PDA

Bekijk Volledige Versie : Megawekker dreunt hele buurt wakker



Xavier
13-04-05, 10:27
13-04-2005

Megawekker dreunt hele buurt wakker

Van een onzer verslaggevers

Wakker worden! Een 27-jarige inwoner van Zuidlaren nam wel heel rigoureuze maatregelen om gisterochtend bijtijds op te staan. Hij sloot zijn wekkerradio aan op twee enorme geluidsboxen van zijn stereo-apparatuur. Desondanks sliep hij door de herrie heen.


De buurt zat echter rechtop in de kussens, werd gek van de geluidsoverlast en belde de politie. Toen die aanbelde, bleek de man inmiddels wel wakker te zijn. Hij leidde de agenten vriendelijk naar zijn slaapkamer, waar zij de megawekker ontdekten. De twee luidsprekers stonden rond het bed opgesteld en om de installatie compleet te maken, bleek de man ook nog een trilplaat onder zijn kussen te hebben gelegd. De politie nam alle apparatuur in beslag, maar gaf de Zuidlarenaar geen proces-verbaal.
De man toonde begrip voor de maatregel, maar gaf wel aan nu een serieus probleem te hebben. ,,Hij overweegt weer bij zijn vader te gaan wonen, omdat hij anders echt niet wakker wordt'', aldus de politie. De wijkagent zoekt nu naar een passende oplossing, waarna de man zijn geluidsapparatuur kan terugkrijgen.

Bron: ad.nl

~Panthera~
13-04-05, 10:30
http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/d040.gif http://www.cosgan.de/images/midi/muede/f020.gif

bamajob.nl
13-04-05, 10:32
Arme man, iemand die er alles voor doet om vroeg op te staan, zodat hij op tijd op zijn werk komt. Toch hebben de buren geen begrip voor. Ik stel voor om z'n megawekker in elke buurt in te zetten. Om 06:00 uur moet iedereen wakker zijn. In het weekend mag iedereen tot 09:00 uur slapen. Is dat geen goede idee?

Joesoef
13-04-05, 10:33
Maffe veldwachters daar in Zuid Laren. In Amsterdam neemt de politie pas na 3 waarschuwingen de apparatuur in beslag, en dat zijn dan nog kwaadwillende mensen ook.

Bofko
13-04-05, 10:34
Ik adviseer: http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/a010.gif + tijdmechanisme

~Panthera~
13-04-05, 10:37
Geplaatst door Bofko
Ik adviseer: http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/a010.gif + tijdmechanisme


:haha: emmer water aan een touwtje + meganisme, ook niet gek.

Xavier
13-04-05, 10:41
Lekker simpel:

Neem een tijdklok, een draad aan je rechtervoet, de andere aan je linker. :p

bamajob.nl
13-04-05, 13:14
Geplaatst door Xavier
Lekker simpel:

Neem een tijdklok, een draad aan je rechtervoet, de andere aan je linker. :p

Dan moet het wel een krachtige klok zijn. Na 3 waarschuwingen word je dan uit jouw bed getild.

mark61
13-04-05, 13:17
Die boeren moeten niet zoveel zuup'n.

Xavier
13-04-05, 13:20
Geplaatst door bamajob.nl
Dan moet het wel een krachtige klok zijn. Na 3 waarschuwingen word je dan uit jouw bed getild.

Ik bedoelde eigenlijk iets anders. Kon niet op de naam van die dingen komen. Zo'n tijdschakelaar die je in het stopcontact kunt steken, en dan op de ingestelde tijd de stroom aanzet.

SalmayaSale
13-04-05, 13:22
Geplaatst door mark61
Die boeren moeten niet zoveel zuup'n.


Net wakker en al met vooroordelen bezig. :fplet:

~Panthera~
13-04-05, 13:22
Geplaatst door Xavier
Ik bedoelde eigenlijk iets anders. Kon niet op de naam van die dingen komen. Zo'n tijdschakelaar die je in het stopcontact kunt steken, en dan op de ingestelde tijd de stroom aanzet.


Prachtig :duim: meteen 220 volt op zetten. :giechel:

SalmayaSale
13-04-05, 13:33
Geplaatst door ~Panthera~
Prachtig :duim: meteen 220 volt op zetten. :giechel:

Yep, dan hoef niet meer op de tijd te letten, geen wekker, geen werk, geen baas............alleen de wormen maar :loens:

mark61
13-04-05, 13:39
Geplaatst door SalmayaSale
Net wakker en al met vooroordelen bezig. :fplet:

Net wakker? Verdien mijn brood in het zweet mijns aanschijns. Of zoiets.

~Panthera~
13-04-05, 13:43
Geplaatst door SalmayaSale
Yep, dan hoef niet meer op de tijd te letten, geen wekker, geen werk, geen baas............alleen de wormen maar :loens:

Precies, ben je van al het gezeur af. :duim:

:hihi:

SalmayaSale
13-04-05, 14:01
Geplaatst door mark61
Net wakker? Verdien mijn brood in het zweet mijns aanschijns. Of zoiets.


Ok ok misschien zit je wel je brood te verdienen (Aldi Brood) maar zweet? geloof ik er niks van. :wat?!: