PDA

Bekijk Volledige Versie : Opzoek naar Nederlandse moslim insha'Allah

Amber26
16-04-05, 12:31
Ik heb gemerkt dat t heel moeilijk is om een Nederlandse moslim te vinden dus als iemand een goede broeder kent of er zelf 1 is mail me dan khair insha'Allah, moge ALLAH swt ons allen t juiste pad op leiden ameen!

salim 27
06-05-05, 17:55

looi
17-05-05, 13:50
Slm,

Nederlandse moslim? dat ben ik

modan2005
17-05-05, 19:49
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook al heel lang op zoek ben naar een ned moslima tevergeefs maar ik wens jou meer geluk

contradictio
17-05-05, 20:09
Islam overstijgt rassen en culturen..

InsjaAllah komen jullie de juiste moslim(a) tegen (al komt die persoon van de andere kant van deze planeet :wink: )..

Windzaaier
19-05-05, 07:35
Hallo ik kom ook uit brabant en ben eenNederlandse man met belangstelling voor de Islam. Schrijf me eens en misschien kan er ooit wat moois van komen. :boeps:

a-aziz
14-07-05, 21:13
salaam alaikum zuster
ik ben half nederlands en half surinaams/arubaans. maar goed geintregeerd hoor ;)
maar goed als belangerijkste ben ik moslim al hamdulilah
salafie welteverstaan.
ik neem aan dat je een moslima bent? anders heeft ons contact zowiezo weinig nut
maar goed wil je meer weten mijn email is: [email protected]
kijk maar even wat je ermee doet
salaam alaikum wr wb
abdel aziz

zakaria-1981
09-09-05, 19:00
ewa, volgens mij ben ik tot nu toe de enige Nederlandse moslim die op jou oproep heeft gereageert.

Inchallah zijn of komen er nog miljoenen.

groetjes Zakaria

mr_roxy
21-09-05, 13:50
Salaam beste mensen tja wat een wereld jullie zijn opzoek naar een man of een vrouw die moslim is. En ik ben ook moslim geborte land afghanistan nl passport. Ik heb vreindin ze is marokknaans uit het noorden van het land,maar we houden erg veel van elkaar er is een probleem haar OMA laten niet ons trouwe wij zijn ook nog jong allen haar moeder wil dat we gaan trouwen wat een wereld every one have some problem.Ik hoop dat jullie krijgt wat jullie echt op zoek bent en veel geluk, ALHHA OU AKBER

rosesss
21-09-05, 14:06
Geplaatst door Amber26
Ik heb gemerkt dat t heel moeilijk is om een Nederlandse moslim te vinden dus als iemand een goede broeder kent of er zelf 1 is mail me dan khair insha'Allah, moge ALLAH swt ons allen t juiste pad op leiden ameen!

salaam zuster..

mag ik mischien vragen wat je bedoeld met ik zoek een ned moslim ben je zelf ook ned en moslim geworden??? en is het gewoon voor een serieuze relatie.
want je oproep was niet echt duidelijk

beslemma

rosesss
21-09-05, 14:11
hoi mr roxy

ik heb even een vraag aan jou??
ik ben zelf ook marokkaans en weet uit ervaring dat marokanen heel moeilijk doen over trouwen met iemand uit een ander land
ik vind het echt leuk om nu te lezen dat bij jullie haar moeder het wel wil. ma'saallah tenminste iemand die verstandig is want alle mensen die het niet goedkeuren om te trouwen met een ander ras zijn denk ik heel kortzichtig en bekrompen want er staat NERGENS in de koran dat het niet mag!!!! als hij maar moslim is dus ik snap niet waar ze moeilijk over doen.

in ieder geval veel succes met alles INSALAH gaat het jullie lukken om te trouwen als je er maar in geloofd..

gr.

zakaria-1981
21-09-05, 18:38
hey amber, ik ben een Nederlandse moslim.

als je het over het geloof wilt hebben hoor ik het wel van je.

groetjes Zakaria (Sjoerd)

kareem_nl
05-10-05, 17:19
Toeval bestaat niet. Heb me vandaag hier aangemeld op advies van een kennis en ....daar vind ik jouw mailtje..

taleb
20-12-05, 10:24
salem ik ben nld moslim dit op zoek naar jou ? wil jij met naar mekka ? :fparty:

a-aziz
20-12-05, 19:31
salaam alaikoum aan allen die het lezen
ik heb hier eerder gepost en ik wil 2 dingen rectificeren insha allah
1: ik ben geen salafie, ik had het verkeerd begrepen maar al doende leert men, beetje dom wel als je in een moskee bid die as- soenna heet
2: ik wil mijn aanbod aan deze zuster intrekken want dit contact is haraam als ik het goed begrepen heb, omdat er geen magram aanwezig is en ook geen toestemming van deze
ok gair insha allah
salaam alaikoum
abdel aziz

mr_roxy
07-01-06, 18:09
Geplaatst door rosesss
hoi mr roxy

ik heb even een vraag aan jou??
ik ben zelf ook marokkaans en weet uit ervaring dat marokanen heel moeilijk doen over trouwen met iemand uit een ander land
ik vind het echt leuk om nu te lezen dat bij jullie haar moeder het wel wil. ma'saallah tenminste iemand die verstandig is want alle mensen die het niet goedkeuren om te trouwen met een ander ras zijn denk ik heel kortzichtig en bekrompen want er staat NERGENS in de koran dat het niet mag!!!! als hij maar moslim is dus ik snap niet waar ze moeilijk over doen.

in ieder geval veel succes met alles INSALAH gaat het jullie lukken om te trouwen als je er maar in geloofd..

gr.

Salam alikoem,

Ja ik weet ook niet man ben naar imaam gegaan en vroeg voor hulp maar er zijn ook nog probleempjes mijn vreindin en haar moeder hebben geen macht om met oma te uit leggen want die oma is de baas en vreindin zegt wat ze zegt moet ik doen heb geen andere kuez want ze heeft haar moeder en haar zelf geholpen hier naar nk te hallen daarom maar die oma is weet niet dat wat er gebeurt is tussen ons het is te veer gegaan en daarom ik doe ben niet een klotzaak dat ik een leven vaN EEN MEISJE KAPOT MAKEN EN LATER DUMPPEN MAAR IK HOOP DAT ALLHA INSHALLHA ONS HELPT EN EEN GOEDE VOORBEELD ZIJN VOOR ANDER OK SPREAK JE BESALAM

firaslim
17-03-06, 20:15
hoi hoi, ik ben nederlander en op zoek naar een lieve moslima.

gr firas
[email protected]

prinsofmarok
28-03-06, 23:16
en dat noemt zich een moslim hahahahahahhahahahahahah

je bent te ver gegaan ouwe tfoeeeeeee
zoiets kan je niemand vergeven goeie voor beeld alsjeblieft je bent zkr een klootzak
dit is geen goede voorbeeld voor andere moslims
een relatie zonder magram erbij en dan nog sex voor het huwelijk

de enige die jullie kan vergeven is allah swt

ik vind jij en je marokkaanse vriendin de meest scheinheiligste moslims die er zijn.
EEN (sex) RELATIE VOOR HET HUWELIJK allah jahfid

wa aelkom slam

ik krijg tranen en verdriet dit aan te horen dat 1 van mijn zusters nu verpest is voor de rest van haar hele leven.

a-aziz
29-03-06, 19:34
alle lof aan ALLAH swt alleen

salaam alaikoum

ik zie haar niet als verpest broeder
tauba oprecht berouw kan haar inshaALLAH vergeving brengen

ben het zeker met je eens dat het een kwalijke zaak is maar laten we dingen eens op een positieve manier oplossen inshaALLAH

de media maakt ons al zwart en dit soort uitspraken helpt ze alleen daarbij

khair inshaALLAH

fi amanillah

salaam alaikoum

firaslim
01-04-06, 13:01
alles goed , ik ben een nederlandse moslim, wil graag wat meer van je weten,

gr firas

Joesoef
22-02-08, 19:21
Ligt het aan mij of weten Moslims niet wat ze zoeken en/ of hoe ze zich moeten verkopen? Een relatie gaat heel veel verder dan alleen geloof. Vertel eens wat meer over jezelf en doe niet zo geforceerd.

europesebroeder
25-02-08, 10:11
Geweldig a-aziz, !!! Je zou het goed doen als stand up comedian. :-) Ik zou naar je show komen!!!

Joesoef
25-02-08, 17:04
Geweldig a-aziz, !!! Je zou het goed doen als stand up comedian. :-) Ik zou naar je show komen!!!

:hihi: Hey, dit is het relatie gedeelte. Wel serieus blijven ;).