PDA

Bekijk Volledige Versie : Een goed ebwaard pb-geheim.......Taouanza-fans opgelet!!!



Rabi'ah.
14-04-05, 13:18
Aangezien ik zie dat Taou sinds ze mod. is geworden er heel wat fans bij heeft gekregen, zoals GJ, Isaac, Grote Wolf, Zeepaardje en Te quiero, heb ik speciaal voor hen dit topic geopend. :tik:

Vaak wordt er namelijk gezegd dat ze hard en verbitterd is omdat ze soms zo fel uit de hoek kan komen.

Maar ik kom vrij regelmatig bij haar over de vloer en ik kan jullie vertellen dat ze bijna van haar stoel valt van het lachen terwijl ze die berichten zit te typen. :hihi:


:D

MarinadeMix
14-04-05, 13:19
Ik ook als ik ze soms lees :hihi:

~Panthera~
14-04-05, 13:23
Was ik al bang voor. :hihi:

tr_imparator
14-04-05, 13:25
:regie: ik wil ook moderator worden!

Rabi'ah.
14-04-05, 13:27
Geplaatst door Alcibiades
Dus ze lacht zich slap als ze strafpunten zit uit te delen. Dat maakt het nog veel erger!

:moe:

Nee, ze lacht zich dood terwijl ze met jullie in discussie gaat. En terecht.

Bofko
14-04-05, 13:30
Geplaatst door tr_imparator
:regie: ik wil ook moderator worden!

Moderator-funktie hier is een beetje te vergelijken met een boks-scheidsrechter die zelf ook klappen uitdeelt. Da´s voor die moderator wel lekker ja. :stomp:

Xavier
14-04-05, 13:33
Mensen monddood maken is een serieus vergrijp, of ze d'r nou bij moet lachen of niet...

mark61
14-04-05, 13:34
Dronken van macht?

Rabi'ah.
14-04-05, 13:39
Geplaatst door mark61
Dronken van macht?

Nee, alleen gevoel voor humor.


Maar het is ook nooit goed he. als Taou fel reageert is ze hard en verbitterd, blijkt ze het hele gedoe met een korrel zout te nemen en er zelf om te kunnen lachen, is ze dronken van macht.:moe:

Xavier
14-04-05, 14:03
Op een of andere manier heb ik wel altijd het idee gehad dat ze een hekel heeft aan mannen.

Of die gedachte correct is weet ik niet, maar zo komt ze wel op mij over.

mark61
14-04-05, 14:04
Geplaatst door Rabi'ah.
Nee, alleen gevoel voor humor.

Maar het is ook nooit goed he. als Taou fel reageert is ze hard en verbitterd, blijkt ze het hele gedoe met een korrel zout te nemen en er zelf om te kunnen lachen, is ze dronken van macht.:moe:

Het zit hem in de combinatie fel reageren en de tegenpartij het zwijgen opleggen. Denk ik dan. Wat daar de humor van is beats me.

Zwarte Kat
14-04-05, 14:06
Geplaatst door Alcibiades
De fout zit in haar manier van moderen, cq strafpunten geven, niet in haar stemming. Die zal me eerlijk gezegd worst wezen.

Ik vind het vrij ernstig dat bepaalde prikkers strafpunten krijgen omdat mevrouw het zo lollig vindt om andere mensen op stang te jagen en ze te bestraffen.
Gewoon voor de fun.

Wát een verotte attitude!
:kotsen:

MarinadeMix
14-04-05, 14:08
Ik vind haar wel wat hebben, ook al ken ik haar niet. Het lijkt me een dame die niet op haar mondje gevallen is. Wat een frustratie druipt er van sommige reacties af :hihi:

Joesoef
14-04-05, 14:32
Tja, sommige mensen nemen het prikgebeuren te serieus.

Joesoef
14-04-05, 14:45
Geplaatst door Alcibiades
Dat denk ik ook, anders zouden ze niet zo snel strafpunten en bans uitdelen.

Ik heb het over de mps-ers die maar blijven terug komen en maar blijven huilen.

Maroc.nl is best lief voor de mps-ers, men geeft toch een soort hangplek voor deze psychiatrische patienten. In de voorwaarden staat ook dat je maar een loginnaam hebt. Een ban is een ban en die ban is niet bedoelt dat je zonder meer weer kan terugkeren met een andere naam.

Couscousje
14-04-05, 15:12
Ik denk niet dat deze topic het beoogde effect heeft.

Eerder het tegendeel.

Cc

Mill
14-04-05, 15:16
Geplaatst door Alcibiades
Ze heeft een hekel aan autochtone mannen.

No shit, Sherlock? :haha:

duende
14-04-05, 15:18
Geplaatst door Rabi'ah.
:moe:

Nee, ze lacht zich dood terwijl ze met jullie in discussie gaat. En terecht.
Dus dat soms discriminerende geschrijf en slachtoffertje spelen over en weer en dat gekanker op Theo en Mo B 'da's allemaal flauwekul.
Eigenlijk is het hele probleem met allochtonen, rechtsradikale jongeren, overspannen katholieken die kwaad worden als je zegt dat de paus een rotte crimineel is en het over de rooie gaan van sommige prikkers en de homohaat en antisemitisme islamfobie en geleuter van sadeeq en mars allemaal gewoon onzin? Die mooie zin onderaan jouw draadjes..je weet wel LIEFDE EN RESPECT ZIJN EEN BRUG VOOR DE MENSHEID heb ik al een tijdje een grap gevonden. Zeker toen ene sadeeq een behoorlijk hatend en respectloos mailtje over homo's plaatste. Je viel hem toen bij en toen moest ik lachen om die mooie zin over respect. Zag toen al dat je er niets van meende..was dus ook een geintje..wat ben ik toch dom. :hihi:
Dus als ik tegen Tou zeg Allah is een stuk verdriet (krijg ik nu strafpunten?) dan is dat een geintje en dat ziet zij dan ook zo.
nou cool. Nooit geweten, ha,ha allemaal scherts. :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu:
een heeeele opluchting. Dus het valt allemaal wel mee. :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: Ik kom niet meer bij

Julien
14-04-05, 16:25
Geplaatst door duende
Dus dat soms discriminerende geschrijf en slachtoffertje spelen over en weer en dat gekanker op Theo en Mo B 'da's allemaal flauwekul.
Eigenlijk is het hele probleem met allochtonen, rechtsradikale jongeren, overspannen katholieken die kwaad worden als je zegt dat de paus een rotte crimineel is en het over de rooie gaan van sommige prikkers en de homohaat en antisemitisme islamfobie en geleuter van sadeeq en mars allemaal gewoon onzin? Die mooie zin onderaan jouw draadjes..je weet wel LIEFDE EN RESPECT ZIJN EEN BRUG VOOR DE MENSHEID heb ik al een tijdje een grap gevonden. Zeker toen ene sadeeq een behoorlijk hatend en respectloos mailtje over homo's plaatste. Je viel hem toen bij en toen moest ik lachen om die mooie zin over respect. Zag toen al dat je er niets van meende..was dus ook een geintje..wat ben ik toch dom. :hihi:
Dus als ik tegen Tou zeg Allah is een stuk verdriet (krijg ik nu strafpunten?) dan is dat een geintje en dat ziet zij dan ook zo.
nou cool. Nooit geweten, ha,ha allemaal scherts. :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu:
een heeeele opluchting. Dus het valt allemaal wel mee. :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: Ik kom niet meer bij

:hihi:

the soap continues..

duende
14-04-05, 16:49
Geplaatst door Julien
:hihi:

the soap continues..
keep smiling Juul het valt allemaal wel mee op deze wereld. :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu:
Er is zelfs een nieuwe party drug...En je ziet het de Paus is niet de enige die je in de ban kan doen.

Olive Yao
14-04-05, 20:30
Geplaatst door Rabi'ah.
Aangezien ik zie dat Taou sinds ze mod. is geworden er heel wat fans bij heeft gekregen, zoals GJ, Isaac, Grote Wolf, Zeepaardje en Te quiero, heb ik speciaal voor hen dit topic geopend. :tik:

Vaak wordt er namelijk gezegd dat ze hard en verbitterd is omdat ze soms zo fel uit de hoek kan komen.

Maar ik kom vrij regelmatig bij haar over de vloer en ik kan jullie vertellen dat ze bijna van haar stoel valt van het lachen terwijl ze die berichten zit te typen. :hihi:


:D
Nou ja, ik vind haar ook wel grappig.

Hard en verbitterd? Welnee. Ik bespeur maar één desillusie bij haar (af en toe, tussen de regels), en daar kan ze best mee leven.

Gezellige meid ook, vermoed ik.

Rabi'ah.
14-04-05, 21:02
Geplaatst door mark61
Het zit hem in de combinatie fel reageren en de tegenpartij het zwijgen opleggen. Denk ik dan. Wat daar de humor van is beats me.

Dat is baarlijke flauwekul. Er zijn zat mensen die het vaak niet met haar eens zijn die nooit strafpunten krijgen.

Maargoed, huil maar gerust mee met de wolven in het bos. :duim:




:moe:

Julien
15-04-05, 16:06
Geplaatst door duende
keep smiling Juul het valt allemaal wel mee op deze wereld. :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu:
Er is zelfs een nieuwe party drug...En je ziet het de Paus is niet de enige die je in de ban kan doen.

wel veel taouanzafielen in dit topic zeg :lol:

Ron Haleber
15-04-05, 16:52
Ik ben het volledig met de critici eens!

Er zijn hier heel humorvolle mods geweest als fysicus VRIEND, waar je grappen mee kon maken, serieus mee kon discussiëren en die enkel bij beledigingen negatief reageerden. :wink:

Die humor vindt je niet bij Ta... :huil:


Mijn visie op haar en andermans modereren - met name over de zeer onjuiste discriminatie van autochtonen - heb ik hier neergezet:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1963683#post1963683

Doeschate
15-04-05, 17:05
Geplaatst door Olive Yao
Nou ja, ik vind haar ook wel grappig.

Hard en verbitterd? Welnee. Ik bespeur maar één desillusie bij haar (af en toe, tussen de regels), en daar kan ze best mee leven.

Gezellige meid ook, vermoed ik.
Vind ik ook.

mark61
15-04-05, 17:13
Geplaatst door Rabi'ah.
Dat is baarlijke flauwekul. Er zijn zat mensen die het vaak niet met haar eens zijn die nooit strafpunten krijgen.

Maargoed, huil maar gerust mee met de wolven in het bos. :duim:


Ja ja mama. Het zit m er gewoon in dat je niet tegelijk deelnemer aan een debat kan zijn en gespreksleider met strafbevoegdheid. Jij begrijpt dat niet?

Ik huil alleen stilletjes in mijn eentje.

mark61
15-04-05, 17:33
Geplaatst door Alcibiades
Toch valt het me op dat onze meningen steeds vaker overeenkomen. In sommige topics hoef ik niet eens te reageren want dan zeg jij het al.

Tjee. Ben ik een exponent van de verrechtsing? :hihi:

Ik laat me niet bij clubjes indelen. Pech als mijn mening niet strookt met het door anderen bedachte stramien.

Ron Haleber
15-04-05, 17:52
Geplaatst door Olive Yao
Hard en verbitterd? Welnee. Ik bespeur maar één desillusie bij haar (af en toe, tussen de regels), en daar kan ze best mee leven.

Gezellige meid ook, vermoed ik.

Eva Braun was ook een gezellige meid - de Bokma stond koud hoor als Dolfie thuiskwam van zn inspectie van Buchenwald... :schrik:

Ron Haleber
15-04-05, 17:57
Geplaatst door Alcibiades
Toch valt het me op dat onze meningen steeds vaker overeenkomen. In sommige topics hoef ik niet eens te reageren want dan zeg jij het al.

Alcibiades dat klopt.

Maar vertel me nou eens wat het geheim is dat Mark61 nog nooit een strafpunt opliep en jij ze elke dag vangt...? :student:

Zwarte Kat
15-04-05, 18:01
Geplaatst door Ron Haleber
Eva Braun was ook een gezellige meid - de Bokma stond koud hoor als Dolfie thuiskwam van zn inspectie van Buchenwald... :schrik:

:schok: Holy Moses!



Heb je een slok te veel op?

Ron Haleber
15-04-05, 18:04
Geplaatst door Alcibiades
Nou Ron, nou moet ik onze tante Ta toch even in bescherming nemen. Dit is overkill wat je nou doet. (Besides, ik denk dat Dolfie zich nooit in een vernietigingskamp heeft laten zien en hij was ook geheelonthouder.)

Dit was nu juist eens een "generaliserende" opmerking van me waarbij ik totaal niet aan Ta dacht... :kalasniko


Voor wat betreft het geheelonthouder zijn van afgeschermde dictatoren, dat vertrouw ik volstrekt niet!

Hassan II was ook geheelonthouder. Maar hij dronk graag een glas Schotse whiskey - dat weet ik toevallig van zn chauffeur....

sadeeQ
15-04-05, 18:13
Geplaatst door Ron Haleber
Eva Braun was ook een gezellige meid - de Bokma stond koud hoor als Dolfie thuiskwam van zn inspectie van Buchenwald... :schrik:

:haha: de enige reden dat ik euthanesie, steun , is dat ze achterlijk demente oude ratten zoals jij vroegtijdig naar de andere wereld helpen, mocht je op zoek zijn naar wat hulp , dan hou ik me aanbevolen :ergleuk:

mark61
15-04-05, 18:14
Geplaatst door Ron Haleber
Alcibiades dat klopt.

Maar vertel me nou eens wat het geheim is dat Mark61 nog nooit een strafpunt opliep en jij ze elke dag vangt...? :student:

Ik heb er zeker 2 gevangen, al was het ietwat duister. Maar ik denk dat je hier wordt gescand in goed volk en kwaad volk. Of dat terecht is weet ik niet. Feit is dat vermeend braaf volk op den duur wel s door de mand valt. Ik ben zo goed dat ik al 16.000 posts heb weten te verhullen dak eigenlijk wildersfan ben. Kwestie van techniek. :hihi:

sadeeQ
15-04-05, 18:16
Geplaatst door Ron Haleber


Hassan II was ook geheelonthouder. Maar hij dronk graag een glas Schotse whiskey - dat weet ik toevallig van zn chauffeur....

:maf2: het is algemeen bekend dat de chauffeur van hassan II geen tong had , maar dat jij het niet meer weet is de schuld van Alzheimer en dementie :chef:

Ron Haleber
15-04-05, 18:18
Geplaatst door Alcibiades
Ik heb het uit de Hitlerbiografie van Ian Kershaw. Hitler was ook vegetariër. Hij begon er mee na zijn Münchense gevangenschap.
Prachtige boeken overigens, deel 1 en 2. Allebei vuistdik en je blijft lezen.

Wat kan er nu over het privéven van Hitler bekend zijn? Als je gezicht hem niet aanstond, was je al afgeknald.

Wel geloof ik de hofarts van Mao - maar Mao legde het er dan ook wel erg dik op...

Van Sukarno was bekend dat hij tijdens zijn vlammende toespraken naar iemand uit het publiek wees - zijn adjudanten letten goed op en zorgden dan dat die dame 's avonds in de slaapkamer beschikbaar was...

mark61
15-04-05, 18:21
Geplaatst door Alcibiades
Hij hoort duidelijk bij de linkse kerk. Sommigen denken dat ze het daar in Nederland van moeten hebben.

De linkse kerk? Hoe kom je daar nou bij? Ik heb geen enkele politieke overtuiging, nooit gehad ook overigens. Moet je toch mijn posts wat beter lezen. Ik wou vandaag volgens Rabi`ah nog junkies in de goot laten creperen. Voorwaar geen PvdA-standpunt. Oh ja, en de Markerwaard laten inpolderen door criminelen.

Tis typerend dat mensen met een geloof de vermeende tegenstander ook altijd een geloof moeten aanpraten. Onafhankelijkheid en elke toestand op zijn eigen mérites beoordelen, dat vinden ze zooooo eng.

irenaeus
15-04-05, 19:00
Geplaatst door Alcibiades
Toch valt het me op dat onze meningen steeds vaker overeenkomen. In sommige topics hoef ik niet eens te reageren want dan zeg jij het al.

Weet je dat ik dat ook al verschillende keren ervaren heb?

Ron Haleber
15-04-05, 19:49
Geplaatst door Alcibiades
Kershaw heeft gebruik gemaakt van zeer gevarieerd bronnenmateriaal, o.a. getuigenissen van diverse mensen die in het dagelijks leven dicht bij Hitler stonden, oa bedienden en zo. Ook heeft hij werken (biografieën e.d.) van vooraanstaande nazi's nagevlooid, verklaringen van Wehrmachtpersoneel (generaals) etc. etc.

Ik heb geen biografiën van Hitler gelezen en kan me dus niet uitspreken over de waarde en het waarheidsgehalte van dat boek...

Enkel is m'n indruk dat er privé over zich afsluitende, uiterst wrede dictatoren als hij, Pol Pot, Kim il Sung weinig naar buiten zal komen omdat de mensen rondom hen succesvol geintimideerd zijn - zodat mensen ook na hun dood nog met een angsttrauma zullen rondlopen om iets te vertellen.

Pol Pot c.s. durfde men ook lang na het oprollen van zijn regime in Cambodja nog niet aan te pakken - ook al had men de sterke druk van de VN daartoe...

Anders ligt het met vergelijkbare lui die een lang proces kregen als Eichmann - zie Mulisch en Hannah Ahrendt. Of als ze zelf een dagboek bij hielden zoals enkele concentratiekamp-bewakers.

Overigens zag je bij de dochter van Wagner (Winnifred dacht ik) die tijdens Hitler de leiding had van Wagners opera's in Bayreuth toch wel duidelijk de vertekening optreden die ik bedoelde.

Hitler was voor haar een joviale gezellige vriend, een opera-liefhebber waarmee ze ongedwongen optrok terwijl ze volgens haar zeggen - niets van zijn duivels karakter zag. Haar getuigenis van Hitler was naïf en onwaarachtig terwijl ze het toch heel eerlijk meende... Mensen in de omgeving van zo'n beul laten zich dus erg makkelijk verblinden, wil ik maar zeggen. Zeker de generaals rond Hitler...



P.S. Voor wat Olive Yao's opmerking "gezellige meid" betreft, wilde ik het fenomeen "gezellige meid" relativeren - je kunt daar namelijk zoveel onder verstaan. Olive is nl. een filosofe en ik wou haar daarmee uit haar tent lokken om duidelijker te zijn...

Ron Haleber
15-04-05, 20:34
Geplaatst door Alcibiades
Hij heeft het, wat wetenschappelijke reputatie betreft, verder geschopt dan jij, hoor.

Je bedoelt toch niet Hitler, maar die auteur Kershaw? Nou dat zal best. Ik vergelijk me nergens met die man, noch met Mulisch die ik ook noem. Mulisch heeft het ontzettend ver geschopt - maar ook met Harry heb ik niks te makken... Ik gun hem van harte de Nobelprijs. Ik hoop ook dat jij het verder schopt dan ikzelf! Beetje raadselachtig wat je wil zeggen... :rolleyes:



P.S. Achteraf begrijp ik je pas... Je stelt dat ik die meneer K. met mijn kritische opmerkingen onderuit wil halen om mezelf op zijn plaats te zetten.

Grappig! Beetje kinderachtig, maar leuk geprobeerd. Lees hiervoor Harry Mulisch: Voer voor psychologen!

Juliette
15-04-05, 22:58
Geplaatst door Alcibiades
Kershaw heeft gebruik gemaakt van zeer gevarieerd bronnenmateriaal, o.a. getuigenissen van diverse mensen die in het dagelijks leven dicht bij Hitler stonden, oa bedienden en zo. Ook heeft hij werken (biografieën e.d.) van vooraanstaande nazi's nagevlooid, verklaringen van Wehrmachtpersoneel (generaals) etc. etc.

Op wetenschappelijk gebied is het weer s wat anders dan de 'beste vrienden' die Ron altijd aanhaalt als betrouwbare bron.

Ron Haleber
16-04-05, 07:04
Geplaatst door Juliette
Op wetenschappelijk gebied is het weer s wat anders dan de 'beste vrienden' die Ron altijd aanhaalt als betrouwbare bron.



Betrouwbaarheid van bronnen

Hier bestaat toch een ernstig misverstand over, Juliette (en Alcibiades).


Kijk wanneer er op het Allebeplein in A'dam West een grote rel rond Marokkanen zou ontstaan dan vind ik jouw en mijn "beste vriend" Simon een veel betrouwbaarder bron dan een of andere ambtenaar van minister Verdonk, correcte politicus of prof van een universiteit.

Idem dito als in Leiden de Turken en Marokkanen elkaar met veel schandalen in de haren vliegen, dan vind ik jouw en mijn "beste vriend" Mark61 een veel betrouwbaarder bron dan een of andere ambtenaar van minister Verdonk, correcte politicus of prof van een universiteit.



Betrouwbaarheid van bronnen hangt er m.i. ook mee samen hoe je de persoonlijke betrouwbaarheid van je 'bronnen' inschat. Ik ken Simon en Mark61 net als jij - vanuit dze site als erg verstandige "beste vrienden" die ik veel meer vertrouwen schenk dan allerlei in de media maar wat gillende 'autoriteiten'...

Juliette begint het nu ergens bij je te dagen...? :boeps:

Ron Haleber
16-04-05, 08:58
Geplaatst door mark61
Ik heb er zeker 2 gevangen, al was het ietwat duister. Maar ik denk dat je hier wordt gescand in goed volk en kwaad volk. Of dat terecht is weet ik niet. Feit is dat vermeend braaf volk op den duur wel s door de mand valt. Ik ben zo goed dat ik al 16.000 posts heb weten te verhullen dak eigenlijk wildersfan ben. Kwestie van techniek. :hihi:

Toch nog effe mn bewondering uitspreken voor je slimme techniek bij die 16.000 posts...

"dat je hier wordt gescand in goed volk en kwaad volk", lijkt mij eraan te liggen dat we hier "als gast" op een etnische site zitten..

Op een etnische site heeft het betreffende volkje het voor het zeggen. Andere etnische groepen zijn nodig omdat het anders een saaie boel wordt van hier "de sahbies onder elkaar"...

Maar andere etnische groepen worden in principe slechts geduld voorzover ze vriendelijk zijn en de befaamde "dialoog" beoefenen... Ook hebben leden van de etnische groep op een etnische site immuniteit zoals je hierboven weer eens zag...

Het kan uiteindelijk als men dat principe rigoreus toepast met etnische sites slecht aflopen - kijk maar naar Stormfront. Toch voelen zich ook daar wel Marokkanen thuis omdat ze er dezelfde uitgangsprincipes terugvinden. Zelfs takfieries ziet men daar als medestander...

tr_imparator
16-04-05, 10:05
Geplaatst door Ron Haleber
Betrouwbaarheid van bronnen

Hier bestaat toch een ernstig misverstand over, Juliette (en Alcibiades).


Kijk wanneer er op het Allebeplein in A'dam West een grote rel rond Marokkanen zou ontstaan dan vind ik jouw en mijn "beste vriend" Simon een veel betrouwbaarder bron dan een of andere ambtenaar van minister Verdonk, correcte politicus of prof van een universiteit.

Idem dito als in Leiden de Turken en Marokkanen elkaar met veel schandalen in de haren vliegen, dan vind ik jouw en mijn "beste vriend" Mark61 een veel betrouwbaarder bron dan een of andere ambtenaar van minister Verdonk, correcte politicus of prof van een universiteit.



Betrouwbaarheid van bronnen hangt er m.i. ook mee samen hoe je de persoonlijke betrouwbaarheid van je 'bronnen' inschat. Ik ken Simon en Mark61 net als jij - vanuit dze site als erg verstandige "beste vrienden" die ik veel meer vertrouwen schenk dan allerlei in de media maar wat gillende 'autoriteiten'...

Juliette begint het nu ergens bij je te dagen...? :boeps:

iemand die je niet kent, en niet deskundig is op een gebied, die een subjectief oordeel heeft, is niet betrouwbaar te noemen. Hier komt ook nog bij dat jouw beste vrienden(iedereen eigenlijk) meestal alleen volgens 1 uitganspunt redeneren en zich niet uitspreken over alles. Hoe goed ken je deze mensen eigenlijk? Maar goed, nu zien we eigenlijk dat jouw mening voortkomt uit een pot van verschillende subjectieve meningen en feitjes waarvan we twijfelen of het waar is. meelopertje?

Afrux
16-04-05, 11:34
waar is ze?

Ron Haleber
16-04-05, 15:23
Geplaatst door tr_imparator


Laten we maar zeggen dat jij een genie bent die géén Maroc.NL nodig heeft om het beter te weten dan Mark61 en alle andere prikkers hier...

Ron Haleber
16-04-05, 15:26
Geplaatst door Afrux
waar is ze?

Je berberse vriendinnetje? Die zit natuurlijk bij Rabiah uit te huilen met stiekem een glaasje Surinaamse ... om bij te komen van de schrik!

Juliette
16-04-05, 15:27
Geplaatst door Ron Haleber
Betrouwbaarheid van bronnen

Hier bestaat toch een ernstig misverstand over, Juliette (en Alcibiades).


Kijk wanneer er op het Allebeplein in A'dam West een grote rel rond Marokkanen zou ontstaan dan vind ik jouw en mijn "beste vriend" Simon een veel betrouwbaarder bron dan een of andere ambtenaar van minister Verdonk, correcte politicus of prof van een universiteit.

Juliette begint het nu ergens bij je te dagen...? :boeps:

Ik doelde erop dat het wetenschappelijk is om verschillende bronnen van informatie te gebruiken. Zo krijg je een correcter beeld dan wanneer je enkel die gebruikt die je aanstaan.

Ron Haleber
16-04-05, 15:29
Erg leuk dat je me effe wil leren wat wetenschap is. Verspilde moeite!

Juliette
16-04-05, 15:30
Geplaatst door Ron Haleber
Erg leuk dat je me effe wil leren wat wetenschap is. Verspilde moeite!

Inderdaad. Stom van me. Verspilde moeite.

tr_imparator
16-04-05, 16:25
Geplaatst door Juliette
Inderdaad. Stom van me. Verspilde moeite.



Zo zie je maar weer, dat ron's mening gebaseerd is op feitjes waarvan hij zelf amper weet of ze kloppen. Feitjes van een 'betrouwbare' prikker, althans dat denkt hij, is meer valide dan feitjes van een deskundige professor, laat staan dat wat er wordt beweerd juist is. :rolleyes:

Ron Haleber
16-04-05, 18:32
Geplaatst door tr_imparator
Zo zie je maar weer, dat ron's mening gebaseerd is op feitjes waarvan hij zelf amper weet of ze kloppen.

Feitjes van een 'betrouwbare' prikker, althans dat denkt hij, is meer valide dan feitjes van een deskundige professor, laat staan dat wat er wordt beweerd juist is. :rolleyes:

Met politiek correcte, zogenaamd deskundige professors à la Juliette veeg ik mijn kont af!

Niet als jij - zoals ik al opmerkte - met Mark61! Die is niet politiek correct maar geeft over de zaken op dit forum heel eerlijk zijn eigen mening.


Wat Mark61 zegt, is me dus oneindig veel meer waard dan jouw gedrens.

:fplet: Duidelijk?

Wide-O
16-04-05, 18:37
Voel je je al een beetje ongemakkelijk, Mark61 ?

:hihi:

tr_imparator
16-04-05, 19:02
Geplaatst door Ron Haleber
Met politiek correcte, zogenaamd deskundige professors à la Juliette veeg ik mijn kont af!

Niet als jij - zoals ik al opmerkte - met Mark61! Die is niet politiek correct maar geeft over de zaken op dit forum heel eerlijk zijn eigen mening.


Wat Mark61 zegt, is me dus oneindig veel meer waard dan jouw gedrens.


:fplet: Duidelijk?

yep, clear as possible. gelukkig maar, voor mij dan.. :hihi:

mark je ''scoort'' bij ron. Juliette het is duidelijk, toch?


p.s ik verwees helemaal niet naar juliette, noch naar mark.

Ron Haleber
16-04-05, 19:19
Geplaatst door tr_imparator

p.s ik verwees helemaal niet naar juliette, noch naar mark.

Jij niet maar ik wel :wtf:

Ron Haleber
17-04-05, 08:11
Geplaatst door Wide-O
Voel je je al een beetje ongemakkelijk, Mark61 ?

:hihi:


:giechel:

mark61
17-04-05, 13:08
Geplaatst door Wide-O
Voel je je al een beetje ongemakkelijk, Mark61 ?

:hihi:

Welnee :lachu:

mark61
17-04-05, 13:10
Geplaatst door tr_imparator
yep, clear as possible. gelukkig maar, voor mij dan.. :hihi:

mark je ''scoort'' bij ron.

Goh.


p.s ik verwees helemaal niet naar juliette, noch naar mark.

Dat hoeft helemaal niet. Ron heeft een fantastisch talent om minstens drie personen per post te betrekken bij zijn verhaal.

~Panthera~
17-04-05, 13:49
Geplaatst door mark61


Dat hoeft helemaal niet. Ron heeft een fantastisch talent om minstens drie personen per post te betrekken bij zijn verhaal.

miskend talent. :moe:

mark61
17-04-05, 15:15
Geplaatst door ~Panthera~
miskend talent. :moe:

Dat moet je niet zeggen. We staan er allemaal paf van.

~Panthera~
17-04-05, 15:26
Geplaatst door mark61
Dat moet je niet zeggen. We staan er allemaal paf van.

Ja ? :moe: k neem nog een kakkerlakje. :cola: of 4.

mark61
17-04-05, 15:32
Geplaatst door ~Panthera~
Ja ? :moe: k neem nog een kakkerlakje. :cola: of 4.

Wel goed wegspoelen inderdaad. Er zal maar een pootje blijven hangen aan je huig. Brrr.

~Panthera~
17-04-05, 15:37
Geplaatst door mark61
Wel goed wegspoelen inderdaad. Er zal maar een pootje blijven hangen aan je huig. Brrr.



:lachu: :schrik:

criminar
17-04-05, 17:40
Geplaatst door Rabi'ah.
[B]Aangezien ik zie dat Taou sinds ze mod. is geworden er heel wat fans bij heeft gekregen, zoals GJ, Isaac, Grote Wolf, Zeepaardje en Te quiero, heb ik speciaal voor hen dit topic geopend. :tik:

Vaak wordt er namelijk gezegd dat ze hard en verbitterd is omdat ze soms zo fel uit de hoek kan komen.

Maar ik kom vrij regelmatig bij haar over de vloer en ik kan jullie vertellen dat ze bijna van haar stoel valt van het lachen terwijl ze die berichten zit te typen. :hihi:


Zo kan ie wel weer je bent niet altijd even grappig.[taouanza]

tr_imparator
17-04-05, 19:17
Geplaatst door mark61
Goh.



Dat hoeft helemaal niet. Ron heeft een fantastisch talent om minstens drie personen per post te betrekken bij zijn verhaal.


ROLF ORGIE!

Julien
17-04-05, 19:25
Geplaatst door tr_imparator
ROLF ORGIE!

he bah.. Ron Haleber die bezig is met een orgie :kotsen2: ik heb net gegeten! ;)

Juliette
17-04-05, 21:38
Geplaatst door Ron Haleber
Met politiek correcte, zogenaamd deskundige professors à la Juliette veeg ik mijn kont af!


Slim Ron. Respect! Ik onderschat je. Dat is inderdaad het enige waar jouw meningen misschien nog goed voor zijn.

Ron Haleber
18-04-05, 09:12
Weer een topic waar serieuze vragen door infantiele, op de persoon en niet op de zaak gerichte oneliners vanuit de kinderopvang beantwoord worden. :dood:

Ik wens de kleutertjes en hun juf er verder veel geluk mee! :fpetaf:




kinderkens, drens hier maar lekker verder, maar dan zonder mij. :zwaai:

Ron Haleber
18-04-05, 09:14
dubbel

Julien
18-04-05, 09:18
Geplaatst door Ron Haleber
Weer een topic waar serieuze vragen door infantiele, op de persoon en niet op de zaak gerichte oneliners vanuit de kinderopvang beantwoord worden. :dood:

Ik wens de kleutertjes en hun juf er verder veel geluk mee! :fpetaf:




kinderkens, drens hier maar lekker verder, maar dan zonder mij. :zwaai:

maar vertel ons nou toch over die orgie die je dagelijks schijnt te hebben!