PDA

Bekijk Volledige Versie : Buikgriep gekregen van Marokkanen



vgeld
14-04-05, 17:08
Ik heb gisteren buikgriep gekregen van teveel Marokkanen op de TV.
Alle kranten , TV’s en radio’s hadden het uiteraard over Mongool B (die zijn familie-eer wilde reden) en Mongool A die een Telegraaf ….
's avonds :
• kwam Verdonk met o.a. Maroc-imams aanzetten, terwijl ik maar een ding kan bedenken waarvoor die imams geschikt zijn: vanaf de hoogste flat in Tilburg(schijnt tot een paar weken geleden de hoogste en tegelijkertijd de lelijkste flat van NL ) met het hoofd naar beneden ..etc
• Nova kwam met Ali Eddoudi op de proppen
• Barend en van Dorp hadden de verkrampte Mohamed Jabri in hun midden
• Vanuit Venray namen de Marokkanen het woord, terwijl de vechtpartij hoofdzakelijk door de dapper Turken is gevoerd.

Ik verwonder me telkens over Marokkanen. Denken jullie dat een paar stokslagen zouden helpen om de mediageilheid van de Marokkanen te temperen?

vgeld
14-04-05, 20:05
OOk vandaag op RTL-Journaal !
Verdonk heeft met iedereen gepraat: Turken, Londsdalers, Marokkanen, het volk ...etc en wie komt aan het woord? alleen Marokkanen

barneveld
14-04-05, 20:57
lang leve de media

Zwarte Kat
14-04-05, 21:59
Geplaatst door vgeld
Barend en van Dorp hadden de verkrampte Mohamed Jabri in hun midden
[/B]

Hij kwam idd letterlijk verkrampt over.....Alles behalve relaxt.....

Maar tis toch goed dat er nu eindelijk eens Marokkanen in beeld komen......
Jarenlang is er gezeken dat er teveel over Marokkanen gepraat werd zonder de Mocro's erbij. Nu komen de Mocro's zelf aan het woord en dan is het weer niet goed.......

mark61
14-04-05, 22:00
Geplaatst door Zwarte Kat
Hij was idd letterlijk verkrampt over.....Alles behalve relaxt.....

Maar tis toch goed dat er nu eindelijk eens Marokkanen in beeld komen......
Jarenlang is er gezeken dat er teveel over Marokkanen gepraat werd zonder de Mocro's erbij. Nu komen de Mocro's zelf aan het woord en dan is het weer niet goed.......

Tis nooit goed. Binnenkort in dit theater de primeur: na joodse zelfhaat presenteren wij u nu marokkaanse zelfhaat.

Zwarte Kat
14-04-05, 22:14
Geplaatst door mark61
Tis nooit goed. Binnenkort in dit theater de primeur: na joodse zelfhaat presenteren wij u nu marokkaanse zelfhaat.


:wohaa: Met de bijbehorende joodse humor

bamajob.nl
14-04-05, 22:35
Het is wel zo dat wij Marokkanen elkaar goed in de gaten houden. Als iemand een negatieve houding vertoont, dan is het niet goed, en als het positief is, dan was het niet positief genoeg is, dus negatief.

Ja, wij Marokkanen moeten nog veel leren en dat gaat niet zonder een stok van 4 meter.

delirious
14-04-05, 22:38
Ik word ziek van " enorme plaat voor haar dikke kop" Verdonk.
Het bagataliseren van rechts-extremisme in Nederland, en het ontkennen van Racisme door werkgevers.
Hier word ik niet alleen ziek van maar furieus.
Als minister hoor je objectief te zijn in alle opzichten, iets wat deze minister laakt.

Bij Nova was ze weer eens om te kotsen, racistische heks.
:kotsen:

observer
15-04-05, 09:32
Geplaatst door Zwarte Kat
:wohaa: Met de bijbehorende joodse humor mischien is dat wel de missing link bij de marokkanen in nederland een gebrek aan humor

mischien daarom de joden nooit problemen

sam en moos grappen genoeg

maar mohammed en hamid grappen zelden

sjaen
15-04-05, 09:41
bloedserieus

:rolleyes:

taouanza
15-04-05, 11:34
Geplaatst door observer
mischien is dat wel de missing link bij de marokkanen in nederland een gebrek aan humor

mischien daarom de joden nooit problemen

sam en moos grappen genoeg

maar mohammed en hamid grappen zelden

Oja vertel eens waarom ik hartelijk om Vgeld moest lachen terwijl jij weer aan het muggenziften ben?

Ella
15-04-05, 12:25
Geplaatst door vgeld
Ik heb gisteren buikgriep gekregen van teveel Marokkanen op de TV.
Alle kranten , TV’s en radio’s hadden het uiteraard over Mongool B (die zijn familie-eer wilde reden) en Mongool A die een Telegraaf ….
's avonds :
• kwam Verdonk met o.a. Maroc-imams aanzetten, terwijl ik maar een ding kan bedenken waarvoor die imams geschikt zijn: vanaf de hoogste flat in Tilburg(schijnt tot een paar weken geleden de hoogste en tegelijkertijd de lelijkste flat van NL ) met het hoofd naar beneden ..etc
• Nova kwam met Ali Eddoudi op de proppen
• Barend en van Dorp hadden de verkrampte Mohamed Jabri in hun midden
• Vanuit Venray namen de Marokkanen het woord, terwijl de vechtpartij hoofdzakelijk door de dapper Turken is gevoerd.

Ik verwonder me telkens over Marokkanen. Denken jullie dat een paar stokslagen zouden helpen om de mediageilheid van de Marokkanen te temperen?

Heb je soms iets tegen Marokkanen? :rolleyes:


Geplaatst door observer
mischien is dat wel de missing link bij de marokkanen in nederland een gebrek aan humor

mischien daarom de joden nooit problemen

sam en moos grappen genoeg

maar mohammed en hamid grappen zelden

Najib Amhali is grappig en Ali B ook wel. Dat vinden zelfs alle Nederlanders....