PDA

Bekijk Volledige Versie : Politie pakt Lonsdaler met hakenkruis op



MarinadeMix
07-04-05, 10:54
Politie pakt Lonsdaler met hakenkruis op

starttijd=00:05:58&speelduur=00:02:00

Uitgegeven: 7 april 2005 10:04
Laatst gewijzigd: 7 april 2005 10:33

VENRAY - De politie heeft woensdagmiddag in Venray een 19-jarige Lonsdaler opgepakt omdat hij een jack droeg met daarop een hakenkruis. Hij werd aangehouden wegens opruiing, zo maakte de politie donderdag bekend.

De man uit Venray heeft zich volgens de politie woensdag opruiend en discriminerend gedragen in het televisieprogramma NOVA. Tegen hem is proces-verbaal opgemaakt. De man maakt deel uit van de groep rechts-extreme jongeren die veelal Lonsdale-kleding dragen.


De politie houdt sinds de massale vechtpartijen vorig weekeinde tussen Turken en rechts-extreme jongeren extra toezicht. Daarbij viel de Lonsdaler op, hij werd in de kraag gevat. Hij kreeg tevens twee bekeuringen voor alcoholgebruik in het openbaar en voor het feit dat hij zich niet kon legitimeren.

De politie heeft hem in de loop van woensdagmiddag in vrijheid gesteld.

www.nu.nl

David
07-04-05, 10:55
Geplaatst door MarinadeMix
Politie pakt Lonsdaler met hakenkruis op




Belachelijk, het was gewoon en kwajongens streek. :fpetaf:

MarinadeMix
07-04-05, 10:57
Geplaatst door David
Belachelijk, het was gewoon en kwajongens streek. :fpetaf:

Hij is weer vrij, hoor.

David
07-04-05, 10:58
Geplaatst door MarinadeMix
Hij is weer vrij, hoor.


Dan vind ik dat ook schandalig. :blowen:

sienia
07-04-05, 10:59
Iedereen die Lonsdale draagt, wordt nu wel ernstig gestigmatiseerd door het gedrag van een zo'n idioot.

MarinadeMix
07-04-05, 11:00
Geplaatst door David
Dan vind ik dat ook schandalig. :blowen:

Waarom? Hij heeft gewoon gezellig een kopje koffie zitten drinken met een aantal agenten :corcky:

David
07-04-05, 11:01
Geplaatst door MarinadeMix
Waarom? Hij heeft gewoon gezellig een kopje koffie zitten drinken met een aantal agenten :corcky:


:regie: Ook dat is schandalig.

MarinadeMix
07-04-05, 11:03
Geplaatst door David
:regie: Ook dat is schandalig.


Je gunt die jongen ook niks :jammer:

David
07-04-05, 11:11
Geplaatst door MarinadeMix
Je gunt die jongen ook niks :jammer:


Inderdaad. Moet 'ie maar niet zo debiel doen.


Ik heb gewoon zo'n bui vandaag. Ken je dat?

MarinadeMix
07-04-05, 11:14
Geplaatst door David
Inderdaad. Moet 'ie maar niet zo debiel doen.


Ik heb gewoon zo'n bui vandaag. Ken je dat?

Dat had ik al door en nou en of ik dat ken :fpetaf:

David
07-04-05, 11:15
Geplaatst door MarinadeMix
Dat had ik al door en nou en of ik dat ken :fpetaf:


Dan snappen we mekaar! En laat dat Lonsdale jong maar de driedubbele builenpest krijgen.

MarinadeMix
07-04-05, 11:17
Geplaatst door David
Dan snappen we mekaar! En laat dat Lonsdale jong maar de driedubbele builenpest krijgen.

Die twee bekeuringen zijn ook goed, toch :gek:

David
07-04-05, 11:24
Geplaatst door MarinadeMix
Die twee bekeuringen zijn ook goed, toch :gek:


Vooruit dan maar. U stemt me mild, mevrouw!

MarinadeMix
07-04-05, 11:28
Geplaatst door David
Vooruit dan maar. U stemt me mild, mevrouw!

Wat een positieve invloed heb ik op mensen. Misschien zou ik eens de politiek in moeten!

David
07-04-05, 11:35
Geplaatst door MarinadeMix
Wat een positieve invloed heb ik op mensen. Misschien zou ik eens de politiek in moeten!


Lijkt me een goed plan. Mijn stem heb je. Nu nog even een beveiligde woning regelen, en alvast een stille tocht organiseren. Kan nooit kwaad.

helly2002
07-04-05, 11:36
achter hem zit geen enkel idee gewoon pure haat .ik heb het op tv gezien twee dagen geleden tjah gewoon misselijk makkend zon ventje.maar weer wel toepasselijk voor de media dat ze hem uitzenden en niet de gewone.wat er nu aan het gebeuren is is gewoon het stigmatiseren van elk mens dat lonsdale draagt ik zie alleen 1 verschil niet elke lonsdaler komt op tv zielig doen dat hij gediscrimineerd wordt het is gek gezegt maar het is wel zo.

MarinadeMix
07-04-05, 11:40
Geplaatst door David
Lijkt me een goed plan. Mijn stem heb je. Nu nog even een beveiligde woning regelen, en alvast een stille tocht organiseren. Kan nooit kwaad.

Misschien kan ik een kamertje van Ali huren i.v.m de kosten, anders wordt de burger hier het dupe van :lekpuh:

O ja, en ik pleit ervoor dat alle moslims in Lonsdale moeten lopen. Uiteraard geef ik het goede voorbeeld.

David
07-04-05, 11:45
Geplaatst door MarinadeMix
Misschien kan ik een kamertje van Ali huren i.v.m de kosten, anders wordt de burger hier het dupe van :lekpuh:

O ja, en ik pleit ervoor dat alle moslims in Lonsdale moeten lopen. Uiteraard geef ik het goede voorbeeld.


Goed plan. Dan begin ik de commissie Nichten Met Hoofddoeken.

MarinadeMix
07-04-05, 11:50
Geplaatst door David
Goed plan. Dan begin ik de commissie Nichten Met Hoofddoeken.

Je bent geniaal! :hihi:

"Nichten in jellaba" zou ook een mogelijkheid zijn. Voor beide partijen erg verleidelijk.

Simon
07-04-05, 11:51
Volgens mij was het helemaal geen Lonsdaler maar wel een eng ventje. Ze kunnen hem tenminste dwingen om geen hakenkruis meer te dragen. Maar het blijft een rondwandelende tijdbom. Misschien een tijdje opsluiten samen met Samir A. ?

David
07-04-05, 11:52
Geplaatst door MarinadeMix
Je bent geniaal! :hihi:

"Nichten in jellaba" zou ook een mogelijkheid zijn. Voor beide partijen erg verleidelijk.


Voor sommige nichten wordt het toch "Nichten in Burqa", vrees ik. Dat is het meest humane.

~Panthera~
07-04-05, 11:52
Geplaatst door MarinadeMix
Je bent geniaal! :hihi:

"Nichten in jellaba" zou ook een mogelijkheid zijn. Voor beide partijen erg verleidelijk.

:hihi:

~Panthera~
07-04-05, 11:54
Geplaatst door David
Voor sommige nichten wordt het toch "Nichten in Burqa", vrees ik. Dat is het meest humane.

:lol: :lole: :hihi:

MarinadeMix
07-04-05, 11:58
Geplaatst door David
Voor sommige nichten wordt het toch "Nichten in Burqa", vrees ik. Dat is het meest humane.

We komen nog eens ergens samen :maf:

Wat dacht je van een workshop "kledingadvies voor moslims" gegeven door homo's of "dichten met nichten"?

David
07-04-05, 12:04
Geplaatst door MarinadeMix
We komen nog eens ergens samen :maf:

Wat dacht je van een workshop "kledingadvies voor moslims" gegeven door homo's of "dichten met nichten"?


A Queer Eye for A Muslimguy?


Prima, maar dan wel een cursus "Speels Hoofddoek Draperen Voor Nichten" gegeven door creatieve moslima's.

Bofko
07-04-05, 12:07
Geplaatst door David
A Queer Eye for A Muslimguy?


Prima, maar dan wel een cursus "Speels Hoofddoek Draperen Voor Nichten" gegeven door creatieve moslima's.

Hoofddoekschikken dus.

The_Reporter
07-04-05, 12:13
Ik heb wel met hem te doen eigenlijk, die jongen is gewoon slachtoffer van vergaande demoralisatie waar hij zelf ook geen antwoord op heeft.

MarinadeMix
07-04-05, 12:16
Geplaatst door David
A Queer Eye for A Muslimguy?


Prima, maar dan wel een cursus "Speels Hoofddoek Draperen Voor Nichten" gegeven door creatieve moslima's.

Dat moet haalbaar zijn, als de nichten in een andere cursus tips geven over "hoe een open minded moslimman te strikken", gezien jullie die allemaal inpikken :droef:

David
07-04-05, 12:31
Geplaatst door MarinadeMix
Dat moet haalbaar zijn, als de nichten in een andere cursus tips geven over "hoe een open minded moslimman te strikken", gezien jullie die allemaal inpikken :droef:


Moslims zijn nooit homo!

MarinadeMix
07-04-05, 12:34
Geplaatst door David
Moslims zijn nooit homo!

Ik ken anders wel iemand die zich homo en moslim noemt of zit die in een ontkenningsfase?

David
07-04-05, 12:47
Geplaatst door MarinadeMix
Ik ken anders wel iemand die zich homo en moslim noemt of zit die in een ontkenningsfase?


Vraag maar aan Bilal. Die weet dergelijke dingen. Zwarte Schaap ook, maar die is spoorloos.

MarinadeMix
07-04-05, 12:50
Geplaatst door David
Vraag maar aan Bilal. Die weet dergelijke dingen. Zwarte Schaap ook, maar die is spoorloos.

Wie weet doe ik dat. Ik heb nu geen zin in zo'n discussie.


En nu weer eens iets serieus:

Huizen buitenlanders met hakenkruizen beklad
Uitgegeven op 07 april 2005 om 11:46 uur

(Novum) - De politie heeft woensdag een 22-jarige man uit Berlikum aangehouden omdat hij pensions en woningen waar buitenlanders wonen met hakenkruizen en racistische leuzen had beklad. Dat heeft de politie Friesland donderdag bekendgemaakt.

De leuzen waren volgens politiewoordvoerder Rein de Jong met name gericht tegen een aantal Polen die in het dorp wonen. De Polen werken er in de tuinbouwkassen. Met de leuzen, hakenkruizen en 'White Power'-tekens wilde de bekladder hen duidelijk maken dat ze niet welkom zijn. De Berlikumer heeft bekend tegenover de politie.

Volgens De Jong wonen er vier tot acht jongeren met extreem-rechtse sympathieën in de plaats. Tot op heden zorgde het groepje amper voor overlast. De Jong denkt dat de bekladder mogelijk is geïnspireerd door de gebeurtenissen in Venray en Uden, waar de zogeheten Lonsdale-jongeren de afgelopen dagen bij diverse incidenten betrokken waren. De verdachte is na verhoor weer vrijgelaten .

www.nieuws.nl

Bofko
07-04-05, 12:51
Geplaatst door MarinadeMix
Ik ken anders wel iemand die zich homo en moslim noemt of zit die in een ontkenningsfase?

Ja, want hij is helemaal geen moslim, maar durft dat nog niet aan zichzelf toe te geven.

David
07-04-05, 12:51
Geplaatst door MarinadeMix
Wie weet doe ik dat. Ik heb nu geen zin in zo'n discussie.


En nu weer eens iets serieus:

Huizen buitenlanders met hakenkruizen beklad
Uitgegeven op 07 april 2005 om 11:46 uur

(Novum) - De politie heeft woensdag een 22-jarige man uit Berlikum aangehouden omdat hij pensions en woningen waar buitenlanders wonen met hakenkruizen en racistische leuzen had beklad. Dat heeft de politie Friesland donderdag bekendgemaakt.

De leuzen waren volgens politiewoordvoerder Rein de Jong met name gericht tegen een aantal Polen die in het dorp wonen. De Polen werken er in de tuinbouwkassen. Met de leuzen, hakenkruizen en 'White Power'-tekens wilde de bekladder hen duidelijk maken dat ze niet welkom zijn. De Berlikumer heeft bekend tegenover de politie.

Volgens De Jong wonen er vier tot acht jongeren met extreem-rechtse sympathieën in de plaats. Tot op heden zorgde het groepje amper voor overlast. De Jong denkt dat de bekladder mogelijk is geïnspireerd door de gebeurtenissen in Venray en Uden, waar de zogeheten Lonsdale-jongeren de afgelopen dagen bij diverse incidenten betrokken waren. De verdachte is na verhoor weer vrijgelaten .

www.nieuws.nl


Gezellige types lopen er toch rond!

MarinadeMix
07-04-05, 12:53
Geplaatst door Bofko
Ja, want hij is helemaal geen moslim, maar durft dat nog niet aan zichzelf toe te geven.

Of hij heeft (tijdelijk) genoeg van de vrouwtjes :p

The_Reporter
07-04-05, 12:53
Geplaatst door David
Vraag maar aan Bilal. Die weet dergelijke dingen. Zwarte Schaap ook, maar die is spoorloos.
http://islamitische.blogspot.com/#109931975414319209

David
07-04-05, 12:57
Geplaatst door The_Reporter
http://islamitische.blogspot.com/#109931975414319209


Dank je, broeder. Ik wist dat ik op je kon rekenen! :)

The_Reporter
07-04-05, 13:00
Geplaatst door David
Dank je, broeder. Ik wist dat ik op je kon rekenen! :)

Ben je moslim geworden?

helly2002
07-04-05, 13:01
laat ik is iet heel onsereneus zeggen waarom is er wat met de kerken is gebeurt amper in het nieeuws geweest en alle moskeetjes en scholen wel de media discrimineren de kerken hihi of de kerken willen al die stampij niet maar nederland is een prachtig land theo van gogh ging dood en waar was balkenellende het eerst bij de school van de moslims prachtig zon regering dus moslims worden niet zo gediscrimineerd als ze denken :regie: stop dreaming

ik heb inderdaad geen lonsdale bij die mafkees gezien alleen een bomber jack met dat stom ding erop maar waarom kondigd nova het aan als een lonsdale onderwerp over die plek :laser: stemmingmakkerij van de media maybe ?

Bofko
07-04-05, 13:01
Geplaatst door The_Reporter
Ben je moslim geworden?

Jazeker ! Maar hij zit nog in de ontkenningsfase.

David
07-04-05, 13:02
Geplaatst door The_Reporter
Ben je moslim geworden?


Nee, natuurlijk niet. Nog immer een ouwe nicht! Maar alle mensen zijn broeders!

David
07-04-05, 13:04
Geplaatst door helly2002
laat ik is iet heel onsereneus zeggen waarom is er wat met de kerken is gebeurt amper in het nieeuws geweest en alle moskeetjes en scholen wel de media discrimineren de kerken hihi of de kerken willen al die stampij niet maar nederland is een prachtig land theo van gogh ging dood en waar was balkenellende het eerst bij de school van de moslims prachtig zon regering dus moslims worden niet zo gediscrimineerd als ze denken :regie: stop dreaming

ik heb inderdaad geen lonsdale bij die mafkees gezien alleen een bomber jack met dat stom ding erop maar waarom kondigd nova het aan als een lonsdale onderwerp over die plek :laser: stemmingmakkerij van de media maybe ?



LEESTEKENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MarinadeMix
07-04-05, 13:06
Geplaatst door Bofko
Jazeker ! Maar hij zit nog in de ontkenningsfase.

:hihi:

Bofko
07-04-05, 13:07
Geplaatst door MarinadeMix
:hihi:



Geplaatst door David
Nee, natuurlijk niet. Nog immer een ouwe nicht! Maar alle mensen zijn broeders!

:vreemd: Zie je, hij blijft ontkennen.

mark61
07-04-05, 15:48
Geplaatst door Bofko
:vreemd: Zie je, hij blijft ontkennen.

Tis inderdaad stug. Dat een mens dat in het openbaar gewoon durft te blijven ontkennen.

taouanza
07-04-05, 16:05
Geplaatst door MarinadeMix
Je bent geniaal! :hihi:

"Nichten in jellaba" zou ook een mogelijkheid zijn. Voor beide partijen erg verleidelijk.

Ik heb Arsmouk en aanhang vaak genoeg in roze, oranje en gele jellabas gezien.

MarinadeMix
07-04-05, 16:08
Geplaatst door taouanza
Ik heb Arsmouk en aanhang vaak genoeg in roze, oranje en gele jellabas gezien.

Wie of wat is arsmouk?

taouanza
07-04-05, 16:10
Geplaatst door MarinadeMix
Wie of wat is arsmouk?

Ken jij Rais Hassan Arsmouk niet?:mad:





hij heeft ook lang haar. Lang haar en een roze jellaba.
Hoezo Marokko antihomo?

MarinadeMix
07-04-05, 16:12
Geplaatst door taouanza
Ken jij Rais Hassan Arsmouk niet?:mad:





hij heeft ook lang haar. Lang haar en een roze jellaba.
Hoezo Marokko antihomo?

foto :o ?