PDA

Bekijk Volledige Versie : Herdenkingsdienst voor paus in Noord-Korea



Bofko
11-04-05, 09:02
SEOUL (ANP) - In het communistische Noord-Korea hebben honderd gelovigen zondag een herdenkingsdienst voor paus Johannes Paulus II bijgewoond. Dat heeft de Britse zender BBC maandag bericht.
De media in het stalinistische land berichtten pas drie dagen na diens dood op 2 april dat de paus was overleden. In Noord-Korea leven naar schatting 3000 tot 4000 rooms-katholieken. Religieuze activiteiten worden van hogerhand tegengewerkt. Alleen in de hoofdstad Pyongyang staat een rooms-katholieke kerk.


home.nl

888
11-04-05, 13:09
Zie je dat daar ook kan, onder een Stalinistische systeem.

Max Stirner
11-04-05, 13:17
Geplaatst door Ras Delftenaar
Zie je dat daar ook kan, onder een Stalinistische systeem.



Hoe durven die tolerante slapjanussen zichzelf stalinistisch te noemen? De Grote Leider zal zich omdraaien in zijn graf......

:roker:

888
11-04-05, 13:22
Geplaatst door Max Stirner
Hoe durven die tolerante slapjanussen zichzelf stalinistisch te noemen? De Grote Leider zal zich omdraaien in zijn graf......

:roker:

Ze noemen zich zo: Stalinistische Maxistische staat in Noor-Korea.

Max Stirner
11-04-05, 13:26
Geplaatst door Ras Delftenaar
Ze noemen zich zo: Stalinistische Maxistische staat in Noor-Korea.


Dan mogen ze wel eens wat daadkrachtiger optreden tegen de subversieve Katholieke elementen die de eenheid van de Heilstaat proberen te ondermijnen......... :student:

Marsipulami
11-04-05, 13:31
Geplaatst door Bofko
SEOUL (ANP) - In het communistische Noord-Korea hebben honderd gelovigen zondag een herdenkingsdienst voor paus Johannes Paulus II bijgewoond. Dat heeft de Britse zender BBC maandag bericht.
De media in het stalinistische land berichtten pas drie dagen na diens dood op 2 april dat de paus was overleden. In Noord-Korea leven naar schatting 3000 tot 4000 rooms-katholieken. Religieuze activiteiten worden van hogerhand tegengewerkt. Alleen in de hoofdstad Pyongyang staat een rooms-katholieke kerk.


home.nl


"When I despair, I remember that all through history, the way of truth and love has always won. There have been tyrants and murderers, and for a time they seem invincible, but in the end, they always fall. Think of it, always." (MK. Gandhi)

888
11-04-05, 13:45
Geplaatst door Max Stirner
Dan mogen ze wel eens wat daadkrachtiger optreden tegen de subversieve Katholieke elementen die de eenheid van de Heilstaat proberen te ondermijnen......... :student:


Ben je een aanhanger van Noord-Koreaanse systeem?

Max Stirner
11-04-05, 14:40
Geplaatst door Ras Delftenaar
Ben je een aanhanger van Noord-Koreaanse systeem?


:wink:

888
11-04-05, 14:42
:fpuh:

Max Stirner
11-04-05, 23:20
Geplaatst door Ras Delftenaar
:fpuh:


:engel:

Jez
11-04-05, 23:26
Geplaatst door Max Stirner
:engel:

Whoa. Wel 's een docu van NK gezien? Ik wel.
Die Noord-Koreanen leven net zo'n robot-leven als moslims.
Alles in dienst van Allah a.k.a. Kim Jong II.
Alleen spoort die laatste het gepeupel aan tot werken, en die eerste... ja, tot wat eigenlijk. Geen mens die het weet. "Denken", zeggen ze. Haha.
Ja sorry, moest even lachen.

Bofko
11-04-05, 23:31
Geplaatst door Jez
Whoa. Wel 's een docu van NK gezien? Ik wel.
Die Noord-Koreanen leven net zo'n robot-leven als moslims.
Alles in dienst van Allah a.k.a. Kim Jong II.
Alleen spoort die laatste het gepeupel aan tot werken, en die eerste... ja, tot wat eigenlijk. Geen mens die het weet. "Denken", zeggen ze. Haha.
Ja sorry, moest even lachen.

U is flink op oorlogspad.

Al Sawt
11-04-05, 23:37
Geplaatst door Jez
Whoa. Wel 's een docu van NK gezien? Ik wel.
Die Noord-Koreanen leven net zo'n robot-leven als moslims.
Alles in dienst van Allah a.k.a. Kim Jong II.
Alleen spoort die laatste het gepeupel aan tot werken, en die eerste... ja, tot wat eigenlijk. Geen mens die het weet. "Denken", zeggen ze. Haha.
Ja sorry, moest even lachen. Inderdaad worden ze tot werken aan gespoord. Alleen jammer dat de productiviteit wensen over laat. Want ze kennen voedselschaarste en zijn vervolgens afhankelijk van externe machten voor nodige leveranties.

En Islamitische landen kennen nauwelijks voedselschaarste. Zelfs in een land als Somalie is het rooskleuriger gesteld met voedselvoorziening.

Max Stirner
11-04-05, 23:41
Geplaatst door Al Sawt
Inderdaad worden ze tot werken aan gespoord. Alleen jammer dat de productiviteit wensen over laat. Want ze kennen voedselschaarste en zijn vervolgens afhankelijk van externe machten voor nodige leveranties.

En Islamitische landen kennen nauwelijks voedselschaarste. Zelfs in een land als Somalie is het rooskleuriger gesteld met voedselvoorziening.


Ze schijnen in Noord Korea zeer smakelijke gerechten met gras en boomschors te kunnen bereiden........

don pizza
11-04-05, 23:41
Geplaatst door Jez
Whoa. Wel 's een docu van NK gezien? Ik wel.
Die Noord-Koreanen leven net zo'n robot-leven als moslims.
Alles in dienst van Allah a.k.a. Kim Jong II.
Alleen spoort die laatste het gepeupel aan tot werken, en die eerste... ja, tot wat eigenlijk. Geen mens die het weet. "Denken", zeggen ze. Haha.
Ja sorry, moest even lachen.

:lol:

Jez
11-04-05, 23:41
Geplaatst door Bofko
U is flink op oorlogspad.

Vindt u?
Geen mens die me tegenspreekt so far.

Alle discussies komen steeds tezamen. In Afrika was het ontstaan van het leven, Arabieren waren zoveel beschaafder (ooit); maar nog geen ginnegap heeft kunnen uitleggen waarom Europa al zo lang zo veel dynamischer en beschaafder is. Dat merk je aan alles, dus het is een gerede vraag. Berbers hier komen niet verder dan het aanhalen van een paar Arabische filosofen die verder ook niks hebben uitgericht, en voor Berbers al helemaal niet want die leven nog steeds als in het stenen tijdperk. Arabieren okay, maar in die Rif-gebergtes is weinig gebeurd de afgelopen 5000 jaar behalve kids maken en geiten melken.

Jez
11-04-05, 23:43
Geplaatst door Al Sawt
Inderdaad worden ze tot werken aan gespoord. Alleen jammer dat de productiviteit wensen over laat. Want ze kennen voedselschaarste en zijn vervolgens afhankelijk van externe machten voor nodige leveranties.

En Islamitische landen kennen nauwelijks voedselschaarste. Zelfs in een land als Somalie is het rooskleuriger gesteld met voedselvoorziening.

Hiawata!!!!! Welcome back *smooch*

Ey, ik heb de Socutera-spotjes voor hulp aan NK-kindjes gemist.
Hebben die ook van die figurantjes met grote natte ogen?

Al Sawt
11-04-05, 23:51
Geplaatst door Jez
Hiawata!!!!! Welcome back *smooch*

Ey, ik heb de Socutera-spotjes voor hulp aan NK-kindjes gemist.
Hebben die ook van die figurantjes met grote natte ogen?

NK heeft een veel meer doeltreffende manier van het regelen van humanitaire hulp.

Ze dreigen met WMD`s en eisen tegelijk duizenden tonnen aan rijst en graan van buurlanden. Chantage, niets meer en niets minder.

Trouwens, ondervoeding is in NK doodsoorzaak nr1 voor kinderen. Dus koester jezelf geen illusies over N-Koreaanse heilstaat.




P.S.
Het is geen Socutera, maar Giro 555!

Bofko
11-04-05, 23:51
Geplaatst door Jez
Vindt u?
Geen mens die me tegenspreekt so far.

Mensen op oorlogspad spreek je ook niet tegen. Die mijdt je of je hakt er zelf op in.

Al Sawt
11-04-05, 23:51
Geplaatst door Jez
Hiawata!!!!! Zoals je kan zien, draag ik het met trots!

Jez
11-04-05, 23:54
Geplaatst door Al Sawt
NK heeft een veel meer doeltreffende manier van het regelen van humanitaire hulp.

Ze dreigen met WMD`s en eisen tegelijk duizenden tonnen aan rijst en graan van buurlanden. Chantage, niets meer en niets minder.

Trouwens, ondervoeding is in NK doodsoorzaak nr1 voor kinderen. Dus koester jezelf geen illusies over N-Koreaanse heilstaat.




P.S.
Het is geen Socutera, maar Giro 555!

Heilstaat? NK een heilstaat?
Habibi, ik zou er nog niet begraven willen liggen. Wat een gruwelkutland.

Maar qua robotisme en het conditioneren van mensen, zag ik overeenkomsten met de manier waarop de islam wordt geindoctrineerd.
Je weet het, man: het wachten is op de denkers. Ik kan niet wachten. (Ik moet wel, maar zo is de uitdrukking).

Jez
11-04-05, 23:55
Geplaatst door Al Sawt
Zoals je kan zien, draag ik het met trots!

En met het beetje zonnetje dat er was, ben ik jouw Pocahontas. Met trots :ego:

don pizza
12-04-05, 01:20
Geplaatst door Jez
Vindt u?
Geen mens die me tegenspreekt so far.

tja tja hoe moet je op zoiets reageren.
niet echt slim hey,

Alle discussies komen steeds tezamen. In Afrika was het ontstaan van het leven, Arabieren waren zoveel beschaafder (ooit); maar nog geen ginnegap heeft kunnen uitleggen waarom Europa al zo lang zo veel dynamischer en beschaafder is. Dat merk je aan alles, dus het is een gerede vraag.
effe in t kort;
misschien door de uitbuiting die de laatste paar eeuwen het geval was
door t dynamische en beschaafde Europa, kan toch directe aanleiding hebben voor die onderontwikkeling? :wink:


Berbers hier komen niet verder dan het aanhalen van een paar Arabische filosofen die verder ook niks hebben uitgericht, en voor Berbers al helemaal niet want die leven nog steeds als in het stenen tijdperk. Arabieren okay, maar in die Rif-gebergtes is weinig gebeurd de afgelopen 5000 jaar behalve kids maken en geiten melken.

Hmm :argwaan:

daar kan ik niet op antwoorden...
iedereen heeft zijn cultuur en tradities zij mogen toch leven hoe ze willen?
en zonder die gastarbeiders die Europa heeft aangeworven rond de jaren 60
was Europa ook niet het Europa van nu.

denk 2keer na voor je iets in het vervolg zegt;
"wat mij diep vernedert is te dat het menselijke verstand grenzen heeft, terwijl de menselijke domheid er geen heeft"

p, hervieu

888
14-04-05, 19:55
N.K. zijn al jaren hofleveranciers van gastarbeiders aan Rusland. Dit zal de komende jaren alleen maar toenemen. Dit omdat de Rusische bevolking komende decennia zal afnemen. Ook de vergrijzing neemt in raptempo in Rusland toen. N.K. heeft overschot aan arbeidskrachten. Dus: balans is zogemaakt.