PDA

Bekijk Volledige Versie : Automobilist rijdt tankstation binnen



tr_imparator
09-04-05, 21:00
Automobilist rijdt tankstation binnen

Uitgegeven: 9 april 2005 11:13
Laatst gewijzigd: 9 april 2005 13:00

BUNNIK - De bestuurder van een bestelbus is zaterdagochtend omstreeks 10.30 uur een tankstation Slagmaat aan de A12 (Arnhem-Utrecht) bij Bunnik binnengereden. Door een frontale botsing werd een dieselpomp uit de grond gerukt.

De auto ramde vervolgens een personenauto en kwam tegen de gevel van het kassagebouw tot stilstand. De bejaarde bestuurder raakte gewond. De politie spreekt van een ravage bij het pompstation. Het gebouw staat niet op instorten maar is zwaar beschadigd. Een woordvoerder vermoedt dat de bejaarde chauffeur onwel was geworden.


De brandweer rukte uit met groot materieel wegens de verspreiding van een sterke diesellucht, maar van brandgevaar was volgens de politie geen sprake. De oprit naar het pompstation was enkele uren afgesloten. De snelweg is niet afgesloten geweest.



Nederlandse zelfmoordaanslagpoging :D

~Panthera~
09-04-05, 22:31
Geplaatst door tr_imparator

Nederlandse zelfmoordaanslagpoging :D


:lol: :melig2:

tr_imparator
09-04-05, 22:45
Geplaatst door ~Panthera~
:lol: :melig2:


sry hoor..toen ik alleen de kop van dat artikel zag d8 ik dat het een zelfmoordaanslag ofzo was..in irak ofzo? maar bleek toch heel wat anders te zijn..vandaar die flauwe grap...><

~Panthera~
09-04-05, 22:48
Geplaatst door tr_imparator
sry hoor..toen ik alleen de kop van dat artikel zag d8 ik dat het een zelfmoordaanslag ofzo was..in irak ofzo? maar bleek toch heel wat anders te zijn..vandaar die flauwe grap...><

Het was een 87 jarige agressieve hangbejaarde. :moe:

:D

Bofko
09-04-05, 22:50
Geplaatst door ~Panthera~
Het was een 87 jarige agressieve hangbejaarde. :moe:

:D
:schrik: Was hij recentelijk nog in Afghanistan geweest ?

888
09-04-05, 22:54
Black Out, dit kan je verwachten van een man van 76 jaar. Iedergeval, zijn rijbewijs is ingetrokken. Hij moet opnieuw rij examen doen.

~Panthera~
09-04-05, 23:00
Geplaatst door Bofko
:schrik: Was hij recentelijk nog in Afghanistan geweest ?

Zou kunnen. :blowen: je weet het nooit met die oudjes. :hihi:

tr_imparator
09-04-05, 23:05
Geplaatst door ~Panthera~
Zou kunnen. :blowen: je weet het nooit met die oudjes. :hihi:

laats werd ik ook bijna aangereden door 2 oudjes in zo een brommobielachtige iets..

~Panthera~
09-04-05, 23:07
Geplaatst door tr_imparator
laats werd ik ook bijna aangereden door 2 oudjes in zo een brommobielachtige iets..



Liep je weer in de weg ?? :hihi:

allard
10-04-05, 00:47
Geplaatst door tr_imparator
laats werd ik ook bijna aangereden door 2 oudjes in zo een brommobielachtige iets.. Dat heet een "Christine" :hihi:

tr_imparator
10-04-05, 00:51
Geplaatst door allard
Dat heet een "Christine" :hihi:


dat komt bekend voor..die 'horrorfilm' he!

overigens komt die film nu ook komisch over..beetje oud!! een jonge bezeten door een auto..grappig :hihi:

888
14-04-05, 20:31
Geplaatst door tr_imparator
dat komt bekend voor..die 'horrorfilm' he!

overigens komt die film nu ook komisch over..beetje oud!! een jonge bezeten door een auto..grappig :hihi:

Dit zal in de bios te zien zijn?

tr_imparator
15-04-05, 01:21
Geplaatst door Ras Delftenaar
Dit zal in de bios te zien zijn?


vraag je pa..die is vast erheen geweest toen :S