PDA

Bekijk Volledige Versie : Vermoorde echtgenote duikt na elf jaar weer op



Marsipulami
07-04-05, 21:47
Vermoorde echtgenote duikt na elf jaar weer op

China - Een Chinese man die elf jaar in gevangenis zat wegens de moord op zijn vrouw, is vorige week vrijgelaten, nadat zijn doodgewaande vrouw weer was opgedoken. De 39-jarige She Xianglin zei na zijn vrijlating dat hij de moord indertijd had bekend na tien dagen lang zonder enige onderbreking te zijn verhoord.

She kwam op 1 april vrij nadat zijn vrouw, Zhang Zaiyu in haar vroegere woonplaats was opgedoken om haar dochter te bezoeken. Zhang was weggelopen uit onvrede met haar huwelijk en haar armoedige bestaan. Later trouwde ze in de provincie Shandong met een boer, met wie ze een zoon kreeg. Ze zegt dat ze niet wist dat She in de gevangenis zat.


07/04/2005

Tomas
07-04-05, 21:49
ik zie het verband niet...

Marsipulami
07-04-05, 21:51
Geplaatst door Tomas
ik zie het verband niet...

Tussen die man en Samir A ?

Tomas
07-04-05, 21:53
Geplaatst door Marsipulami
Tussen die man en Samir A ?

Was dat het doel van je paus-ddos attack?

Marsipulami
07-04-05, 21:54
Geplaatst door Tomas
Was dat het doel van je paus-ddos attack?

Hoezo paus-doss attack ? Ik hou jullie gewoon op de hoogte :p

~Panthera~
07-04-05, 22:12
Geplaatst door Marsipulami
Vermoorde echtgenote duikt na elf jaar weer op

China - Een Chinese man die elf jaar in gevangenis zat wegens de moord op zijn vrouw, is vorige week vrijgelaten, nadat zijn doodgewaande vrouw weer was opgedoken. De 39-jarige She Xianglin zei na zijn vrijlating dat hij de moord indertijd had bekend na tien dagen lang zonder enige onderbreking te zijn verhoord.

She kwam op 1 april vrij nadat zijn vrouw, Zhang Zaiyu in haar vroegere woonplaats was opgedoken om haar dochter te bezoeken. Zhang was weggelopen uit onvrede met haar huwelijk en haar armoedige bestaan. Later trouwde ze in de provincie Shandong met een boer, met wie ze een zoon kreeg. Ze zegt dat ze niet wist dat She in de gevangenis zat.


07/04/2005


Das lullig :moe:
Denk je na 11 jaar van die vent af te zijn, komt ie nog uit de gevangenis ook. :fplet: