PDA

Bekijk Volledige Versie : Samir A. valt fotograaf aan



j.knoppers
07-04-05, 11:36
Hoi,

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

Wat Reason schreef, is het enige logische, wat ik over dit onderwerp heb gelezen.
Een ieder, die geen enkele dossier kennis heeft, mag er wel een mening op na houden, maar inhoudelijk, is het een onmogelijkheid er over te oordelen. Dit wordt al tot uitdrukking gebracht, door het verschil van inzicht in datgene wat het OM wil, dat Samir A krijgt opgelegd en wat de Rechter uiteindelijk heeft besloten. Eén ding is echter zeker, dhr A. is niet ten onrechte als verdachte aangemerkt, maar bij gebrek aan bewijs vrijgesproken en dit is in Juristenland een zeer groot verschil. Er bestaat gelukkig ook een gang naar een hogere Rechter in dit geval hoger beroep bij het Hof. We wachten in spanning af. Ik heb er zelf wel mijn gedachten over, maar niet meer dan dat.
Wat mij wel enorme zorgen baarde, zijn die beelden, die op de video's zijn vertoond. Hier hoor ik op deze site en op dit forum niets over.
Als je dan wel eens praat over rascisme, is dit pure rascisme van het zuiverste water en gezien het gedrag van de verdachte, kun je dit geen kwajongensstreken meer noemen. Dit is gewoon pure haat.
Ik ben er dan ook blij mee, dat de AIVD dit heerschap strak in de gaten gaat houden om welke escalatie dan ook te voorkomen, daar zijn we allemaal bij gebaat. En wat ik eerder las over engertje wilders en ook anderen om hem het land maar uit te gooien is natuurlijk onzin. Het is en blijft een Nederlander met waarschijnlijk een Marokkaans paspoort.
Maar wel blijft wat mij betreft de stelling overeind, door te zeggen "knul, als je het hier niet naar je zin hebt en je "geloof" wilt beleiden op die manier, die jij voorstaat, dan staat de weg tot emigratie open."
Je verklooit het op deze manier voor alle wel goed willende mensen in dit land.

Met vriendelijke groet Rico

The_Reporter
07-04-05, 11:44
Je bedoelt die beelden waarbij de media op afstand gepoogd wordt te houden?

Als je dat bedoelt, dan ben ik daar ook niet over te spreken. Hoe eenzijdig en hoe zwartmakerig de media ook is tegenover de Moslim of de Marokkaan, rechtvaardigd het zulk asociaal groepjesgedrag te nimmer.

Dergelijk gedrag had van mij meteen afgestraft mogen worden. Vreemd dat dit niet gebeurd is. Hij is nota bene net vrij of kan al het geduld niet meer opbrengen om zijn handen thuis te laten. Wat is dat voor Djihaad, als je al niet eens geduld kunt hebben...

MO_NL
07-04-05, 14:32
filmpje toegevoegd waarin te zien is hoe Samir een fotograaf te lijf gaat.

Eke
07-04-05, 15:44
Het is afschuwelijk om te horen dat er een groep Marokkanen is die -zonder jou of mij te kennen- rondlopen met een haat tegen ons omdat we Westers (geboren) zijn.

Maar toch wil ik een ander menselijk en eerlijk behandelen.Zo wil ik een samenleving hebben.
Daarom wil ik weten wat die journalist gezegd heeft tegen Samir A., waardoor hij zich niet meer kon beheersen.

Dante5
07-04-05, 16:05
Samir had gewoon zijn handen thuis horen te houden. In Nederland spelen we geen eigen rechter. Mocht die journalist iets hebben gezegd dat aanechtbaar is dan had Samir aangifte kunnen doen. Hoe dan ook, in de rechtzaal wil hij niet spreken. Hij minacht de rechters, buiten spreekt hij de taal van de straat. Ook daar kent hij geen respect, geen respect voor de lichamelijke integriteit van een ander.

Voor een bevlogen maatschappij-veranderaar kan ik nog respect opbrengen ook al ben ik het met zijn ideeen oneens. Voor de ideologen van de IRA en de ETA kan ik nog begrip hebben. Voor een jongen van 18 kan ik dat niet. Hij is te jong om een doortimmerde kijk op de samenleving te hebben.

Wat is zijn ervaring, waar heeft die jongen op de wereld rondgekeken? Wat is zijn kritieken hoe wil hij de samenleving veranderen? Vragen waar niemand antwoord op krijgt en van hem moeten we dan aannemen dat onze samenleving een gruwel in God's ogen is?

Dante.

Max Stirner
07-04-05, 16:13
Geplaatst door Eke
.
Daarom wil ik weten wat die journalist gezegd heeft tegen Samir A., waardoor hij zich niet meer kon beheersen.


Ik weet zeker dat het verschrikkelijk beledigend geweest moet zijn, zoiets van: `Hoe voel jeje nu?` of `Wat is het eerste dat je gaat doen als je thuis bent?`

Eke
07-04-05, 16:35
Geplaatst door Max Stirner
Ik weet zeker dat het verschrikkelijk beledigend geweest moet zijn, zoiets van: `Hoe voel jeje nu?` of `Wat is het eerste dat je gaat doen als je thuis bent?`

Hij had vast een hele goede reden, want SA is normaal gesproken een hele aardige jongen die geen vlieg kwaad doet..... :roker:

Laat ik duidelijk zijn : GEWELD is NIET de manier om een maatschappij te veranderen, noch een manier om met beledigingen om te gaan.

Dat is iets wat Samir A. moet leren. MOET.zeg ik als moeder :) .anders kun je niet in een samenleving funktioneren als verantwoordelijk mens..

Maar ik ken Samir A. helemaal niet.Net als jullie.
Maar die journalist ken ik OOK niet.'k wil dus niet iemand meteen in de vuilnisbak kieperen als zijnde ongewenste 18-jarige die een gewelddadige persoonlijkheid heeft..Heeft hij dat ??????

Wel zou ik willen dat hij hier op Maroc komt discussieeren met ons. Als hij open kan staan voor een ander en eerlijk is. net als iedereen hier Hij is welkom wat mij betreft...als ie het maar in het Nederlands doet :)

Max Stirner
07-04-05, 16:40
Geplaatst door Eke
Laat ik duidelijk zijn : GEWELD is NIET de manier om een maatschappij te veranderen, noch een manier om met beledigingen om te gaan.

Dat is iets wat Samir A. moet leren. MOET.zeg ik als moeder :) .anders kun je niet in een samenleving funktioneren als verantwoordelijk mens..

Maar ik ken Samir A. helemaal niet.Net als jullie.
Maar die journalist ken ik OOK niet.'k wil dus niet iemand meteen in de vuilnisbak kieperen als zijnde ongewenste 18-jarige die een gewelddadige persoonlijkheid heeft..Heeft hij dat ??????

Wel zou ik willen dat hij hier op Maroc komt discussieeren met ons. Als hij open kan staan voor een ander en eerlijk is. net als iedereen hier Hij is welkom wat mij betreft...als ie het maar in het Nederlands doet :)


Je bent een mooi mens, Eke..... :)

AARDIG
07-04-05, 17:04
Je bent een mooi mens, Eke.....

Kan jij nog veel van leren!

vlegeltje
07-04-05, 17:06
Het filmpje ziet er schokkend uit, maar geeft het filmpje een juist beeld van de werkelijkheid?

Ik heb een ander filmpje gezien van een grotere afstand opgenomen. Daaruit bleek dat hij de cameraman die de schokkerige beelden heeft gemaakt niet heeft geslagen, maar hardhandig opzij heeft geduwd.

Samir A. bevond zich nog in het gebouw, en wilde naar buiten lopen. De vrije doorgang werd echter versperd door de cameramensen. Het belemeren van de vrije doorgang is wettelijk verboden. Je hebt dan het recht om hardhandig (maar wel proportioneel) op te treden en de doorgang vrij te maken.


telegraaf:

A. duwde direct een cameraman weg en sloeg even later de Telegraaf-fotograaf tegen de grond. Deze wil hiervan aangifte doen. Hij liep met A. mee het parkeerterrein van het huis van bewaring op. De fotojournalist: "Hij schold en riep: 'Rot op, moet je een klap voor je kop?', waarop ik zei: 'Dat moet je doen' . Voor ik het wist lag ik op de grond." De fotograaf zegt dat ook één van A's vrienden hem nog een klap of schop gaf. Van lichamelijke gevolgen van de klappen zegt hij nog geen last te hebben gehad.

Een vriend van mij zag eens hoe een man een vrouw in elkaar aan het timmeren was. Hij liep erop af en zei: "Durf je wel tegen een vrouw? Dat moet je eens bij mij proberen". Twee seconden later lag hij knock out met een gebroken neus op de grond. Aangifte bij de politie was zinloos. Er werd hem gezegd dat dat hij het zelf had uitgelokt.

Kijk dus heel erg goed uit voordat je zegt: "Dat moet je doen" of "Dat moet je eens bij mij proberen".

Verder heeft Samir A. het recht om zijn 'portret' te beschermen. Als hij niet wil dat er een foto van zijn gezicht wordt gemaakt mag hij daar maatregelen tegen nemen (binnen de wet).

Verder denk ik dat als een foto wordt gepubliceerd waar hij herkenbaar op staat, hij een goede kans maakt om bij de rechter een publicatieverbod te krijgen en een schadevergoeding.

Het is een agressief lefgozerdje, en ik mag hem ook niet, maar ik ben trots op het goeie rechtssysteem wat we in NL hebben.

delirious
07-04-05, 17:17
Keur het meppen af.

Maar ja, een Fotograaf van Rioolkrant de telegraaf, die nog al eens graag opruien :argwaan:
Btw denk ik dat Samie A na een aantal maanden zitten, een maandje erbij niet zo erg zal vinden.

Max Stirner
07-04-05, 17:47
Geplaatst door AARDIG
Kan jij nog veel van leren!

OK je hebt gelijk, ik zal mijn leveren beteren en proberen het goede in ieder mens te zien.......... :engel:

Spoetnik
07-04-05, 17:47
Geplaatst door delirious
Keur het meppen af.

Maar ja, een Fotograaf van Rioolkrant de telegraaf, die nog al eens graag opruien :argwaan:
Btw denk ik dat Samie A na een aantal maanden zitten, een maandje erbij niet zo erg zal vinden.

Hmm.. onschuldig in de cel.. kan die dus schadevergoeding voor krijgen. Bovendien heeft de Nederlandse staat zijn leven in gevaar gebracht door alle negatieve opgeblazen publiciteit rondom zijn persoontje.

Niet goed, niet goed.

taouanza
07-04-05, 17:53
Geplaatst door Spoetnik
Hmm.. onschuldig in de cel.. kan die dus schadevergoeding voor krijgen. Bovendien heeft de Nederlandse staat zijn leven in gevaar gebracht door alle negatieve opgeblazen publiciteit rondom zijn persoontje.

Niet goed, niet goed.

Die jongen is zijn leven niet zeker op straat.

Wide-O
07-04-05, 17:59
Geplaatst door taouanza
Die jongen is zijn leven niet zeker op straat.

Nee, want we zijn plots allemaal rechter (voor of tegen) en maken ons proces op basis van voorbijgaand beeldmateriaal dat we toevallig voor de kiezen kregen, of op basis van vermeende sympathieën/antipathieën.

Spektakelmaatschappij.

Ik geef mijn mening wel binnen pakweg 6 maanden, als het wat bezonken is :belgie:

Dante5
07-04-05, 18:50
NIet dat ik iets negatiefs over moslims en/of de islam zou willen zeggen. Dit is gewoon nieuws. Geen leuk nieuws, zeker niet voor die man die z'n geld staat te verdienen. Ik wil maar een ding zeggen: "Azouz is niet voor de poes". Aan de andere kant: "Vogeltjes die zo vroeg zingen zijn wel voor de poes".

Dante.

NIEUWEGEIN - De 18-jarige Samir A. heeft woensdag na zijn vrijlating uit de gevangenis een freelance fotograaf van De Telegraaf tegen de grond geslagen. A. werd buiten de poorten van het huis van bewaring opgewacht door een aantal journalisten.

Samir A. werd eerder op de dag door de rechtbank in Rotterdam vrijgesproken voor het beramen van terreuraanslagen in Nederland. Hij verliet rond 17.20 uur het huis van bewaring in Nieuwegein, waar hij in voorarrest zat. daarbij liet hij zich door bekenden begeleiden naar een rode bestelbus, waarin twee vrouwen zaten. Zowel A. als zijn begeleiders moesten niets hebben van de persbelangstelling. Geprobeerd werd A. af te schermen met behulp van een vuilniszak.

A. duwde direct een cameraman weg en sloeg even later de Telegraaf-fotograaf tegen de grond. Deze wil hiervan aangifte doen. Hij liep met A. mee het parkeerterrein van het huis van bewaring op. De fotojournalist: "Hij schold en riep: 'Rot op, moet je een klap voor je kop?', waarop ik zei: 'Dat moet je doen'. Voor ik het wist lag ik op de grond." De fotograaf zegt dat ook één van A's vrienden hem nog een klap of schop gaf. Van lichamelijke gevolgen van de klappen zegt hij nog geen last te hebben gehad.

http://img227.exs.cx/img227/3793/samirmept2rl.th.jpg (http://img227.exs.cx/my.php?loc=img227&image=samirmept2rl.jpg)
Het zint Samir A. niet dat de pers hem na zijn vrijlating opwacht.

http://img227.exs.cx/img227/9565/samirjpg796311g0uf.th.jpg (http://img227.exs.cx/my.php?loc=img227&image=samirjpg796311g0uf.jpg)
Met kracht haalt hij uit naar een fotograaf...

http://img227.exs.cx/img227/8854/samira103jt.th.jpg (http://img227.exs.cx/my.php?loc=img227&image=samira103jt.jpg)
Met kracht haalt hij uit naar een fotograaf...

http://img227.exs.cx/img227/572/samira20sd.th.jpg (http://img227.exs.cx/my.php?loc=img227&image=samira20sd.jpg)
die hij vol tegen de zijkant van het hoofd raakt.

http://img227.exs.cx/img227/7003/samira37mv.th.jpg (http://img227.exs.cx/my.php?loc=img227&image=samira37mv.jpg)
De fotograaf probeert Samir A. af te weren.

http://img227.exs.cx/img227/7497/samira44tp.th.jpg (http://img227.exs.cx/my.php?loc=img227&image=samira44tp.jpg)
Terwijl de vuist van Samir A. doorschiet...

http://img227.exs.cx/img227/9687/samira503oo.th.jpg (http://img227.exs.cx/my.php?loc=img227&image=samira503oo.jpg)
...zakt de fotograaf tegen een auto in elkaar.

http://img227.exs.cx/img227/6633/samirgroot2ma.th.jpg (http://img227.exs.cx/my.php?loc=img227&image=samirgroot2ma.jpg)
Samir A. verlaat de gevangenis, klimt over een hek en vertrekt met de rode bestelbus (rechts).

delirious
07-04-05, 19:02
Fotoman heeft wel een hele lelijke kop. :gek:

Tomas
07-04-05, 19:05
Geplaatst door delirious
Fotoman heeft wel een hele lelijke kop. :gek:

Zo te zien een moslim met die baard, ofnie?

delirious
07-04-05, 19:06
Geplaatst door Tomas
Zo te zien een moslim met die baard, ofnie?

EG wel !! :hihi:

Tomas
07-04-05, 19:11
Geplaatst door delirious
EG wel !! :hihi:

Nou als er nu nog mensen zijn die niet zien dat er een hetze gaande is, weet ik het ook niet meer.

delirious
07-04-05, 19:17
Geplaatst door Tomas
Nou als er nu nog mensen zijn die niet zien dat er een hetze gaande is, weet ik het ook niet meer.

Hetze?

Dante5
07-04-05, 19:23
Geplaatst door vlegeltje
Het filmpje ziet er schokkend uit, maar geeft het filmpje een juist beeld van de werkelijkheid?

Ik heb een ander filmpje gezien van een grotere afstand opgenomen. Daaruit bleek dat hij de cameraman die de schokkerige beelden heeft gemaakt niet heeft geslagen, maar hardhandig opzij heeft geduwd.

Samir A. bevond zich nog in het gebouw, en wilde naar buiten lopen. De vrije doorgang werd echter versperd door de cameramensen. Het belemeren van de vrije doorgang is wettelijk verboden. Je hebt dan het recht om hardhandig (maar wel proportioneel) op te treden en de doorgang vrij te maken.

Een vriend van mij zag eens hoe een man een vrouw in elkaar aan het timmeren was. Hij liep erop af en zei: "Durf je wel tegen een vrouw? Dat moet je eens bij mij proberen". Twee seconden later lag hij knock out met een gebroken neus op de grond. Aangifte bij de politie was zinloos. Er werd hem gezegd dat dat hij het zelf had uitgelokt.

Kijk dus heel erg goed uit voordat je zegt: "Dat moet je doen" of "Dat moet je eens bij mij proberen".

Verder heeft Samir A. het recht om zijn 'portret' te beschermen. Als hij niet wil dat er een foto van zijn gezicht wordt gemaakt mag hij daar maatregelen tegen nemen (binnen de wet).

Verder denk ik dat als een foto wordt gepubliceerd waar hij herkenbaar op staat, hij een goede kans maakt om bij de rechter een publicatieverbod te krijgen en een schadevergoeding.

Het is een agressief lefgozerdje, en ik mag hem ook niet, maar ik ben trots op het goeie rechtssysteem wat we in NL hebben. Zo'n sluier had nu dan toch wel uitkomst geboden ...

Dante.

Preat
07-04-05, 19:28
Wat een complete onzin. 'Het belemmeren van de vrije doorgang' is helemaal niet verboden en rechtvaardigt al helemaal geen geweld. Samir Azzouz is een smerig fascistisch varken en nu zijn naam, adres en uiterlijk bekend is zal het een kwestie van tijd zijn voordat hij een koekje van eigen deeg krijgt. Hij haat Nederland en wil het vernietigen, prima, krijgt hij Nederland tegenover zich: Azzouz, je bent de lul binnekort:

Tomas
07-04-05, 19:38
Geplaatst door Preat
Wat een complete onzin. 'Het belemmeren van de vrije doorgang' is helemaal niet verboden en rechtvaardigt al helemaal geen geweld.

Dat klopt. Mooi om te lezen hoeveel waarde jij aan het recht hecht.


Samir Azzouz is een smerig fascistisch varken...

Hij komt inderdaad niet sympathiek over.


...en nu zijn naam, adres en uiterlijk bekend is zal het een kwestie van tijd zijn voordat hij een koekje van eigen deeg krijgt. Hij haat Nederland en wil het vernietigen, prima, krijgt hij Nederland tegenover zich: Azzouz, je bent de lul binnekort:

Ach, je bent gewoon een hypocrietje. Je hecht helemaal geen waarde aan de wet. 't kwam je toevallig even uit.

delirious
07-04-05, 19:42
Stormfront visits Maroc.nl.

Daar gaan we weer :D

Tomas
07-04-05, 19:44
Geplaatst door delirious
Stormfront visits Maroc.nl.

Daar gaan we weer :D

't is ook weer zo traag als dikke stront.

Preat
07-04-05, 19:48
Geplaatst door Tomas

Ach, je bent gewoon een hypocrietje. Je hecht helemaal geen waarde aan de wet. 't kwam je toevallig even uit. [/B]
Samir, dat is een hypocrietje. Kotsen op Nederland maar wel gebruik ervan maken. Hij zal zijn verdiende loon niet ontlopen, hij heeft het zelf uitgelokt. En ook al vreest hij de dood niet: een injectie met varkensbloed wel: dit maakt hem onrein volgens zijn eigen bijgeloof :roken:

delirious
07-04-05, 19:50
Geplaatst door Preat
Samir, dat is een hypocrietje. Kotsen op Nederland maar wel gebruik ervan maken. Hij zal zijn verdiende loon niet ontlopen, hij heeft het zelf uitgelokt. En ook al vreest hij de dood niet: een injectie met varkensbloed wel: dit maakt hem onrein volgens zijn eigen bijgeloof :roken:

Stoere praat mannetje.
Hoe wil jij dit allemaal gaan doen Kaalkopje?
Leg dat eens uit?

delirious
07-04-05, 19:52
Blij dat de AIVD altijd mee leest. :roken:

Preat
07-04-05, 19:53
Geplaatst door delirious
Blij dat de AIVD altijd mee leest. :roken:
Boeiend, aanslagen voorbereiden is blijkbaar toch niet strafbaar.

De Renault Traffic met kenteken VR-50-XJ volgen blijkbaar ook niet. Hopelijk vergeet hij niet dat zijn APK de 15e van deze maand afloopt :fpimp:

Asma2
07-04-05, 19:53
Geplaatst door Dante5
Samir had gewoon zijn handen thuis horen te houden. In Nederland spelen we geen eigen rechter. Mocht die journalist iets hebben gezegd dat aanechtbaar is dan had Samir aangifte kunnen doen. Hoe dan ook, in de rechtzaal wil hij niet spreken. Hij minacht de rechters, buiten spreekt hij de taal van de straat. Ook daar kent hij geen respect, geen respect voor de lichamelijke integriteit van een ander.

Voor een bevlogen maatschappij-veranderaar kan ik nog respect opbrengen ook al ben ik het met zijn ideeen oneens. Voor de ideologen van de IRA en de ETA kan ik nog begrip hebben. Voor een jongen van 18 kan ik dat niet. Hij is te jong om een doortimmerde kijk op de samenleving te hebben.

Wat is zijn ervaring, waar heeft die jongen op de wereld rondgekeken? Wat is zijn kritieken hoe wil hij de samenleving veranderen? Vragen waar niemand antwoord op krijgt en van hem moeten we dan aannemen dat onze samenleving een gruwel in God's ogen is?

Blaaa blaaa....blijkt wederom dat er constant met twee maten word gemeten. Toen ALI el B werd doodgereden had Germaine wel het recht om voor eige rechter te spelen.

Elmohiem....... Wens Samir A veeeeeeel succes toe. Laat je niet gek maken!!!

Dante.

Tomas
07-04-05, 19:54
Geplaatst door Preat
Samir, dat is een hypocrietje. Kotsen op Nederland maar wel gebruik ervan maken. Hij zal zijn verdiende loon niet ontlopen, hij heeft het zelf uitgelokt. En ook al vreest hij de dood niet: een injectie met varkensbloed wel: dit maakt hem onrein volgens zijn eigen bijgeloof :roken:

Samir zal ook wel een hypocrietje zijn, maar dat maakt jou er niet minder om.

Asma2
07-04-05, 19:54
Geplaatst door Dante5
Samir had gewoon zijn handen thuis horen te houden. In Nederland spelen we geen eigen rechter. Mocht die journalist iets hebben gezegd dat aanechtbaar is dan had Samir aangifte kunnen doen. Hoe dan ook, in de rechtzaal wil hij niet spreken. Hij minacht de rechters, buiten spreekt hij de taal van de straat. Ook daar kent hij geen respect, geen respect voor de lichamelijke integriteit van een ander.

Voor een bevlogen maatschappij-veranderaar kan ik nog respect opbrengen ook al ben ik het met zijn ideeen oneens. Voor de ideologen van de IRA en de ETA kan ik nog begrip hebben. Voor een jongen van 18 kan ik dat niet. Hij is te jong om een doortimmerde kijk op de samenleving te hebben.

Wat is zijn ervaring, waar heeft die jongen op de wereld rondgekeken? Wat is zijn kritieken hoe wil hij de samenleving veranderen? Vragen waar niemand antwoord op krijgt en van hem moeten we dan aannemen dat onze samenleving een gruwel in God's ogen is?

Dante.
Blaaa blaaa....blijkt wederom dat er constant met twee maten word gemeten. Toen ALI el B werd doodgereden had Germaine wel het recht om voor eige rechter te spelen.

Elmohiem....... Wens Samir A veeeeeeel succes toe. Laat je niet gek maken!!!

Preat
07-04-05, 19:56
Geplaatst door Asma2

Elmohiem....... Wens Samir A veeeeeeel succes toe. Laat je niet gek maken!!! [/B]
Ik wens hem een injectie met varkensbloed toe, het smerige varken dat hij is. Fuck Azzouz en zijn moslimfascistenvriendjes.

delirious
07-04-05, 19:56
Geplaatst door Asma2
Blaaa blaaa....blijkt wederom dat er constant met twee maten word gemeten. Toen ALI el B werd doodgereden had Germaine wel het recht om voor eige rechter te spelen.

Elmohiem....... Wens Samir A veeeeeeel succes toe. Laat je niet gek maken!!!

succes? waarmee ?

Preat
07-04-05, 19:57
Geplaatst door delirious
succes? waarmee ?
Met het vermoorden van onschuldige burgers natuurlijk. Dat is wat Samir wil en deze poster blijkbaar prima vind.

Asma2
07-04-05, 19:58
Geplaatst door Preat
Ik wens hem een injectie met varkensbloed toe, het smerige varken dat hij is. Fuck Azzouz en zijn moslimfascistenvriendjes.

Why...... Het rechtsysteem heeft gesproken..........

Ps. Ik wens Samir succes met het oppakken van zijn Gymnasium studie.

delirious
07-04-05, 19:59
Geplaatst door Asma2
Why...... Het rechtsysteem heeft gesproken..........

Ps. Ik wens Samir succes met het oppakken van zijn Gymnasium studie.

Dat klinkt al wat beter. :D

Asma2
07-04-05, 19:59
Geplaatst door Preat
Met het vermoorden van onschuldige burgers natuurlijk. Dat is wat Samir wil en deze poster blijkbaar prima vind.

je moet mij geen woorden in d emond leggen daar zijn JOUW soort erg goed in. Ik snap niet wat JOUW soort hier maroc.nl doet.....get a life.

PS Jouw soort vinden artikel 7 van de grondwet toch zo BELANGERIJK....

Asma2
07-04-05, 20:01
Geplaatst door Preat
Met het vermoorden van onschuldige burgers natuurlijk. Dat is wat Samir wil en deze poster blijkbaar prima vind.

Door roltoewijzing waar jij nu mee bezig bent..........motiveer je mensen om zich zo te gaan gedragen. Samir heeft NIEMAND vermoord.....en zal dit ook niet doen anders was er een andere uitpsraak geweest.

Asma2
07-04-05, 20:02
[QUOTE]Geplaatst door delirious
Dat klinkt al wat beter. :D [/QUOTE

Wat dacht jij dan...

delirious
07-04-05, 20:07
:wink:
Geplaatst door Asma2
[QUOTE]Geplaatst door delirious
Dat klinkt al wat beter. :D [/QUOTE

Wat dacht jij dan...

Ik dacht, heel veel succes met bloemschikken.:wink:
Gelukkig bedoel je dat niet :D

Asma2
07-04-05, 20:09
Geplaatst door delirious
:wink:

Ik dacht, heel veel succes met bloemschikken.:wink:
Gelukkig bedoel je dat niet :D

Je moet nooit voor een ander denken....zo voorkom je conflicten en misverstanden. Maar uhmmm.....denken is toch iets voor paarden

delirious
07-04-05, 20:18
Geplaatst door Asma2
Je moet nooit voor een ander denken....zo voorkom je conflicten en misverstanden. Maar uhmmm.....denken is toch iets voor paarden

:o

Preat
07-04-05, 20:43
Geplaatst door Asma2
Why...... Het rechtsysteem heeft gesproken..........

Ps. Ik wens Samir succes met het oppakken van zijn Gymnasium studie.
Oh kom op zeg. Hoe naief kan je zijn. Maar ja, wat verwacht je van mensen die al 1.500 jaar stil staan in hun ontwikkeling.
Ik kan je garanderen dat Samir niet verder gaat met zijn studie maar een poging tot aanslag gaat ondernemen. Dat hij al eerder naar Tjetjenie (zo'n gezellig vakantie-oord wie kent het niet) reisde om daar 'de jihad te beoefenen' zegt natuurlijk ook niets. Hij is 18 en heeft een kind, hij zou moeten werken om zijn vrouw en kind te onderhouden. Iets zegt mij dat hij dat echter niet gaat doen en op kosten van de sociale dienst van de door hem zo verfoeide Nederlandse staat gaat proberen zo veel mogelijk slachtoffers te maken zodat hij zich daarop kan aftrekken boven een allah-plaatje.

Dante5
07-04-05, 21:08
Geplaatst door Asma2
Blaaa blaaa....blijkt wederom dat er constant met twee maten word gemeten. Toen ALI el B werd doodgereden had Germaine wel het recht om voor eige rechter te spelen.

Elmohiem....... Wens Samir A veeeeeeel succes toe. Laat je niet gek maken!!! Ho, ho, ho... De meeste mensen keurden het af. Niet dat ze haar geld terug wilde hebben maar wel dat ze het risico nam hem te kunnen verwonden, of doodrijden. Overigens, die jongen mat met geen enkele maat: geweldpleging in de Kalverstraat en een laffe diefstal uit een auto omdat er een vrouw in zat Om 's ochtends bij de Rechtbank voorlopig ontslagen te worden en 's avonds alweer doende waar hij daarvoor was veroordeeld. Ik wil jou nog wel eens zien als je onder druk van een gericht pistool je mooie fiets of racescooter moet afgeven. Ik hoop dat het je niet gebeurd.

Elohiem zegt mij niets, en ik wens Samir dat zijn god zich niet schaamt voor zo'n afvallig en dom schaapje.

Ali B. heeft ontzettend pech gehad toen hij een bedrijfsrisico nam. Ik vond het echt erg, zo jong en zo afschuwelijk overleden. Ik had en heb oprecht te doen met zijn ouders en broer en zusje. Ali was gewoon een randratje, die viel nog op het goede pad te brengen. Zusje geslaagd, broer een grote bek, waarom hij niet een kans?

Samir dient te worden uitgestoten. Dat hij niet van Nederland houdt, dat mag, dat hij Nederland een vazalstaat vindt van Bush en duivels mag ook. Dat hij Nederland voor zijn persoonlijke en duistere doelstellingen wil veranderen in een bomkrater, dat mag niet. Sterker, dat willen wij niet.

Samir heeft zijn kansen voorgoed verspeeld. Geen terrorist neemt hem nog aan, want hij maakt brokken. Vanuit de gevangenis laat hij zijn chatjes met zijn boefjesvriendjes opnemen. In zijn huis laat hij al het bewijsmateriaal vinden. Zijn 06-je is niet afgeschermd.
Hij heeft geen flair. Oud voordat hij geleefd heeft. Hij lult de rechters niet om, hij respecteert een loonslaaf zoals die fotograaf niet. Hij is een prutser, een lullo. Hij vestigt de aandacht op zichzelf, niet op zijn daden. Bin Laden gebruikt betere om zijn nieuwe pistool op te oefenen. Samir mag misschien alleen nog shoarmazaken van hun kleingeld beroven. Hij krijgt nooit meer een grote klus. Hopelijk mag hij martelaar worden. Bij voorkeur elders.

Dat sommige moslims de wereld van links naar rechts willen laten draaien, fijn, maar zoek in Gods naam een beetje slimme en opgeleide suicidanten op.

Dante.

Joesoef
07-04-05, 21:30
Dit een topper. Een psychotische puistekop krijgt een topper? :maf3:

Siah
07-04-05, 22:20
Geplaatst door Preat

Samir Azzouz is een smerig fascistisch varken
en nu zijn naam, adres en uiterlijk bekend is

zal het een kwestie van tijd zijn voordat hij een koekje van eigen deeg krijgt. Hij haat Nederland en wil het vernietigen, prima, krijgt hij Nederland tegenover zich:

Azzouz, je bent de lul binnekort:

beterschap
.


De Renault Traffic met kenteken VR-50-XJ volgen blijkbaar ook niet. Hopelijk vergeet hij niet dat zijn APK de 15e van deze maand afloopt :fpimp:

mag je van je moeder andermans kenteken op de fora zetten
(?)

tr_imparator
07-04-05, 22:42
Geplaatst door Preat
een injectie met varkensbloed wel: dit maakt hem onrein volgens zijn eigen bijgeloof :roken:



Ik wens hem een injectie met varkensbloed toe, het smerige varken dat hij is. Fuck Azzouz en zijn moslimfascistenvriendjes.


varkensbloed wordt zo weer afgebroken in het lichaam..Dit heeft te maken met specifieke afweermechanisme van je lichaam. Macrofagen ruimen de boel netjes weer op. Maar dat zou jij toch moeten weten? Ik had toch wel wat meer kennis van zo een nerd als jou verwacht..(of ga je nu weer mijn spelfouten opzoeken en verbeteren?) nerd! :stout:



Preat

http://daghlian.net/archives/images/nerd.gif

misschien helpt dit?

http://graphics.ctyme.com/gif/nerdbut.gif

12many
07-04-05, 23:20
Een 18 jarige jongen die met een zielig bijna vlasbaardje rondloopt in een soepjurk vertoond alleen om deze reden al onaangepast gedrag.

Geef hem in ieder geval nooit een uitkering. De kans op serieus werk met zo'n uiterlijk is bijna 0

Dante5
07-04-05, 23:52
Geplaatst door taouanza
Die jongen is zijn leven niet zeker op straat. Jammer, hoor, 18 en nu al verloren. In de gevangenis is hij straks zijn leven zeker niet zeker.

Samir A. vecht zich naar de vrijheidVan onze verslaggever NIEUWEGEIN - Een welplaatste vuistslag tegen het hoofd van een persfotograaf. Nog geen minuut na zijn vrijlating botvierde ex-terreurverdachte Samir A. daarmee het ongenoegen over de driekwart jaar dat hij gevangen zat. Behoefte om zijn kant van het verhaal te laten horen, heeft hij klaarblijkelijk niet.
.
Even voor vijf uur is het een komen en gaan van mensen bij de gevangenis in Nieuwegein. De dagploeg van de bewaking verlaat het gebouw.
.
Bij de ingang staat een groepje journalisten te schuilen voor de regen. Enkele tientallen meters verderop vier jongemannen, naar het uiterlijk te oordelen net als Samir A. van Marokkaanse komaf. Eerder waren ze te vinden op de publieke tribune van de extra beveiligde rechtbank in Rotterdam. Daar had de achterliggende twee maanden het proces tegen A. plaats.
.
Het viertal heeft geen behoefte om commentaar te geven op de afloop van de strafzaak tegen A. „Wat moeten jullie hier? Waarom al die camera’s?” Een van hen, een jongeman die later het busje zal besturen waarmee Samir wordt afgevoerd, zegt dat een even verderop staande fotograaf moet oppassen. „Die vroeg ons net om commentaar. Hij zegt dat hij hier op de openbare weg mag fotograferen. Maar op de openbare weg mag je ook vechten. Ga het hem maar vertellen.”
.
Net na kwart over vijf gaat de poort van de Nieuwegeinse strafinrichting halfopen. Om daarna direct weer korte tijd dicht te gaan. Achter de deur staat Samir A., vergezeld van een bewaker.
.
Net als bij de rechtbank draagt hij een wit gewaad met een zwart hoofddeksel. Naast hem een grote blauwe zak met persoonlijke eigendommen. De bewaker gebaart de toegestroomde media om afstand te nemen. Samir lijkt hier niet op te willen wachten. Scheldend gooit hij de blauwe zak richting een groepje fotografen.
.
En dan gebeurt het: luid schreeuwend baant het viertal jongemannen zich een weg door de toegestroomde media. Er ontstaat tumult, waarin over en weer duw- en trekwerk plaatsheeft. Een fotograaf zegt later een mes in de hand van een van de jongens te hebben gezien.
.
In het gewoel weet Samir de media te ontwijken. Hij rent een parkeerterrein op. Daar loopt hij bijna recht in de armen van een Telegraaf-fotograaf. Dat de ex-terreurverdachte daar niet van gediend is, blijkt.
.
Binnen enkele seconden heeft de man een vuistslag te pakken, recht in zijn gezicht. Hij valt op de grond tussen twee auto’s. Politie of gevangenispersoneel is in geen velden of wegen te bekennen. De man die door de officier van justitie werd aangeduid als „gevaar voor de samenleving”, rent met zijn getrouwen naar een gereedstaand busje. De schuifdeur van de rode bestelwagen zwaait open. In een mum van tijd zit het groepje mannen er in.
.
Vol gas scheuren ze weg, luid lachend richting het verzamelde journaille. Leve de vrijheid. Al kan Samir A. er zeker van zijn dat zijn gangen worden gevolgd.

Een verstoorde natie, bang en op haar hoede heeft het nakijken. Tot zover, tenminste.

Dante.

Petr Rankovic
08-04-05, 01:08
Geplaatst door Preat
Boeiend, aanslagen voorbereiden is blijkbaar toch niet strafbaar.

De Renault Traffic met kenteken VR-50-XJ volgen blijkbaar ook niet. Hopelijk vergeet hij niet dat zijn APK de 15e van deze maand afloopt :fpimp:

Je doet alsof het een unieke prestatie is om deze gegevens te achterhalen. Het kenteken van de bestelbus werd door de Telegraaf genoteerd en gepubliceerd, waardoor iedere randdebiel op www.rdw.nl gegevens van het voertuig kan achterhalen. Ook de APK-gegevens. Je doet jezelf slimmer voor dan dat je bent. Ik hoop dat je je realiseert dat je IP-adres middels dit forum allang en breed ook bij de autoriteiten bekend is, mochten ze meelezen. En de houding die je aanneemt getuigt van weinig goede bedoelingen. Samir A. is vrijgesproken en daar hebben wij ons bij neer te leggen. Het is aan de AIVD hem verder in de gaten te houden. Maar voor eigen rechter spelen, is inderdaad hetzelfde doen als waar Samir A. van wordt beschuldigd. En dat is inderdaad heel erg hypocriet. Dat je dit ontkent, getuigt van weinig intelligentie en heel veel grootheidswaanzin.

helly2002
08-04-05, 03:42
ag het gastje deeld wat klapjes uit laat wel zien hoe slim hij is .als de overheid nou is slim is blijven ze hem voor lang in de gaten houden en maakt hij nog een foutje hup weg ermee .sture ze hem maar naar luxemburg dan kan hij daar bommentjes maken . :sniper: .of moeten ze alles hier maar tolereren omdat als ze dat doen het woordje discriminaty weer van alle kanten komt :o

Joesoef
08-04-05, 07:54
Krankzinnig dat hij geen jeugd tbs heeft gekregen. Enige positieve is dat hij zometeen een schuiladres nodig heeft en bescherming van de mensen waar hij tegen 'vocht'.

Siah
08-04-05, 09:17
Geplaatst door Dante5

Een welplaatste vuistslag tegen het hoofd van een persfotograaf.



dat was Geen wel-plaatste vuist!

Samir heeft t net niet 'goed' gedaan.
de rechter verdiende 'eigenlijk' die klap.
n prima symbolisch gebaar; n uitgekristalliseerde versie van zijn verhaal.

De kweekvijver voor 'terroristen'* is bv niet de moskee, maar het hart van de Neder_landse samen-leving.


*n kleurling blijft daar problemen ondervinden, zelfs als ie na een Tijd gevangenis, door de rechter vrijgesproken wordt. neem deze topic ff door.
(alhoewel, maxime verlagen is van plan om de regels (naar de wens) te laten veranderen).
maar de blanke man met allerlei terroristische (naar de huidige maat-staven) troepen in huis, wordt als n hobbyist gezien.


keep doinit.

reason
08-04-05, 11:20
Geplaatst door Siah
maar de blanke man met allerlei terroristische (naar de huidige maat-staven) troepen in huis, wordt als n hobbyist gezien.


Waar slaat dat nou weer op???

Eke
08-04-05, 11:56
Geplaatst door Siah
dat was Geen wel-plaatste vuist!

1)Samir heeft t net niet 'goed' gedaan.
de rechter verdiende 'eigenlijk' die klap.
n prima symbolisch gebaar; n uitgekristalliseerde versie van zijn verhaal.

2)De kweekvijver voor 'terroristen'* is bv niet de moskee, maar het hart van de Neder_landse samen-leving.


3)*n kleurling blijft daar problemen ondervinden, zelfs als ie na een Tijd gevangenis, door de rechter vrijgesproken wordt. neem deze topic ff door.
(alhoewel, maxime verlagen is van plan om de regels (naar de wens) te laten veranderen).
4)maar de blanke man met allerlei terroristische (naar de huidige maat-staven) troepen in huis, wordt als n hobbyist gezien.


keep doinit.

Hey Siah, dit is een belangrijke zaak die van alle kanten belicht mag worden.En dan bedoel ik nu niet Samir A. persoonlijk, maar het feit dat er een stel mensen de samenleving waarin wij wonen zo gaan haten dat ze die kapot willen maken.

1)dit begrijp ik niet helemaal...de rechter heeft eerlijk recht gesproken..en daarom verdient zij een klap ????

2)ik denk ook niet dat 'de moskee', als thuishaven voor Gelovigen de kweekvijver is van terroristen!maar ik denk ook niet dat het HART van de Nederlandse samenleving dat is.Laten we met Nederland beginnen. Ik zou dan naar de ONDERBUIK willen kijken. en zeker ook niet naar het verstand...
In de onderbuik borrelen primitieve gevoelens.

Bij een deel van de Nederlanders kruipen die in de vicieuze spiraal van escalatie..Bij dit deel van de Nederlanders horen extreem links en rechts..het zijn zowel Nederlanders die al 20 generaties hier wonen en Nederlanders die hier misschien 3 generaties wonen.
Wij en Zij-gevoelens. Nog sterker: Wij zijn beter, want jullie....enz-enz.
Het is heel fnuikend als je zo benaderd wordt.
Ik heb niet het idee dat PER DEFINITIE onze samenleving een broedplaats is voor 'terroristen'(mensen die angst zaaien)Jij dan wel ? Hoe zie je dat ?

3)dit is afschuwelijk : discriminatie ..en daar moeten we ook met z'n allen de schouders onderzetten.

4)de marinier is ook ingerekend. hij had wel toestemming voor een kleine wapen verzameling (wat moet zo'n man ermee--hoe minder wapens hoe beter), maar hij schijnt ook kruit verzameld te hebben in zijn woonhuis. lekker veilig.
er waren gewoon geen aanwijzingen dat hij iemand om zeep wilde helpen .wel wees het naar verzameldrang (eekhoorns :p )
Ik vind dat hij sowieso zijn wapens en kruit in moet leveren en als ook maar op een manier blijkt dat hij zakelijke connecties heeft met mensen die kwaadwillend zijn, moet hij strafzitten.

IbnRushd
08-04-05, 12:14
Maar stel je eens voor dat Samir A. over paar dagen een 'auto-ongeluk' krijgt en dat 't ook zijn fataal wordt. Hoe zal men daarop reageren?

Theet
08-04-05, 12:34
Jammer dat SamirA weer vrij is, ik heb al die tijd op mijn gemak zijn vriendin kunnen naaien.

~Panthera~
08-04-05, 12:53
Geplaatst door Theet
Jammer dat SamirA weer vrij is, ik heb al die tijd op mijn gemak zijn vriendin kunnen naaien.

Tja, en die heeft je portemonnee en pincode gejat, dus die heeft jou ook weer ge............... :hihi:

Nitwit. :moe:

taouanza
08-04-05, 12:55
Weet je ik zou zo graag Mohammed B en Samir A willen spreken.
Ik zou zo graag willen weten wat daar in hun bovenkamer spookt.
Hebben jullie dat ook?

duende
08-04-05, 12:55
Geplaatst door Preat
Wat een complete onzin. 'Het belemmeren van de vrije doorgang' is helemaal niet verboden en rechtvaardigt al helemaal geen geweld. Samir Azzouz is een smerig fascistisch varken en nu zijn naam, adres en uiterlijk bekend is zal het een kwestie van tijd zijn voordat hij een koekje van eigen deeg krijgt. Hij haat Nederland en wil het vernietigen, prima, krijgt hij Nederland tegenover zich: Azzouz, je bent de lul binnekort:



Volgens mij haat jij Nederland nog meer.
Maar laat je vooral naaien door de Nederlandse regering en de media.
Straks is iedereen zo bang dat ze ieder regeltje, hoe sterk ook gericht tegen vrijheid van meningsuiting, door onze strot duwen. Kan je lachen als je over een jaar of vijf wil gaan staken omdat je, je salaris te laag vind en ziet dat de rijken nog rijker zijn geworden. Grote kans dat je dan opgepakt wordt voor vermeende subversieve acties.
Die Samir A is gewoon een middel om ons steeds verder af te knijpen en het vervelende is dat dit soort gestoorde pubers echt denken dat ze iets goed doen voor de Islam.
Als je arbeider in Nederland bent of werkeloos..Ga maar vast gebukt staan want je gaat genaaid worden.
En over fascisme gesproken...zou je, je hand niet eerst in eigen boezem steken, stoere.

~Panthera~
08-04-05, 12:58
Geplaatst door duende
Volgens mij haat jij Nederland nog meer.
Maar laat je vooral naaien door de Nederlandse regering en de media.
Straks is iedereen zo bang dat ze ieder regeltje, hoe sterk ook gericht tegen vrijheid van meningsuiting, door onze strot duwen. Kan je lachen als je over een jaar of vijf wil gaan staken omdat je, je salaris te laag vind en ziet dat de rijken nog rijker zijn geworden. Grote kans dat je dan opgepakt wordt voor vermeende subversieve acties.
Die Samir A is gewoon een middel om ons steeds verder af te knijpen en het vervelende is dat dit soort gestoorde pubers echt denken dat ze iets goed doen voor de Islam.
Als je arbeider in Nederland bent of werkeloos..Ga maar vast gebukt staan want je gaat genaaid worden.
En over fascisme gesproken...zou je, je hand niet eerst in eigen boezem steken, stoere.


:duim:

Eke
08-04-05, 13:47
Geplaatst door IbnRushd
Maar stel je eens voor dat Samir A. over paar dagen een 'auto-ongeluk' krijgt en dat 't ook zijn fataal wordt. Hoe zal men daarop reageren?

Ik zou verbijsterd zijn.Vooral omdat het geen auto-ongeluk is, maar een "auto-ongeluk" zoals jij schrijft.

Dat moet dan tot op de bodem uitgezocht worden, wie daar achter zit.Dat is nl. voor mij onacceptabel in een vrij Nederland.

Ik vind het zelf al naar om er zo met jou over te praten, want iedere gek, van welke kant dan ook, kan zoiets flikken.En dan naar elkaar wijzen :alien: Wantrouwen...zucht.

Gelukkig wordt Samir A. goed in de gaten gehouden. Dit kan ook goed zijn voor zijn wel-bevinden ;)

mark61
08-04-05, 15:01
Geplaatst door taouanza
Weet je ik zou zo graag Mohammed B en Samir A willen spreken.
Ik zou zo graag willen weten wat daar in hun bovenkamer spookt.
Hebben jullie dat ook?

Ja.

Eke
08-04-05, 16:00
Geplaatst door taouanza
Weet je ik zou zo graag Mohammed B en Samir A willen spreken.
Ik zou zo graag willen weten wat daar in hun bovenkamer spookt.
Hebben jullie dat ook?


" Wel zou ik willen dat hij hier op Maroc komt discussieeren met ons. Als hij open kan staan voor een ander en eerlijk is. net als iedereen hier Hij is welkom wat mij betreft...als ie het maar in het Nederlands doet "

citaat pagina 1...Dus er zijn al 3 mensen :Jij ,Mark en ik die hem hier uitnodigen !Hij kan zelfs gewoon onder een nickname posten !!!!

barfly
08-04-05, 20:51
Geplaatst door taouanza
Weet je ik zou zo graag Mohammed B en Samir A willen spreken.
Ik zou zo graag willen weten wat daar in hun bovenkamer spookt.
Hebben jullie dat ook?

Ik ben dat wel met je eens, ik zou inderdaad wel eens met die twee willen praten al denk ik niet dat er veel zinnigs uit komt om eerlijk te blijven.

mussie77
08-04-05, 22:43
.

Samir A. bevond zich nog in het gebouw, en wilde naar buiten lopen. De vrije doorgang werd echter versperd door de cameramensen. Het belemeren van de vrije doorgang is wettelijk verboden. Je hebt dan het recht om hardhandig (maar wel proportioneel) op te treden en de doorgang vrij te maken.



Sorry hoor maar hier is geen sprake van proportioneel!!!!!!!!!!!!!!!!
Als iemand je in de weg staat betekent niet dat je hem/haar zomaar even weg kan duwen(hard handig.....en dan nog maar even een paar meppen geven!!!)
Proportioneel is wanneer iemand je een klap geeft jij dan een klap terug kan/mag geven...............

Kom op zeg..............zijn reactie zegt al genoeg in deze....
je zou maar naast hem moeten wonen of hebben gewoond met je kinderen................huis vol explosies etc etc
Het mooiste is dat hij het misschien voor iets wilde gebruiken...........maar een ongeluk zit in een klein hoekje.......
Kijk maar naar eerdere ongelukken.......(enschede,haagse markt etc etc etc....)

Hoe dan ook ....................als je deze samenleving "Zondig vindt" en wij allemaal zondaars zijn staat het je vrij om ergens anders heen te verhuizen zoals eerder gezegd....
Ik ben het ook niet overal mee eens , Ik baal ook weleens van al die "Zondaars"maar de echte kracht is om je geloof te beleiden, hier of in een moslim staat...........
Dat je ondanks alles.................zo goed mogelijk je geloof volgt ..
De ware islam......................volgen
Mensen helpen etc etc etc.....

(Heb trouwens een docu en een rapportage gelezen dat Marokko ook niet op zulke jongens zit te wachten maar goed.....)

nard
08-04-05, 22:50
Geplaatst door taouanza
Weet je ik zou zo graag Mohammed B en Samir A willen spreken.
Ik zou zo graag willen weten wat daar in hun bovenkamer spookt.
Hebben jullie dat ook?


Nee

salerno
08-04-05, 22:51
Geplaatst door Eke
Het is afschuwelijk om te horen dat er een groep Marokkanen is die -zonder jou of mij te kennen- rondlopen met een haat tegen ons omdat we Westers (geboren) zijn.

Maar toch wil ik een ander menselijk en eerlijk behandelen.Zo wil ik een samenleving hebben.
Daarom wil ik weten wat die journalist gezegd heeft tegen Samir A., waardoor hij zich niet meer kon beheersen.

Nu maak je de grootste fout die al jaren wordt gemaakt en dat is de bal bij de andere partij zetten, met andere woorden de fotograaf MOET wel iets gezegd hebben WAARDOOR deze niet frisse ventje hem sloeg, NEE!!!!!! ontoelaatbaar, het is hoe dan ook niet toelaatbaar dat iemand een fotograaf aanvalt, zo is het ook niet te aanvaarden (volgens mij ook wettelijk bepaald!!) dat je na je vrijspraak 1: het hof uitmaakt voor "klootzakken" BELEDIGING VAN HET HOF!!!! en een gebaar maakt die zeer a-sociaal is (nu verbaasd mij dit niet met dit kleutertje wel een gevaarlijke kleuter!!) Door dit gedrag van oeverloos kletsen en recht praten wat krom is, en de fout bij het slachtoffer te zoeken in plaats van bij de dader, ZITTEN we vandaag de dag met deze problemen, dat niemand meer weet hoe je je moet gedragen en wat wel of niet acceptabel is!

salerno

Siah
08-04-05, 22:58
Geplaatst door Eke
Hey Siah, dit is een belangrijke zaak die van alle kanten belicht mag worden.En dan bedoel ik nu niet Samir A. persoonlijk,
maar het feit dat er

een stel mensen de samenleving waarin wij wonen zo gaan haten dat ze die kapot willen maken.

das al heel lang kapot!
alhoewel
in vergelijkng met Irak, zitten we op de pffff kant van dit klein wereldtje.


2)ik denk ook niet dat 'de moskee', als thuishaven voor Gelovigen de kweekvijver is van terroristen!

zo wordt ie wel in het beeld gebracht.
op welke planeet woon je(?) :D


Laten we met Nederland beginnen. Ik zou dan naar de ONDERBUIK willen kijken. en zeker ook niet naar het verstand...
In de onderbuik borrelen primitieve gevoelens.

primitief gevoelens ??

als ik naar de politici kijk, kan ik het toch niet primitief noemen.
tis wat anders.
moskeeeen branden, mensen tot terroristen bestempelen en langdurig vasthouden, n film-maker doden
kan ik niet primitief noemen. de performances komen wel primitief over.

waar het woord 'primitief' vandaan komt, is ook n ander verhaal en heeft veel langere wortels door de geschiedenis heen.


Bij een deel van de Nederlanders kruipen die in de vicieuze spiraal van escalatie..Bij dit deel van de Nederlanders horen extreem links en rechts..het zijn zowel Nederlanders die al 20 generaties hier wonen en Nederlanders die hier misschien 3 generaties wonen.
Wij en Zij-gevoelens. Nog sterker: Wij zijn beter, want jullie....enz-enz.

Het is heel fnuikend als je zo benaderd wordt.

tis voor mij eerder lachwekkend.

voor bv tieners is dat wel soms fnuikend. en kan heel raar 'af'lopen.
maar ja,
dit systeem vreet helaas zichzelf van binnen aan.


Ik heb niet het idee dat PER DEFINITIE onze samenleving een broedplaats is voor 'terroristen'(mensen die angst zaaien)Jij dan wel ? Hoe zie je dat ?

ik weet niet of we in nederland uberhaupt na 9/II met het terrorisme te maken hebben gehad.
en n broedplaats voor terrorisme is hier zeker niet. althans nog niet.


3)dit is afschuwelijk : discriminatie ..en daar moeten we ook met z'n allen de schouders onderzetten.

waarom??
daar 'verdienen' we toch 'ons' brood mee. :D

Eke
08-04-05, 23:29
Geplaatst door salerno
Door dit gedrag van oeverloos kletsen en recht praten wat krom is, en de fout bij het slachtoffer te zoeken in plaats van bij de dader, ZITTEN we vandaag de dag met deze problemen, dat niemand meer weet hoe je je moet gedragen en wat wel of niet acceptabel is!

salerno

Weet je Salerno, ik veroordeel geweld . Maar als er geweld heeft plaatsgevonden wil ik het verhaal wel van twee kanten duidelijk zien te krijgen.

Siah
08-04-05, 23:34
Geplaatst door Eke
" Wel zou ik willen dat hij hier op Maroc komt discussieeren met ons. Als hij open kan staan voor een ander en eerlijk is. net als iedereen hier Hij is welkom wat mij betreft...als ie het maar in het Nederlands doet "

wat wil je daarmee bereiken??
n rustige nederland?
krijg je dat als je hier geen mensen zoals mohammed b en volkert vd g meer hebt? is dat uberhaupt mogelijk om geen volkert vd gs te hebben/krijgen?

zie je ze als individuen los van de 'rest'??
c'mon.


zou je hier nu n 'vredige' nederland hebben als we helemaal geen 9/II hadden??

nard
09-04-05, 11:42
Geplaatst door Siah
zie je ze als individuen los van de 'rest'??
c'mon.


zou je hier nu n 'vredige' nederland hebben als we helemaal geen 9/II hadden??

Onder andere, maar zeker niet als belangrijkste.
We zouden een vrediger Nederland hebben als:
- het progressieve leiderschap niet een jaar of 20 lang bandeloze immigratie-politiek had geforceerd. Zonder voorwaarden, zonder investering. De ideologie van de multiculturele samenleving. Commissie Blok zei het al: vele allochtonen die wél geintegreerd zijn hebben dat slechts aan zichzelf te danken. De velen die dat niet zijn hebben (Commissie PaVEM; alleen al omstreeks 200.000 (!) vrouwen die het Nederlands niet goed beheersen) dat aan zichzelf en het falende beleid te danken.
- deze zelfde progressieven, beginnend vanaf de jaren '60, niet alles wat ook maar riekt naar klassieke mensvisie en joods-christelijke waarden als oubollig en minderwaardig overboord zou hebben gemieterd. Waardoor we nu met een tweetal autochtone generaties zitten die massaal haar eigen geschiedenis niet meer kent en er dus ook niet trots op kan zijn. Of misschien beter; naar waarde weet te schatten. Vergelijkingsmateriaal met andere culturen hebben we inmiddels ruimschoots, alleen we hebben niet veel meer om mee te vergelijken. Met als extreme overreactie Lonsdalers.
- Israël niet zou bestaan.

taouanza
09-04-05, 12:05
Geplaatst door nard
- deze zelfde progressieven, beginnend vanaf de jaren '60, niet alles wat ook maar riekt naar klassieke mensvisie en joods-christelijke waarden als oubollig en minderwaardig overboord zou hebben gemieterd. Waardoor we nu met een tweetal autochtone generaties zitten die massaal haar eigen geschiedenis niet meer kent en er dus ook niet trots op kan zijn. Of misschien beter; naar waarde weet te schatten.


:haha:
Deze vat ik niet leg eens uit.

Siah
09-04-05, 12:21
Geplaatst door nard
[B]Onder andere, maar zeker niet als belangrijkste.

hoe bedoel je?


We zouden een vrediger Nederland hebben als:
- het progressieve leiderschap niet een jaar of 20 lang bandeloze immigratie-politiek had geforceerd. Zonder voorwaarden, zonder investering. De ideologie van de multiculturele samenleving.


denk je dat het nu veel anders is??
als de overheden nu een soort aandacht aan de minderheden 'besteden', komt onder andere omdat men uit ieder individu die hier rondloopt n voordeel moet uithalen.
exploitatie!
niet als n 'gelijk'waardige 'vrije' burger, maar als n onmiskenbare klein onderdeel van de hele fabriek.
dit systeem koloniseert (en heeft gekoloniseerd) de burger. of ie nou zwart is of niet. alleen zijn hier de minderheden extra de dupe van.

wie zich door dit systeem 'niet' laat exploiteren, is dan ongewenst..
verstorend voor zowel lokale als de interntionale 'stabilisatie'.
iedereen Moet n bepaalde voordeel geven.

het totale beeld is niet anders dan het begin van 19de eeuw!
toen men onder andere de armen en de zieken (als ongewenst) uit de stad deed verbannen. de stad werd steeds 'moderner' en daarom had men geen zin om de geur van de zwervers te ruiken. men vond het toen moeilijk om ze bv naast zijn/haar mooie tuin te zien.

n onderlinge 'samenhang' tussen 'eigen' burgers proberen te creeren door n ander uit te sluiten.
das wereldwijd volop gaande.

Siah
09-04-05, 13:10
Geplaatst door Alcibiades
En zo komen de sprookjes in de wereld...

je kent waarschijnlijk de banpaal,
http://www.maroc.nl/photopost/data/3063/28887debanpaal.jpg

Tis misschien goed om bepaalde symbolen uit de nederlandse geschiedenis te bewaren. Maar dat betekent niet dat men de procedures die aan die symbolen verbonden waren, ook maar weer moeten gaan invoeren. (als n voorbeeld verwijs ik ff hier naar nawijnsvoorstel om bepaalde criminelen te verbannen)

voor meer geschiedenis-info zie:
Surveiller et punir (Naissance de la prison ) van M.Foucault
je zou dat ook evt. in het nederlands tegenkomen.

nard
09-04-05, 13:22
Geplaatst door taouanza
:haha:
Deze vat ik niet leg eens uit.

Wat vat je niet?
Lijkt me kraakhelder.

Eke
10-04-05, 15:00
Geplaatst door Siah
wat wil je daarmee bereiken??
n rustige nederland?
krijg je dat als je hier geen mensen zoals mohammed b en volkert vd g meer hebt? is dat uberhaupt mogelijk om geen volkert vd gs te hebben/krijgen?

zie je ze als individuen los van de 'rest'??
c'mon.


zou je hier nu n 'vredige' nederland hebben als we helemaal geen 9/II hadden??

Siah, omdat ik een babyboomer ben (mensen geboren vlak na de oorlog tot 1954)heb ik een samenleving meegemaakt zonder 'politieke' moordenaars tot ongeveer de tijd van de Rote Armee Fraktion.Toen is er in Nederland een agent doodgeschoten die een van de lui wilde arresteren.Dus een vredig Nederland ken ik heel goed !

Waarom ik met Samir A., samen met jullie, wil praten:

Zijn uiteindelijke doelstelling zal zijn een VREDIGE samenleving, waar onrecht zoveel mogelijk wordt uitgebannen en goed gezorgd wordt voor de oudjes :stout: en de zieken.
Bij voorkeur God zal wonen in de harten van mensen.Een God van Liefde, Samir ?

Nu is het zo dat Samir niet de enige mens is met idealen. Ik schat zo in dat een groot deel van de trouwe forumbezoekers hier zaken wil verbeteren.

Heel grof gezien zal er een botsing zijn van middelen om het doel te bereiken.Samir zit in een kleine groep gelijkgezinden .
Het is zinnig als je je lange termijndoelen hebt om die eens te toetsen aan anderen. Kloppen de dingen die ze denken. JAAAA. denken ze. Maar ikzelf ben voor kritische mensen, voor toetsing.Omdat het om zulke grote zaken gaat.

Samir zal aan God toetsen. Maar waar staat ondubbelzinnig in de Koran dat hij de JUISTE weg bewandelt.
Mijn eigen ervaring is dat er vaak antwoorden in de Schepping zijn, bv. iemand die God op jou pad zendt. Voor eventjes of voor langer.Dat er bv.medicijnen zijn voor veel kwalen in de natuur (met alle respekt voor onderzoekers)

Samir zal geen move kunnen doen zonder supervisie. Misschien is het een kans voor hem om hier eens zich te laten kennen.

Dus het kan niet alleen geen kwaad om te praten over belangrijke idealen voor je, het kan ook zegenend uitpakken.

Eke
10-04-05, 15:12
Geplaatst door Siah




denk je dat het nu veel anders is??
als de overheden nu een soort aandacht aan de minderheden 'besteden', komt onder andere omdat men uit ieder individu die hier rondloopt n voordeel moet uithalen.
exploitatie!


Het verschil met een tijdje terug is dat er nu een regering is die de nadruk legt op het 'je eigen broek omhoog kunnen houden'

maar vermoedelijk is dat in principe in iedere samenlevingsvorm zo.

en de mensen die dit niet kunnen, krijgen geheel, of vaak gedeeltelijke steun.

dat dat vooral in onze 'consumptieve' samenlevingsvorm heel zwaar is valt te begrijpen. De meesten vergelijken zich niet met de armen in de Derde Wereld, maar met de buren en de mensen die ze op de TV zien.

Wat de regering wil is dat gezonde mensen die kunnen werken dit doen. En daarbij kun je niet meer zo kritisch zijn als vroeger over het soort werk.
Diegenen die in de knel komen te zitten zijn de mensen die gediscrimineerd worden door werkgevers .

Eke
10-04-05, 18:52
Geplaatst door Eke
Het verschil met een tijdje terug is dat er nu een regering is die de nadruk legt op het 'je eigen broek omhoog kunnen houden'

maar vermoedelijk is dat in principe in iedere samenlevingsvorm zo.

en de mensen die dit niet kunnen, krijgen geheel, of vaak gedeeltelijke steun.

dat dat vooral in onze 'consumptieve' samenlevingsvorm heel zwaar is valt te begrijpen. De meesten vergelijken zich niet met de armen in de Derde Wereld, maar met de buren en de mensen die ze op de TV zien.

Wat de regering wil is dat gezonde mensen die kunnen werken dit doen. En daarbij kun je niet meer zo kritisch zijn als vroeger over het soort werk.
Diegenen die in de knel komen te zitten zijn de mensen die gediscrimineerd worden door werkgevers .

Of : een reden geven om gediscrimineerd te worden, want het is niet reeel om alle schuld bij de werkgevers te leggen.

Siah
10-04-05, 22:23
Geplaatst door Alcibiades
Je wekte toch echt de indruk dat je het over Nederland had. Maar ik zal je even uit de droom helpen: in het begin van de 19e eeuw kwam het echt niet voor dat men armen en zieken uit de stad verbande. Foucault schreef in dit werk inderdaad over criminelen en straf. Niet over zieken en armen.

de banpaal was/is n concrete voorbeeld.
en daarnaast is verbanning hier in nederland in de tweede helft van de 19de eeuw uit het wetboek van strafrecht geschrapt, dacht ik.
de banpaal was ook de grens waarnaast onder andere de krottenwijken (geto's van nu? ) ontstonden. daartussen ook veel armen en zieken, verweg van de 'moderne' mens van de stad(die van toen tenminste). die 'criminelen' hadden toen geen 'nut' voor de samen-leving.

tegenwoordig zijn er meerdere 'moderne' vormen van urban verbanning van mensen die zowel arm als ziek, verslaafd en crimineel zijn. alhoewel, het ligt ook aan wat je onder verbanning, crimineel, ziek, het volk, straf, modern, gevangenis.. begrijpt.

in discipline, toezicht en straf schetst Foucault n breed beeld van de geschiedenis van gevangenis, discipline en samenleving (toen eerder de menigte, dan het volk) in de 'moderne' periode; na de klassieke periode van lijfstraffen (in t openbaar) die ook toen in n tijd direkt door de vorst(in)en uitgevoerd en ter toon gesteld werden.