PDA

Bekijk Volledige Versie : 1/3 van de Limbabwe kinderen lijdt aan psychose.



vgeld
12-04-05, 21:18
Psycho-sociale problemen bij 1 op 3 jongeren


De GGD Oostelijk Zuid-Limburg is verontrust over het grote aantal jeugdigen met psycho-sociale problemen.

Volgens de GGD kampt één op de drie jongeren in oostelijk Zuid-Limburg met die problemen. Het gaat dan om depressies, verminderde concentratie en agressief gedrag. De problemen worden bijvoorbeeld veroorzaakt door slechte gezinssituaties, of doordat jongeren met een handicap worden geboren. De GGD wil de problemen samen met scholen, ouders en jongeren in de regio gaan bespreken.


Wim Lempers is hoofd jeugd gezondheidszorg in Oostelijk Zuid-Limburg

Zullen de CDA-ers ook lijden aan dit syndroom? kan niet anders denk ik

vgeld
12-04-05, 21:29
Ik adviseer de Marokkanen om dat deel van het land te verlaten en zich elders te vestigen. Als de Marokkanen zich met dat soort volk gaan mengen dan zijn wij verloren.

delirious
12-04-05, 22:07
Geplaatst door vgeld
Psycho-sociale problemen bij 1 op 3 jongeren


De GGD Oostelijk Zuid-Limburg is verontrust over het grote aantal jeugdigen met psycho-sociale problemen.

Volgens de GGD kampt één op de drie jongeren in oostelijk Zuid-Limburg met die problemen. Het gaat dan om depressies, verminderde concentratie en agressief gedrag. De problemen worden bijvoorbeeld veroorzaakt door slechte gezinssituaties, of doordat jongeren met een handicap worden geboren. De GGD wil de problemen samen met scholen, ouders en jongeren in de regio gaan bespreken.


Wim Lempers is hoofd jeugd gezondheidszorg in Oostelijk Zuid-Limburg

Zullen de CDA-ers ook lijden aan dit syndroom? kan niet anders denk ik

Los van de gehandicapten denk ik dat the boyz in the south te veel naar hardcoreshit luisteren, te veel pilletjes eten en te enge rechtse nazi-sympathien hebben. :fplet:

taouanza
13-04-05, 11:53
Wat zijn zulke topics altijd kort zeg.

mark61
13-04-05, 12:12
Mijnwerkerskleinkinderen. Die silicose heeft blijkbaar erfelijke gevolgen.

Prlwytzkofski
13-04-05, 12:39
Geplaatst door mark61
Die silicose heeft blijkbaar erfelijke gevolgen.

Of de pottekesziekte van Regout natuurlijk.

Spoetnik
13-04-05, 12:46
Limburg afscheiden van de rest van Nederland vind ik al jaren een goed idee, door middel van een hek bijvoorbeeld.

Julien
13-04-05, 13:20
Geplaatst door taouanza
Wat zijn zulke topics altijd kort zeg.

Gelukkig wel ja :)

Ik ben geen Limburger, maar als ik het wel zou zijn, zou ik me zeer gekwetst en beledigd voelen door dit topic.

Ik vind Brabanders/Limburgers juist veel sympathiekere mensen dan Hollanders of Noord-Nederlanders; maar goed.. das mijn mening.

GroteWolf
13-04-05, 13:30
of doordat jongeren met een handicap worden geboren.

Trouwen die ook al met hun familie?

taouanza
13-04-05, 13:38
Geplaatst door Julien
Gelukkig wel ja :)

Ik ben geen Limburger, maar als ik het wel zou zijn, zou ik me zeer gekwetst en beledigd voelen door dit topic.

Ik vind Brabanders/Limburgers juist veel sympathiekere mensen dan Hollanders of Noord-Nederlanders; maar goed.. das mijn mening.

Zeker Premtime niet gezien gister?:hihi:

Julien
13-04-05, 13:42
Geplaatst door taouanza
Zeker Premtime niet gezien gister?:hihi:

toevallig heb ik het wel gezien ja :)

deze nazistische randdebielen hebben toch niks te maken met de bevolking van braband/ limburg? ik kom er wel eens en ik heb nog nooit ierts gemerkt van spanningen daar tussen autochs en allochs.. die zullen er vast wel plaatsvinden (ik volg ook de media), maar op mij komen brabanders en limburgers juist heel sympathiek en relaxt over.

taouanza
13-04-05, 13:51
Geplaatst door Julien
toevallig heb ik het wel gezien ja :)

deze nazistische randdebielen hebben toch niks te maken met de bevolking van braband/ limburg? ik kom er wel eens en ik heb nog nooit ierts gemerkt van spanningen daar tussen autochs en allochs.. die zullen er vast wel plaatsvinden (ik volg ook de media), maar op mij komen brabanders en limburgers juist heel sympathiek en relaxt over.

Zielig he?
Ik had echt medelijden met die jongens.
Nederlanders worden altijd boos op Marokkanen met een andere mening. En dan hebben ze het over haat haat haat maar volgens mij hebben ze het gewoon over hun eigen haat hoor want ik kon echt niet boos worden op die arme stakkers.
Waar ik wel boos op ben zijn Verdonk, Knevel, Wilders en AHA en dat soort figuren.