PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdachten verkrachting aangehouden



MO_NL
21-04-05, 13:37
Amsterdam- Een alerte agente en camerabeelden hebben ervoor gezorgd dat de verdachte van een verkrachting kon worden opgepakt.

Een 23-jarige vrouw werd in de ochtend van 15 februari in het centrum door twee mannen een auto in gesleurd. Bij Schiphol werd zij zwaar mishandeld en verkracht. In West werd ze de auto weer uit gezet.

Haarscherpe beelden van Cameratoezicht Binnenstad hielpen de politie één van de verdachten aan te houden. Al snel wisten zij wie de tweede verdachte was, maar die bleek spoorloos.

Een agente zag de man in haar vrije tijd in een supermarkt en kon hem arresteren.

Tfoe! Waarom zijn wij Marokkanen zo verdorven? Ik kots van dat soort gasten, wat een helden zijn het toch.

Kid Capri
21-04-05, 13:44
Geplaatst door MO_NL
AMSTERDAM - De politie heeft twee verdachten opgepakt van een verkrachtingszaak in februari. Het gaat om twee mannen van 27 en 29 jaar, van wie er één inmiddels heeft bekend.

Een 23-jarige vrouw werd op 15 februari in de binnenstad van Amsterdam een auto ingesleurd. De rit eindigde in de buurt van Schiphol waar de vrouw zwaar werd mishandeld en verkracht. In AmsterdamWest werd de vrouw uit de auto gezet.

Er bleken camerabeelden te zijn waarop de auto te zien was. Die leidde naar de verdachten, waarvan er één in een supermarkt werd herkend door een agente in haar vrije tijd.

Tfoe! Waarom zijn wij Marokkanen zo verdorven? Ik kots van dat soort gasten, wat een helden zijn het toch.

Kom op, Mo.

Hoe verdorven ook, het is een verschijnsel dat onder alle lagen van de bevolking voorkomt. Betrek 't niej op etniciteit of afkomst. Het is aan een ieder om er keihard tegen op te treden.

K.

MO_NL
21-04-05, 13:58
Sorry,

maar het aantal verhalen van Marokkaanse meiden die lastiggevallen worden door Maroc's in voorbijrijdende auto's terwijl ze over straat lopen of bij bushaltes staan is iets te hoog.

Nog niet zo lang geleden werd een vriendin gered door een Turkse man die zich er mee bemoeide anders was ze zonder pardon de auto ingetrokken van 4 Marokkaanse gasten.

Goodnight
21-04-05, 14:51
Zusje van een vriendin is een paar jaar terug door 4 gasten verkracht nadat ze bij een van die gasten thuis zat.

Vriendin van mijn zusje kon ternauwernood ontsnappen aan een groepsverkrachting in Slotervaart.Haar 'vriend' had haar er bijna ingeluisd.

Kid, dit soort zaken komt bij iedere bevolkingssoort voor,maar bij ons Marokkanen lijkt het wel extra vertegenwoordigd.

Het is helaas de waarheid en zolang we onze ogen hiervoor sluiten en de vrouwen altijd als hoeren blijven zien ( want had ze daar maar niet moeten zijn) zal dit alleen maar toenemen.

Respect is ver te zoeken.

taouanza
21-04-05, 14:55
Ik zag gister een stukje van die opvoedingsquiz
En van die vragen ging over een liedje met de titel ''buurtslet'
Volgens de deskundige moet je gewoon een koptelefoon voor je kind kopen als je er niet tegen kan.

Tomas
22-04-05, 08:13
Tja, mijn bemoeienis zal wel weer niet op prijs gesteld worden. En ik heb geen ervaring wat dit specifieke probleem betreft. Maar wat misschien wel met wat het voorstadium is. En dat is dat in het zwembad, op de lagere school en nu ook op de midelbare school, het ook nagenoeg altijd zo is dat als een meisje klaagt over ongewenste handtastelijkheden (geknepen in billen of borsten of whatever) het om een marokkaans jochie gaat.

j.knoppers
22-04-05, 12:34
Geplaatst door Goodnight
Zusje van een vriendin is een paar jaar terug door 4 gasten verkracht nadat ze bij een van die gasten thuis zat.

