heb zo het gevoel dat dat Samir A niets interesseert.

Timoesh
07-04-05, 11:31
Geplaatst door Julien
dat is toch nog geen argument om iemand die z'n werk doet in elkaar te slaan?!

ook zo lekker slim van die jongem. steun van de media kan hij op deze manier wel helemaal vergeten.



Sommige denken niet na...wat betreft de gevolgen.

GroteWolf
07-04-05, 11:40
professionele woordvoerders

Een wel heel betrouwbare bron.

Simon
07-04-05, 11:42
In het Parool staat dat een zoon van de fotograaf die zijn vader te hulp wou snellen met een mes bedreigd is door een vriend van Samir A.. Leuk gezelschap.

Julien
07-04-05, 11:45
Geplaatst door Simon
In het Parool staat dat een zoon van de fotograaf die zijn vader te hulp wou snellen met een mes bedreigd is door een vriend van Samir A.. Leuk gezelschap.

gatver. wat een eikel.

taouanza
07-04-05, 11:57
Gister hoorde ik bij Lijn 4 dat er helemaal nooit sprake was voor een cursus meisjes versieren voor marokkanen en antillianen.

Julien
07-04-05, 11:59
Geplaatst door taouanza
Gister hoorde ik bij Lijn 4 dat er helemaal nooit sprake was voor een cursus meisjes versieren voor marokkanen en antillianen.

echt?

hm ik heb alleen begrepen dat ze het van plan waren te doen. die initiatiefneemster is ook geinterviewd.

maar het verbaast me niets dat het niet doorgegaan is. typisch zo'n bekrompen nederlands proefballonetje "laten we die allochtonen eens gaan opvoeden"

p.s. kijk jij naar Lijn 4?? :D Taouanza je gaat steeds meer voldoen aan het stereothype huisvrouw ;)

taouanza
07-04-05, 11:59
Geplaatst door Julien
gatver. wat een eikel.

Kan jij makkelijk over oordelen, he?
Die jongen heeft de hele tijd onschuldig gevangen gezeten en wat hij allemaal niet heeft meegemaakt in de tussentijd en dat allemaal mededankzij de media. En jij denkt daar lekker makkelijk van achter je pc te oordelen.
Jij zou iemand die jou dat aandoet 4 zoenen op de wang geven.

Julien
07-04-05, 12:02
Geplaatst door taouanza
Kan jij makkelijk over oordelen, he?
Die jongen heeft de hele tijd onschuldig gevangen gezeten en wat hij allemaal niet heeft meegemaakt in de tussentijd en dat allemaal mededankzij de media. En jij denkt daar lekker makkelijk van achter je pc te oordelen.
Jij zou iemand die jou dat aandoet 4 zoenen op de wang geven.

het ging over die vriend van hem die dat gedaan heeft. en die eikel heeft niet eens die journalist bedreigd (wat al een schande is) maar zijn zoon die voor hem opkwam!

ik heb totaal geen medelijden met dit soort argressieve gastjes.

taouanza
07-04-05, 12:18
Geplaatst door Julien
echt?

hm ik heb alleen begrepen dat ze het van plan waren te doen. die initiatiefneemster is ook geinterviewd.

maar het verbaast me niets dat het niet doorgegaan is. typisch zo'n bekrompen nederlands proefballonetje "laten we die allochtonen eens gaan opvoeden"

p.s. kijk jij naar Lijn 4?? :D Taouanza je gaat steeds meer voldoen aan het stereothype huisvrouw ;)

Ja soms kijk ik naar lijn 4 ja.:ego:
Heb jij iets tegen huisvrouwen?:duivels:

GroteWolf
07-04-05, 12:26
onschuldig gevangen gezeten

Zijn er nog wel eens mensen schuldig? Het lijkt er niet op. Iedereen is onschuldig. Ook in de gevangenis. Open de poorten!

En die jongen met dat mes was dus niet Samir A maar een fijne vriend. Maar een gemiddelde VMBO-er wijkt daar in gedrag niet van af, lijkt me. Als je naar ze kijkt terwijl ze je fiets vernielen dreigen ze al met een mes.

taouanza
07-04-05, 12:30
Geplaatst door GroteWolf
Zijn er nog wel eens mensen schuldig? Het lijkt er niet op. Iedereen is onschuldig. Ook in de gevangenis. Open de poorten!

En die jongen met dat mes was dus niet Samir A maar een fijne vriend. Maar een gemiddelde VMBO-er wijkt daar in gedrag niet van af, lijkt me. Als je naar ze kijkt terwijl ze je fiets vernielen dreigen ze al met een mes.

Maar jij bent toch een veel beter mens omdat je elke VMBO-er een crimineel vindt?

MarinadeMix
07-04-05, 12:32
Geplaatst door GroteWolf
Zijn er nog wel eens mensen schuldig? Het lijkt er niet op. Iedereen is onschuldig. Ook in de gevangenis. Open de poorten!

En die jongen met dat mes was dus niet Samir A maar een fijne vriend. Maar een gemiddelde VMBO-er wijkt daar in gedrag niet van af, lijkt me. Als je naar ze kijkt terwijl ze je fiets vernielen dreigen ze al met een mes.

Zullen we alle VMBO-ers laten opsluiten.

Probleem opgelost. :boogjes:

Jaroon45
07-04-05, 13:29
Geplaatst door taouanza
Kan jij makkelijk over oordelen, he?
Die jongen heeft de hele tijd onschuldig gevangen gezeten en wat hij allemaal niet heeft meegemaakt in de tussentijd en dat allemaal mededankzij de media. En jij denkt daar lekker makkelijk van achter je pc te oordelen.
Jij zou iemand die jou dat aandoet 4 zoenen op de wang geven.

Onschuldig? Hij is door de mazen van de wet geglipt maar is, ook volgens de rechter, wel een groot gevaar. Kijk o.a. naar de spullen en tekeningen die bij hem in huis zijn gevonden. Men kon dan niet bewijzen dat hij 1 specifiek doel had maar het lijkt me duidelijk dat er iets in de planning zat en dat dat niet ging om een informatieve rondleiding op bijv. Schiphol. Die jongen is gewoon schuldig (zeker volgens nieuwe terreurwet) en hoop + denk dat hij in hoger beroep alsnog veroordeelt wordt. Begrijp niet dat er mensen zijn die zo'n iemand nog verdedigen.........ook erg schadelijk voor de moslims zelf. Niet zeuren over veel media aandacht …..als je dit soortdingen in je huis hebt in een tijd waarin veel aandacht is voor terreuraanslagen moet je keihard aangepakt worden.

GroteWolf
07-04-05, 13:30
Maar jij bent toch een veel beter mens omdat je elke VMBO-er een crimineel vindt?

Ik ben geen beter mens.

taouanza
07-04-05, 13:41
Geplaatst door Jaroon45
Onschuldig? Hij is door de mazen van de wet geglipt maar is, ook volgens de rechter, wel een groot gevaar. Kijk o.a. naar de spullen en tekeningen die bij hem in huis zijn gevonden. Men kon dan niet bewijzen dat hij 1 specifiek doel had maar het lijkt me duidelijk dat er iets in de planning zat en dat dat niet ging om een informatieve rondleiding op bijv. Schiphol. Die jongen is gewoon schuldig (zeker volgens nieuwe terreurwet) en hoop + denk dat hij in hoger beroep alsnog veroordeelt wordt. Begrijp niet dat er mensen zijn die zo'n iemand nog verdedigen.........ook erg schadelijk voor de moslims zelf. Niet zeuren over veel media aandacht …..als je dit soortdingen in je huis hebt in een tijd waarin veel aandacht is voor terreuraanslagen moet je keihard aangepakt worden.

Kun jij mij dan vertellen waarom een autochtoon vrijuit gaat als er explosieven worden gevonden?
hoe gezond is het om met explosieven in een woonwijk te zitten?
Wij zijn Enschede niet vergeten maar toch weer wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel

GroteWolf
07-04-05, 13:55
Heel topcrimineel Nederland schiet elkaar op straat overhoop omdat niemand ze veroordeeld krijgt.

Ik bedoel maar. Een vrijspraak zegt helemaal niks.

Jaroon45
07-04-05, 13:56
Geplaatst door taouanza
Kun jij mij dan vertellen waarom een autochtoon vrijuit gaat als er explosieven worden gevonden?
hoe gezond is het om met explosieven in een woonwijk te zitten?
Wij zijn Enschede niet vergeten maar toch weer wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel

Enschede heeft hier TOTAAL NIETS mee te maken. Als je dan voorbeelden wil aanhalen van autochtonen die vrijuit gaan terwijl ze explosieven in huis hadden zul je toch met iets anders moeten komen. Het ging om vuurwerk en men had een vergunning......geen wapens, kogelwerende vesten, nachtkijkers, uitgewerkte tekeningen, etc. etc.
Wat denk jij dat Samir A. voor bedoelingen had? Vrijspraak betekend niet dat iemand onschuldig is en dat gaf de echter ook duidelijk aan. Nogmaals: als je in deze tijd van terreurdreiging allerlei vreemde en verboden zaken in je bezit hebt moet je niet zeuren als je wordt gepakt. Weet niet hoe het bij jou thuis zit maar ik heb geen wapens, tekeningen en kogelwerende vesten in huis…….mocht ik dat soort dingen tegenkomen in iemand zijn huis dan weet ik wel 100% zeker dat diegene niet kosjer is.

taouanza
07-04-05, 14:01
Geplaatst door Jaroon45
Enschede heeft hier TOTAAL NIETS mee te maken. Als je dan voorbeelden wil aanhalen van autochtonen die vrijuit gaan terwijl ze explosieven in huis hadden zul je toch met iets anders moeten komen. Het ging om vuurwerk en men had een vergunning......geen wapens, kogelwerende vesten, nachtkijkers, uitgewerkte tekeningen, etc. etc.
Wat denk jij dat Samir A. voor bedoelingen had? Vrijspraak betekend niet dat iemand onschuldig is en dat gaf de echter ook duidelijk aan. Nogmaals: als je in deze tijd van terreurdreiging allerlei vreemde en verboden zaken in je bezit hebt moet je niet zeuren als je wordt gepakt. Weet niet hoe het bij jou thuis zit maar ik heb geen wapens, tekeningen en kogelwerende vesten in huis…….mocht ik dat soort dingen tegenkomen in iemand zijn huis dan weet ik wel 100% zeker dat diegene niet kosjer is.

Gister was het een oudmarinier die wapens en explosieven als hobby had. Een paar maanden geleden waren het autochtone jongeren.
Wel explosieven geen moslims.
Maakt dat de explosieven minder schadelijk?
stel moeder a heeft kind verloren bij ongelukje met explosieven
En moeder b heeft haar kind verloren bij een aanslag

Is het leed van moeder b groter denk je?

GroteWolf
07-04-05, 14:09
Die marinier had een verzameling onschadelijke prullaria. Zijn deurklink stond wel onder stroom maar dat schijnt in die wijk heel normaal te zijn.

taouanza
07-04-05, 14:14
Geplaatst door GroteWolf
Die marinier had een verzameling onschadelijke prullaria. Zijn deurklink stond wel onder stroom maar dat schijnt in die wijk heel normaal te zijn.

zo had ik het niet begrepen ik ga het nalezen.

Jaroon45
07-04-05, 14:21
Geplaatst door taouanza
Gister was het een oudmarinier die wapens en explosieven als hobby had. Een paar maanden geleden waren het autochtone jongeren.
Wel explosieven geen moslims.
Maakt dat de explosieven minder schadelijk?
stel moeder a heeft kind verloren bij ongelukje met explosieven
En moeder b heeft haar kind verloren bij een aanslag

Is het leed van moeder b groter denk je?

Natuurlijk is een autochtoon met explosieven niet okay. Maar er is een verschil tussen iemand die blijkbaar wat dingen verzamelde en iemand waar alles erop duidt dat dingen worden gebruikt voor een toekomstige aanslag. En ja, we leven in een tijd waar aanslagen vooral uit Islamitische hoek komen.....van mij mag men dus extra aandacht besteden aan een moslim met explosieven in huis.

taouanza
07-04-05, 14:23
Geplaatst door Jaroon45
Natuurlijk is een autochtoon met explosieven niet okay. Maar er is een verschil tussen iemand die blijkbaar wat dingen verzamelde en iemand waar alles erop duidt dat dingen worden gebruikt voor een toekomstige aanslag. En ja, we leven in een tijd waar aanslagen vooral uit Islamitische hoek komen.....van mij mag men dus extra aandacht besteden aan een moslim met explosieven in huis.

Wat een bullshit de meeste aanslagen worden gepleegd door Amerika en die is juist antimoslim.

Jaroon45
07-04-05, 14:43
Ik heb het vooral over Nederland en het is bekend dat hier bepaalde mensen rondlopen die welwillend zijn aanslagen te plegen......dat zijn over het algemeen moslims. Iedereen met de intentie aanslagen te plegen moet aangepakt worden.....dus als er een groep rechts radicalen vreemde plannen maakt en spullen daarvoor in huis heeft moeten die mensen ook keihard worden aangepakt. Maar goed, begrijp dat jij ng steeds denkt dat Samir A. gewoon voor de lol allerlei zaken in huis had en geen enkele nare bedoeling had.....ik denk daar geheel anders over en hoop dan ook op een veroordeling in hoger beroep. Ik zie mijzelf nog geen Nederlander verdedigen die in een ander land hetzelfde in huis had……vreemd dat bepaalde mensen blijkbaar ALLES proberen goed te praten als het maar iemand uit ‘eigen’ kring is.

taouanza
07-04-05, 14:47
Geplaatst door Jaroon45
Ik heb het vooral over Nederland en het is bekend dat hier bepaalde mensen rondlopen die welwillend zijn aanslagen te plegen......dat zijn over het algemeen moslims. Iedereen met de intentie aanslagen te plegen moet aangepakt worden.....dus als er een groep rechts radicalen vreemde plannen maakt en spullen daarvoor in huis heeft moeten die mensen ook keihard worden aangepakt. Maar goed, begrijp dat jij ng steeds denkt dat Samir A. gewoon voor de lol allerlei zaken in huis had en geen enkele nare bedoeling had.....ik denk daar geheel anders over en hoop dan ook op een veroordeling in hoger beroep. Ik zie mijzelf nog geen Nederlander verdedigen die in een ander land hetzelfde in huis had……vreemd dat bepaalde mensen blijkbaar ALLES proberen goed te praten als het maar iemand uit ‘eigen’ kring is.
Nou ja zeg! Je mag in Nederland gewoon opgeven voor het IDF en dan kan je huizen naar harte lust opblazen of platwalsen en kinderen door het hoofd schieten.

tuurlijk zijn de plannen van Samir A niet koosjer maar er wordt hier in Nederland niet met een maat gemeten.

GroteWolf
07-04-05, 14:50
Wat een bullshit de meeste aanslagen worden gepleegd door Amerika en die is juist antimoslim.


Een Iraanse rechtbank had Sander A al lang ter dood veroordeeld (die in Iraan geboren man van Nederlandse afkomst die sterke anti Moslimsdictatuur gevoelens heeft, plattegronden van de Iraanse regering en materiaal voor een bom).

Er wordt nergens met één maat gemeten.

taouanza
07-04-05, 15:03
Geplaatst door GroteWolf
Een Iraanse rechtbank had Sander A al lang ter dood veroordeeld (die in Iraan geboren man van Nederlandse afkomst die sterke anti Moslimsdictatuur gevoelens heeft, plattegronden van de Iraanse regering en materiaal voor een bom).

Er wordt nergens met één maat gemeten.

Goh nooit geweten dat Iran als een voorbeeld wordt gezien van hoe het wel moet.:moe:

GroteWolf
07-04-05, 15:34
Ik weet niet hoe het moet.

taouanza
07-04-05, 15:57
Geplaatst door GroteWolf
Ik weet niet hoe het moet.

Nou je loopt anders iedereen te vertellen hoe het niet moet.

GroteWolf
07-04-05, 16:00
Ik weet heel goed hoe het niet moet.

taouanza
07-04-05, 16:03
Geplaatst door GroteWolf
Ik weet heel goed hoe het niet moet.

Je doet er alleen niks mee.

AARDIG
07-04-05, 16:07
Waarom praat iedereen hier over Samir A.! Mijn post ging niet over Samir! Mijn post ging over slechte journalisten, geplaatst door de telegraaf! Maar ja waarschijnlijk kunnen jullie allemaal niet slapen nu Samir losloopt, ik neem het jullie niet kwalijk. Hoop wel dat jullie je leven verder zullen oppikken! Ze zeggen niet voor niets: "Life goes on".

Julien
07-04-05, 20:28
Geplaatst door AARDIG
Waarom praat iedereen hier over Samir A.! Mijn post ging niet over Samir! Mijn post ging over slechte journalisten, geplaatst door de telegraaf! Maar ja waarschijnlijk kunnen jullie allemaal niet slapen nu Samir losloopt, ik neem het jullie niet kwalijk. Hoop wel dat jullie je leven verder zullen oppikken! Ze zeggen niet voor niets: "Life goes on".

Sorry hoor, maar het zijn toch echt Samir A. en z'n vrienden die de fout in zijn gegaan. Die journalisten doen gewoon hun werk.

TonH
07-04-05, 21:34
Geplaatst door Julien
Sorry hoor, maar het zijn toch echt Samir A. en z'n vrienden die de fout in zijn gegaan. Die journalisten doen gewoon hun werk.

Het stukkie zegt juist dat dat laatste niet zo is... :)

Tomas
07-04-05, 21:36
Geplaatst door TonH
Het stukkie zegt juist dat dat laatste niet zo is... :)

Hoe zou het met Samir in griekenland zijn afgelopen, denk jij?

