PDA

Bekijk Volledige Versie : Zwolse moskee mikpunt van vandalen



MO_NL
21-04-05, 11:11
http://krux.nl/uploadedImgs/NEWS/moskee_zwolle2.jpg

ZWOLLE - De Zwolse Ulu Moskee was de laatste twee maanden herhaaldelijk mikpunt van vandalen. Al vijf keer zijn ruiten gesneuveld, aldus een woordvoerder van de moskee donderdag. De moskee heeft aangifte gedaan bij de politie.

De daders slaan 's ochtends voor vijven toe als de moskee nog verlaten is. De ruiten worden ingegooid met stenen of flessen. Volgens het moskeebestuur loopt de schade al in de duizenden euro's.

Ook woensdagochtend was het weer raak en ging een ruit aan diggelen. De moslims geven aan extra alert te zijn de komende tijd. "De afgelopen maanden is de moskee vijf keer getroffen door vandalen. We werken nauw samen met de politie. Agenten patrouilleren hier regelmatig, maar als dit zo doorgaat, moeten we ook zelf bewaking instellen."

De politiewoordvoerder is niet scheutig met informatie. "Ik wil voorkomen dat een onnodig gevoel van onveiligheid ontstaat. Vermoedelijk is hier gewoon een zieke geest aan de gang."

Bron: Televaag

taouanza
21-04-05, 11:23
De politiewoordvoerder is niet scheutig met informatie. "Ik wil voorkomen dat een onnodig gevoel van onveiligheid ontstaat. Vermoedelijk is hier gewoon een zieke geest aan de gang."

Kijk hier heeft de politie geen last van als het om allochtonen gaat.
Remember Eindhoven?
Diamantbuurt?

Maar jongens die een gesluierde vrouw met stenen bekogelen weet niet eens meer wanneer of waar.

Goodnight
21-04-05, 11:50
Bron: Televaag

:hihi:

taouanza
21-04-05, 11:52
Geplaatst door Goodnight
:hihi:

Dat vonk ook een goeie.:hihi:

~Panthera~
21-04-05, 11:59
Geplaatst door taouanza

Maar jongens die een gesluierde vrouw met stenen bekogelen weet niet eens meer wanneer of waar.

Vast alleen maar een "baldadig kaalkopje" :moe:

sienia
21-04-05, 12:02
Geplaatst door MO_NL


De politiewoordvoerder is niet scheutig met informatie. "Ik wil voorkomen dat een onnodig gevoel van onveiligheid ontstaat. Vermoedelijk is hier gewoon een zieke geest aan de gang."

Bron: Televaag

Waarschijnlijk wil de moskee-organisatie ook niet te veel met informatie naar buiten komen. Iets wat ik eerder heb meegemaakt. Iets wat erg verstandig is, anders raken de gemoederen maar (onterecht) oververhit.

Bij ons in de buurt wordt er al maanden geklaagd over een kerk waarvan de ruiten geregeld sneuvelen.
Laten we alert zijn, maar niet paranoide.

_h4T3D_sE7eN
22-04-05, 12:34
Geplaatst door splijtstof
100% van de moskeen in Nederland en het westen dienen alleen CIA belangen. dus de moedige jongens Die tegen deze Amerikanisering van Europa strijden . zijn pas de echte verzets helden.


GO LONSDALE GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:wtf:

Lay off the nederwiet, son ...