Vriendin van mijn zusje kon ternauwernood ontsnappen aan een groepsverkrachting in Slotervaart.Haar 'vriend' had haar er bijna ingeluisd.

Kid, dit soort zaken komt bij iedere bevolkingssoort voor,maar bij ons Marokkanen lijkt het wel extra vertegenwoordigd.

Het is helaas de waarheid en zolang we onze ogen hiervoor sluiten en de vrouwen altijd als hoeren blijven zien ( want had ze daar maar niet moeten zijn) zal dit alleen maar toenemen.

Respect is ver te zoeken.

Hoi,

Ik ken de zaak; te triest voor woorden, maar ben blij, dat je zo kritisch bent. Vergeet echter één ding niet, het is en blijft een relatief kleine groep, die het voor de welwillenden verziekt en zich daar kennelijk niets van aantrekt. In mijn optiek, niet langer meer met de mantel der liefde bedekken, maar keihard aanpakken. Niet zoals engertje wilders wil, uitzetten, totale onzin, maar ook niet blikken met socio-psychlogen en wat voor logen dan ook open trekken. Er staat op verkrachting een gevangenis straf van ten hoogste 12 jaren. Om die in Nederland ook daadwerkelijk te krijgen, moet je zowat een hele straat uitroeien, maar toch. De mogelijkheden zijn er te over. Ik zou wel eens aan één van die daders willen vragen, hoe hij zou reageren, als zijn eigen zus of misschien moeder hetzelfde lot zou zijn overkomen.

Groet Rico

bamajob.nl
22-04-05, 14:17
Wat mij betreft mogen ze die verkrachters levenslang opsluiten. Eerst de penis eraf.

Al Sawt
22-04-05, 14:59
Groepsverkrachting is bij elke gemeenschap evenredig vertegenwoordigd. Buiten de randstad zijn het de autochtonen, in steden als Den Helder, Dordrecht en Tilburg zijn het de antillianen en in Amsterdam zijn het de Marokkanen.

Een verkrompen seksueel moraal, groepsdynamiek en overmatig seks aanbod, vormen vaak de oorzaak van zedendelicten.

Goodnight
22-04-05, 15:03
Geplaatst door j.knoppers
Ik zou wel eens aan één van die daders willen vragen, hoe hij zou reageren, als zijn eigen zus of misschien moeder hetzelfde lot zou zijn overkomen.

Groet Rico Dan zouden ze waarschijnlijk denken en zeggen dat dat meisje toch maar een hoer was en het heeft uitgelokt vanwege haar kleding of gedragd.En hun moeders, zusters doen dat natuurlijk niet :rolleyes:

Bofko
22-04-05, 15:25
Geplaatst door Goodnight
Dan zouden ze waarschijnlijk denken en zeggen dat dat meisje toch maar een hoer was en het heeft uitgelokt vanwege haar kleding of gedragd.En hun moeders, zusters doen dat natuurlijk niet :rolleyes:

Precies, daar letten ze wel op.

Eigenlijk steken ze een beetje de draak met de broers van de verkrachte meisjes. Die hadden hen natuurlijk beter onder toezicht moeten houden.

Xavier
22-04-05, 20:25
Geplaatst door Al Sawt
Groepsverkrachting is bij elke gemeenschap evenredig vertegenwoordigd. Buiten de randstad zijn het de autochtonen, in steden als Den Helder, Dordrecht en Tilburg zijn het de antillianen en in Amsterdam zijn het de Marokkanen.

Een verkrompen seksueel moraal, groepsdynamiek en overmatig seks aanbod, vormen vaak de oorzaak van zedendelicten.

Onlangs is er onderzoek naar gedaan, en in ALLE gevallen bleken allochtonen oververtegenwoordigd.

Selectief geheugen? Of stonden de conclusies je gewoon niet aan?