PDA

Bekijk Volledige Versie : VVD KAbinet: Paspoort duurder



Wizdom
08-04-05, 16:48
Paspoort duurder, eerste identiteitskaart gratis

Uitgegeven: 8 april 2005 16:22

DEN HAAG - De overheid komt volgend jaar met een nieuw paspoort, dat zo'n 65 euro gaat kosten en daarmee duurder is dan de 35 tot 40 euro die nu in de meeste gemeenten moet worden betaald.

De nieuwe identiteitskaart wordt in de toekomst als verjaardagcadeau gratis gegeven aan mensen die 14 jaar worden. Dat zei vice-premier Zalm vrijdag na afloop van de wekelijkse vergadering van de ministerraad. Het nieuwe paspoort wordt weliswaar duurder, maar gaat dan ook twaalf jaar mee, aldus Zalm.

Bofko
08-04-05, 17:06
Geplaatst door Wizdom
Paspoort duurder, eerste identiteitskaart gratis



Geplaatst door Wizdom
Huishoudens 9 procent meer kwijt aan lokale lasten



Geplaatst door Wizdom
Vooral hogere inkomens gaan erop vooruit in 2006



Geplaatst door Wizdom
Wederom meer mensen in financiële problemen
DEN HAAG - Het aantal huishoudens in Nederland dat in financiële problemen verkeert, is verder gestegen.

De vis wordt duur betaald, Wizdom....

Wizdom
08-04-05, 17:13
Geplaatst door Bofko
De vis wordt duur betaald, Wizdom....

Alleen voor de minder draagkrachtigen Bofko... De rest wordt mekaar gratis toegeschoven... Oude jongens krentebrood....

Eke
08-04-05, 17:21
Geplaatst door Wizdom
Alleen voor de minder draagkrachtigen Bofko... De rest wordt mekaar gratis toegeschoven... Oude jongens krentebrood....

Je vergeet de grootste groep....die er tussen in zit Wizdom. :vreemd: Hoedat zo ?

Wizdom
08-04-05, 17:26
Geplaatst door Eke
Je vergeet de grootste groep....die er tussen in zit Wizdom. :vreemd: Hoedat zo ?

De melkkoeien bedoel je...?

Eke
08-04-05, 17:49
[QUOTE]Geplaatst door Wizdom
De melkkoeien bedoel je...? [/QUOTE}

:melig2: ik kan op een net Forum misschien niet zeggen dat onze uiers en spenen bont en blauw worden.Door vervelende omstandigheden hebben we 1 kostwinner.Die hele lange dagen moet maken en lange filetijden.Komt afgebeuld laat thuis.Veel deadlines op het werk, dus ook veel stress...


Voor alles moeten we hard ons best doen. Niets wordt ons toegeschoven.Maar ik klaag niet, want ik weet hoe slecht het is als je net op of onder het minimumloon moet leven. Heeeel zwaar!!!!