PDA

Bekijk Volledige Versie : Vader sneed kinderen de keel door



bamajob.nl
19-04-05, 15:03
Meedogenloos was hij tijdens zijn uitzinnige daad, de 40-jarige Cabbar K. van Turkse komaf. Met een stanleymes stak hij drie van zijn kinderen (in de leeftijd van één, twee en twaalf jaar) neer en doodde hij zijn ex-vriendin Annemiek (37). Annemiek overleed, de kinderen overleefden het na lang in kritieke toestand te hebben gelegen. Een dertienjarige dochter wist aan het drama te ontsnappen, omdat zij naar school was.

K. was compleet buiten zinnen toen hij hoorde dat zijn ex-vriendin een relatie met een andere man had. Dat bleek ook tijdens zijn arrestatie. "Het is een hoer. Ze neukt met een ander, daarom heb ik dit gedaan", hoorden de agenten hem niet veel later bekennen.

Voor de rechtbank toonde K. geen berouw. Volgens hem was Annemiek een eerloze. Hij kreeg met haar een relatie na een eerder stukgelopen huwelijk. Net als zijn vorige vrouw werd Annemiek vanaf het begin structureel mishandeld. In de gevangenis ontving hij een brief van Annemiek: "Ik word door jou slechter behandeld dan een hond. Dat is de reden dat ik nooit, nooit, nooit meer bij jou terug wil."

Daad was 'barbaars'
Na het lezen van dit briefje sloegen bij K. de stoppen door. Helemaal nadat hij erachter kwam dat Annemiek een ander had. Op de bewuste oktoberochtend reed hij vanuit Den Haag naar de flat in de Händellaan, bewapend met een tas vol messen en knuppels. Even later voltrok het drama zich in Naaldwijk.

Cabbar K. is uit onderzoek van het Pieter Baan Centrum naar voren gekomen als een vat vol afwijkingen. Zo moet hij verminderd toerekeningsvatbaar moet worden verklaard, omdat hij licht dementerende is.

De vader van Annemieke maakte tijdens de zitting gebruik van het spreekrecht, waarin hij de daad van K. omschreef als 'barbaars'. Het op een na jongste kind zou nog geregeld 'papa stout, mama beetje dood' stamelen. Dit maakte geen indruk op de Turk. "Als die eerloze ouders zich eerder hadden bekommerd om hun dochter, was dit misschien niet gebeurd."

tr_imparator
19-04-05, 16:03
..wat een drama..1000 zweepslagen en opbergen in de dimholte..ffs..


wat wilt die hond van die kinderen? laat staan dat die vrouw vreemd is gegaan..(alsnog)..die vrouw moest een mes pakken..en rechtstreeks door zijn carotis gaan..het liefst door zijn a.carotis communis dextra en dan de zenuwen die daar dichtbij liggen niet doorsnijden( n. vagus/ larnygeus en phrenicus)


Bron: De Telegraaf (restricted)
Gepubliceerd: dinsdag 25 januari 2005 @ 11:23

Als een beest ging hij tekeer, de 39-jarige in Turkije geboren Cabbar K.
Op 14 oktober van het vorige jaar sneed hij de keel van zijn ex-vriendin
door. Even later deed hij hetzelfde bij zijn eigen twee-jarige Cayda en
de amper anderhalf jaar oude en weerloze Ceren.

De moeder overleed gelijk aan haar verwondingen. De twee kinderen, die
zwaargewond waren, wisten het familiedrama te overleven na talloze
operaties. Ook bij de twaalf-jarige jongen, een kind van een eerder
huwelijk, werd de keel doorgesneden. Hij werd hevig bloedend aangetroffen
in de kelderbox van de flat.

De zeer schokkende feiten kwamen naar voren tijdens het voorlezen van de
aanklacht tijdens de zitting in Den Haag. De man wordt naast moord op
zijn ex-vriendin en pogingen tot moord op de kinderen, ook twee andere
pogingen tot doodslag ten laste gelegd.

Cabbar K kent een gewelddadig verleden. Een eerdere ex-vriendin wist tot
twee keer toe ternauwernood aan de dood te ontsnappen bij hem. De eerste
keer, in juni of juli 1999, stak Cabbar K. haar met een mes. Een ruime
maand erna, op 23 augustus, probeerde hij haar met grof geweld een flinke
hand Normison-slaaptabletten in de keel te duwen. Hierbij zou hij haar
ook hebben mishandeld.

Op achttien april wordt de zitting inhoudelijk behandeld. Er zullen
diverse getuigen aan het woord komen, waaronder de dertienjarige dochter
van de vermoorde moeder. Zij ontsnapte aan het familiedrama, omdat ze al
naar school was.

ps. oud nieuws.. ik vraag me meteeen af waarom je dit nu hier plaats. een soort reacite op die moord van de agent? onderzoeken wat nu de eventuele reacties zijn?!

pathetic looser.

bamajob.nl
19-04-05, 16:49
Geplaatst door tr_imparator
..wat een drama..1000 zweepslagen en opbergen in de dimholte..ffs..


wat wilt die hond van die kinderen? laat staan dat die vrouw vreemd is gegaan..(alsnog)..die vrouw moest een mes pakken..en rechtstreeks door zijn carotis gaan..het liefst door zijn a.carotis communis dextra en dan de zenuwen die daar dichtbij liggen niet doorsnijden( n. vagus/ larnygeus en phrenicus)



ps. oud nieuws.. ik vraag me meteeen af waarom je dit nu hier plaats. een soort reacite op die moord van de agent? onderzoeken wat nu de eventuele reacties zijn?!

pathetic looser.

