PDA

Bekijk Volledige Versie : Taouanza



_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 13:33
Ik wil even langs deze weg mijn onvrede kenbaar maken over jouw weinig eenzijdig beleid dat je hanteert op dit infantiel forum, dat overloopt van de huiskamer-Pimmetjes en de achtertuin-Theo's. Ik wil benadrukken dat deze mensen hier hun uiterste best doen om op uiterst paternalistische wijze de Moslims, en dan met name de Marokkanen, hun plek te wijzen met hun kleinerende retoriek. Het heet dan wel Maroc.nl maar de .nl is wel even belangrijker dan de Maroc in de naam. Althans, in hun optiek. Laat dat even duidelijk zijn.

Daarbij vind ik dat je de meningen van mensen als Wolf of Simon onterecht als niet compleet afdoet, wetende dat het vaak eerder gestoeld is op onderbuikgevoelens dan op rationele argumenten. Daarom verzoek ik je dan ook om deze mensen te geven waar ze recht op hebben en te bestempelen als ijlers van 12 uur, aangezien het niet compleet suggereert dat ze enigszins wel wat zinnigs te melden hebben maar op bepaalde fronten tekort schieten en te kort door de bocht redeneren. Het is teveel krediet.

Ik weet van mijn goede en lieve vriendin Rabi'ah dat jij wellicht in een deuk ligt bij het lezen van hun reacties maar ik verzoek je de zaak niet zo serieus te nemen en er niet eens om te lachen, aangezien ik nogal jaloers ben op het feit dat deze minkukels jou oprecht aan het lachen krijgen met hun van frustraties druipende reacties, terwijl je weet dat ik nog veel leuker ben dan die seniele kippenboer uit Barneveld die hier ook rondhangt. Dit heeft geleid tot overmatige posts van Ron Haleber, die een Ronnie Naftaniël in schaapskleren is, en het vertrek van Zwarte Schaap ten gevolge had. Als moderator vind ik dat je tekort schiet door het toestaan van debiele reacties van deze van grootheidswaanzin overlopende Pim Fortuyn-wanna-be's en bijvoorbeeld Panthera heel erg tekort doet als het op haar slimme, kort maar krachtige, doortastende maar bovenal leuke reacties aankomt.

Ik verzoek, nee, ik smeek je dan ook om voortaan nog meer met strafpunten te smijten en de Maroc boven de .nl stelt en daarmee de paternalistische mentaliteit van deze notoire betweters c.q. beroepshaters uitroeit. Ik hoop dat je dit ter harte neemt en een tandje bijschakelt, aangezien deze mensen werkelijk zorgen voor een verwarring die nog niet eens voorkomt al zou de holocaust officieel ontkend worden.

Groet,
H7

Couscousje
21-04-05, 13:39
Herinner me eraan dat ik je 1 dezer dagen het begrip "alinea's" uitleg.

Cc

taouanza
21-04-05, 13:41
Geplaatst door Couscousje
Herinner me eraan dat ik je 1 dezer dagen het begrip "alinea's" uitleg.

Cc

Dat dacht ik ook. :D

Ozer
21-04-05, 13:44
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ik wil even langs deze weg mijn onvrede kenbaar maken over jouw weinig eenzijdig beleid dat je hanteert op dit infantiel forum, dat overloopt van de huiskamer-Pimmetjes en de achtertuin-Theo's. Ik wil benadrukken dat deze mensen hier hun uiterste best doen om op uiterst paternalistische wijze de Moslims, en dan met name de Marokkanen, hun plek te wijzen met hun kleinerende retoriek. Het heet dan wel Maroc.nl maar de .nl is wel even belangrijker dan de Maroc in de naam. Althans, in hun optiek. Laat dat even duidelijk zijn. Daarbij vind ik dat je de meningen van mensen als Wolf of Simon onterecht als niet compleet afdoet, wetende dat het vaak eerder gestoeld is op onderbuikgevoelens dan op rationele argumenten. Daarom verzoek ik je dan ook om deze mensen te geven waar ze recht op hebben en te bestempelen als ijlers van 12 uur, aangezien het niet compleet suggereert dat ze enigszins wel wat zinnigs te melden hebben maar op bepaalde fronten tekort schieten en te kort door de bocht redeneren. Het is teveel krediet. Ik weet van mijn goede en lieve vriendin Rabi'ah dat jij wellicht in een deuk ligt bij het lezen van hun reacties maar ik verzoek je de zaak niet zo serieus te nemen en er niet eens om te lachen, aangezien ik nogal jaloers ben op het feit dat deze minkukels jou oprecht aan het lachen krijgen met hun van frustraties druipende reacties, terwijl je weet dat ik nog veel leuker ben dan die seniele kippenboer uit Barneveld die hier ook rondhangt. Dit heeft geleid tot overmatige posts van Ron Haleber, die een Ronnie Naftaniël in schaapskleren is, en het vertrek van Zwarte Schaap ten gevolge had. Als moderator vind ik dat je tekort schiet door het toestaan van debiele reacties van deze van grootheidswaanzin overlopende Pim Fortuyn-wanna-be's en bijvoorbeeld Panthera heel erg tekort doet als het op haar slimme, kort maar krachtige, doortastende maar bovenal leuke reacties aankomt. Ik verzoek, nee, ik smeek je dan ook om voortaan nog meer met strafpunten te smijten en de Maroc boven de .nl stelt en daarmee de paternalistische mentaliteit van deze notoire betweters c.q. beroepshaters uitroeit. Ik hoop dat je dit ter harte neemt en een tandje bijschakelt, aangezien deze mensen werkelijk zorgen voor een verwarring die nog niet eens voorkomt al zou de holocaust officieel ontkend worden.

Groet,
H7
Of je zegt gewoon, ban Wolf, Simon en Ron. :moe:

Maar best wel leuk geschreven :cool:

Simon
21-04-05, 13:48
Nooit van dat virus gehoord ... h4T3D_sE7eN. McAfee zegt er ook niks over.

_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 13:49
Geplaatst door Couscousje
Herinner me eraan dat ik je 1 dezer dagen het begrip "alinea's" uitleg.

Cc



Geplaatst door taouanza
Dat dacht ik ook. :D


:rolleyes: ...


Vooruit .... :(

Couscousje
21-04-05, 13:51
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
:rolleyes: ...


Vooruit .... :(

:D

Cc

Zwarte Kat
21-04-05, 14:00
Geplaatst door Simon
Nooit van dat virus gehoord ... h4T3D_sE7eN. McAfee zegt er ook niks over.

:haha:

Bofko
21-04-05, 14:01
Geplaatst door Simon
Nooit van dat virus gehoord ... h4T3D_sE7eN. McAfee zegt er ook niks over.

Het ziet er ook meer uit als een wachtwoord dat niemand kan onthouden.

taouanza
21-04-05, 14:05
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ik wil even langs deze weg mijn onvrede kenbaar maken over jouw weinig eenzijdig beleid dat je hanteert op dit infantiel forum, dat overloopt van de huiskamer-Pimmetjes en de achtertuin-Theo's. Ik wil benadrukken dat deze mensen hier hun uiterste best doen om op uiterst paternalistische wijze de Moslims, en dan met name de Marokkanen, hun plek te wijzen met hun kleinerende retoriek. Het heet dan wel Maroc.nl maar de .nl is wel even belangrijker dan de Maroc in de naam. Althans, in hun optiek. Laat dat even duidelijk zijn.

Daarbij vind ik dat je de meningen van mensen als Wolf of Simon onterecht als niet compleet afdoet, wetende dat het vaak eerder gestoeld is op onderbuikgevoelens dan op rationele argumenten. Daarom verzoek ik je dan ook om deze mensen te geven waar ze recht op hebben en te bestempelen als ijlers van 12 uur, aangezien het niet compleet suggereert dat ze enigszins wel wat zinnigs te melden hebben maar op bepaalde fronten tekort schieten en te kort door de bocht redeneren. Het is teveel krediet.

Ik weet van mijn goede en lieve vriendin Rabi'ah dat jij wellicht in een deuk ligt bij het lezen van hun reacties maar ik verzoek je de zaak niet zo serieus te nemen en er niet eens om te lachen, aangezien ik nogal jaloers ben op het feit dat deze minkukels jou oprecht aan het lachen krijgen met hun van frustraties druipende reacties, terwijl je weet dat ik nog veel leuker ben dan die seniele kippenboer uit Barneveld die hier ook rondhangt. Dit heeft geleid tot overmatige posts van Ron Haleber, die een Ronnie Naftaniël in schaapskleren is, en het vertrek van Zwarte Schaap ten gevolge had. Als moderator vind ik dat je tekort schiet door het toestaan van debiele reacties van deze van grootheidswaanzin overlopende Pim Fortuyn-wanna-be's en bijvoorbeeld Panthera heel erg tekort doet als het op haar slimme, kort maar krachtige, doortastende maar bovenal leuke reacties aankomt.

Ik verzoek, nee, ik smeek je dan ook om voortaan nog meer met strafpunten te smijten en de Maroc boven de .nl stelt en daarmee de paternalistische mentaliteit van deze notoire betweters c.q. beroepshaters uitroeit. Ik hoop dat je dit ter harte neemt en een tandje bijschakelt, aangezien deze mensen werkelijk zorgen voor een verwarring die nog niet eens voorkomt al zou de holocaust officieel ontkend worden.

Groet,
H7

Mijn moderatorschap staat hier niet ter discussie.
Klachten dien je maar in bij beheer.

Simon
21-04-05, 14:08
Geplaatst door Bofko
Het ziet er ook meer uit als een wachtwoord dat niemand kan onthouden.

Daar gebruik ik zelf RoboForm voor ... wel handig omdat het ook op alle mogelijke websites je wachtwoord invoert en zelfs formulieren voor je invult. En het slaat je paswords versleuteld op. Maar het genereert dus ook passwords. Echt een aanrader ....
http://www.roboform.com/nl/

_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 14:11
Geplaatst door Simon
Nooit van dat virus gehoord ... h4T3D_sE7eN. McAfee zegt er ook niks over.


Een typische Harry-grap.



Geplaatst door Zwarte Kat
:haha:

En Harry lacht mee.



Buttheads.

_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 14:12
Geplaatst door taouanza
Mijn moderatorschap staat hier niet ter discussie.
Klachten dien je maar in bij beheer.


Maar ondertussen lig je in een deuk ... :hihi:

Bofko
21-04-05, 14:12
Geplaatst door Simon
Daar gebruik ik zelf RoboForm voor ... wel handig omdat het ook op alle mogelijke websites je wachtwoord invoert en zelfs formulieren voor je invult. En het slaat je paswords versleuteld op. Maar het genereert dus ook passwords. Echt een aanrader ....
http://www.roboform.com/nl/


:duim: Interessant. Ik zal me er eens in verdiepen.
Ik schat dat ik prive en op het werk samen zo´n 20 wachtwoorden te onthouden heb, waarvan sommige ook nog om de zoveel tijd dienen te veranderen.

Xavier
21-04-05, 14:15
Geplaatst door Simon
Daar gebruik ik zelf RoboForm voor ... wel handig omdat het ook op alle mogelijke websites je wachtwoord invoert en zelfs formulieren voor je invult. En het slaat je paswords versleuteld op. Maar het genereert dus ook passwords. Echt een aanrader ....
http://www.roboform.com/nl/

Zelf heb ik van een USB-stick een soort digitale sleutel gemaakt.

Elke keer als ik uitlog schrijft m'n systeem een nieuwe random sleutel weg.

Wanneer ik terug kom hoef ik alleen maar die stick in m'n USB-poort te steken, en voila...

Ben 'm op het moment aan het uitbreiden als firefox-plugin. Dus binnenkort hoef ik nooit meer wachtwoorden te typen/onthouden.

Simon
21-04-05, 14:18
Geplaatst door Bofko
:duim: Interessant. Ik zal me er eens in verdiepen.
Ik schat dat ik prive en op het werk samen zo´n 20 wachtwoorden te onthouden heb, waarvan sommige ook nog om de zoveel tijd dienen te veranderen.

Vergeet alleen niet regelmatig een backup van de directory 'My Roboform data' te maken !

taouanza
21-04-05, 14:20
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Maar ondertussen lig je in een deuk ... :hihi:

Ikke wel. :D

Simon
21-04-05, 14:21
Geplaatst door Xavier
Zelf heb ik van een USB-stick een soort digitale sleutel gemaakt.


Je kan bij Roboform standaard ook alle passwords (versleuteld) wegschrijven op een USB stick (en dus niet op de harde schijf) zodat je alleen ergens kan inloggen als dat ding in je computer zit. Maar dat vind ik zelf niet zo nodig.

taouanza
21-04-05, 14:27
Geplaatst door taouanza
Ikke wel. :D

Maar ik ben het ook niet helemaal met je eens.
Je vergelijk namelijk Ron met Wolf en Simon.
Toch is er een groot verschil.
Ron die verraadt zo nu en dan zichzelf dus iedereen kent zijn ware aard.
Grote Wolf is gewoon eerlijk over zijn ware aard.
Simon is de ergste van allemaal. Zijn ware aard is voor zichtbaar maar je kan hem er nooit op vastpinnen.
Hij had zichzelf verraden door zo tekeer te gaan over Bilal tijdens zijn afwezigheid. Das al weer een tijdje geleden. Hij schilderde Bilal af als een vreselijke kwaadaardig persoon. Toen kwam Bilal terug. Toonbeeld van fatsoen en beleefdheid. Hij laat zich door niemand kennen en blijft zichzelf.
Dus de kritiek van Simon zei meer over Simon. Alles over Simon.
Voor mijn persoonlijk heeft Simon toen een kuil gegraven voor Bilal en is er zelf in gevallen maar hij blijft graven.....

_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 14:30
Geplaatst door taouanza
Maar ik ben het ook niet helemaal met je eens.
Je vergelijk namelijk Ron met Wolf en Simon.
Toch is er een groot verschil.
Ron die verraadt zo nu en dan zichzelf dus iedereen kent zijn ware aard.
Grote Wolf is gewoon eerlijk over zijn ware aard.
Simon is de ergste van allemaal. Zijn ware aard is voor zichtbaar maar je kan hem er nooit op vastpinnen.
Hij had zichzelf verraden door zo tekeer te gaan over Bilal tijdens zijn afwezigheid. Das al weer een tijdje geleden. Hij schilderde Bilal af als een vreselijke kwaadaardig persoon. Toen kwam Bilal terug. Toonbeeld van fatsoen en beleefdheid. Hij laat zich door niemand kennen en blijft zichzelf.
Dus de kritiek van Simon zei meer over Simon. Alles over Simon.
Voor mijn persoonlijk heeft Simon toen een kuil gegraven voor Bilal en is er zelf in gevallen maar hij blijft graven.....


Maakt nie uit, het blijven eersterangs plee-figuren. :D

RinC
21-04-05, 14:33
Ik vind alleen Eke lief, de rest niet :ego:

taouanza
21-04-05, 14:34
Geplaatst door Alcibiades
En ik dan?


:haha:

Xavier
21-04-05, 14:34
Geplaatst door Alcibiades
En ik dan?

Ja, ik voel me ook heel erg ondergewaardeerd. :hihi:

taouanza
21-04-05, 14:36
Geplaatst door RinC
Ik vind alleen Eke lief, de rest niet :ego:

Nou ik vond Panthera ook wel lief tot ze met haar katten deze topic over 'moi' hoogst persoonlijk heeft verkracht.

Ga weg ik ben allergisch voor katten!

Goodnight
21-04-05, 14:36
Ik lees 2 topics door elkaar.:verward:


Maar he, is er dan niemand ( afgezien van Taouanza) die echt inhoudelijk ingaat op het betoog van Mootje?

_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 14:37
Geplaatst door Goodnight
Ik lees 2 topics door elkaar.:verward:


Maar he, is er dan niemand ( afgezien van Taouanza) die echt inhoudelijk ingaat op het betoog van Mootje?


Geen speld tussen te krijgen, afgezien van het feit dat ik in eerste instantie de alinea's was vergeten. :D

~Panthera~
21-04-05, 14:37
Geplaatst door taouanza
Nou ik vond Panthera ook wel lief tot ze met haar katten deze topic over 'moi' hoogst persoonlijk heeft verkracht.

Ga weg ik ben allergisch voor katten!


:ego:

:hihi:

RinC
21-04-05, 14:38
Geplaatst door Goodnight
Ik lees 2 topics door elkaar.:verward:


Maar he, is er dan niemand ( afgezien van Taouanza) die echt inhoudelijk ingaat op het betoog van Mootje?

Ja, ik zie kaaskop al elke zinsdeel ontleden en commentaar erop geeft voor me :hihi:

~Panthera~
21-04-05, 14:38
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Geen speld tussen te krijgen, afgezien van het feit dat ik in eerste instantie de alinea's was vergeten. :D

DAAR ging het al fout. :hihi:

_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 14:39
Geplaatst door ~Panthera~
DAAR ging het al fout. :hihi:



Ssssh .... :D

Goodnight
21-04-05, 14:39
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Geen speld tussen te krijgen, afgezien van het feit dat ik in eerste instantie de alinea's was vergeten. :D de alinealoze versie had ik niet gelezen.:D

wytze
21-04-05, 14:39
Geplaatst door Goodnight
Ik lees 2 topics door elkaar.:verward:


Maar he, is er dan niemand ( afgezien van Taouanza) die echt inhoudelijk ingaat op het betoog van Mootje?



Ik dacht dat het de bedoeling hier was om een topic zsm om zeep te helpen door over totaal andere dingen te beginnen? :nerveus:

~Panthera~
21-04-05, 14:40
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ssssh .... :D


:haha:

Wide-O
21-04-05, 14:40
Geplaatst door Zwarte Kat
Dat knippen dient maar 1 doel en de kat heeft daar zelf niet veel aan.


Jah, maar huisdieren houden is op zich een soort egoisme toch ? Maar wel leuk...



Die nagels moeten scherp blijven voor de jacht.


Dat is niet wat de vogeltjes in de tuin mij vertellen :zozo:

Qua paal, deze hebben we gekregen van m'n zus. :)

http://www.wide-o.net/various/paal.jpg

Goodnight
21-04-05, 14:40
Geplaatst door RinC
Ja, ik zie kaaskop al elke zinsdeel ontleden en commentaar erop geeft voor me :hihi: u bedoelt? :maf2:

Zwarte Kat
21-04-05, 14:40
Geplaatst door taouanza

Simon is de ergste van allemaal. Zijn ware aard is voor zichtbaar maar je kan hem er nooit op vastpinnen.
Hij had zichzelf verraden door zo tekeer te gaan over Bilal tijdens zijn afwezigheid. Das al weer een tijdje geleden. Hij schilderde Bilal af als een vreselijke kwaadaardig persoon. Toen kwam Bilal terug. Toonbeeld van fatsoen en beleefdheid. Hij laat zich door niemand kennen en blijft zichzelf.
Dus de kritiek van Simon zei meer over Simon. Alles over Simon.
Voor mijn persoonlijk heeft Simon toen een kuil gegraven voor Bilal en is er zelf in gevallen maar hij blijft graven.....

Wat ben jij paranoia zeg......ongeloofelijk

Komt bij dat Simon altijd zichzelf is.
Hij zegt gewoon eerlijk hoe hij over bepaalde zaken denkt en komt daar voor uit.
Dat je het met zijn visie niet mee eens bent is een ander verhaal.

_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 14:41
Geplaatst door Zwarte Kat
Wat ben jij paranoia zeg......ongeloofelijk

Komt bij dat Simon altijd zichzelf is.
Hij zegt gewoon eerlijk hoe hij over bepaalde zaken denkt en komt daar voor uit.
Dat je het met zijn visie niet mee eens bent is een ander verhaal.

Dude, do you ever quit ?



moedeloos ... :dood:

taouanza
21-04-05, 14:43
Geplaatst door Zwarte Kat
Wat ben jij paranoia zeg......ongeloofelijk

Komt bij dat Simon altijd zichzelf is.
Hij zegt gewoon eerlijk hoe hij over bepaalde zaken denkt en komt daar voor uit.
Dat je het met zijn visie niet mee eens bent is een ander verhaal.

paranoia?
Dat zegt iemand die een stormram gebruikt om een open deur in te gooien.

taouanza
21-04-05, 14:47
Iemand die pas inlogt denkt. Tjeetje wat is die Taouanza toch populair en ondertussen gaat het over kattenmanicure.
Je wordt bedankt Panthera!

_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 14:49
Geplaatst door taouanza
Iemand die pas inlogt denkt. Tjeetje wat is die Taouanza toch populair en ondertussen gaat het over kattenmanicure.
Je wordt bedankt Panthera!


:hihi:!

wytze
21-04-05, 14:49
Geplaatst door taouanza
Iemand die pas inlogt denkt. Tjeetje wat is die Taouanza toch populair en ondertussen gaat het over kattenmanicure.
Je wordt bedankt Panthera!


Zo is t. :boos:
En als die manicure nou nodig was :boos: :boos:

Couscousje
21-04-05, 14:49
Geplaatst door taouanza
Iemand die pas inlogt denkt. Tjeetje wat is die Taouanza toch populair en ondertussen gaat het over kattenmanicure.
Je wordt bedankt Panthera!

Noa inou steelt altijd de show!

Cc

~Panthera~
21-04-05, 14:50
Geplaatst door taouanza
Iemand die pas inlogt denkt. Tjeetje wat is die Taouanza toch populair en ondertussen gaat het over kattenmanicure.
Je wordt bedankt Panthera!


Kwas alleen maar sociaal. :ego:

weer nie goed. :hihi:


OKE. NOKKEN MET DIE NAGELS !! :haha:

Wide-O
21-04-05, 14:52
Geplaatst door ~Panthera~
Kwas alleen maar sociaal. :ego:

weer nie goed. :hihi:


OKE. NOKKEN MET DIE NAGELS !! :haha:

OK, OK, weer terug naar het gekat :D

_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 14:52
Geplaatst door ~Panthera~
Kwas alleen maar sociaal. :ego:

weer nie goed. :hihi:


OKE. NOKKEN MET DIE NAGELS !! :haha:


:haha: !!


Ok, over tot de orde van de dag:

wie is die opvolger van Volkert van der G. die de smerige foto's van Wilders heeft laten rondslingeren ? :D

Max Stirner
21-04-05, 14:53
Geplaatst door ~Panthera~
Kwas alleen maar sociaal. :ego:

weer nie goed. :hihi:


OKE. NOKKEN MET DIE NAGELS !! :haha:



In de VS trekken ze vaak de nagels van katten helemaal uit......(schijnt).....is beter voor de vloerbedekking en de kids......

wytze
21-04-05, 14:53
Geplaatst door ~Panthera~
Kwas alleen maar sociaal. :ego:

weer nie goed. :hihi:


OKE. NOKKEN MET DIE NAGELS !! :haha:



daar ben je ff te laat mee. weet je, mijn poes heb een vriendje. Da's een wild type. Daar komt geen mens bij in de buurt
nou ja, ik kom een beetje bij hem in de buurt omdat ik m eten geef.
Maar die doet z'n nagels ook altijd zelf, net als mijn poes, zijn vriendin. Noch schaar, noch plank.

taouanza
21-04-05, 14:54
Geplaatst door ~Panthera~
Kwas alleen maar sociaal. :ego:

weer nie goed. :hihi:


OKE. NOKKEN MET DIE NAGELS !! :haha:

:haha:

Goodnight
21-04-05, 14:54
Helemaal het pad kwijt : deze topic...

wytze
21-04-05, 14:55
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
:haha: !!


Ok, over tot de orde van de dag:

wie is die opvolger van Volkert van der G. die de smerige foto's van Wilders heeft laten rondslingeren ? :D



heb jij die foto's ?

mark61
21-04-05, 14:56
Geplaatst door Goodnight
Ik lees 2 topics door elkaar.:verward:


Maar he, is er dan niemand ( afgezien van Taouanza) die echt inhoudelijk ingaat op het betoog van Mootje?

Na dat durf ik nooit omdat het altijd ironisch-ironisch is. Raak onderweg de tel kwijt op welk niveau ie zit.

Zwarte Kat
21-04-05, 14:56
Geplaatst door taouanza
paranoia?
Dat zegt iemand die een stormram gebruikt om een open deur in te gooien.

Jouw paranoia aan de kaak stellen is idd een open deur.

wytze
21-04-05, 14:57
Geplaatst door Goodnight
Helemaal het pad kwijt : deze topic...



Het ging over taouanza die een nagelschaartje zocht geloof ik.

taouanza
21-04-05, 14:57
Geplaatst door Goodnight
Helemaal het pad kwijt : deze topic...
Nou reageer jij dan eens

~Panthera~
21-04-05, 14:58
Geplaatst door wytze
heb jij die foto's ?

IK ? :schok: Wat moet ik met foto's van die chloormaniak ???? :zweep:

wytze
21-04-05, 14:59
Geplaatst door ~Panthera~
IK ? :schok: Wat moet ik met foto's van die chloormaniak ???? :zweep:



Vroeg ik jou wat? :zweep:

Goodnight
21-04-05, 14:59
Geplaatst door wytze
Het ging over taouanza die een nagelschaartje zocht geloof ik.





Nou reageer jij dan eens


:rolleyes:

_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 14:59
Geplaatst door wytze
Het ging over taouanza die een nagelschaartje zocht geloof ik.


Taou met een nagelschaartje richting Simon zou een verbetering zijn voor Simon, dacht ik zo ... :vreemd:

~Panthera~
21-04-05, 14:59
Geplaatst door Zwarte Kat
Kan het mischien nog groter?

Hoe groot wou je hem hebben ?? :stout:

Zwarte Kat
21-04-05, 15:01
Geplaatst door ~Panthera~
Katten als stofzuiger gebruiken is wreed.............

Mn kat is verslaafd aan het jagen op insecten.
Daar is ie gek op.
Het zou wreed zijn om m dat te verbieden.
Tis jammer dat ik nooit muizen heb......

~Panthera~
21-04-05, 15:01
Geplaatst door wytze
Vroeg ik jou wat? :zweep:

:zegniets:

Goodnight
21-04-05, 15:02
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Taou met een nagelschaartje richting Simon zou een verbetering zijn voor Simon, dacht ik zo ... :vreemd: is Simon een kat dan? :vreemd:

Wie ik trouwens mis in jouw lijst is Tomas :hihi:

Wide-O
21-04-05, 15:03
Geplaatst door Zwarte Kat
Mn kat is verslaafd aan het jagen op insecten.
Daar is ie gek op.
Het zou wreed zijn om m dat te verbieden.
Tis jammer dat ik nooit muizen heb......

Ooit al aan gedacht om het beest gewoon wat eten te geven ? :p

Ik zie mijn meute denken "puh, proteine-gehalte te laag, laat maar FF gaan".

De hond is de enige die nog met enthousiasme naar vliegen hapt.

Enfin, over tot de orde van de dag.

~Panthera~
21-04-05, 15:03
Geplaatst door Zwarte Kat
Mn kat is verslaafd aan het jagen op insecten.
Daar is ie gek op.
Het zou wreed zijn om m dat te verbieden.
Tis jammer dat ik nooit muizen heb......

Mij best, maar een nagel knippen omdat de kat er last van heeft, is wreed ? :lekpuh:

Max Stirner
21-04-05, 15:04
Geplaatst door ~Panthera~
Dat is smerig ! :kotsen:



http://maxshouse.com/Declaw%20Pix/Claw-sur-dia-color.jpg



Mwah.....die moderne huis-katten krijgen hun bakje Whiskas netjes iedere dag kant en klaar geserveerd, dus die klauwen hebben ze nergens meer voor nodig. Eigenlijk net zoals met verstandskiezen bij mensen.

Het is gewoon een kwestie van de evolutie een duwtje in de rug geven...... :roker:

~Panthera~
21-04-05, 15:05
Geplaatst door Wide-O
Ooit al aan gedacht om het beest gewoon wat eten te geven ? :p

Ik zie mijn meute denken "puh, proteine-gehalte te laag, laat maar FF gaan".

.


:lol: Ze kijken hier niet eens naar een vlieg, en een muis tippeld hier zo voorbij. :haha:

_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 15:05
Ik ben dit kattengejank eigenlijk meer dan beu.

Ik ga maar weer es wat doen.

~Panthera~
21-04-05, 15:06
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ik ben dit kattengejank eigenlijk meer dan beu.

Ik ga maar weer es wat doen.


gelijk heb je: maar de message kwam wel over hoor. ;)

:hihi:

wytze
21-04-05, 15:06
Geplaatst door Max Stirner
Mwah.....die moderne huis-katten krijgen hun bakje Whiskas netjes iedere dag kant en klaar geserveerd, dus die klauwen hebben ze nergens meer voor nodig. Eigenlijk net zoals met verstandskiezen bij mensen.

Het is gewoon een kwestie van de evolutie een duwtje in de rug geven...... :roker:




waarom amputeren ze die poten eigenlijk niet helemaal? :roken:

wytze
21-04-05, 15:07
Geplaatst door ~Panthera~
:lol: Ze kijken hier niet eens naar een vlieg, en een muis tippeld hier zo voorbij. :haha:




wees r maar trots op. ik zou me diep schamen

Zwarte Kat
21-04-05, 15:07
Geplaatst door Wide-O
Ooit al aan gedacht om het beest gewoon wat eten te geven ? :p

Ik zie mijn meute denken "puh, proteine-gehalte te laag, laat maar FF gaan".

De hond is de enige die nog met enthousiasme naar vliegen hapt.

Enfin, over tot de orde van de dag.

:D Nooit aan gedacht dat ik de kat eten moet geven. Kdacht dat ie daar zelf voor moest zorgen.

Gebruikt de hond nooit de krabpaal als speelhonk?
Of krijgt ie dan een trits nagels in zn vacht gemept?

taouanza
21-04-05, 15:08
Ik heb een kattenmanicuretopic geopend.
Kunnen we nou ontopic blijven?

~Panthera~
21-04-05, 15:10
Geplaatst door taouanza
Ik heb een kattenmanicuretopic geopend.
Kunnen we nou ontopic blijven?

:duim:

_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 15:10
Geplaatst door taouanza
Ik heb een kattenmanicuretopic geopend.
Kunnen we nou ontopic blijven?


:haha:!!


@ Panthje: ;)

wytze
21-04-05, 15:11
Geplaatst door taouanza
Ik heb een kattenmanicuretopic geopend.
Kunnen we nou ontopic blijven?




die loopt nog achter volgens mij
ok on topic: waar gaat het over?

taouanza
21-04-05, 15:11
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Taou met een nagelschaartje richting Simon zou een verbetering zijn voor Simon, dacht ik zo ... :vreemd:

Neeh hij is de moeite niet waard.

taouanza
21-04-05, 15:12
Geplaatst door wytze
die loopt nog achter volgens mij
ok on topic: waar gaat het over?

Simon!

Zwarte Kat
21-04-05, 15:12
Geplaatst door ~Panthera~
:lol: Ze kijken hier niet eens naar een vlieg, en een muis tippeld hier zo voorbij. :haha:

Zijn ze levensmoe?

~Panthera~
21-04-05, 15:13
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
:haha:!!


@ Panthje: ;)



http://www.mainzelahr.de/smile/schuechtern/2.gif


:zwaai:

wytze
21-04-05, 15:14
Geplaatst door taouanza
Simon!




gaat dit topic over simon? ik dacht dat het over jou ging?

Zwarte Kat
21-04-05, 15:14
Geplaatst door wytze
die loopt nog achter volgens mij
ok on topic: waar gaat het over?

Tao's paranoia tav Simon

Simon
21-04-05, 15:20
Geplaatst door taouanza
Simon is de ergste van allemaal.

Ach dat zeg je alleen maar omdat ik je eens van onnozelheid heb beticht ... maar lees je tirade over AHA van vandaag nog eens terug en je weet dat daar een kern van waarheid inzit :)

taouanza
21-04-05, 15:23
Geplaatst door Simon
Ach dat zeg je alleen maar omdat ik je eens van onnozelheid heb beticht ... maar lees je tirade over AHA van vandaag nog eens terug en je weet dat daar een kern van waarheid inzit :)

Onnozelheid? Ik ben wel erger genoemd.
Ik kan me dat niet eens herinneren en ik weet ook niet welke tirade jij het over hebt.

Simon
21-04-05, 15:23
Geplaatst door taouanza
Onnozelheid?
Ik kan me dat niet eens herinneren en ik weet ook niet welke tirade jij het over hebt.

need I say more !!! ach laat maar zitten ..

die _h4T3D_sE7eN is dat die gast die laatst bij BvD zat?

taouanza
21-04-05, 15:25
Geplaatst door Simon
need I say more !!!

Wat dat jij gescheld geen indruk laat?
Of dat je dingen zegt die er helemaal niet zijn?

Of wou je beweren dat het zwartmaken van mensen in hun afwezigheid je siert?

taouanza
21-04-05, 15:28
Geplaatst door Xavier
Ja, ik voel me ook heel erg ondergewaardeerd. :hihi:

Tja hoe vaak moet ik zeggen dat mensen zwaar hun belangrijkheid overschatten.:rolleyes:

Simon
21-04-05, 15:31
Geplaatst door taouanza
Of wou je beweren dat het zwartmaken van mensen in hun afwezigheid je siert?

Ik weet niet waar je het over hebt. Als ik fel reageer is dat meestal op mensen die net een bijdrage hebben geplaatst en niet op mensen die hier niet zijn.
Overigens zit jij AHA zwart te maken vandaag die juist enkele ferme standpunten innam bij NOVA.

taouanza
21-04-05, 15:33
Geplaatst door Simon
Ik weet niet waar je het over hebt. Als ik fel reageer is dat meestal op mensen die net een bijdrage hebben geplaatst en niet op mensen die hier niet zijn.

Nee hoor dankzij jou had ik een heel raar beeld van Bilal. Je moest je schamen!

taouanza
21-04-05, 15:34
Geplaatst door Simon
Ik weet niet waar je het over hebt. Als ik fel reageer is dat meestal op mensen die net een bijdrage hebben geplaatst en niet op mensen die hier niet zijn.
Overigens zit jij AHA zwart te maken vandaag die juist enkele ferme standpunten innam bij NOVA.

Je leest ook alleen maar wat je wilt he?

Simon
21-04-05, 15:34
Geplaatst door taouanza
Nee hoor dankzij jou had ik een heel raar beeld van Bilal. Je moest je schamen!

Hahaha nu snap ik waarom je moderator geworden bent. Heerlijk vind je dit ... "je moet je schamen" ...

taouanza
21-04-05, 15:36
Geplaatst door Simon
Hahaha nu snap ik waarom je moderator geworden bent. Heerlijk vind je dit ... "je moet je schamen" ...

Weet je hoe griezelig het is als jij lacht?:moe:

Simon
21-04-05, 15:36
Geplaatst door taouanza
Je leest ook alleen maar wat je wilt he?

Ja inderdaad ... daarom had ik mij voorgenomen niet meer op jouw bijdragen te reageren maar _h4T3D_sE7eN heeft daar een stokje tussen gestoken.

Simon
21-04-05, 15:36
Geplaatst door taouanza
Weet je hoe griezelig het is als jij lacht?:moe:

Ik denk dat jij lachen sowieso griezelig vindt.

Simon
21-04-05, 15:38
Overigens laat ik mij niet verder voor het karretje spannen van _h4T3D_sE7eN dus deze topic houd ik voor gezien.

Max Stirner
21-04-05, 15:38
Geplaatst door taouanza
Nee hoor dankzij jou had ik een heel raar beeld van Bilal.




Tja hoe vaak moet ik zeggen dat mensen zwaar hun belangrijkheid overschatten.

Goodnight
21-04-05, 15:38
Geplaatst door Simon
Ik denk dat jij lachen sowieso griezelig vindt. dan heb jij topic van Rab'iah niet gelezen :blij:

taouanza
21-04-05, 15:39
Geplaatst door Simon
Ik denk dat jij lachen sowieso griezelig vindt.

Nee hoor alleen bij jou. Kan me er helemaal niks bij voorstellen.
En dit zeg echt niet om gemeen te doen ofzo.

_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 15:58
Geplaatst door Simon
Overigens laat ik mij niet verder voor het karretje spannen van _h4T3D_sE7eN dus deze topic houd ik voor gezien.


:hihi: sukkel ...

RinC
21-04-05, 16:05
Ey mensen, doe es even aardig! :kwaad:

wytze
21-04-05, 16:34
quote:
" terwijl je weet dat ik nog veel leuker ben dan die seniele kippenboer uit Barneveld die hier ook rondhangt."


Het valt mij op dat niemand op bovenstaande zin is ingegaan. :roken:

Zwarte Kat
21-04-05, 17:19
Geplaatst door wytze
quote:
" terwijl je weet dat ik nog veel leuker ben dan die seniele kippenboer uit Barneveld die hier ook rondhangt."


Het valt mij op dat niemand op bovenstaande zin is ingegaan. :roken:

Als je overal op moet ingaan wat die puberende opjutter aansnijdt dan heb je daar een dagtaak aan........

_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 18:35
Geplaatst door Zwarte Kat
Als je overal op moet ingaan wat die puberende opjutter aansnijdt dan heb je daar een dagtaak aan........


Nee, dank u wel, meneer.

Ik mag van mijn mama geen snoepjes aannemen van vreemde mannen.

Zwarte Kat
21-04-05, 19:11
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Nee, dank u wel, meneer.

Ik mag van mijn mama geen snoepjes aannemen van vreemde mannen.

Ik geloof niet dat ik jou iets aanbood.
Voorts zegt het genoeg dat je de steun van je mamma nodig hebt om überhaupt beslissingen te kunnen nemen........

Rabi'ah.
22-04-05, 21:24
Leuk topic is dit. :hihi:

taouanza
24-04-05, 14:16
Geplaatst door Simon
Overigens laat ik mij niet verder voor het karretje spannen van _h4T3D_sE7eN dus deze topic houd ik voor gezien.

Gossie mijne. Meneer komt hier elke keer moslims en de islam aanvallen en verwacht dat moslims maar braaf in gaan op zijn eeuwige gezeur en zich maar steeds gaan verantwoorden tegenover meneer maar als je kritiek hebt op meneer dan houdt meneer het voor gezien.

Zo mensen hebben het hoog in hun bol:rolleyes:

barneveld
24-04-05, 14:33
off topic

is hier iemand die kippen wil kopen.

AARDIG
24-04-05, 14:33
:lole: :haha: :hihi: :gniffel:

Tomas
24-04-05, 14:38
Geplaatst door barneveld
off topic

is hier iemand die kippen wil kopen.

Voor de leg, slacht of reeds geslacht?

barneveld
24-04-05, 14:43
Geplaatst door Tomas
Voor de leg, slacht of reeds geslacht?

het is aan jou om te bepalen wat je mee gaat doen.
wil je eerst kenis mee maken. de kip heet h4T3D_sE7eN .

Tomas
24-04-05, 15:42
Geplaatst door barneveld
het is aan jou om te bepalen wat je mee gaat doen.
wil je eerst kenis mee maken. de kip heet h4T3D_sE7eN .

Ik eet niet graag vlees met een naam. Sorry.

barneveld
24-04-05, 17:10
Geplaatst door Tomas
Ik eet niet graag vlees met een naam. Sorry.

concumptie niet verplicht.

Wortel
24-04-05, 19:21
Heb je ook kippen met een oorlogsverleden?

barneveld
25-04-05, 00:09
Geplaatst door Wortel
Heb je ook kippen met een oorlogsverleden?

ik heb er nog een over. hishi ali