PDA

Bekijk Volledige Versie : verlegen meid zoekt haar wederhelft

tasharrafna
18-04-05, 10:25
salaam moh3alikoem,

Ik zal eerst wat over mezelf vertellen.
Ben 21 jaar oud ben geboren in tanger maar ben berbers.
Ik ben 1.70 cm lang en draag een hoofddoek. Op dit moment studeer ik nog. Ik ben 3de jaars MER-student op het HBO (waar ik af en toe helemaal gek van wordt)
Ik ben zelf rustig en in het begin verlegen, maar hoelanger ik iemand ken hoe meer ik me zelf ben. (wie ik ben zullen jullie zelf achter komen)
Ik weet wat ik wil van het leven, en werk hard om dat te bereiken.

Wat wil ik in een man?
ten eerst hoe moet min. 5 cm langer dan mijn zijn, want ik kan er echt niet tegen dat de man kleiner is dan de vrouw. voor mijn gevoel is dat echt geen gezicht.
mijn voorkeur gaat uit naar een berber, maar een arabier mag ook.
een man die weet wat hij wilt in het leven, maar daarnaast ook bezig is met de islam. Maar ook weet hoe je plezier moet maken in het leven.

heeft iemand interesse om eerst vriendschap te sluiten en dan te kijken waar het naar toe zal leiden.

Mohammedxx
19-04-05, 09:01

brick top
06-05-05, 14:25
hi verlegen meid van 21. Las net dat je een mer studente bent en op zoek bent naar een mogelijke wederhelft. Ik kan je dit niet garanderen, maar het is een mogelijkheid. kline intro over mezelf ben 24 en heb ook mer gedaan tot 3e jaar, ben toen even gestopt gaan werken en nu mail ik jouw.

je bent bij wijze van zelf zeggen een verlegen meid, mocht je toch een beetje van spanning houden........
kun je me altijd mailen.

Mvg

een optie op je vraag.

brick top
06-05-05, 14:27
oja vergeten erbij te vermelden ben trouwens 1.85m

sabircan20
02-01-06, 23:18