PDA

Bekijk Volledige Versie : Homos verstoren openbare orde door losbandig gedrag...



Wizdom
14-04-05, 14:06
Gemeente sluit natuurgebied af wegens vrijende homo's

Uitgegeven: 14 april 2005 12:47

SINT NICOLAASGA - Het Friese natuurgebied De Uilesprong wordt binnenkort tussen zonsondergang en zonsopgang verboden gebied. Het verbod is ingesteld in verband met overlast door vrijende homo's. Op topdagen telt het terrein wel veertig homo's die er de liefde met elkaar bedrijven. "Wij hebben al van alles geprobeerd, maar niets helpt om ze daar weg te krijgen", zei burgemeester G. Kuiper van de gemeente Skarsterlân donderdag.

Inwoners van vooral Sint Nicolaasga hadden bij de burgemeester hun beklag gedaan. De inwoners van dat Friese dorp willen graag het strandje in het bewuste natuurgebied aan het Tjeukemeer voor recreatie gebruiken. "Maar het is er een bende, ze laten allemaal rotzooi zoals condooms achter", zegt de burgemeester.


De problemen in Skarsterlân spelen al enkele jaren. Langs zowel de snelweg A7 als in natuurgebied De Uilesprong kwamen homo's bijeen. "Rijkswaterstaat heeft toen op ons verzoek de bosjes rond het parkeerterrein langs de snelweg gesnoeid. Maar in een natuurgebied kan je natuurlijk niet alle bebossing snoeien. Het gevolg was dat het parkeerterrein langs de snelweg inderdaad geen problemen meer had, maar alle homo's naar De Uilesprong gingen", aldus Kuiper.

De burgemeester heeft goede hoop dat zijn ingreep helpt. "Het gebied is maar via één weg te bereiken. De politie gaat controleren, dus als er mensen na zonsondergang zijn, kunnen zij de politie nauwelijks ontlopen", aldus Kuiper. Hij hoopt dat de boetes die worden uitgedeeld, minimaal 50 euro bedragen. "Want boetes van bijvoorbeeld 15 euro nemen deze mensen volgens mij op de koop toe", denkt de burgemeester.

David
14-04-05, 14:11
Dan doen wij altijd! Je weet toch dat wij er op uit zijn om de wereld te vernietigen! En gezonde mannen te verleiden, uiteraard!

Beware!

mark61
14-04-05, 14:12
Geplaatst door David
Dan doen wij altijd! Je weet toch dat wij er op uit zijn om de wereld te vernietigen! En gezonde mannen te verleiden, uiteraard!

Beware!

En jullie lachen om 15 euro. En de rest van NL maar inleveren.

Xavier
14-04-05, 14:14
Geplaatst door David
Dan doen wij altijd! Je weet toch dat wij er op uit zijn om de wereld te vernietigen! En gezonde mannen te verleiden, uiteraard!

Beware!

Hoe is de code ook alweer David? Een zakdoek uit je linker-achterzak als je zin hebt? :hihi:

David
14-04-05, 14:15
Geplaatst door mark61
En jullie lachen om 15 euro. En de rest van NL maar inleveren.


Ja, want wij zijn hippe, rijke tweeverdieners zonder kinderen met een enorme sexdrive.

SalmayaSale
14-04-05, 14:16
Geplaatst door David
Dan doen wij altijd! Je weet toch dat wij er op uit zijn om de wereld te vernietigen! En gezonde mannen te verleiden, uiteraard!

Beware!


Losbandige nichten. Voel me echt niet meer veilig en ik ben niet eens een man :huil:

mark61
14-04-05, 14:20
Geplaatst door SalmayaSale
Losbandige nichten. Voel me echt niet meer veilig en ik ben niet eens een man :huil:

Rustig maar, Friesland is heel ver weg.

Dat ze dat rubber niet opruimen vind ik ook niet zo netjes.

David
14-04-05, 14:20
Geplaatst door Xavier
Hoe is de code ook alweer David? Een zakdoek uit je linker-achterzak als je zin hebt? :hihi:


Codes zijn overbodig. Nichten willen altijd, vooral met heteromannen. Want dat zijn échte mannen :stout: Dat weet een kind!

SalmayaSale
14-04-05, 14:23
Geplaatst door mark61
Rustig maar, Friesland is heel ver weg.

Dat ze dat rubber niet opruimen vind ik ook niet zo netjes.


Hoezo niet netjes, stille natten bewijzen zijn dat.
Anders kun je hen nooit beschuldigen van losbandigheid. :handbang:

mark61
14-04-05, 14:25
Geplaatst door SalmayaSale
losbandigheid. :handbang:

Ik dacht dat dat betekende dat je een lekke band verwisselt op een parkeerplaats en dan de oude laat liggen. Ik vind dat milieu-onvriendelijk.

David
14-04-05, 14:26
Geplaatst door mark61


Dat ze dat rubber niet opruimen vind ik ook niet zo netjes.


Daar zijn hetero's voor. Twee taken hebben jullie: de rommel opruimen, en nieuwe generaties homo's maken. Dat is alles. Is dat nou teveel gevraagd?

mark61
14-04-05, 14:31
Geplaatst door David
Daar zijn hetero's voor. Twee taken hebben jullie: de rommel opruimen, en nieuwe generaties homo's maken. Dat is alles. Is dat nou teveel gevraagd?

En als ik weiger?

Raffi
14-04-05, 14:34
iekkkks

je kan het toch gewoon ook thuis doen?

SalmayaSale
14-04-05, 14:34
Geplaatst door mark61
En als ik weiger?


Dan dwing ik jou eigenwijs slaafje :zweep:

mark61
14-04-05, 14:35
Geplaatst door SalmayaSale
Dan dwing ik jou eigenwijs slaafje :zweep:

Kom maar op.

David
14-04-05, 14:36
Geplaatst door Raffi
iekkkks

je kan het toch gewoon ook thuis doen?


Friese nichten zijn blijkbaar natuurliefhebbers.