Voor jou is het wel oud nieuws, maar voor mij is het nieuws. Daar staat niet wanneer dit is gebeurd en/of eerder is gepost. En bovendien heb ik het op fok.nl gelezen.

Het is daar vandaag gepost om 12:36 Vader sneed de kinderen de keel door (http://frontpage.fok.nl/nieuws/53291)

Joesoef
19-04-05, 17:35
Wat een geluk toch dat er tbs is...........

mark61
19-04-05, 18:27
Geplaatst door tr_imparator
laat staan dat die vrouw vreemd is gegaan..(alsnog

?

tr_imparator
19-04-05, 19:33
Geplaatst door klaaskop
TBS ?

Uitzetten na de gevangenisstraf ! Geen (belasting)cent aan verspillen.

uitzetten naar turkije? no way..we hebben hem niet nodig :D stuur m maar naar abu graib ofzo..

Muslimaah
19-04-05, 19:42
Geplaatst door klaaskop
TBS ?

Uitzetten na de gevangenisstraf ! Geen (belasting)cent aan verspillen.

Geldt dat voor alle vaders die zulke wandaden plegen?

Waarom is het elke keer als een crimineel een bepaalde etniciteit heeft, uitzetting als antwoord.

Olive Yao
19-04-05, 20:02
Geplaatst door Muslimaah
Geldt dat voor alle vaders die zulke wandaden plegen?

Waarom is het elke keer als een crimineel een bepaalde etniciteit heeft, uitzetting als antwoord.
Waarschijnlijk omdat men aanneemt dat die ook nog een andere nationaliteit heeft en daarom uitgezet kan worden.

Over nederlandse junks zegt men wel dat ze op een zandplaat in de Noordzee gezet moeten worden.

Pytaghoras
19-04-05, 20:37
Geplaatst door Olive Yao
Waarschijnlijk omdat men aanneemt dat die ook nog een andere nationaliteit heeft en daarom uitgezet kan worden.

Over nederlandse junks zegt men wel dat ze op een zandplaat in de Noordzee gezet moeten worden.

Wij kunnen wel een andere manier bedenken. Waarom gaan wij niet een onbewoond eiland bezetten en al die criminelen daar plaatsen.

barfly
19-04-05, 23:05
Geplaatst door Pytaghoras
Wij kunnen wel een andere manier bedenken. Waarom gaan wij niet een onbewoond eiland bezetten en al die criminelen daar plaatsen.

Misschien kan Nederland, Nova-Zembla huren van de Russen :D

Bofko
19-04-05, 23:11
Geplaatst door barfly
Misschien kan Nederland, Nova-Zembla huren van de Russen :D

:D Yep, en als arbeidstherapie het Behouden Huys van Willem Barentsz restaureren . Plus bijbehorende overwintering daarna.

mark61
19-04-05, 23:19
Geplaatst door Bofko
:D Yep, en als arbeidstherapie het Behouden Huys van Willem Barentsz restaureren . Plus bijbehorende overwintering daarna.

Als ze niet eerst door de ijsberen worden geconsumeerd. Die gaan vast gek doen daarna.

Bofko
19-04-05, 23:20
.

Al Sawt
20-04-05, 01:08
Geplaatst door Pytaghoras
Wij kunnen wel een andere manier bedenken. Waarom gaan wij niet een onbewoond eiland bezetten en al die criminelen daar plaatsen. Dat hadden de Britten gedaan en dan krijg je Australie als eindproduct.

Nobelia
20-04-05, 01:13
Geplaatst door Al Sawt
Dat hadden de Britten gedaan en dan krijg je Australie als eindproduct.

Als ze daar de Marokkaanse criminelen hadden gedumpt, hadden die vast in lieve vrede met de Aboriginals geleefd.

helly2002
20-04-05, 02:55
Van mij mag voor een betrouwbare bekentenis en bewezen moord wel de doodstraf ingevoerd worden.

Maar over uitzetting ben ik niet echt te spreken. Of men zou het de mensen buiten de grens moeten toewensen opgescheept te zitten met moordenaars.

Overigens was Nederland een heel wat x-aantal jaren geleden een onbewoond gebied. Kunnen we tenminste ook de hooligans van de laatste veldslag (€ 1.000.000 zonder politie) verbannen



doodstraf is iets temakkelijk komt erdan tesimpel vanaf .moordenaar is iets anders dan een hooligen stop die gewoon in een kooi en laat het ze lekker uitvechten .zou me bijna schamen om ajaxsupporter tezijn tegenwoordig :jumping: