PDA

Bekijk Volledige Versie : Gutte gutte gutte gut als puntje bij paaltje komt is ok AHA niet interessant



taouanza
21-04-05, 11:08
'Kabinet moet meer doen voor allochtone vrouwen'
Uitgegeven op 20 april 2005 om 23:10 uur

(Novum) - Het kabinet moet meer doen om te voorkomen dat allochtone vrouwen door hun man in het land van herkomst worden achtergelaten zonder papieren. Dat stelt de Adviescommissie voor Vreemdelingenzaken, schrijft Trouw donderdag. Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk had de commissie gevraagd onderzoek te doen.

Volgens de adviescommissie is voor de versterking van de positie van allochtone vrouwen ook onderzoek vereist van justitie. Zij zou moeten onderzoeken of het mogelijk is geestelijke mishandeling strafbaar te stellen. De maatregelen moeten ertoe leiden dat minder allochtone mannen hun vrouwen in het land van herkomst achterlaten.

De onderzoekers denken dat jaarlijks 'vele tientallen' vrouwen worden achtergelaten, meldt Trouw. De mannen keren terug naar Nederland en trouwen met een andere vrouw. De commissie is volgens de krant van mening dat vrouwen beter moeten worden geïnformeerd over hun rechten.



Niks over de verontwaardiging van Ayaan gister bij NOVA.
Die stelde dat het adviescommissie niks nieuws te melden heeft en dat onderzoek alleen heeft geleid tot vertraging van echte oplossingen zoeken. En ook dat dit soort geintjes mannen vrijbrieven geven om door te gaan.

Maar wat heeft Ayaan nou eigenlijk verwacht?
Dit is al jaren zo dacht zij nou echt het wiel opnieuw uit te vinden.
Ga maar weer gewoon moslims pesten en boekjes verkopen Ayaan als er vrouwenrechten waren in NEderland hadden ook moslimvrouwen er gebruik van kunnen maken

~Panthera~
21-04-05, 11:13
Geplaatst door taouanza
'Kabinet moet meer doen voor allochtone vrouwen'
Uitgegeven op 20 april 2005 om 23:10 uur

(Novum) - Het kabinet moet meer doen om te voorkomen dat allochtone vrouwen door hun man in het land van herkomst worden achtergelaten zonder papieren. Dat stelt de Adviescommissie voor Vreemdelingenzaken, schrijft Trouw donderdag. Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk had de commissie gevraagd onderzoek te doen.

Volgens de adviescommissie is voor de versterking van de positie van allochtone vrouwen ook onderzoek vereist van justitie. Zij zou moeten onderzoeken of het mogelijk is geestelijke mishandeling strafbaar te stellen. De maatregelen moeten ertoe leiden dat minder allochtone mannen hun vrouwen in het land van herkomst achterlaten.

De onderzoekers denken dat jaarlijks 'vele tientallen' vrouwen worden achtergelaten, meldt Trouw. De mannen keren terug naar Nederland en trouwen met een andere vrouw. De commissie is volgens de krant van mening dat vrouwen beter moeten worden geïnformeerd over hun rechten.



Niks over de verontwaardiging van Ayaan gister bij NOVA.
Die stelde dat het adviescommissie niks nieuws te melden heeft en dat onderzoek alleen heeft geleid tot vertraging van echte oplossingen zoeken. En ook dat dit soort geintjes mannen vrijbrieven geven om door te gaan.

Maar wat heeft Ayaan nou eigenlijk verwacht?
Dit is al jaren zo dacht zij nou echt het wiel opnieuw uit te vinden.
Ga maar weer gewoon moslims pesten en boekjes verkopen Ayaan als er vrouwenrechten waren in NEderland hadden ook moslimvrouwen er gebruik van kunnen maken


Rita was ook erg "geschokt" over dat dumpen van vrouwen.
Ze schijnt alles zo goed te weten, alleen DAT niet.
Vreemd he ? :rolleyes:

Ozer
21-04-05, 11:13
Ik begrijp niet waarom je Ayaan hekelt. Zij zegt toch juist dat dit onderzoek zonde van het geld/tijd was, en dat men er wat aan moet doen/voor bedenken?

Zegt ze een keer iets verstandigs, wordt ze nog steeds afgekraakt.

Ozer
21-04-05, 11:13
Geplaatst door ~Panthera~
Rita was ook erg "geschokt" over dat dumpen van vrouwen.
Ze schijnt alles zo goed te weten, alleen DAT niet.
Vreemd he ? :rolleyes:
Dus zij doet dat express? Waarom zou ze dat doen?

taouanza
21-04-05, 11:16
Geplaatst door ~Panthera~
Rita was ook erg "geschokt" over dat dumpen van vrouwen.
Ze schijnt alles zo goed te weten, alleen DAT niet.
Vreemd he ? :rolleyes:

Ze wilden gister niet reageren op Ayaan bij Nova.
In plaats daarvan gaat ze in juli naar Marokko.
Ondanks dat ze 'geschokt' is weigert ze het te geloven.
Nee stel je voor zeg als een probleem bestaat dan moet je het oplossen.:loens:
Waarom gaat ze niet naar de mannen om te zeggen dat doen wij hier niet in Nederland?
Dat doet ze toch zo graag?
Handweigeren. Voorpaginanieuws!
Vrouwendumpen. We gaan het nog maar eens onderzoeken.
Kijk dit zijn vrouwenrechten in praktijk.

~Panthera~
21-04-05, 11:18
Geplaatst door Ozer
Dus zij doet dat express? Waarom zou ze dat doen?

Omdat ze maar voor 1 ding is ingehuurd: asielzoekers e.d. er zo snel mogelijk uitgooien ?
En dan komen al die gedumpte vrouwen die een eigen verblijfsvergunning zouden krijgen je ook even niet uit ?
Verdonk dus.

mark61
21-04-05, 11:21
Geplaatst door Ozer
Ik begrijp niet waarom je Ayaan hekelt. Zij zegt toch juist dat dit onderzoek zonde van het geld/tijd was, en dat men er wat aan moet doen/voor bedenken?

Zegt ze een keer iets verstandigs, wordt ze nog steeds afgekraakt.

Yep.

taouanza
21-04-05, 11:23
Geplaatst door Ozer
Ik begrijp niet waarom je Ayaan hekelt. Zij zegt toch juist dat dit onderzoek zonde van het geld/tijd was, en dat men er wat aan moet doen/voor bedenken?

Zegt ze een keer iets verstandigs, wordt ze nog steeds afgekraakt.

Dan heb jij dat verkeerd gelezen.
Maar als Ayaan echt serieus werk van dit wilde maken op een productieve manier dan had ze zich niet omringd door elitaire moslimbashers maar door vrouwenorganisaties en vrouwen die hier mee te maken hebben.
Ayaan denkt dat ze een pionier is op dit gebied. Ze komt in een druk bewoond land binnen en plant haar vlag neer en roept: A small step for woman a giant leap for mankind. En iedereen klapt vrolijk mee.

Als zij naar moslimvrouwen en vrouwenorganisaties had geluisterd had dit adviescommissie haar niet verrast dan zou ze weten dat dit al jaren zo gaat.
Dat ze wordt vertroetelt omdat ze moslimbasht en vrouwenrechten totaal geen prioriteiten zijn in NEderland.

taouanza
21-04-05, 11:25
Geplaatst door mark61
Yep.

Yep your so mean you make medicine sick.:moe:

~Panthera~
21-04-05, 11:25
Geplaatst door taouanza
Ze wilden gister niet reageren op Ayaan bij Nova.
In plaats daarvan gaat ze in juli naar Marokko.
Ondanks dat ze 'geschokt' is weigert ze het te geloven.
Nee stel je voor zeg als een probleem bestaat dan moet je het oplossen.:loens:
Waarom gaat ze niet naar de mannen om te zeggen dat doen wij hier niet in Nederland?
Dat doet ze toch zo graag?
Handweigeren. Voorpaginanieuws!
Vrouwendumpen. We gaan het nog maar eens onderzoeken.
Kijk dit zijn vrouwenrechten in praktijk.


Yep.

Ella
21-04-05, 11:26
Geplaatst door taouanza
Ze wilden gister niet reageren op Ayaan bij Nova.
In plaats daarvan gaat ze in juli naar Marokko.
Ondanks dat ze 'geschokt' is weigert ze het te geloven.
Nee stel je voor zeg als een probleem bestaat dan moet je het oplossen.:loens:
Waarom gaat ze niet naar de mannen om te zeggen dat doen wij hier niet in Nederland?
Dat doet ze toch zo graag?
Handweigeren. Voorpaginanieuws!
Vrouwendumpen. We gaan het nog maar eens onderzoeken.
Kijk dit zijn vrouwenrechten in praktijk.

Wat? Wie gaat naar Marokko in juli? AHA of Verdonk??

Allebei is even erg... ik hoop dat ik ze niet tegenkom, dan is mijn vakantie meteen verpest... :(

taouanza
21-04-05, 11:27
Geplaatst door Ella
Wat? Wie gaat naar Marokko in juli? AHA of Verdonk??

Allebei is even erg... ik hoop dat ik ze niet tegenkom, dan is mijn vakantie meteen verpest... :(

Verdonk. Hopelijk weigert iemand daar ook haar een hand te geven dat krijgen tenminste echt belangrijk nieuws.

Ella
21-04-05, 11:28
Geplaatst door taouanza
Verdonk. Hopelijk weigert iemand daar ook haar een hand te geven dat krijgen tenminste echt belangrijk nieuws.

Nee... waarschijnlijk komt ze erachter dat Marokkanen heel aardig zijn en dan komt ze hier en dan zegt ze dat wij een voorbeeld moeten nemen aan hen.

~Panthera~
21-04-05, 11:30
Geplaatst door taouanza
Verdonk. Hopelijk weigert iemand daar ook haar een hand te geven dat krijgen tenminste echt belangrijk nieuws.


Of ze vind geen gedumpte vrouwen, en zegt dat het allemaal onzin is. :rolleyes:
Alleen maar verzonnen voor de verblijfsvergunning natuurlijk. :rolleyes:

Ella
21-04-05, 11:32
Geplaatst door ~Panthera~
Of ze vind geen gedumpte vrouwen, en zegt dat het allemaal onzin is. :rolleyes:
Alleen maar verzonnen voor de verblijfsvergunning natuurlijk. :rolleyes:

Ja, maar dan liegt ze... want ik heb een paar nichtjes die het is overkomen alleen die waren getrouwd met Fransen dus dat telt dan misschien niet...

~Panthera~
21-04-05, 11:36
Geplaatst door Ella
Ja, maar dan liegt ze... want ik heb een paar nichtjes die het is overkomen alleen die waren getrouwd met Fransen dus dat telt dan misschien niet...


Nee, Fransen telt niet, dat zijin geen Marokkanen. :rolleyes:
Die zitten in de EU.

mark61
21-04-05, 11:38
Geplaatst door taouanza
Yep your so mean you make medicine sick.:moe:

I do.

mark61
21-04-05, 11:43
Geplaatst door taouanza
Dan heb jij dat verkeerd gelezen.
Maar als Ayaan echt serieus werk van dit wilde maken op een productieve manier dan had ze zich niet omringd door elitaire moslimbashers maar door vrouwenorganisaties en vrouwen die hier mee te maken hebben.
Ayaan denkt dat ze een pionier is op dit gebied. Ze komt in een druk bewoond land binnen en plant haar vlag neer en roept: A small step for woman a giant leap for mankind. En iedereen klapt vrolijk mee.

Als zij naar moslimvrouwen en vrouwenorganisaties had geluisterd had dit adviescommissie haar niet verrast dan zou ze weten dat dit al jaren zo gaat. Dat ze wordt vertroetelt omdat ze moslimbasht en vrouwenrechten totaal geen prioriteiten zijn in NEderland.

Dat is allemaal waar, maar voorlopig is ze het enige parlementslid dat je überhaupt over vrouwenzaken hoort. Voor de rest van de vrouwelijke tweede kamer is de emancipatie af, of zoiets. Ik begrijp die mutsen niet.

Ik geloof trouwens dat wij op dit forum helemaal geen idee hebben van wat ze precies in het parlement uitspookt. Ik heb het idee dat ze een paar wetsontwerpen heeft gemaakt die hetzij al in de fractie, hetzij in het parlement zijn gesneuveld. Het enige dat nu in de pijplijn zit is uithuisplaatsing van mannen bij echtelijk geweld, geloof ik. Zelfs dat weet ik niet zeker. Ik weet wel dat de anti-stalking- en de 'verkrachting binnen huwelijk'-wet er jaren en jaren over deden om wet te worden. Vanwege de 'prioriteit' bij mannelijke EN vrouwelijke parlementsleden.

~Panthera~
21-04-05, 11:46
Geplaatst door mark61
Dat is allemaal waar, maar voorlopig is ze het enige parlementslid dat je überhaupt over vrouwenzaken hoort. Voor de rest van de vrouwelijke tweede kamer is de emancipatie af, of zoiets. Ik begrijp die mutsen niet.

Ik geloof trouwens dat wij op dit forum helemaal geen idee hebben van wat ze precies in het parlement uitspookt. Ik heb het idee dat ze een paar wetsontwerpen heeft gemaakt die hetzij al in de fractie, hetzij in het parlement zijn gesneuveld. Het enige dat nu in de pijplijn zit is uithuisplaatsing van mannen bij echtelijk geweld, geloof ik. Zelfs dat weet ik niet zeker. Ik weet wel dat de anti-stalking- en de 'verkrachting binnen huwelijk'-wet er jaren en jaren over deden om wet te worden. Vanwege de 'prioriteit' bij mannelijke EN vrouwelijke parlementsleden.


Dus het maakt jou geen reet uit WIE het doet, HOE het gedaan wordt, ALS het maar gebeurd ?
Tja, dat past dan wel in het botte bijl kabinet van nu. :moe:

mark61
21-04-05, 11:48
Ik begrijp overigens de redenering wel: als vrouwen meteen bij aankomst een autonome verblijfsvergunning krijgen is dat meteen het begin van een bloeiende partnerimportbusiness voor vrouw en man. Dat kan wel zijn, maar dat kan je ondervangen door iemand te verbieden vaker dan één keer iemand te importeren.

Ik geloof ook niet dat vrouwen van zichzelf geneigd zijn de ene na de andere partner te importeren, om welke reden dan ook. Wel hoor ik teveel verhalen van, tsja, hoe moet je dat noemen, onverantwoordelijk? macho? gedrag van mannen die een vrouw zat zijn en dr inruilen voor een vers en jong exemplaar.

Het verplicht maken dat de houder van een paspoort alleen zelf erover mag beschikken hadden ze 100 jaar geleden al kunnen invoeren. Ik weet ook niet wat zich afspeelt in een gezin als de man zegt: 'geef je paspoort hier' en de vrouw zegt: 'nee, das van mij'.

mark61
21-04-05, 11:49
Geplaatst door ~Panthera~
Dus het maakt jou geen reet uit WIE het doet, HOE het gedaan wordt, ALS het maar gebeurd ?
Tja, dat past dan wel in het botte bijl kabinet van nu. :moe:

Nee, maar niemand doet het dus. Dat verbaast mij al jaren, serieus. Al minstens 15 jaar voor ik ooit van AHA had gehoord.

On second reading begrijp ik je opmerking niet. Je bent erop tegen als het SGP voor meer vrouwenrechten is? Tinteresseert mij geen klap waar je steun kan halen, als je het maar krijgt.

~Panthera~
21-04-05, 11:50
Geplaatst door mark61
Ik begrijp overigens de redenering wel: als vrouwen meteen bij aankomst een autonome verblijfsvergunning krijgen is dat meteen het begin van een bloeiende partnerimportbusiness voor vrouw en man. Dat kan wel zijn, maar dat kan je ondervangen door iemand te verbieden vaker dan één keer iemand te importeren.

Ik geloof ook niet dat vrouwen van zichzelf geneigd zijn de ene na de andere partner te importeren, om welke reden dan ook. Wel hoor ik teveel verhalen van, tsja, hoe moet je dat noemen, onverantwoordelijk? macho? gedrag van mannen die een vrouw zat zijn en dr inruilen voor een vers en jong exemplaar.

Het verplicht maken dat de houder van een paspoort alleen zelf erover mag beschikken hadden ze 100 jaar geleden al kunnen invoeren. Ik weet ook niet wat zich afspeelt in een gezin als de man zegt: 'geef je paspoort hier' en de vrouw zegt: 'nee, das van mij'.


3 x raden. :moe:

taouanza
21-04-05, 11:52
Geplaatst door mark61
Dat is allemaal waar, maar voorlopig is ze het enige parlementslid dat je überhaupt over vrouwenzaken hoort. Voor de rest van de vrouwelijke tweede kamer is de emancipatie af, of zoiets. Ik begrijp die mutsen niet.

Ik geloof trouwens dat wij op dit forum helemaal geen idee hebben van wat ze precies in het parlement uitspookt. Ik heb het idee dat ze een paar wetsontwerpen heeft gemaakt die hetzij al in de fractie, hetzij in het parlement zijn gesneuveld. Het enige dat nu in de pijplijn zit is uithuisplaatsing van mannen bij echtelijk geweld, geloof ik. Zelfs dat weet ik niet zeker. Ik weet wel dat de anti-stalking- en de 'verkrachting binnen huwelijk'-wet er jaren en jaren over deden om wet te worden. Vanwege de 'prioriteit' bij mannelijke EN vrouwelijke parlementsleden.

Shows how much you know!
En ik weet dat je je best doet om mijn onderuit te halen maar je bevestigd juist wat ik zeg.
Ayaan krijgt het meest aandacht omdat ze moslimbasht.
Wat ze gister in Nova zei hoorde ik vanochtend niet in het nieuws terug.
Ga je dan ook uit concluderen dat ze er niet mee bezig is?
Nee want dat wist al uit dat moslimgebash.
Dus andere die er mee bezig zijn en niet moslimbashen hoor je er niet over.
Of mischien jij niet.
Want de NMO had er ook een reportage daarover met Khadija Arib ik had het nog geplaats op NVDD. Want op het eind zei een vrouw waar het allemaal op neerkomt: Ik wist dat in Marokko ik geen recht zou krijgen.Ik dacht dat het in NEderland anders was.

mark61
21-04-05, 11:52
Geplaatst door ~Panthera~
3 x raden. :moe:

Nou ja, das het probleem. Tis namelijk op zich iets dat zich onttrekt aan overheidsbemoeienis. Mag ik hopen toch. Anders grijpt de overheid wel erg in je privé-leven in, niet? Dus pas als de boel escaleert kan de buitenwacht er wat aan doen. Tis niet anders. Ik begrijp die vrouwen ook niet goed.

taouanza
21-04-05, 11:55
Geplaatst door mark61
Nee, maar niemand doet het dus. Dat verbaast mij al jaren, serieus. Al minstens 15 jaar voor ik ooit van AHA had gehoord.

On second reading begrijp ik je opmerking niet. Je bent erop tegen als het SGP voor meer vrouwenrechten is? Tinteresseert mij geen klap waar je steun kan halen, als je het maar krijgt.

Met andere woorden je houd je meer bezig met vrouwenkwestie om bij de vrouwtjes te scoren maar verder weet je er niks van en boeit het je niet.Ga je nou weer ontkennen dat je een miss Millie bent?

~Panthera~
21-04-05, 11:55
Geplaatst door mark61
Nee, maar niemand doet het dus. Dat verbaast mij al jaren, serieus. Al minstens 15 jaar voor ik ooit van AHA had gehoord.


Dat verbaasd je ?
Vrouwen zijn helemaal niet belangrijk, al doet men van wel hier in Nederland.
Was dat wel zo, dan waren al deze zaken al lang geregeld.
(kinderopvang, gratis anticonceptie, en deze shit waar het nu weer om gaat bv, en nog honderden andere dingen)
Dus in die zin in AHA weer eens het wiel aan het uitvinden, voor de zoveelste keer.
En zolang er economisch geen ruk mee te verdienen is, wordt het dus weer niks.
Vandaar dat vrouwen er al jaren doodmoe van zijn geworden: altijd dezelfde dingen, over and over and over again. :moe:

taouanza
21-04-05, 11:56
Geplaatst door ~Panthera~
3 x raden. :moe:

In Frankrijk kan je pas na vijf jaar weer trouwen uit het buitenland.
althans dat was 10 jaar geleden zo weet niet of het ondertussen is verandert. Dat is ook om de trouwhandel tegen te gaan

~Panthera~
21-04-05, 11:57
Geplaatst door mark61
Nou ja, das het probleem. Tis namelijk op zich iets dat zich onttrekt aan overheidsbemoeienis. Mag ik hopen toch. Anders grijpt de overheid wel erg in je privé-leven in, niet? Dus pas als de boel escaleert kan de buitenwacht er wat aan doen. Tis niet anders. Ik begrijp die vrouwen ook niet goed.

AL escaleert de boel, dan nog kijkt iedereen de andere kant op, dus daar zou ik mijn vertrouwen ook niet al te veel in hebben.

Simon
21-04-05, 11:58
Geplaatst door taouanza

Als zij naar moslimvrouwen en vrouwenorganisaties had geluisterd had dit adviescommissie haar niet verrast dan zou ze weten dat dit al jaren zo gaat.
Dat ze wordt vertroetelt omdat ze moslimbasht en vrouwenrechten totaal geen prioriteiten zijn in NEderland.

Je komt hier nogal verblindt door haat over. Ze pleitte in NOVA voor wetgeving om de verblijfsvergunning van mannen die dit doen af te pakken. De commissie wil helemaal niet zo ver gaan. Jij gaat alleen maar in op de persoon AHA zonder naar haar te luisteren.

~Panthera~
21-04-05, 11:59
Geplaatst door mark61
Nou ja, das het probleem. Tis namelijk op zich iets dat zich onttrekt aan overheidsbemoeienis. Mag ik hopen toch. Anders grijpt de overheid wel erg in je privé-leven in, niet? Dus pas als de boel escaleert kan de buitenwacht er wat aan doen. Tis niet anders. Ik begrijp die vrouwen ook niet goed.

Misschien omdat jij niet dagelijks in elkaar gebeukt wordt.
Dat doet wel iets met je, denk ik.

taouanza
21-04-05, 11:59
Geplaatst door ~Panthera~
Dat verbaasd je ?
Vrouwen zijn helemaal niet belangrijk, al doet men van wel hier in Nederland.
Was dat wel zo, dan waren al deze zaken al lang geregeld.
(kinderopvang, gratis anticonceptie, en deze shit waar het nu weer om gaat bv, en nog honderden andere dingen)
Dus in die zin in AHA weer eens het wiel aan het uitvinden, voor de zoveelste keer.
En zolang er economisch geen ruk mee te verdienen is, wordt het dus weer niks.
Vandaar dat vrouwen er al jaren doodmoe van zijn geworden: altijd dezelfde dingen, over and over and over again. :moe:

Precies dat zeg ik dus al jaren.Als vrouwenrechten in Nederland zo vanzelfsprekend waren hadden moslimvrouwen gelijk van kunnen profiteren. Moslimvrouwen hoeven toch ook niet te strijden voor ziekenfonds of onderwijs. NEe dat is er gewoon!

~Panthera~
21-04-05, 12:01
Geplaatst door taouanza
Precies dat zeg ik dus al jaren.Als vrouwenrechten in Nederland zo vanzelfsprekend waren hadden moslimvrouwen gelijk van kunnen profiteren. Moslimvrouwen hoeven toch ook niet te strijden voor ziekenfonds of onderwijs. NEe dat is er gewoon!

Yep.
Vrouwen zijn OVERAL 2e rangs burgers, ze weten het alleen hier IETS beter te verhullen dat dat niet zo is. :moe:

:kotsen:

mark61
21-04-05, 12:04
Geplaatst door taouanza
Shows how much you know!
En ik weet dat je je best doet om mijn onderuit te halen

Goed lezen. Ik val je bij.


maar je bevestigd juist wat ik zeg .

Zeg ik.


Ayaan krijgt het meest aandacht omdat ze moslimbasht.

Ja. Heb ik dat ergens ontkend?


Dus andere die er mee bezig zijn en niet moslimbashen hoor je er niet over.

Welke parlementsleden zijn ermee bezig?


Want de NMO had er ook een reportage daarover met Khadija Arib ik had het nog geplaats op NVDD.

Aha, die heb ik inderdaad gemist. Is het exposure dat Arib nooit in beeld komt?


Want op het eind zei een vrouw waar het allemaal op neerkomt: Ik wist dat in Marokko ik geen recht zou krijgen. Ik dacht dat het in NEderland anders was.

Jah, dat kan je dus vergeten. Komt natuurlijk wel bij dat je dan natuurlijk je eerst echt in Nederland moet komen. Je maakt mij niet wijs dat de vrouw die dat zij al de tijd dat zij in NL zat aan een CV zat vastgeketend.

mark61
21-04-05, 12:04
Geplaatst door ~Panthera~
Misschien omdat jij niet dagelijks in elkaar gebeukt wordt.
Dat doet wel iets met je, denk ik.

Ik denk niet dat al die vrouwen in elkaar gebeukt worden. En ik mag hopen dat ze m dan smeren.

mark61
21-04-05, 12:05
Geplaatst door taouanza
Met andere woorden je houd je meer bezig met vrouwenkwestie om bij de vrouwtjes te scoren maar verder weet je er niks van en boeit het je niet.Ga je nou weer ontkennen dat je een miss Millie bent?

Je hebt helemaal gelijk! Heel goede gesprekstechniek!

~Panthera~
21-04-05, 12:06
Geplaatst door mark61
Ik denk niet dat al die vrouwen in elkaar gebeukt worden. En ik mag hopen dat ze m dan smeren.

Niet alle nee.
en 2: think again. dus niet, want je weet als vrouw WELKE represaille er dan weer op staat.
Dat maakt het ook zo verdomde moeilijk.
Mannen DENKEN dingen over vrouwen die niet kloppen. :duivels:
Dat komt omdat ze in de positie zitten dat ze OVER vrouwen beslissen.

taouanza
21-04-05, 12:06
Geplaatst door ~Panthera~
Yep.
Vrouwen zijn OVERAL 2e rangs burgers, ze weten het alleen hier IETS beter te verhullen dat dat niet zo is. :moe:

:kotsen:

Ja joh de ene wil opvallen door een dure auto, dure mobiel, wasbordje, bling bling, andere hanekam of roodhaar,sommige door een baard en hoogwaterbroek(soms met nikes eronder) ander door de grote van haar chimaar en sommige door moslimvrouwen te redden. Allemaal verschillende manieren om te zeggen:Kijk eens hoe uniek ik ben.

taouanza
21-04-05, 12:07
Geplaatst door mark61
Je hebt helemaal gelijk! Heel goede gesprekstechniek!

gevoelige snaar?

mark61
21-04-05, 12:07
Geplaatst door taouanza
Precies dat zeg ik dus al jaren.Als vrouwenrechten in Nederland zo vanzelfsprekend waren hadden moslimvrouwen gelijk van kunnen profiteren.

Zo simpel ligt dat niet. Er is een enormen barrière om van de mogelijkheden die er wel zijn gebruik te maken, dat weet jij best.

Pas daarna komt de juridische positie van vrouwen aan de orde.

Een vrouw die stomverbaasd is dat ze opeens in Marokko is gedumpt, daar geloof ik niet in. Jij wel?

mark61
21-04-05, 12:09
Geplaatst door ~Panthera~
Dat verbaasd je ?


Hoeveel vrouwelijke parlemenstsleden zijn er?

~Panthera~
21-04-05, 12:09
Geplaatst door mark61

Een vrouw die stomverbaasd is dat ze opeens in Marokko is gedumpt, daar geloof ik niet in. Jij wel?

Waarom niet ?

Hoeveel mannen worden hier in Nederland door vrouwen aan de kant gezet, en hadden geen flauw benul dat er iets aan de realtie mis was ?
Zitten nog in therapie bij het Riagg. :fuckit:

Als ik zo'n kerel was, zou ik ook van te voren NIETS laten merken.
Laten we elkaar aub geen mietje noemen zeg.

taouanza
21-04-05, 12:09
Geplaatst door mark61
Zo simpel ligt dat niet. Er is een enormen barrière om van de mogelijkheden die er wel zijn gebruik te maken, dat weet jij best.

Pas daarna komt de juridische positie van vrouwen aan de orde.

Een vrouw die stomverbaasd is dat ze opeens in Marokko is gedumpt, daar geloof ik niet in. Jij wel?

Ten eerste hoeveel koppels gaan juist op vakantie om de relatie te redden?

Ten tweede welke barriere?

mark61
21-04-05, 12:10
Geplaatst door taouanza
gevoelige snaar?

Nee, hoezo?

Ik zou eerder zeggen dat jouw overgang van een rustig gesprek naar insinuaties etc. iets met gevoelige snaren heeft.

Ik heb jou nog nooit inhoudelijke kennis over wat dan ook zien spuien. Welke Turken hadden nou Amerika ontdekt? Sorry hoor.

mark61
21-04-05, 12:11
Geplaatst door taouanza
Ten eerste hoeveel koppels gaan juist op vakantie om de relatie te redden?

Ik zou het niet weten.


Ten tweede welke barriere?

Wat denk je zelf?

mark61
21-04-05, 12:11
Geplaatst door ~Panthera~
Waarom niet ?

Je hebt niet door dat je relatie met je man is verslechterd?

~Panthera~
21-04-05, 12:13
Geplaatst door mark61
Je hebt niet door dat je relatie met je man is verslechterd?

zie boven.

Mannen hebben dat VAKER niet eens door.

taouanza
21-04-05, 12:16
Geplaatst door mark61
Aha, die heb ik inderdaad gemist. Is het exposure dat Arib nooit in beeld komt?



.

Exposure?Watte?


Jah, dat kan je dus vergeten. Komt natuurlijk wel bij dat je dan natuurlijk je eerst echt in Nederland moet komen. Je maakt mij niet wijs dat de vrouw die dat zij al de tijd dat zij in NL zat aan een CV zat vastgeketend
Ze was in Nederland en zei het in het Nederlands
Dus als je als vrouw niet aan CV bent vastgeketend heb je niks te klagen. Weten we dat ook weer voordat we van alles en nog wat gaan eisen.

taouanza
21-04-05, 12:18
Geplaatst door ~Panthera~
zie boven.

Mannen hebben dat VAKER niet eens door.

Inderdaad het laatste wat mijn ex tegen mij zei was: We waren gelukkig en onbezorgd tot jij over een scheiding begon.

taouanza
21-04-05, 12:19
Geplaatst door mark61
Nee, hoezo?

Ik zou eerder zeggen dat jouw overgang van een rustig gesprek naar insinuaties etc. iets met gevoelige snaren heeft.

Ik heb jou nog nooit inhoudelijke kennis over wat dan ook zien spuien. Welke Turken hadden nou Amerika ontdekt? Sorry hoor.

Ik heb defenitly een gevoelige snaar geraakt als je over Turkse ontdekkingreizigers begint.

~Panthera~
21-04-05, 12:20
Geplaatst door taouanza
Inderdaad het laatste wat mijn ex tegen mij zei was: We waren gelukkig en onbezorgd tot jij over een scheiding begon.

Precies.

Mannen DENKEN dat als de kids goed verzorgt worden, er vreten op tafel staat en er ook regelmatig nog iets in de slaapkamer gebeurd, ALLES PRIMA is. :duim:

Terwijl de vrouw het meestal al lang bekeken heeft. :moe:

taouanza
21-04-05, 12:31
Geplaatst door ~Panthera~
Precies.

Mannen DENKEN dat als de kids goed verzorgt worden, er vreten op tafel staat en er ook regelmatig nog iets in de slaapkamer gebeurd, ALLES PRIMA is. :duim:

Terwijl de vrouw het meestal al lang bekeken heeft. :moe:

Is het je trouwens opgevallen hoe deze topics stormlopen met moslimaredders/ Als het gaat om echte oplossingen van problemen gaat?

Zullen we over gaan op identiteit afkomst en geloof van de daders mischien dat moslimas dan wel de nodige 'steun' krijgen waar ze echt op hebben zitten wachten?

Ozer
21-04-05, 12:32
Geplaatst door ~Panthera~
Omdat ze maar voor 1 ding is ingehuurd: asielzoekers e.d. er zo snel mogelijk uitgooien ?
En dan komen al die gedumpte vrouwen die een eigen verblijfsvergunning zouden krijgen je ook even niet uit ?
Verdonk dus.
ik weet niet hoor. Er worden naar schatting maar 30 vrouwen per jaar achtergelaten, het zou zo kunnen zijn dat ze dat niet weet.

Overigens was het wel raar dat terwijl er naar schatting 100 turkse vrouwen worden achtergelaten, en 30 marokkaanse, de hele uitzending lang men het over marokkanen had.

RinC
21-04-05, 12:37
Zoals al iemand zei: Importeren doen ze moeilijk over en nu mag deporteren ook al niet?


:engel:

Ozer
21-04-05, 12:40
Geplaatst door taouanza
Dan heb jij dat verkeerd gelezen.
Maar als Ayaan echt serieus werk van dit wilde maken op een productieve manier dan had ze zich niet omringd door elitaire moslimbashers maar door vrouwenorganisaties en vrouwen die hier mee te maken hebben.
Ayaan denkt dat ze een pionier is op dit gebied. Ze komt in een druk bewoond land binnen en plant haar vlag neer en roept: A small step for woman a giant leap for mankind. En iedereen klapt vrolijk mee.
Geweldig, hoe je dat verteld. :D

normaal vind ik ayaan ook een aandachtsgeile doos, die alleen maar aan het provoceren is, terwijl ze juist één zou moeten zijn met de Moslims.

maar in dit geval vond ik haar juist een keer voor de vrouwen opkomen, op een normale toon.

taouanza
21-04-05, 12:41
Geplaatst door Ozer
ik weet niet hoor. Er worden naar schatting maar 30 vrouwen per jaar achtergelaten, het zou zo kunnen zijn dat ze dat niet weet.

Overigens was het wel raar dat terwijl er naar schatting 100 turkse vrouwen worden achtergelaten, en 30 marokkaanse, de hele uitzending lang men het over marokkanen had.

JA en Verdonk gaat naar Marokko en niet naar Turkije.:hihi:

taouanza
21-04-05, 12:42
Geplaatst door Ozer
maar in dit geval vond ik haar juist een keer voor de vrouwen opkomen, op een normale toon.

Precies en dan is het juist DE keer dat ze niet in het nieuws kwam.
Gek he?

~Panthera~
21-04-05, 12:54
Geplaatst door taouanza
Is het je trouwens opgevallen hoe deze topics stormlopen met moslimaredders/ Als het gaat om echte oplossingen van problemen gaat?

Zullen we over gaan op identiteit afkomst en geloof van de daders mischien dat moslimas dan wel de nodige 'steun' krijgen waar ze echt op hebben zitten wachten?


We kunnen het beter hebben over straatroof en zo.
Dan staat iedereen weer te spriingen. :moe:


ik was even een broodje eten.

Ozer
21-04-05, 12:58
Geplaatst door taouanza
JA en Verdonk gaat naar Marokko en niet naar Turkije.:hihi:
tsja..., ze gat niet alleen voor dit probleem he. Criminaliteit onder marokkanen is veel hoger dan bij turken. En dat ios het grootste probleem met allochtonen, volgens de autochtonen.


Precies en dan is het juist DE keer dat ze niet in het nieuws kwam.
ja maar dan moet je niet Ayaan afzeiken, maar het nieuws. Zoals ik al eerder zei, richt een tv-zender, of een ander medium op, en al je problemen zullen verdwijnen. Volgens mij is het zo moeilijk nog niet. Geld kan je krijgen door geld in te zamelen bij moskees... :cool:

taouanza
21-04-05, 13:08
Geplaatst door Ozer
[B]tsja..., ze gat niet alleen voor dit probleem he. Criminaliteit onder marokkanen is veel hoger dan bij turken. En dat ios het grootste probleem met allochtonen, volgens de autochtonen.




Verdonk gaat naar Marokko om de criminaliteit in Nederland op te lossen.......



ja maar dan moet je niet Ayaan afzeiken, maar het nieuws. Zoals ik al eerder zei, richt een tv-zender, of een ander medium op, en al je problemen zullen verdwijnen. Volgens mij is het zo moeilijk nog niet. Geld kan je krijgen door geld in te zamelen bij moskees... :cool:

Nou zo makkelijk gaat dat niet een Turk had het al geprobeert.
Ojee nu moet weer gaan uitleggen welke turk welk jaar welk naam :knife_hea

wytze
21-04-05, 13:11
Geplaatst door ~Panthera~
Precies.

Mannen DENKEN dat als de kids goed verzorgt worden, er vreten op tafel staat en er ook regelmatig nog iets in de slaapkamer gebeurd, ALLES PRIMA is. :duim:

Terwijl de vrouw het meestal al lang bekeken heeft. :moe:



waarom doen vrouwen hun mond niet eerder open dan?

~Panthera~
21-04-05, 13:15
Geplaatst door wytze
waarom doen vrouwen hun mond niet eerder open dan?


Omdat meeste mannen er niet over willen PRATEN.
Zijn ze nl niet erg goed in.
Praten over "relaties" en zo, vinden ze meestal maar "gezijk" :moe:

mark61
21-04-05, 13:16
Geplaatst door ~Panthera~
zie boven.

Mannen hebben dat VAKER niet eens door.

Zie boven waar?

Nou dan.

wytze
21-04-05, 13:17
Geplaatst door ~Panthera~
Omdat meeste mannen er niet over willen PRATEN.
Zijn ze nl niet erg goed in.
Praten over "relaties" en zo, vinden ze meestal maar "gezijk" :moe:


dus vrouwen proberen tig keer een gesprek over hun relatie te beginnen voor ze over een scheiding beginnen? hoezo komt het dan nog zo onverwacht voor de mannen?

taouanza
21-04-05, 13:18
Geplaatst door ~Panthera~
Omdat meeste mannen er niet over willen PRATEN.
Zijn ze nl niet erg goed in.
Praten over "relaties" en zo, vinden ze meestal maar "gezijk" :moe:

"Is het weer de tijd van de maand'
'Het zit tussen je oren'
'Weet je zeker dat het niet aan jou ligt'

~Panthera~
21-04-05, 13:20
Geplaatst door wytze
dus vrouwen proberen tig keer een gesprek over hun relatie te beginnen voor ze over een scheiding beginnen? hoezo komt het dan nog zo onverwacht voor de mannen?

Nee, ze beginnen er meestal helemaal niet over, omdat mannen het PRATEN over de relatie vaak niet willen.
Dat vinden ze gezijk.
Dus komt de klap bij heldere hemel.

~Panthera~
21-04-05, 13:20
Geplaatst door taouanza
"Is het weer de tijd van de maand'
'Het zit tussen je oren'
'Weet je zeker dat het niet aan jou ligt'


precies.


Dan ga het toch niet echt nog een paar keer proberen. :moe:

Laat maar, denk je dan.

taouanza
21-04-05, 13:22
Geplaatst door ~Panthera~
precies.

Dat roepen ze al tegen mij als ik ze een strafpunt geef.
Het ligt noooooit aan de mannen zelf.

~Panthera~
21-04-05, 13:25
Geplaatst door mark61

Een vrouw die stomverbaasd is dat ze opeens in Marokko is gedumpt, daar geloof ik niet in. Jij wel?


Waarom niet ?

Hoeveel mannen worden hier in Nederland door vrouwen aan de kant gezet, en hadden geen flauw benul dat er iets aan de realtie mis was ?
Zitten nog in therapie bij het Riagg.

Als ik zo'n kerel was, zou ik ook van te voren NIETS laten merken.
Laten we elkaar aub geen mietje noemen zeg.

dit was zie boven

wytze
21-04-05, 13:28
Geplaatst door taouanza
"Is het weer de tijd van de maand'
'Het zit tussen je oren'
'Weet je zeker dat het niet aan jou ligt'



Dat zijn ook goede vragen natuurlijk
:roken:

wytze
21-04-05, 13:29
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, ze beginnen er meestal helemaal niet over, omdat mannen het PRATEN over de relatie vaak niet willen.
Dat vinden ze gezijk.
Dus komt de klap bij heldere hemel.



DIT vind ik nou BS!
Dus vrouwen houden hun mond omdat ze denken dat mannen niet willen praten en dan lopen ze na bergen onvrede maar gelijk naar de advocaat voor een scheiding. pffffffffffffffff

taouanza
21-04-05, 13:30
Geplaatst door wytze
Dat zijn ook goede vragen natuurlijk
:roken:

Dat heb je zeker uit de Koran gehaald?

mark61
21-04-05, 13:30
Geplaatst door ~Panthera~
Niet alle nee.
en 2: think again. dus niet, want je weet als vrouw WELKE represaille er dan weer op staat.
Dat maakt het ook zo verdomde moeilijk.
Mannen DENKEN dingen over vrouwen die niet kloppen. :duivels:
Dat komt omdat ze in de positie zitten dat ze OVER vrouwen beslissen.

Dus de oplossing is?

wytze
21-04-05, 13:31
Geplaatst door taouanza
Dat heb je zeker uit de Koran gehaald?



Nee! Dat heb ik van andere mannen geleerd.

Max Stirner
21-04-05, 13:32
Eigenlijk zijn mannen nog erger dan Marokkanen.......... :roker:

mark61
21-04-05, 13:34
Geplaatst door taouanza
Exposure?Watte?

Of het eraan ligt hoeveel aandacht de media vinden dat ze aan je moeten besteden.


Ze was in Nederland en zei het in het Nederlands
Dus als je als vrouw niet aan CV bent vastgeketend heb je niks te klagen. Weten we dat ook weer voordat we van alles en nog wat gaan eisen.

De vraag is wat er verder is gebeurd. Tussen aankomst in NL en dropping in MA.

mark61
21-04-05, 13:35
Geplaatst door taouanza
Ik heb defenitly een gevoelige snaar geraakt als je over Turkse ontdekkingreizigers begint.

Alleen als het over niet-bestaande gaat.

~Panthera~
21-04-05, 13:35
Geplaatst door mark61
Dus de oplossing is?

Dat mannen eens eMANciperen.
Maar ja, zal wel teveel gevraagd zijn, want dan zouden ze eens over hun eigen gedrag moeten gaan nadenken. :moe:

mark61
21-04-05, 13:35
Geplaatst door ~Panthera~
Precies.

Mannen DENKEN dat als de kids goed verzorgt worden, er vreten op tafel staat en er ook regelmatig nog iets in de slaapkamer gebeurd, ALLES PRIMA is. :duim:

Terwijl de vrouw het meestal al lang bekeken heeft. :moe:

Maar er blijkbaar met geen woord over gerept heeft.

mark61
21-04-05, 13:38
Geplaatst door taouanza
Is het je trouwens opgevallen hoe deze topics stormlopen met moslimaredders/ Als het gaat om echte oplossingen van problemen gaat?

Zullen we over gaan op identiteit afkomst en geloof van de daders mischien dat moslimas dan wel de nodige 'steun' krijgen waar ze echt op hebben zitten wachten?

damned if you do and damned if you don't.

taouanza
21-04-05, 13:39
Geplaatst door mark61
damned if you do and damned if you don't.

Kennelijk voel je je aangesproken. Prima!

~Panthera~
21-04-05, 13:42
Geplaatst door mark61
Maar er blijkbaar met geen woord over gerept heeft.


heeft ze, denk ik, al 20 keer geprobeerd, maar aangezien meeste mannen PRATEN over de relatie "gezijk" vinden, is ze waarschijnlijk na 10 keer gestopt ja.

Gek he?

Of denk jij dat de meeste mannen het eerlijk over de relatie praten aangeleerd hebben, inmiddels ?
Nou, ik niet.

Ozer
21-04-05, 13:46
Geplaatst door taouanza
1. Verdonk gaat naar Marokko om de criminaliteit in Nederland op te lossen.......




2. Nou zo makkelijk gaat dat niet een Turk had het al geprobeert.
3. Ojee nu moet weer gaan uitleggen welke turk welk jaar welk naam :knife_hea
1. Daar gaat het niet om. Wat ik wil zeggen is dat Verdonk niet alleen voor dit huidige probleem naar marokko gaat, maar dat er meedere problemen zijn. Als ze alleen voor dit probleem naar Marokko zou gaa, had je gelijk, en zou ze eigenlijk naar Turkije moeten.

En de rede dat ze er naar toe gaat zou kunnen zijn dat ze wil weten hoe de cultuur van Marokkanen is, hoe ze daar leven, enz. En natuurlijk contacten leggen/onderhouden.

2. Vet. :cool:
Als ik mijn studie af heb, en er is nog steeds geen landelijk Islamitisch medium, zal ik het zelf opnieuw proberen. Bij deze mijn woord.

3. :confused:
Als je het niet wil geven hoeft het niet hoor. Maar het zou wel handig zijn, kan ik van zijn fouten leren.

Ozer
21-04-05, 13:48
Geplaatst door ~Panthera~
Dat mannen eens eMANciperen.

hehehehe :cool:

Max Stirner
21-04-05, 13:49
Geplaatst door ~Panthera~
Precies.

Mannen DENKEN dat als de kids goed verzorgt worden, er vreten op tafel staat en er ook regelmatig nog iets in de slaapkamer gebeurd, ALLES PRIMA is. :duim:

Terwijl de vrouw het meestal al lang bekeken heeft. :moe:


Wij zijn gewoon niet zo veeleisend........ :engel:

~Panthera~
21-04-05, 13:50
precies de reacties die verwacht konden worden. :moe:

I rest my case.

mark61
21-04-05, 13:50
Geplaatst door ~Panthera~
Dat mannen eens eMANciperen.
Maar ja, zal wel teveel gevraagd zijn, want dan zouden ze eens over hun eigen gedrag moeten gaan nadenken. :moe:

Jah, dat hadden we twee dagen geleden al bedacht. Maar in dit concrete geval? En als die mannen geen zin hebben, wat doe je dan?

wytze
21-04-05, 13:51
Geplaatst door ~Panthera~
precies de reacties die verwacht konden worden. :moe:

I rest my case.



ja doei! je hebt op mij niet gereageerd :moe:

mark61
21-04-05, 13:51
Geplaatst door taouanza
Kennelijk voel je je aangesproken. Prima!

Je spreekt iedereen aan, en tegelijkertijd niemand.

Ozer
21-04-05, 13:52
Geplaatst door ~Panthera~
heeft ze, denk ik, al 20 keer geprobeerd, maar aangezien meeste mannen PRATEN over de relatie "gezijk" vinden, is ze waarschijnlijk na 10 keer gestopt ja.

Gek he?

Of denk jij dat de meeste mannen het eerlijk over de relatie praten aangeleerd hebben, inmiddels ?
Nou, ik niet.
Niet voor het een of het andere, maar het is gezeik. :wink: (en ja, ik ben ook aan het zeiken, maar het staat zo raar.)

Sommige vrouwen zeiken ook over de meest rare dingen, en maken olifanten van muizen. Als vrouwen nou eens relax konden doen, en normaal leren praten, zouden de meeste mannen er ook wel naar willen luisteren.

taouanza
21-04-05, 13:53
Geplaatst door Ozer
1. Daar gaat het niet om. Wat ik wil zeggen is dat Verdonk niet alleen voor dit huidige probleem naar marokko gaat, maar dat er meedere problemen zijn. Als ze alleen voor dit probleem naar Marokko zou gaa, had je gelijk, en zou ze eigenlijk naar Turkije moeten.

En de rede dat ze er naar toe gaat zou kunnen zijn dat ze wil weten hoe de cultuur van Marokkanen is, hoe ze daar leven, enz. En natuurlijk contacten leggen/onderhouden.

2. Vet. :cool:
Als ik mijn studie af heb, en er is nog steeds geen landelijk Islamitisch medium, zal ik het zelf opnieuw proberen. Bij deze mijn woord.

3. :confused:
Als je het niet wil geven hoeft het niet hoor. Maar het zou wel handig zijn, kan ik van zijn fouten leren.

Ik weet zijn naam niet het was toen gewoon in het nieuws heb je er echt nooit van gehoor?

Als Verdonk Marokkanen wil lere kennen dan moet ze praten met de Marokkanen hier. Daar heeft ze toch problemen mee.
Marokkanen in Marokko zullen veel aardiger tegen haar zijn. Weten zij veel wat voor monster het is.

~Panthera~
21-04-05, 13:53
Geplaatst door mark61
Jah, dat hadden we twee dagen geleden al bedacht. Maar in dit concrete geval? En als die mannen geen zin hebben, wat doe je dan?

Geen flikker.
Net zoals vrouwen ZICHZELF ook moesten emanciperen.
Mannen willen dat dus niet, want die zitten al in de gunstige positie.
En die staan ze dus ook niet af.
Vechten tegen de bierkaai dus.
En ondertussen vrouwen maar blijven afzijken over wat die allemaal wel niet zouden MOETEN.
Zelf doen ze geen reet.
Tsum :kotsen: dus.

Afschieten zou ook een goeie optie zijn.

taouanza
21-04-05, 13:55
Geplaatst door Ozer
Niet voor het een of het andere, maar het is gezeik. :wink: (en ja, ik ben ook aan het zeiken, maar het staat zo raar.)

Sommige vrouwen zeiken ook over de meest rare dingen, en maken olifanten van muizen. Als vrouwen nou eens relax konden doen, en normaal leren praten, zouden de meeste mannen er ook wel naar willen luisteren.


Ja en de mannen bepalen wat relaxed is en wat belangrijk is en wat een olifant is en wat een muis. Yeah right.:rolleyes:

Max Stirner
21-04-05, 13:56
Geplaatst door ~Panthera~
precies de reacties die verwacht konden worden. :moe:

I rest my case.


Strax denk je nog dat we allemaal zeehondenredders zijn.......daar moeten we ff een stokje voor steken

Vooroordelen moeten bevestigd worden.......Dus in feite help ik je... :D

taouanza
21-04-05, 13:58
Geplaatst door ~Panthera~
precies de reacties die verwacht konden worden. :moe:

I rest my case.

Jaha de discussie krijgt toch wel een hele andere wending als je de islam niet de schuld kan geven.

~Panthera~
21-04-05, 13:59
Geplaatst door Max Stirner
Strax denk je nog dat we allemaal zeehondenredders zijn.......daar moeten we ff een stokje voor steken

Vooroordelen moeten bevestigd worden.......Dus in feite help ik je... :D

ja precies.
Dan gaan we gewoon kleineren.
Ben ik ook wel gewend, dus dat intresseert me ook geen ruk.

Ook typisch mannengedrag.

~Panthera~
21-04-05, 14:00
Geplaatst door taouanza
Jaha de discussie krijgt toch wel een hele andere wending als je de islam niet de schuld kan geven.

valt die strohalm ook nog weg.
wat naar nou. :D

Mill
21-04-05, 14:00
Geplaatst door ~Panthera~
ja precies.
Dan gaan we gewoon kleineren.
Ben ik ook wel gewend, dus dat intresseert me ook geen ruk.

Ook typisch mannengedrag.

Volgens mij heb jij hartstikke veel sjans in het café. :haha:

taouanza
21-04-05, 14:01
Geplaatst door ~Panthera~
valt die strohalm ook nog weg.
wat naar nou. :D

En ben jij ook zo 'geschokt'?

:staart:

~Panthera~
21-04-05, 14:01
Geplaatst door Mill
Volgens mij heb jij hartstikke veel sjans in het café. :haha:


nog zo een.

God, wat zetten jullie jezelf toch mooi voor lul. :haha:

mark61
21-04-05, 14:01
Geplaatst door ~Panthera~
Geen flikker.
...
Afschieten zou ook een goeie optie zijn.

:lachu: Zo ver waren ze in 1970 ook.

Maar goed, volgens jou is er dus geen oplossing?

~Panthera~
21-04-05, 14:02
Geplaatst door taouanza
En ben jij ook zo 'geschokt'?

:staart:

nee hoor, krijg steeds meer bevestiging. :haha:

~Panthera~
21-04-05, 14:03
Geplaatst door mark61
:lachu: Zo ver waren ze in 1970 ook.

Maar goed, volgens jou is er dus geen oplossing?


hadden ze dus ook moeten doen. :lachu:

Ik geloof dat ik de oplossing al had gegeven, maar mannen willen dat niet.
Heb jij een manier om het ze door hun strot te rammen dan ? ik niet.

wetgeving ? haha...door hun gemaakt zeker ? laat me niet lachen.

taouanza
21-04-05, 14:04
Geplaatst door ~Panthera~
nee hoor, krijg steeds meer bevestiging. :haha:

:gniffel:

Mill
21-04-05, 14:04
Geplaatst door ~Panthera~
nog zo een.

God, wat zetten jullie jezelf toch mooi voor lul. :haha:

Maar ik houd niet van voetbal en auto's! Wel vind ik geouwehoer over relaties gezeik.

taouanza
21-04-05, 14:05
Geplaatst door ~Panthera~
nog zo een.

God, wat zetten jullie jezelf toch mooi voor lul. :haha:

Precies en straks gaatie weer in naam van vrede, vrijheid, democratie, dier en milieu Bilal pesten.
Echt een vent uit duizenden die Mill. :maf:

~Panthera~
21-04-05, 14:06
Geplaatst door Mill
Maar ik houd niet van voetbal en auto's! Wel vind ik geouwehoer over relaties gezeik.

number 4.

Sta je zeker straks ook gek te kijken als ze "ineens" de benen neemt met een ander. ? :haha:

Mill
21-04-05, 14:10
Geplaatst door ~Panthera~
number 4.

Sta je zeker straks ook gek te kijken als ze "ineens" de benen neemt met een ander. ? :haha:

Dan zou ze wel gek zijn; die ander is toch net zo goed zo'n smerige "man"?

Ozer
21-04-05, 14:11
Geplaatst door taouanza
Ja en de mannen bepalen wat relaxed is en wat belangrijk is en wat een olifant is en wat een muis. Yeah right.:rolleyes:
Nee, de mannen bepalen wat zij aan willen horen, en wat niet. En als de vrouw weer begint te zeiken over dat de man te weinig aandacht aan haar schenkt, of weet ik veel wat allemaal door haar hoofd gaat. Dan kan ik me voorstellen dat de man denkt:talk to the hand, cause the face, it ain't listening. :wijs:

maar goed, vrouwen zullen ook wel van die irritaties hebben over mannen... :nerveus:

mark61
21-04-05, 14:11
Geplaatst door ~Panthera~
hadden ze dus ook moeten doen. :lachu:

Ik geloof dat ik de oplossing al had gegeven, maar mannen willen dat niet.
Heb jij een manier om het ze door hun strot te rammen dan ? ik niet.

wetgeving ? haha...door hun gemaakt zeker ? laat me niet lachen.

Dus dan houdt het op? Het is onoplosbaar? Jij geeft het ook gauw op. Niet erg strijdbaar.

Wat dacht je drvan dat vrouwen het gewoon niet meer pikken? Lijkt me de simpelste oplossing.

Verder zitten er 60 vrouwen in de Tweede Kamer. Dr zijn vast wel 16 Mister Millies te vinden die meestemmen over wetsontwerpen die vrouwen daadwerkelijk gelijk maken aan mannen.

De waarheid van het verhaal is dat dit niet met wetgeving is op te lossen. In een andere discussie waren 'jullie' het er dacht ik over eens dat het toch echt van vrouwen zelf moet komen. Die moeten de moed opbrengen. Dacht je dat mannen hun macht opgeven omdat je er om vraagt?

Ik begrijp daarom de hele ophef niet.

~Panthera~
21-04-05, 14:12
Geplaatst door Mill
Dan zou ze wel gek zijn; die ander is toch net zo goed zo'n smerige "man"?

Nee hoor, er zijn "uitzonderingen" en daar gaat ze dan fijn naar toe. :D

taouanza
21-04-05, 14:12
Geplaatst door Ozer
Nee, de mannen bepalen wat zij aan willen horen, en wat niet. En als de vrouw weer begint te zeiken over dat de man te weinig aandacht aan haar schenkt, of weet ik veel wat allemaal door haar hoofd gaat. Dan kan ik me voorstellen dat de man denkt:talk to the hand, cause the face, it ain't listening. :wijs:

maar goed, vrouwen zullen ook wel van die irritaties hebben over mannen... :nerveus:

Je hebt gelijk en als die vrouw vervolgens aandacht elders zoekt is het gewoon een hoer.

Mill
21-04-05, 14:13
Geplaatst door ~Panthera~
Nee hoor, er zijn "uitzonderingen" en daar gaat ze dan fijn naar toe. :D

Ja, uitzonderingen, zo kan ik het ook. "Ik ben geen racist want d'r zitten ook goeie negerds tussen." :lekpuh:

taouanza
21-04-05, 14:15
Geplaatst door mark61
Dus dan houdt het op? Het is onoplosbaar? Jij geeft het ook gauw op. Niet erg strijdbaar.

Wat dacht je drvan dat vrouwen het gewoon niet meer pikken? Lijkt me de simpelste oplossing.

Verder zitten er 60 vrouwen in de Tweede Kamer. Dr zijn vast wel 16 Mister Millies te vinden die meestemmen over wetsontwerpen die vrouwen daadwerkelijk gelijk maken aan mannen.

De waarheid van het verhaal is dat dit niet met wetgeving is op te lossen. In een andere discussie waren 'jullie' het er dacht ik over eens dat het toch echt van vrouwen zelf moet komen. Die moeten de moed opbrengen. Dacht je dat mannen hun macht opgeven omdat je er om vraagt?

Ik begrijp daarom de hele ophef niet.

Waar slaat dit nou weer op. Vrouwen moeten onderdrukking niet pikken nee. En mannen moeten ophouden met dat soort onzin doen ze het toch dan moeten ze gestraft worden.
IEdereen is verantwoordelijk voor zijn gedrag. Vrouwen en mannen.

~Panthera~
21-04-05, 14:21
Geplaatst door mark61
[B]Dus dan houdt het op? Het is onoplosbaar? Jij geeft het ook gauw op. Niet erg strijdbaar.

Yep. hopeloos geval. ik heb mijn portie wel gehad.


Wat dacht je drvan dat vrouwen het gewoon niet meer pikken? Lijkt me de simpelste oplossing.

Makkelijk lullen, als je niet in elkaar gebeukt, verkracht, etc wordt.
Dan lijkt alles zo simpel, als man.


Verder zitten er 60 vrouwen in de Tweede Kamer. Dr zijn vast wel 16 Mister Millies te vinden die meestemmen over wetsontwerpen die vrouwen daadwerkelijk gelijk maken aan mannen.

ja vast, vandaar daar bv vrouwen al jaren minder verdienen bv dan mannen in dezelfde positie.
Hebben ze zich echt heel hard voor gemaakt.
En dat is maar 1 dingetje.


De waarheid van het verhaal is dat dit niet met wetgeving is op te lossen. In een andere discussie waren 'jullie' het er dacht ik over eens dat het toch echt van vrouwen zelf moet komen. Die moeten de moed opbrengen. Dacht je dat mannen hun macht opgeven omdat je er om vraagt?

Vrouwen kunnen een hoop doen om hun eigen positite te verbeteren ja, maar alles ? onmogelijk.


Ik begrijp daarom de hele ophef niet.
Nee, dat zal wel niet nee.
man, toevallig ? :lachu:

~Panthera~
21-04-05, 14:22
Geplaatst door Mill
Ja, uitzonderingen, zo kan ik het ook. "Ik ben geen racist want d'r zitten ook goeie negerds tussen." :lekpuh:

Ja, en naar die goeie neger gaat ze dan. :haha:
:roken:

Max Stirner
21-04-05, 14:23
Geplaatst door Ozer
maar goed, vrouwen zullen ook wel van die irritaties hebben over mannen... :nerveus:


Dat valt wel mee, volgens mij. Je hoort ze er in ieder geval nooit over.........:wink:

~Panthera~
21-04-05, 14:27
Zetten jullie jezelf maar lekker verder voor joker, ik heb het wel weer gezien met deze topic. :fpetaf:

Weer veel geleerd. :moe:

Mill
21-04-05, 14:28
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, en naar die goeie neger gaat ze dan. :haha:
:roken:

Vuile bitch, ze heb me echt genakt. Nu heeft ze spijt maar ze hoeft niet meer te bellen, schat. :melig2:

Ozer
21-04-05, 14:35
Geplaatst door ~Panthera~
Zetten jullie jezelf maar lekker verder voor joker, ik heb het wel weer gezien met deze topic. :fpetaf:

Weer veel geleerd. :moe:
Jij kan ook niet tegen een grapje he :aanwal:


@Max Stirner, vast wel :wink:

~Panthera~
21-04-05, 14:40
Geplaatst door Ozer
Jij kan ook niet tegen een grapje he :aanwal:


@Max Stirner, vast wel :wink:


Niet tegen een grapje ? Man als ik een lul had, dan lachte ik hem uit mijn broek. :haha:

:cola:

Ozer
21-04-05, 14:51
Geplaatst door ~Panthera~
Niet tegen een grapje ? Man als ik een lul had, dan lachte ik hem uit mijn broek. :haha:

:cola:
hehehe.

Dit is tenminste beter als lullen over schoenen en tassen.

SalmayaSale
21-04-05, 15:46
Geplaatst door mark61
Dus dan houdt het op? Het is onoplosbaar? Jij geeft het ook gauw op. Niet erg strijdbaar.

Wat dacht je drvan dat vrouwen het gewoon niet meer pikken? Lijkt me de simpelste oplossing.

Verder zitten er 60 vrouwen in de Tweede Kamer. Dr zijn vast wel 16 Mister Millies te vinden die meestemmen over wetsontwerpen die vrouwen daadwerkelijk gelijk maken aan mannen.

De waarheid van het verhaal is dat dit niet met wetgeving is op te lossen. In een andere discussie waren 'jullie' het er dacht ik over eens dat het toch echt van vrouwen zelf moet komen. Die moeten de moed opbrengen. Dacht je dat mannen hun macht opgeven omdat je er om vraagt?

Ik begrijp daarom de hele ophef niet.


Hier ben ik helemaal mee eens, het is mooi als een onderzoek achteraf je steunt (of niet) maar het is mooier als de vrouw zelf voor haar rechten vecht. Soms zijn de rechten aanwezig maar door apathie of onwetendheid wordt er daar geen gebruik van gemaakt.
De meeste gedumpte vrouwen wisten niet eens dat ze na 3 jaar een Nederlandse pas konden vragen en onafhankelijk worden van hun partner.
Nederland is een land waar informatie op staat ligt, daar moeten vrouwen meer gebruik van maken, kunnen zij niet lezen, er is altijd iemand in de buurt die wel kan helpen.
Natuurlijk zijn er wanhopige gevalen van vrouwen die de deur niet uit kunnen maar de Arabische telefoon kan wonderen verrichten.