TonH
07-04-05, 21:39
Geplaatst door Tomas
Hoe zou het met Samir in griekenland zijn afgelopen, denk jij?

Da's me te ver off-topic...

Tomas
07-04-05, 21:41
Geplaatst door TonH
Da's me te ver off-topic...

laffe griek.

TonH
07-04-05, 21:43
Geplaatst door Tomas
laffe griek.

:D

AARDIG
07-04-05, 23:26
Sorry hoor, maar het zijn toch echt Samir A. en z'n vrienden die de fout in zijn gegaan. Die journalisten doen gewoon hun werk.


Wat kan Samir mij nou schelen. Heb je het artikel dat IK gepost heb wel gelezen?? Lees dat maar eerst, en kom mij daarna vertellen wat dat te maken heeft met Samir A. en waar ik anders de link tussen de 2 gegevens heb aangegeven.

Julien
07-04-05, 23:42
Geplaatst door AARDIG
Wat kan Samir mij nou schelen. Heb je het artikel dat IK gepost heb wel gelezen?? Lees dat maar eerst, en kom mij daarna vertellen wat dat te maken heeft met Samir A. en waar ik anders de link tussen de 2 gegevens heb aangegeven.

Ik heb het toch over de vrienden van Samir A. !

AARDIG
07-04-05, 23:47
Ik heb het toch over de vrienden van Samir A. !

En wat hebben die met mijn geposte artikel te maken? Mijn geposte artikel is Samir and co vrij! Nogmaals:"heb je het artikel gelezen?"
Julien je bent een rustige jongen maar soms moet je evve bij de les blijven!

Timoesh
07-04-05, 23:49
Geplaatst door AARDIG
En wat hebben die met mijn geposte artikel te maken? Mijn geposte artikel is Samir and co vrij! Nogmaals:"heb je het artikel gelezen?"
Julien je bent een rustige jongen maar soms moet je evve bij de les blijven!

Nog steeds bezig. :moe:

AARDIG
07-04-05, 23:52
Nog steeds bezig.


Ja erg hè! Men leest niet eens meer wat er wordt gepost. Maar volgt als een blinde koe de rest van de kudde. Heel grappig eigenlijk want daar gaat het artikel deels over.

Timoesh
08-04-05, 00:03
Geplaatst door AARDIG
Ja erg h�! Men leest niet eens meer wat er wordt gepost. Maar volgt als een blinde koe de rest van de kudde. Heel grappig eigenlijk want daar gaat het artikel deels over.


Leest u wel alle reacties ;)

AARDIG
08-04-05, 00:26
Leest u wel alle reacties

Je mag me gewoon tutoieren hoor. Maar bedoel je of ik alle reacties lees op het forum? Nee! Maar deze discusie heb ik bijna alle reacties gelezen maar het is vanaf het begin al ontspoord, doordat Simon een assumptie maakte dat het artikel over Samir ging. Wilde daar op in gaan, maar TonH had het volledige artikel geplaatst, dus dacht ik; "Lama". Ach............ :o

TonH
08-04-05, 00:51
Geplaatst door AARDIG
Je mag me gewoon tutoieren hoor. Maar bedoel je of ik alle reacties lees op het forum? Nee! Maar deze discusie heb ik bijna alle reacties gelezen maar het is vanaf het begin al ontspoord, doordat Simon een assumptie maakte dat het artikel over Samir ging. Wilde daar op in gaan, maar TonH had het volledige artikel geplaatst, dus dacht ik; "Lama". Ach............ :o

...en maakte nog een opmerking over de laatste regel van dat artikel. :)

Jaroon46
14-04-05, 13:06
Geplaatst door taouanza
Nou ja zeg! Je mag in Nederland gewoon opgeven voor het IDF en dan kan je huizen naar harte lust opblazen of platwalsen en kinderen door het hoofd schieten.

tuurlijk zijn de plannen van Samir A niet koosjer maar er wordt hier in Nederland niet met een maat gemeten.

We hebben het hier op gevaar van aanslagen in NEDERLAND. We hebben het dus niet over Israel, Irak, Dafur of USA.

Waarom heb ik op mijn andere naam Jaroon45 een ban gekregen? Ik heb de door jou racistische genoemde tekst niet meer maar ontvang graag een copy zodat ik weer eenbs kritisch kan kijken naar wat ik heb geschreven. Ik ben geen racist dus kan mij niet voorstellen dat mijn tekst een ban moet opleveren.