PDA

Bekijk Volledige Versie : RTV N-H met haar nieuwe programma



RinC
13-04-05, 18:38
Nieuwe discussieprogramma

Discussieleider: Max Pam

Hafid Bouazza
Jansen (die dwerg, arabist)
Ayaan Hirshi (was 1 keer geweest)
Herman Philipse
Theodor Holman
Paul Cliteur


Wel grappig dat ze 1 iemand uitnodigen die een andere mening op nahoudt om vervolgens in die programma af te kraken. Dat was ook met die andere Somalische vrouw ( ben der naam kwijt)

Ella
13-04-05, 19:11
Geplaatst door RinC
Nieuwe discussieprogramma

Discussieleider: Max Pam

Hafid Bouazza
Jansen (die dwerg, arabist)
Ayaan Hirshi (was 1 keer geweest)
Herman Philipse
Theodor Holman
Paul Cliteur


Wel grappig dat ze 1 iemand uitnodigen die een andere mening op nahoudt om vervolgens in die programma af te kraken. Dat was ook met die andere Somalische vrouw ( ben der naam kwijt)

Ik heb een hekel aan die Hans Jansen... :mad:

AARDIG
13-04-05, 19:43
Wel grappig dat ze 1 iemand uitnodigen die een andere mening op nahoudt om vervolgens in die programma af te kraken. Dat was ook met die andere Somalische vrouw ( ben der naam kwijt)

Normaal doen ze dat wel. Maar die aflevering van AHA, was 2 tegen 2 hoor. Ik had het al eerder gezegd maar je zag in dat programma dat AHA moe is. En er was inderdaad een Somalische vrouw, en die had het beter gedaan dan AHA, ze legde aan haar uit wat ze verkeerd deed.

Spoetnik
14-04-05, 07:57
beetje eenzijdig programma heb ik het idee.

Goodnight
14-04-05, 08:07
Ik was aan het zappen en zag die afgeleefde wallenkop van Bouazza dus snel doorgezapt.Wil mijn eetlust niet bederven :blij:

N0bel
14-04-05, 08:53
Geplaatst door Goodnight
Ik was aan het zappen en zag die afgeleefde wallenkop van Bouazza dus snel doorgezapt.Wil mijn eetlust niet bederven

En zoals gewoonlijk komen de mocro's hier niet verder dan het afkraken van iemands uiterlijk. Ellian, Bouazza, Ayaan, Philipse: geen een Marokkaan heeft een weerwoord, dus gaan ze maar kinderachtig meesmuilen dat deze critici 'er raar uitzien'.

Wat een treurigheid. Maar ja, als ze al te stom zijn voor de CITO-toets hoef je inderdaad niet meer van ze te verwachten dan wat machteloos geroddel.

Goodnight
14-04-05, 08:57
Geplaatst door N0bel
En zoals gewoonlijk komen de mocro's hier niet verder dan het afkraken van iemands uiterlijk. Ellian, Bouazza, Ayaan, Philipse: geen een Marokkaan heeft een weerwoord, dus gaan ze maar kinderachtig meesmuilen dat deze critici 'er raar uitzien'.

Wat een treurigheid. Maar ja, als ze al te stom zijn voor de CITO-toets hoef je inderdaad niet meer van ze te verwachten dan wat machteloos geroddel. ach gossie en wie hebben we daar?

je wil maar niet begrijpen dat men zulke types misschien niet de moeite waard vindt om daar ook verder maar een intelligent woord aan te besteden.Net zoals je doet met toiletpapier nadat je je kont ermee heb geveegd.Door het toilet spoelen.

Maar sommigen houden er blijkbaar van er ook aan te ruiken.

Is maar waar je op verkikkerd bent.

N0bel
14-04-05, 09:01
Tot zienas :rambo:

Goodnight
14-04-05, 09:06
Haha... Doe er nog een schepje bovenop, machteloos mutsje.

Niemand heeft een fatsoenlijk weerwoord op de critici.
Maar goed, roddelen over hoe iemand er uit ziet is nog altijd beter dan critici met de dood bedreigen of stomweg de keel afsnijden: dat zijn de weerwoorden die we hebben gezien.

Misschien dat er over een eeuw of wat nog 'n paar denkers opstaan.
Leuk die zogenaamde nonchalante houding van je.

Komt er al rook uit je neus en oren?

Ik hoef geen weerwoord te hebben op iets wat verder niet boeiend is.
En laat mijn eetlust nu eenmaal niet verknallen door afgeleefde drugswallenkoppen.

het is maar tegen wie je opkijkt...sommige mensen zijn zo snel tevreden te stellen. :lekpuh:

:zwaai:

Nobel
14-04-05, 09:13
Jij hebt gewoon geen weerwoord: niemand.

Dan maar dom lullen over hoe iemand er uitziet. Nou nou, indrukwekkend verweer :-\

MarinadeMix
14-04-05, 09:14
Geplaatst door Nobel
Jij hebt gewoon geen weerwoord: niemand.

Dan maar dom lullen over hoe iemand er uitziet. Nou nou, indrukwekkend verweer :-\

Je hebt echt indruk gemaakt op mij met je intelligentie.

Goodnight
14-04-05, 09:14
Geplaatst door Nobel
Jij hebt gewoon geen weerwoord: niemand.

Dan maar dom lullen over hoe iemand er uitziet. Nou nou, indrukwekkend verweer :-\

je hebt helemaal gelijk meid.

niet stikken in je woede hoor :blij:

Rabi'ah.
14-04-05, 10:50
Geplaatst door RinC
Nieuwe discussieprogramma

Discussieleider: Max Pam

Hafid Bouazza
Jansen (die dwerg, arabist)
Ayaan Hirshi (was 1 keer geweest)
Herman Philipse
Theodor Holman
Paul Cliteur


Wel grappig dat ze 1 iemand uitnodigen die een andere mening op nahoudt om vervolgens in die programma af te kraken. Dat was ook met die andere Somalische vrouw ( ben der naam kwijt)

Pfft alle kwallen bij elkaar. :moe:

Die Somalische vrouw die je bedoelt is waarschijnlijk Mulki Hassan, die strijdt tegen vrouwenbesnijdenis.