PDA

Bekijk Volledige Versie : Heilstaat weer rechtvaardig!



David
08-04-05, 13:19
Celstraf en zweepslagen voor homo's

In Saoudi-Arabië zijn onlangs twee Saoudi's, een Jemeniet en een Jordaniër, veroordeeld tot twee jaar cel en 2.000 zweepslagen omdat ze volgens de autoriteiten homoseksueel zouden zijn. De vier werden eind 2004 opgepakt bij een inval op een gebouw in de stad Djeddah, nabij de Rode Zee. De politie pakte tijdens deze inval maar liefst 120 mensen op. Volgens justitie werd er een homohuwelijk gesloten. Homoseksualiteit is in Saoudi-Arabië nog altijd verboden.

De Saoudische gastheer van het huwelijksfeest kreeg 2 jaar cel en 2.000 zweepslagen, evenals de Jemeniet. Deze man droeg een pruik op de bijeenkomst en zou daarom homo zijn. Twee andere mannen gedroegen zich volgens de rechter "als vrouwen" en kregen dezelfde straffen, met als reden dat ook zij er een homoseksuele leefstijl op na zouden houden. Van de 120 mannen die zijn opgepakt kregen er nog een 31 een flinke gevangenisstraf voor hun aanwezigheid. De mannen kregen één jaar cel en 200 zweepslagen elk.


Bron: gaysite.nl

taouanza
08-04-05, 13:26
Ik vind het nog steeds bijzonder dapper dat mensen in en SA een homohuwelijk organiseren.

Tomas
08-04-05, 13:27
Geplaatst door David
Twee andere mannen gedroegen zich volgens de rechter "als vrouwen" en kregen dezelfde straffen...

Nou pak dan eerst al die echte vrouwen eens aan, zou ik zeggen, die doen het ook.

David
08-04-05, 13:27
Geplaatst door taouanza
Ik vind het nog steeds bijzonder dapper dat mensen in en SA een homohuwelijk organiseren.


Ja, dapper en een beetje dom. En echt leuk liep het feestje niet af. :(

~Panthera~
08-04-05, 13:29
Geplaatst door taouanza
Ik vind het nog steeds bijzonder dapper dat mensen in en SA een homohuwelijk organiseren.


Zeker, je moet maar lef hebben daar.

Bofko
08-04-05, 13:29
Ik dacht dat er minstens 4 mannelijke (of 8 vrouwelijke) getuigen moesten zijn van 'de daad', alvorens tot strafvervolging wegens sodomie te kunnen overgaan in de sharia.
Wassen neus.
Justitie is niet meer dan een volksgericht in SA.

David
08-04-05, 15:53
Geplaatst door Bofko
Ik dacht dat er minstens 4 mannelijke (of 8 vrouwelijke) getuigen moesten zijn van 'de daad', alvorens tot strafvervolging wegens sodomie te kunnen overgaan in de sharia.
Wassen neus.
Justitie is niet meer dan een volksgericht in SA.


Waarschijnlijk levert dat te weinig op. Een lekker potje sodomie in het bijzijn van acht gesluierde tantes komt vast niet vaak voor.

mark61
08-04-05, 15:55
Geplaatst door Bofko
Ik dacht dat er minstens 4 mannelijke (of 8 vrouwelijke) getuigen moesten zijn van 'de daad', alvorens tot strafvervolging wegens sodomie te kunnen overgaan in de sharia.
Wassen neus.
Justitie is niet meer dan een volksgericht in SA.

Hoe weet jij dat het volk dit wilde? Daar kom je nou juist niet achter daar.

Gesodomiseerd werd er naar alle waarschijnlijkheid sowieso niet. Volgens mij staan pruiken niet in de shari`a, maar je weet het natuurlijk nooit.