PDA

Bekijk Volledige Versie : Oproep, tot het oprichting van een Nederlandse afdeling van de BAATH Partij!



Al Sawt
12-04-05, 02:55
Vandaag zat ik te surfen op aantal websites en ik ondekte per toeval, Likoed.nl. Tot mijn verstands verbijstering bestaat er een Ned. afdeling van de racistische partij Likoed.

Aangezien een racistische partij -dat de hoeksteen is van de landelijk politiek van een gevestigde schurkenstaat- schaamteloos een franchise kan opzetten in Nederland en dat zonder ophef over het kwaadaardige aard van de partij.

Vroeg ik me af wat voor een reactie nodig is om die dubbele moraal te ontmaskeren.

Daarom kwam ik tot een conclusie dat men een tegenstroom moet creeren, in de vorm van het opzetten van een Arabische partij.

Aangezien de BAATH (Wederopstanding), die in haar grondvesten geen onderscheid maakt in religies, etnische minderheiden en afkomst, is het de perfecte tegenstroom tegen een racistische partij die als kweekvijver gefungeerd heeft voor oorlogsmisdadigers!

Maar de belangrijkste reden om de BAATH-partij op te zetten, is de ophef die het zal gaan veroorzaken!

Hierdoor kunnen we, de dubbele moraal van de Nederlandse maatschappij tegenover het "groene gevaar" in de vorm van stichtingen als Tawheed en Al-Aqsa en de AEL en racistische entiteiten op Nederlandse grondgebied als Likoed aan de kaak stellen!


Op naar Baath Nederland !

MarinadeMix
12-04-05, 08:48
Wat voor partij is Likoed?

Ik prik vanuit mijn werk, dus wil ik niet op bepaalde sites terechtkomen :nerveus:

Mill
12-04-05, 10:46
Een politieke partij oprichten voor de ophef... Is dat net zoiets als kamperen in een burka en geen handjes meer geven omdat Fortuyn 16% van de stemmen kreeg?

Puberteit is toch over jongens?

duende
12-04-05, 14:08
Geplaatst door Al Sawt
Vandaag zat ik te surfen op aantal websites en ik ondekte per toeval, Likoed.nl. Tot mijn verstands verbijstering bestaat er een Ned. afdeling van de racistische partij Likoed.

Aangezien een racistische partij -dat de hoeksteen is van de landelijk politiek van een gevestigde schurkenstaat- schaamteloos een franchise kan opzetten in Nederland en dat zonder ophef over het kwaadaardige aard van de partij.

Vroeg ik me af wat voor een reactie nodig is om die dubbele moraal te ontmaskeren.

Daarom kwam ik tot een conclusie dat men een tegenstroom moet creeren, in de vorm van het opzetten van een Arabische partij.

Aangezien de BAATH (Wederopstanding), die in haar grondvesten geen onderscheid maakt in religies, etnische minderheiden en afkomst, is het de perfecte tegenstroom tegen een racistische partij die als kweekvijver gefungeerd heeft voor oorlogsmisdadigers!

Maar de belangrijkste reden om de BAATH-partij op te zetten, is de ophef die het zal gaan veroorzaken!

Hierdoor kunnen we, de dubbele moraal van de Nederlandse maatschappij tegenover het "groene gevaar" in de vorm van stichtingen als Tawheed en Al-Aqsa en de AEL en racistische entiteiten op Nederlandse grondgebied als Likoed aan de kaak stellen!


Op naar Baath Nederland !
Succes en doe je best.
Misschien is Saddam tegen die tijd wel weer een vrij man..Leuke partij leider.

Afrux
12-04-05, 14:20
Geplaatst door Al Sawt
Vandaag zat ik te surfen op aantal websites en ik ondekte per toeval, Likoed.nl. Tot mijn verstands verbijstering bestaat er een Ned. afdeling van de racistische partij Likoed.

Aangezien een racistische partij -dat de hoeksteen is van de landelijk politiek van een gevestigde schurkenstaat- schaamteloos een franchise kan opzetten in Nederland en dat zonder ophef over het kwaadaardige aard van de partij.

Vroeg ik me af wat voor een reactie nodig is om die dubbele moraal te ontmaskeren.

Daarom kwam ik tot een conclusie dat men een tegenstroom moet creeren, in de vorm van het opzetten van een Arabische partij.

Aangezien de BAATH (Wederopstanding), die in haar grondvesten geen onderscheid maakt in religies, etnische minderheiden en afkomst, is het de perfecte tegenstroom tegen een racistische partij die als kweekvijver gefungeerd heeft voor oorlogsmisdadigers!

Maar de belangrijkste reden om de BAATH-partij op te zetten, is de ophef die het zal gaan veroorzaken!

Hierdoor kunnen we, de dubbele moraal van de Nederlandse maatschappij tegenover het "groene gevaar" in de vorm van stichtingen als Tawheed en Al-Aqsa en de AEL en racistische entiteiten op Nederlandse grondgebied als Likoed aan de kaak stellen!


Op naar Baath Nederland !

De Racistische baath is verantwoordelijk voor de dood van tienduizenden andersgelovigen (salafiten, chieten,, denk aan de vander van de baath syrie, waar moslim "extremisten door deze partij met 10 duizenden zijn uitgeroeid en de oppervader van deze partij Saddam die 100 duizenden shieten en koerden heeft uitgeroeid.


Volgens mij maakt de baath degelijk onderscheid tussen etniciteiten. Deze ideologie gaat vanuit EEN Taal EEN volk (arabisch). Is bedacht door een christelijk syrier, die daarmee het racisme van de moslims wilde tegen gaan. Vanaf nu (was de gedachte erachter), zijn we allemaal arabieren en dat is wat telt.


Terwijl deze racistische ideologie aan het doodbloeden is. Een ideologie die in 40 jaar alleen verderf, dood, onderdrukking en achterlijkheid mee bracht. Ergens bestaat al een organisatie die zich bedient van deze ideologie (ael). Ik zou sluit je bij aan.

DIt is wat het laatste arabisch human report daarover zegt:

Deze landen verkeren in een zwarte gat en hollen op alle vlakken aan de staar van de beschaving. Het ergste is dat er geen hoop is dat ze gauw onderuit zullen komen.


Kom met iets beters...

Al Sawt
12-04-05, 15:55
Geplaatst door duende
Succes en doe je best.
Misschien is Saddam tegen die tijd wel weer een vrij man..Leuke partij leider. Geef mij maar mensen als Assad of Michel Aflak.

Zwarte Kat
12-04-05, 16:19
De Tegenpartij
Is van jou en van mij
De Tegenpartij
Voor jullie en wij
De Tegenpartij
Maakt iedereen blij
De Tegenpartij
daar horen wij bij

Shalala shalalalala
Shalala shalalalala

Al Sawt
12-04-05, 16:34
Afrux, bedankt voor je reactie! Een vraagje? Toen je dit bericht aan het typen was, deed je dat niet knarsendtandend?


Geplaatst door Afrux
De Racistische baath is verantwoordelijk voor de dood van tienduizenden andersgelovigen (salafiten, chieten,, denk aan de vander van de baath syrie, waar moslim "extremisten door deze partij met 10 duizenden zijn uitgeroeid en de oppervader van deze partij Saddam die 100 duizenden shieten en koerden heeft uitgeroeid. 100 duizenden???? Waar tover je de getallen vandaan? Kan je dat staven met bronnen? Inderdaad was Saddam een schurk en trekt ie zijn eigen groep voor. Maar Saddam gaf de Koerden vrijheid om hun eigen taal en cultuur te praktiseren. Alleen wouden ze vrij Koerdistan en daarmee staken ze hun kop boven de maaiveld.

In Syrie wonen Soenieten, Shia`s, Turkmenen, Koerden, Druzen, Allawieten en Armeniers, vredig samen met elkaar. Inderdaad zijn er fricties en af en toe etnische onlusten. Maar die worden begeven door invloeden van buitenaf.

Baath is alles behalve racistisch, Afrux. Jouw ideologie is pas racistisch.



Volgens mij maakt de baath degelijk onderscheid tussen etniciteiten. Deze ideologie gaat vanuit EEN Taal EEN volk (arabisch). Is bedacht door een christelijk syrier, die daarmee het racisme van de moslims wilde tegen gaan. Je doelt op Michel Aflak.
Baath maakt inderdaad geen onderscheid tussen etniciteiten. Omdat Baath uitgaat dat iedereen gelijkwaardig is. Maar in praktijk hebben minderheden in Syrie en Irak genoten meer vrijheid dan in landen die door aristocratische regimes bestuurd worden.


Vanaf nu (was de gedachte erachter), zijn we allemaal arabieren en dat is wat telt. Afrux, Een Imazigh is onderdeel van de Arabische wereld. Net als een Fries of een Breton een onderdeel vormt van zijn land. Arabisch eenheid is niet vies. Wie het vies vindt is een verrader pur sang en streeft alleen naar tweedracht binnen de Arabische wereld, om zijn agenda van sepratisme uit te voeren.

Ideaal van een vrije Amazighistan is niets minder dan een waanbeeld, die door aantal gestoorde geesten gestreefd wordt. Wees verstandig en brand de bruggen van eenheid niet af.


Terwijl deze racistische ideologie aan het doodbloeden is. Een ideologie die in 40 jaar alleen verderf, dood, onderdrukking en achterlijkheid mee bracht.Alleen vreemd dat de vrouwen in Arabisch landen met die systeem, het meest ontwikkelde zijn van de Arabische wereld. Vreemd dat de ontwikkelingsgraad in Irak en Syrie velen malen hoger is dan in feodale samenlevingen als Marokko en Jordanie. Vreemd dat de armoede in Marokko velen malen hoger is dan in Syrie. Dat de levenspeil in Marokko ook nog lager is dan Irak van nu, is ook heel erg vreemd.

Maar vertel me eens, Afrux. Als Baath een racistische en achterlijke partij is, wat voor alternatief kan Amazigh ons bieden?




Ergens bestaat al een organisatie die zich bedient van deze ideologie (ael). Ik zou sluit je bij aan. Te gematigd, voor mij!


DIt is wat het laatste arabisch human report daarover zegt:

Deze landen verkeren in een zwarte gat en hollen op alle vlakken aan de staar van de beschaving. Het ergste is dat er geen hoop is dat ze gauw onderuit zullen komen. Human report heeft het voornamelijk over Arabische landen met een aristocratische systemen. Die zijn de bakens van achterlijkheden en stagnatie. Ontwikkelingspeil in landen als Syrie, Irak en Libanon is velen malen hoger dan achterlijke oorden als Marokko, Jordanie etc etc



Kom met iets beters... Amazighisme is helaas niet beter.

Arvid
12-04-05, 18:57
Grappig al die nieuwe politieke partijen. Ik wil er ook 1 oprichten, de Nederlandse JUCHE partij.
JUCHE staat voor onafhankelijkheid, een soort autarkie. Dit betekent geen belangenverstrengeling en geen invloeden van buitenaf.
Met andere woorden, Nederland moet geheel in haar eigen energie- en andere basisbehoeften kunnen voorzien. Met die gasbel in Slochteren en zon/wind/water energie moet dat prima lukken.
Niet dat handel slecht is. Olie en dergelijke kunnen we importeren tegen andere activa. Tevens moeten we uit de EU en NAVO stappen. Wij mengen ons niet in politieke kwesties elders, die energie kan beter in eigen land gestoken worden. Zonder bemoeienis elders, kweek je ook geen haat. Andere punten ben ik nog aan het uitwerken.

Xavier
12-04-05, 19:19
Nederland is/was een tijdlang de hoofvestiging voor de PKK. Ook worden hier allerlei groepen gedoogd, die in andere landen op de terreurlijst staan.

Dus dubbele moraal? Nee, niet echt.

Rabi'ah.
12-04-05, 19:58
O mijn God, daar gaan we weer. :moe:

Toen Afrux langskwam, wist ik wat voor discussie dit zou worden. :moe:


Pffff.......

Juliette
12-04-05, 21:14
Geplaatst door duende
Succes en doe je best.
Misschien is Saddam tegen die tijd wel weer een vrij man..Leuke partij leider.

Als de VS wat meewillen zit ie binnenkort toch in Den Haag. :cool:

Arvid
12-04-05, 21:21
Geplaatst door Alcibiades
Kijk dan even naar de Nederlandse buitenlandse politiek tot 10 mei 1940.

Ik vind Zwitserland een beter voorbeeld.

Zwarte Kat
12-04-05, 21:29
Geplaatst door Rabi'ah.
O mijn God, daar gaan we weer. :moe:

Toen Afrux langskwam, wist ik wat voor discussie dit zou worden. :moe:


Pffff.......

:wtf: Hoe bedoel je?

Afrux is een topper. Die gast heeft veel kennis. Ik leer er altijd van......

Al Sawt
12-04-05, 22:52
Geplaatst door Zwarte Kat
:wtf: Hoe bedoel je?

Afrux is een topper. Die gast heeft veel kennis. Ik leer er altijd van...... Afrux`s kennis is gebaseerd op desinformatie!

Dus pas maar op met absorberen van die kennis.

Al Sawt
12-04-05, 22:56
Geplaatst door Xavier
Nederland is/was een tijdlang de hoofvestiging voor de PKK. Ook worden hier allerlei groepen gedoogd, die in andere landen op de terreurlijst staan.

Dus dubbele moraal? Nee, niet echt. PKK wordt door de EU sinds kort gezien als terroristische organisatie. Sindsdien wordt het bestrijden. In Brabant was kort geleden een trainingskamp opgedoekt.

AEL werdt verketterd en gedemoniseerd. Daaraan tegen was er nauwelijks bezwaar tegen aanwezigheid van een fascistische organisatie als Likoed Nederland.

Dubbele moraal? Jazeker.