PDA

Bekijk Volledige Versie : De grootste Anti-Marokkanen



vgeld
07-04-05, 22:18
Ik begin steeds een patroon te ontdekken in de etniciteit, geloof, sector, ..etc van personen die een hetze tegen Marokkanen zijn begonnen en voortzetten.
Het zal jullie niet verbazen dat de schoft van Dorp (http://www.rtl.nl/actueel/barendenvandorp/home/) (Bvd RTL 4 ) zijn geloof- en etnisch- genoten voorgaat in hun hetze tegen de Marokkanen. Wie had ook weer de term “kut Marokkanen “ uitgevonden?

Update:
Ik bedoel die lelijke aap van Barend

Paco.x
07-04-05, 22:33
???
explain...

Raffi
08-04-05, 13:51
Volgens mijn moeder die in nederland woont moeten nederlanders zich gewoon altijd op iemand afreageren als ze problemen hebben.
Nu de economie in europa in het slop zit hebben ze "de marocaan" uitgevonden als pispaaltje.....

Mijn moeder ergert er zich mateloos aan hoe "marocanen" in nederland in een hoekje worden gedrukt....

Mill
08-04-05, 14:15
Geplaatst door vgeld
Ik begin steeds een patroon te ontdekken in de etniciteit, geloof, sector, ..etc van personen die een hetze tegen Marokkanen zijn begonnen en voortzetten.
Het zal jullie niet verbazen dat de schoft van Dorp (http://www.rtl.nl/actueel/barendenvandorp/home/) (Bvd RTL 4 ) zijn geloof- en etnisch- genoten voorgaat in hun hetze tegen de Marokkanen. Wie had ook weer de term “kut Marokkanen “ uitgevonden?

Henk van Dorp is een boerenhollander en volgens mij niet gelovig. Kortom, je raaskalt.

Zwarte Kat
08-04-05, 14:29
Geplaatst door Mill
Henk van Dorp is een boerenhollander en volgens mij niet gelovig. Kortom, je raaskalt.


K neem aan dat die knuppel Frits Barend bedoelt ipv henk v Dorp maar dan nog gaat t nergens over...........

magden_david
08-04-05, 14:35
natuurlijk..WEER een complot theorie.
vgeld klaagt de jdoen aan (ook al zegt hij het niet)voor het stigmatiseren van de marokkanen.
De nazis klagen de joden aan voor het importeren en vertroetelen van de moslims (kijk maar eens op stormfront)
Doet me denken aan dit
volgens de nazis waren de joden allemaal bolshevieken
volgense de bolshevieken waren de de joden allemaal kapitalisten
vgeld vergeet even dat de joodsche gemeenschap vanaf het begin al heeft gewaarschuwd tegen discriminatie tegen moslims, dat menig rabbijn al heeft opgeroepen ook te vechten tegen islamofobie, dat het cidi de islamitsche gemeenschap helpt met het opzetten van discriminatie meldpunten.
Doet me denken aan de black panthers die tekeer gaan tegen joden als het summum van zwarte onderdrukking en even vergeten dat het joden waren die naacp hebben opgezet.

complot theorieen zijn enkel voor simpele geesten voor wie de echte wereld te complex is, zij zoeken liever naar eenduidige antwoorden.

ik vraag me dan ook af of vgeld met bewijzen kan komen die een hele bevolkingsgroep zodanig veroordelen. ik neem zelfs genoegen met een substantieel deel. en dan vraag ik me ook af of hij diezelfde statistieken op zijn eigen groep wil loslaten en dan soortgelijke conclusies durft te trekken.

tr_imparator
08-04-05, 17:50
Geplaatst door splijtstof

Ik als rechts Volkisch-Nationalist kan deze woestijn vete
alleen maar toe juichen.



Geplaatst door Raffi
OEfff get a life man

vgeld
10-04-05, 22:03
Geplaatst door Zwarte Kat
K neem aan dat die knuppel Frits Barend bedoelt ipv henk v Dorp maar dan nog gaat t nergens over...........

Die bedoel ik ja "mijn vriend Frits " . De man (aanvoerder van zijn geloofsgenoten) die de afgelopen 2 a 3 jaar alles uit de kast hebben gehaald om de Marokkanen zwart te maken.
De man kan niet gelovig zijn zoals jullie zeggen (hij zegt het zelf maar alles wat zijn geloofsgenoten aantast, probeert hij ter discussie te stellen) , ik identificeer me met moslims en ik heb nooit een (islamitisch) schietgebed gedaan, laat je dus niet gek maken door: ik geloof niet, ik ...etc.
Hiermee zeg ik niet dat hij niet mag mag opkomen voor zijn achtergrond maar ik constateer het alleen maar. Hij moet gewoon zijn pet (kepeltje in dit geval) opzetten als hij bepaalde onderwerpen aansnijdt. Hij doet net alsof hij onderwerpen hanteert vanuit zijn (niet gelovig ....) maar de man in kwestie doet niets anders dan zijn geloofsgenoten vrijpleiten en wie aan zijn geloofsgenoten komt wordt de sigaar. Marokkanen waren zijn geliefde onderwerp de afgelopen 2 jaar.
Ik zal nooit vergeten hoe hij Mimoun Oaissa heeft vernederd de avond na de moord op Theo van Gogh. Hetzelfde heeft hij geprobeerd te doen met Ali B maar Ali B kent zijn streken en die van zijn geloofsgenoten

kaaskop
10-04-05, 22:45
vgeld en splijtstof,

met zo'n LSD gebruik komt er een dag dat spontaan je leuter erafvalt.

Zeg dan niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.

helly2002
11-04-05, 00:21
heeft die gast dat woordje echt uitgevonden ?.weer iets geleerd dan ik vind dat woordje wel meevallen ik kan me een marrokaan herrineren die er een slaatje heeft uitgeslagen met een hit in de top 40 :lole: .ik ben ook wellis kaaskop genoemd of bliepnederlander dus met een ziekte ervoor ali b is wel een relaxte gozer .die zal je dus ook niet horen piepen bij dat woordje gelukkig .niet tesnel opje teentje getrapt zijn om een woordje

tr_imparator
11-04-05, 00:28
Geplaatst door helly2002
ik vind dat woordje wel meevalle

PARDON?! :stomp:

helly2002
11-04-05, 01:38
sorry try maar kankerkaaskop mag dus wel maar kutmarrokaan niet :duim: beeyje dubbel

anouar25
11-04-05, 06:58
kutmarokkanen ,kutturken , kuthollanders, kutsurinamers,kutchinezen,kutjappaners,kutindonesi ers, kut israeliers,kutamerikanen,kutarmeniers,kutnepalezen ,kutindianen,kutmexicanen,kutbrazilianen,kutalgeri jnen,kutnigerianen,kutitalianen..etc...etc...etc
we komen toch allemaal uit een kut....waar hebben we het over wat een kutzooi...ik vind kut dus geen negatief woord.....meer kut meer kut meer kut....a

anouar25
12-04-05, 05:58
het is meer een kwestie van wie doet de das om bij wie en en wie is er zwaar in zijn sas......de marokkanen, om maar met de deur in huis te vallen, zijn gewoon het meest toegankelijk,ze zeggen gewoon wat zeggen en zijn niet zo gecompliceerd.
daardoor is het moeilijk voor de maatschappij(de nederlandse) om vat op deze bevolkingsgroep te houden, vandaag denkt een marokkaan op een bepaalde manier ....maar morgen kan de marokkaan opeens heel anders denken en dat is funest voor de nederlanders,daar zij zo hameren op continuiteit.

Julien
12-04-05, 15:24
:hihi:

je wil niet weten hoe erg ik heb moeten lachen om deze reacties

p.s. hebben jullie ook Ali B en YesR gezien bij Jensen?

taouanza
12-04-05, 15:28
Geplaatst door Julien
:hihi:

je wil niet weten hoe erg ik heb moeten lachen om deze reacties

p.s. hebben jullie ook Ali B en YesR gezien bij Jensen?

Ja leuk isssie he?

GroteWolf
12-04-05, 15:32
Is mijn reactie weg? Waarom?

IIG: Rob Oudkerk heeft volgens mij de term geďntroduceerd.

En nee, de media hebben niet de schuld. De oorzaak van het nieuws, dat is waar het om gaat. De nieuwsfeiten.

Julien
12-04-05, 15:41
Geplaatst door taouanza
Ja leuk isssie he?

zeker,tis een goede rapper. k vind hem beter dan z'n grote neef Ali B.

Ali B. : "Jantje Shit.. je wil niet weten wat ie in die palingen vervoerd..al die witte poeder" :hihi:

Zwarte Kat
12-04-05, 15:42
Geplaatst door helly2002
sorry try maar kankerkaaskop mag dus wel maar kutmarrokaan niet :duim: beeyje dubbel

In iedergeval niet op dit forum......
Kheb ooit eens strafpunten gekregen omdat ik 'klote kaaskop' schreef.
Die mod wist blijkbaar niet dat ik zelf een kaasie ben :lekpuh:

knuppeltje
12-04-05, 17:14
Geplaatst door anouar25
kutmarokkanen ,kutturken , kuthollanders, kutsurinamers,kutchinezen,kutjappaners,kutindonesi ers, kut israeliers,kutamerikanen,kutarmeniers,kutnepalezen ,kutindianen,kutmexicanen,kutbrazilianen,kutalgeri jnen,kutnigerianen,kutitalianen..etc...etc...etc
we komen toch allemaal uit een kut....waar hebben we het over wat een kutzooi...ik vind kut dus geen negatief woord.....meer kut meer kut meer kut....a


Beter een kut in de hand dan de lucht van tien.

Julien
12-04-05, 17:15
Geplaatst door knuppeltje
Beter een kut in de hand dan de lucht van tien.

nou ik weet niet welke kutjes jij ruikt, maar die ik ruik zijn altijd lekker hoor.

Rabi'ah.
12-04-05, 18:39
Geplaatst door Julien
nou ik weet niet welke kutjes jij ruikt, maar die ik ruik zijn altijd lekker hoor.

Mannen. :moe:

tr_imparator
12-04-05, 18:52
Geplaatst door anouar25
kutmarokkanen ,kutturken , kuthollanders, kutsurinamers,kutchinezen,kutjappaners,kutindonesi ers, kut israeliers,kutamerikanen,kutarmeniers,kutnepalezen ,kutindianen,kutmexicanen,kutbrazilianen,kutalgeri jnen,kutnigerianen,kutitalianen..etc...etc...etc
we komen toch allemaal uit een kut....waar hebben we het over wat een kutzooi...ik vind kut dus geen negatief woord.....meer kut meer kut meer kut....a

sry keizersnee

keizerturk: tr_imparator :hihi:

Joesoef
12-04-05, 18:54
Jensen :kotsen:

taouanza
13-04-05, 16:22
Geplaatst door Julien
zeker,tis een goede rapper. k vind hem beter dan z'n grote neef Ali B.

Ali B. : "Jantje Shit.. je wil niet weten wat ie in die palingen vervoerd..al die witte poeder" :hihi:

Vriendin in Bangladesh.
Hij is zo echt grappig.

Maar wat heeft hij nou tegen Jantje Shit?

Julien
13-04-05, 17:09
Geplaatst door taouanza
Maar wat heeft hij nou tegen Jantje Shit?

Volgens mij vindt de haat en nijd tussen die 2 z'n oorsprong in dat programma "de zwakste schakel" toen Jan Smith en z'n manager Ali B. in de maling hadden genomen. (Jan Smit zou een bekende acteur zijn ofzo en daar trapte Ali ff in). En toen Ali B. iemand mocht wegstemmen bij de Zwakste Schakel koos hij "Jante Shit, omdat ie zo arrogant is" .. en toen moest Jan Smit huilen en werd hij getroost door z'n moeder :hihi:

Wide-O
13-04-05, 17:16
Geplaatst door Rabi'ah.
Mannen. :moe:

Ja, nou, ik zou zoiets niet uit me bek krijgen hoor. Ja, toen ik 12 was, ja

mark61
14-04-05, 02:07
Geplaatst door Wide-O
Ja, nou, ik zou zoiets niet uit me bek krijgen hoor. Ja, toen ik 12 was, ja

:verward:

young offender? :hihi: