PDA

Bekijk Volledige Versie : Kattenmanicure



~Panthera~
21-04-05, 14:53
Geplaatst door Couscousje
:D

Cc

Hey Muts ! :zwaai:

( wil ik weer weten, natuurlijk :rolleyes: ) hoe gaat het nu met je El Gato ? :stout:
Al ingeburgerd ? :D

_h4T3D_sE7eN
21-04-05, 14:55
Geplaatst door ~Panthera~
Hey Muts ! :zwaai:

( wil ik weer weten, natuurlijk :rolleyes: ) hoe gaat het nu met je El Gato ? :stout:
Al ingeburgerd ? :D


Oh God, nog zo'n kattenwijf. Was ik helemaal vergeten ... :hihi:

Couscousje
21-04-05, 14:55
Geplaatst door ~Panthera~
Hey Muts ! :zwaai:

( wil ik weer weten, natuurlijk :rolleyes: ) hoe gaat het nu met je El Gato ? :stout:
Al ingeburgerd ? :D

PoesjUh!

Ja, goed man! Die is helemaal in haar nopjes.

Ik heb gisteren gepoogd haar nageltjes te knippen, want ik zit helemaal onder de striemen en van mijn gordijnen ook ook niet meer over dan een spinnenragje. Ze is overigens zwaar aan de peoplemanagement tegenwoordig, iedereen valt als een blok voor d'r.

Cc

Couscousje
21-04-05, 14:56
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Oh God, nog zo'n kattenwijf. Was ik helemaal vergeten ... :hihi:


*GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG* :kwaad:

Cc

~Panthera~
21-04-05, 14:58
Geplaatst door Couscousje
PoesjUh!

Ja, goed man! Die is helemaal in haar nopjes.

Ik heb gisteren gepoogd haar nageltjes te knippen, want ik zit helemaal onder de striemen en van mijn gordijnen ook ook niet meer over dan een spinnenragje. Ze is overigens zwaar aan de peoplemanagement tegenwoordig, iedereen valt als een blok voor d'r.

Cc

:lol: Gaat zoals het hoort dus. :hihi:

Je hebt speciale schaartjes voor de nagels, wordt je niet zelf ook een spinragje over een tijd. :blowen:

(zei ze lachend, geheel onder de krassen. :D )

T is wel genieten he, met zo'n kleine sodemieter ?? :haha:

:zwaai:

~Panthera~
21-04-05, 15:00
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Oh God, nog zo'n kattenwijf. Was ik helemaal vergeten ... :hihi:

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/schop.gif :hihi:

Couscousje
21-04-05, 15:01
Geplaatst door ~Panthera~
:lol: Gaat zoals het hoort dus. :hihi:

Je hebt speciale schaartjes voor de nagels, wordt je niet zelf ook een spinragje over een tijd. :blowen:

(zei ze lachend, geheel onder de krassen. :D )

T is wel genieten he, met zo'n kleine sodemieter ?? :haha:

:zwaai:

Ja, man. Zelfs public enemy nummer 1 gehate zeven hier doet opeens poeslief door haar. ;)

Cc

~Panthera~
21-04-05, 15:04
Geplaatst door Couscousje
Ja, man. Zelfs public enemy nummer 1 gehate zeven hier doet opeens poeslief door haar. ;)

Cc

Das preciessss wat er zo leuk aan is... ;)

*zucht* :hihi:

wytze
21-04-05, 15:06
Geplaatst door Couscousje
PoesjUh!

Ja, goed man! Die is helemaal in haar nopjes.

Ik heb gisteren gepoogd haar nageltjes te knippen, want ik zit helemaal onder de striemen en van mijn gordijnen ook ook niet meer over dan een spinnenragje. Ze is overigens zwaar aan de peoplemanagement tegenwoordig, iedereen valt als een blok voor d'r.

Cc



daar zijn toch speciale krabplanken voor, voor die nagels..

Zwarte Kat
21-04-05, 15:11
Geplaatst door wytze
daar zijn toch speciale krabplanken voor, voor die nagels..

Precies!

Knippen van de nagels is wreed........

Couscousje
21-04-05, 15:14
Geplaatst door Zwarte Kat
Precies!

Knippen van de nagels is wreed........

:rolleyes:

En daarom doen dierenartsen dat en zijn er speciale nagelknippers?

Hoepel toch op, kutkneus.

Cc

~Panthera~
21-04-05, 15:18
Geplaatst door Couscousje
:rolleyes:

En daarom doen dierenartsen dat en zijn er speciale nagelknippers?

Hoepel toch op, kutkneus.

Cc

http://www.lowchensaustralia.com/images/nailclip.gif

Je kunt ze gewoon in de dierenzaak kopen, en je moet alleen de topjes eraf knippen.
Niet TE veel dus.
Plus dat ze het niet leuk vinden, dus je moet het even met zijn twee doen, anders zit je onder de krassen. :D
Maar de dierenarts kan het ook doen, no problem.

~Panthera~
21-04-05, 15:21
Geplaatst door Zwarte Kat
Precies!

Knippen van de nagels is wreed........

Ga toch heen, man. :hihi:

wytze
21-04-05, 15:23
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.lowchensaustralia.com/images/nailclip.gif

Je kunt ze gewoon in de dierenzaak kopen, en je moet alleen de topjes eraf knippen.
Niet TE veel dus.
Plus dat ze het niet leuk vinden, dus je moet het even met zijn twee doen, anders zit je onder de krassen. :D
Maar de dierenarts kan het ook doen, no problem.


Wat een gedoe. ik heb nog nooit de nagels van mijn poes geknipt. Die heeft haar eigen creatieve oplossingen bedacht in het vinden van krabplanken..zoals daar zijn kartonnen dozen en dergelijke

Wide-O
21-04-05, 15:23
Geplaatst door Zwarte Kat
Knippen van de nagels is wreed........

Niet echt hoor, als je weet wat je doet. 't Is wel vaak wreed voor het baasje (auw)

Ik hoef het zelf gelukkig niet te doen, ze zijn allen "aan de paal".

~Panthera~
21-04-05, 15:27
Geplaatst door Wide-O
Niet echt hoor, als je weet wat je doet. 't Is wel vaak wreed voor het baasje (auw)

Ik hoef het zelf gelukkig niet te doen, ze zijn allen "aan de paal".

Hier zijn ze ook "aan de paal, aan de bank, aan de mij" :D maar zo af en toe moet ik die luie flikkers toch nog even te grazen nemen. :hihi:

Lukt prima, overigens. :duim:

wytze
21-04-05, 15:28
Bomen zijn ook goede krabpalen. :roken:

Couscousje
21-04-05, 15:28
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.lowchensaustralia.com/images/nailclip.gif

Je kunt ze gewoon in de dierenzaak kopen, en je moet alleen de topjes eraf knippen.
Niet TE veel dus.
Plus dat ze het niet leuk vinden, dus je moet het even met zijn twee doen, anders zit je onder de krassen. :D
Maar de dierenarts kan het ook doen, no problem.

Yep, we hebben gisteren ook de puntjes eraf geknipt.

Het was namelijk erg zielig om te zien dat ze overal aan vast bleef haken.

Cc

Zwarte Kat
21-04-05, 15:28
Geplaatst door Kutcousje
:rolleyes:

En daarom doen dierenartsen dat en zijn er speciale nagelknippers?

Hoepel toch op, kutkneus.

Cc

Van de nagels van een kat hoor je af te blijven heks.

Als je er niet tegen kunt dat je spullen ondergekrabt worden moet je ook geen kat nemen.......

wytze
21-04-05, 15:30
Geplaatst door Couscousje
Yep, we hebben gisteren ook de puntjes eraf geknipt.

Het was namelijk erg zielig om te zien dat ze overal aan vast bleef haken.

Cc


Overal aan vast bleef haken???

wat is dat voor een nepkat?

~Panthera~
21-04-05, 15:31
Geplaatst door Couscousje
Yep, we hebben gisteren ook de puntjes eraf geknipt.

Het was namelijk erg zielig om te zien dat ze overal aan vast bleef haken.

Cc

Ja precies, het is gewoon veel lekkerder voor haar, nu kan ze weer gewoon je gordijnen aan flarden trekken. :duim:

Couscousje
21-04-05, 15:32
Geplaatst door Zwarte Kat
Van de nagels van een kat hoor je af te blijven heks.

Als je er niet tegen kunt dat je spullen ondergekrabt worden moet je ook geen kat nemen.......

De enige heks hier is je dikke moeder en niemand anders, kutkneus.

Iedereen heeft je gezever tegengesproken, dus donderstraal een eind op met je misplaatste dierenliefde, bitch.

Cc

Zwarte Kat
21-04-05, 15:33
Geplaatst door Wide-O
Niet echt hoor, als je weet wat je doet. 't Is wel vaak wreed voor het baasje (auw)

Ik hoef het zelf gelukkig niet te doen, ze zijn allen "aan de paal".

Dat knippen dient maar 1 doel en de kat heeft daar zelf niet veel aan.
Mijn kat krabt de deurpost naar zn mallemoer en ook de pallets onder mn matras worden kapot gekrabt maar no way dat ik zn nagels ga knippen.

:wink: Die nagels moeten scherp blijven voor de jacht.

Couscousje
21-04-05, 15:34
Geplaatst door ~Panthera~
Ja precies, het is gewoon veel lekkerder voor haar, nu kan ze weer gewoon je gordijnen aan flarden trekken. :duim:

Yep.

De paal werkt niet zo, dat touw dat eromheen zit gewikkeld, zorgt er niet voor dat haar nageltjes stomper worden.

Ze blijft er alleen zo in haken dat ze meer een slingeraapje lijkt dan een katje.

Cc

Zwarte Kat
21-04-05, 15:36
Geplaatst door Kutcousje
Ik ben dom en lelijk en heb zoals altijd niks in te brengen.

Cc

Jajaja ga elders verder janken......

Couscousje
21-04-05, 15:37
Geplaatst door Zwarte Kat
Jajaja ga elders verder janken......

Goh, hoeveel nicknamen heb jij eigenlijk aangenomen om jezelf af te zeiken?

Hoepel toch op, sletje.

Je bent gigantisch afgebokt, dus beter ga je de planten water geven, want iets anders kun je toch niet.

Cc

Wortel
21-04-05, 15:38
Met mijn dertien katten en dus een veelvoud daarvan aan kattennagels ga ik echt niet naar de dierenarts, maar doe ik dat knippen gewoon zelf.
Kennen jullie daarvoor niet de geeigende houdgreep? Heel handig, pijnloos en snel en... zelf heb je geen krassen.

...met uiteraard alle respect voor jouw topic, Taouanza.

~Panthera~
21-04-05, 15:39
Geplaatst door Wortel
Met mijn dertien katten en dus een veelvoud daarvan aan kattennagels ga ik echt niet naar de dierenarts, maar doe ik dat knippen gewoon zelf.
Kennen jullie daarvoor niet de geeigende houdgreep? Heel handig, pijnloos en snel en... zelf heb je geen krassen.

Tuurlijk wel. :ego:

:hihi:

Couscousje
21-04-05, 15:40
Geplaatst door Wortel
Met mijn dertien katten en dus een veelvoud daarvan aan kattennagels ga ik echt niet naar de dierenarts, maar doe ik dat knippen gewoon zelf.
Kennen jullie daarvoor niet de geeigende houdgreep? Heel handig, pijnloos en snel en... zelf heb je geen krassen.

Allicht.

Maar dat door negers uitgewoonde kankerhoertje van een Zwarte Kat kwam hier ff de betweter uithangen, omdat hij een of ander ranzig beest in huis heeft, dat hij niet kan en wil verzorgen en daarom moet iedereen dat ook maar doen, om zijn eigen onkunde te rechtvaardigen.

Opgeflikkerd met dat gedrocht.

Ik pleit voor afschaffing van Internetgebruik in het RiaGG.

Zou een hoop geschift grut a la Zwarte Kat schelen.

Cc

Wortel
21-04-05, 15:43
Tuurlijk wel.

Tja, voorafgaande aan de knipbeurt ze volstoppen met verse gestoomde zalm geeft ook goede reslutaten. "Burp"

Het topic doorlezend op deze zonovergoten dag moest ik overigens ineens denken aan een spreekwoord over katten en fluwelen handschoenen. Hoe ging dat nou ook al weer.

wytze
21-04-05, 15:43
13 katten??? dat is pas asociaal.

Couscousje
21-04-05, 15:45
Geplaatst door Wide-O
Jah, maar huisdieren houden is op zich een soort egoisme toch ? Maar wel leuk...



Dat is niet wat de vogeltjes in de tuin mij vertellen :zozo:

Qua paal, deze hebben we gekregen van m'n zus. :)

http://www.wide-o.net/various/paal.jpg

Die paal is groter dan mijn huis.

Cc

Wortel
21-04-05, 15:49
13 katten??? dat is pas asociaal.

Welnee, dat is heel gezellig, knus, saamhorig en de onthaasting en het geestelijk welzijn stimulerend. Wel eens gehoord van de gezonde invloed die huisdieren hebben op mensen? :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn:

wytze
21-04-05, 15:51
Geplaatst door Wortel
Welnee, dat is heel gezellig, knus, saamhorig en de onthaasting en het geestelijk welzijn stimulerend. Wel eens gehoord van de gezonde invloed die huisdieren hebben op mensen? :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn:


onthaasting? met 13 katten zou ik de hele dag haast hebben.
ja, 2 katten hebben een gezonde invloed op mensen. bij 13 wordt dat een heel ander verhaal.

Wide-O
21-04-05, 15:51
Geplaatst door Wortel
Welnee, dat is heel gezellig, knus, saamhorig en de onthaasting en het geestelijk welzijn stimulerend. Wel eens gehoord van de gezonde invloed die huisdieren hebben op

Jah, hartslag vertraagt, bloeddruk daalt, en de baasjes hebben nooit meer zin om ruzie te maken. Toch ? :rood:

Couscousje
21-04-05, 15:52
Zelfde effect als een jointje, dus.

Cc

Zwarte Kat
21-04-05, 15:53
Geplaatst door Wide-O

Dat is niet wat de vogeltjes in de tuin mij vertellen

Qua paal, deze hebben we gekregen van m'n zus. :)

http://www.wide-o.net/various/paal.jpg

:wow: Holy moses!! das nog eens een krabbpaal. Wauw!

Je weet tog, Je moet nooit naar vogeltjes luisteren.
Zodra ik een spin of ander insecten in mn kamer zie dan stuur ik gelijk de kat erop af. :hihi: Handig zo'n levende stofzuiger

~Panthera~
21-04-05, 15:53
Geplaatst door Zwarte Kat
:wow: Holy moses!! das nog eens een krabbpaal. Wauw!

Je weet tog, Je moet nooit naar vogeltjes luisteren.
Zodra ik een spin of ander insecten in mn kamer zie dan stuur ik gelijk de kat erop af. :hihi: Handig zo'n levende stofzuiger


Katten als stofzuiger gebruiken is wreed.............

wytze
21-04-05, 15:56
Geplaatst door Zwarte Kat
:wow: Holy moses!! das nog eens een krabbpaal. Wauw!

Je weet tog, Je moet nooit naar vogeltjes luisteren.
Zodra ik een spin of ander insecten in mn kamer zie dan stuur ik gelijk de kat erop af. :hihi: Handig zo'n levende stofzuiger



spinnen doen geen mens kwaad. (kwou zeggen doen geen vlieg kwaad, maar da's nou juist niet waar)

~Panthera~
21-04-05, 15:56
Geplaatst door Max Stirner
In de VS trekken ze vaak de nagels van katten helemaal uit......(schijnt).....is beter voor de vloerbedekking en de kids......

Dat is smerig ! :kotsen:



http://maxshouse.com/Declaw%20Pix/Claw-sur-dia-color.jpg

Zwarte Kat
21-04-05, 15:57
Geplaatst door ~Panthera~
Dat is smerig ! :kotsen:



http://maxshouse.com/Declaw%20Pix/Claw-sur-dia-color.jpg

Kan het mischien nog groter?

~Panthera~
21-04-05, 16:09
http://members.ams.chello.nl/b.lameris/garflaugh.gif

wytze
21-04-05, 16:13
ik mis nog wat posts hier uit de taouanza thread. zoals bijv. dat verhaal van panthera wier katten gezamenlijk met de muizen door de kamer dansen, iets waarvoor panthera zich klaarblijkelijk niet schaamt.

~Panthera~
21-04-05, 16:15
Geplaatst door wytze
ik mis nog wat posts hier uit de taouanza thread. zoals bijv. dat verhaal van panthera wier katten gezamenlijk met de muizen door de kamer dansen, iets waarvoor panthera zich klaarblijkelijk niet schaamt.


Vogels zien ze ook al niet zitten.

T is diep triest hier met ze. :haha:

wytze
21-04-05, 16:17
Geplaatst door ~Panthera~
Vogels zien ze ook al niet zitten.

T is diep triest hier met ze. :haha:


weet je wel zeker dat het katten zijn?

Zwarte Kat
21-04-05, 16:17
Geplaatst door wytze
13 katten??? dat is pas asociaal.

Dan mag ik hopen dat ze in een gigantisch groot huis wonen........

~Panthera~
21-04-05, 16:19
Geplaatst door wytze
weet je wel zeker dat het katten zijn?

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/bunch.gif YEP ! :lole:

wytze
21-04-05, 16:22
Geplaatst door ~Panthera~
http://members.ams.chello.nl/b.lameris/bunch.gif YEP ! :lole:




zijn dat ze? maar dat zijn helemaal geen katten!!! Dat zijn Braziliaanse hangstaartmarmotten!!!!!

~Panthera~
21-04-05, 16:24
Geplaatst door wytze
zijn dat ze? maar dat zijn helemaal geen katten!!! Dat zijn Braziliaanse hangstaartmarmotten!!!!!

Jij bent rijp voor Hans Anders. :haha:

Dit zijn SIAMEZEN . :ego:

wytze
21-04-05, 16:26
Geplaatst door ~Panthera~
Jij bent rijp voor Hans Anders. :haha:

Dit zijn SIAMEZEN . :ego:


In your dreams. Mijn broer had Siamezen. Die lagen naast de vogelnestjes.

~Panthera~
21-04-05, 16:28
Geplaatst door wytze
In your dreams. Mijn broer had Siamezen. Die lagen naast de vogelnestjes.


Ik denk dat hij die Braziliaanse hangstaartmarmotten gekocht heeft. :haha:

Eke
21-04-05, 16:32
Geplaatst door wytze
Wat een gedoe. ik heb nog nooit de nagels van mijn poes geknipt.

nagels knippen bij poezen ? Nooit gedaan toen wij ze hadden. Nou ja, het heeft wel een ouwe ,eigenlijk antieke kist ronde vormen gegeven daar waar hoeken horen te zitten en een houten bank een hele aparte krabstructuur en...de vitrages op ons logeeradres opengeroetst enz. maar knippen is nooit nodig geweest ..en de krabpaal hing ook wat overbodig tegen een deurpost..

die nagels waren eigenlijk wel handig voor ze.donderden ze iets minder vaak naar beneden van driehoog balancerend op het randje van het balkon.

wytze
21-04-05, 16:33
Geplaatst door ~Panthera~
Ik denk dat hij die Braziliaanse hangstaartmarmotten gekocht heeft. :haha:



Beste Panthera,
Wordt het, na al je bekentenissen over het gedrag van je "siamezen" niet tijd om je onderschrift te wijzigen?
Ik begrijp dat je je nu in allerlei bochten gaat wringen om uit deze penibele situatie te geraken, want pijnlijk is het als je katten met muizen en vogels liggen te knikkeren, maar goed.
Je kunt die beesten van je (wat het oook zijn) ook bij mijn poes op cursus sturen. Dan kunnen we es kijken of er nog wat van te maken valt. (De prijs van een dergelijke cursus is alleszins redelijk te noemen).

wytze
21-04-05, 16:35
Geplaatst door Eke
nagels knippen bij poezen ? Nooit gedaan toen wij ze hadden. Nou ja, het heeft wel een ouwe ,eigenlijk antieke kist ronde vormen gegeven daar waar hoeken horen te zitten en een houten bank een hele aparte krabstructuur en...de vitrages op ons logeeradres opengeroetst enz. maar knippen is nooit nodig geweest ..en de krabpaal hing ook wat overbodig tegen een deurpost..

die nagels waren eigenlijk wel handig voor ze.donderden ze iets minder vaak naar beneden van driehoog balancerend op het randje van het balkon.


Hallo Eke!!!
:duim: :duim:

Jij weet hoe het hoort!!!!
:duim:

~Panthera~
21-04-05, 16:46
Geplaatst door wytze
Beste Panthera,
Wordt het, na al je bekentenissen over het gedrag van je "siamezen" niet tijd om je onderschrift te wijzigen?
Ik begrijp dat je je nu in allerlei bochten gaat wringen om uit deze penibele situatie te geraken, want pijnlijk is het als je katten met muizen en vogels liggen te knikkeren, maar goed.
Je kunt die beesten van je (wat het oook zijn) ook bij mijn poes op cursus sturen. Dan kunnen we es kijken of er nog wat van te maken valt. (De prijs van een dergelijke cursus is alleszins redelijk te noemen).

Nee hoor, dank je, mijn Siamezen heb ik in ieder geval het concept "leven en laten leven" bijgebracht. :ego:
Ze staan dus wezenlijk iets hoger op de ladder dan de barbaarse "huiskat" , maar dat was mij als trotse blikopener al lang duidelijk. :fpetaf:

Eke
21-04-05, 16:50
Geplaatst door wytze
Hallo Eke!!!
:duim: :duim:

Jij weet hoe het hoort!!!!
:duim: Ik zal dit maar even citeren : 3 duimen in 1 keer !
Niet slecht, Wytze..

Herinner me ook dat ze dol waren om op een van mijn schouder te springen, vooral als ik in de keuken bezig was. Hoe groter ze werden, hoemeer ze zich vastklampten aan mijn schouder om meteen stil te zitten na de sprong...juist..hun nagels diep in mijn vlees.autsjjjj

wytze
21-04-05, 16:51
zoiets? het schrikbeeld van de gemiddelde kattenbezitter:


http://www.zirkoon.nl/main/speeltuin/kleurplaat/kleurplaatklein003.jpg

wytze
21-04-05, 16:52
Geplaatst door Eke
Ik zal dit maar even citeren : 3 duimen in 1 keer !
Niet slecht, Wytze..

Herinner me ook dat ze dol waren om op een van mijn schouder te springen, vooral als ik in de keuken bezig was. Hoe groter ze werden, hoemeer ze zich vastklampten aan mijn schouder om meteen stil te zitten na de sprong...juist..hun nagels diep in mijn vlees.autsjjjj


Ja, dan krijgen ze bij mij een lel....

Zwarte Kat
21-04-05, 16:53
Geplaatst door wytze
Beste Panthera,
Wordt het, na al je bekentenissen over het gedrag van je "siamezen" niet tijd om je onderschrift te wijzigen?
Ik begrijp dat je je nu in allerlei bochten gaat wringen om uit deze penibele situatie te geraken, want pijnlijk is het als je katten met muizen en vogels liggen te knikkeren, maar goed.
Je kunt die beesten van je (wat het oook zijn) ook bij mijn poes op cursus sturen. Dan kunnen we es kijken of er nog wat van te maken valt. (De prijs van een dergelijke cursus is alleszins redelijk te noemen).

:haha:

:lekpuh: Panth, je mag ze ook gratis voor 1x naar mijn kat sturen voor een survival weekend.

wytze
21-04-05, 16:53
hier, nog erger


http://home.planet.nl/~scho5566/images/00020678a.jpg

~Panthera~
21-04-05, 16:54
http://nie.nst.com.my/edu/NIE/WhatsUp/Playing%20Cat%20n%20Mouse.jpg :haha: :duim:

Eke
21-04-05, 16:55
http://www.rsc.co.uk/opus/B3TA/ugly-kittens.jpg wie herkent z'n schatjes ?

~Panthera~
21-04-05, 16:55
Geplaatst door Zwarte Kat
:haha:

:lekpuh: Panth, je mag ze ook gratis voor 1x naar mijn kat sturen voor een survival weekend.


:fuckit2: :haha:

wytze
21-04-05, 16:56
Ondertussen, bij Panthera thuis......



http://www.kleurplaten.nl/kleurplaten/klein/3564.gif

wytze
21-04-05, 16:56
Geplaatst door Eke
http://www.rsc.co.uk/opus/B3TA/ugly-kittens.jpg wie herkent z'n schatjes ?




Aliens bestaan dus toch echt!!!

Juliette
21-04-05, 16:58
http://photos1.blogger.com/img/142/1596/500/cat-mouse.jpg

:D

~Panthera~
21-04-05, 16:58
http://www.bengalsphynx.com/photos/SK1a.jpg :lole:

Zwarte Kat
21-04-05, 16:58
Geplaatst door wytze
Ondertussen, bij Panthera thuis......



http://www.kleurplaten.nl/kleurplaten/klein/3564.gif

Ik vermoed dat wanneer Pantherea van huis weg is of wanneer ze slaapt dat die "makke" poezen van haar een dubbelleven hebben.
:duivels:

~Panthera~
21-04-05, 16:59
http://animal-world.com/encyclo/featured_pets/Dog_Cat/SphynxCats/toulouse.jpg :handbang:

Zwarte Kat
21-04-05, 17:00
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.bengalsphynx.com/photos/SK1a.jpg :lole:

Dit is écht niet tof

Juliette
21-04-05, 17:01
http://photos1.blogger.com/img/142/1596/500/catandtoychick.jpg

~Panthera~
21-04-05, 17:01
http://hometown.aol.com/gizmothesphynx/g-pillow2.jpg :strik:

Juliette
21-04-05, 17:03
Geplaatst door Zwarte Kat
Ik vermoed dat wanneer Pantherea van huis weg is of wanneer ze slaapt dat die "makke" poezen van haar een dubbelleven hebben.
:duivels:

Neen. Dan dit gevaarlijk roofdier.

http://www.rockymountainministries.org/NewFiles/Shasta/AnTigerPigs.jpg

~Panthera~
21-04-05, 17:05
Geplaatst door Zwarte Kat
Dit is écht niet tof


ja hoor, zijn gewone naaktkatten. :fpuh:
Je hebt ook naakthonden.


http://www.centralpets.com/critter_images/mammals/cats/CAT_0000538_20020302042138.jpg

PS. links is de hond. :hihi:

Juliette
21-04-05, 17:07
Geplaatst door ~Panthera~
ja hoor, zijn gewone naaktkatten. :fpuh:
Je hebt ook naakthonden.




Naaktslakken

http://www.vob-ond.be/Leden%20vragen/blauweslakken1%5B1%5D.jpg

~Panthera~
21-04-05, 17:07
Geplaatst door Juliette
Naaktslakken

http://www.vob-ond.be/Leden%20vragen/blauweslakken1%5B1%5D.jpg


Eetbaar ? :hihi:

Eke
21-04-05, 17:09
Geplaatst door ~Panthera~
ja hoor, zijn gewone naaktkatten. :fpuh:
Je hebt ook naakthonden.


http://www.centralpets.com/critter_images/mammals/cats/CAT_0000538_20020302042138.jpg

PS. links is de hond. :hihi:

Panthera, die worden op het ogenblik apart gekweekt voor mensen die allergisch zijn, toch ?Schijnen een heel aaibaar huidje te hebben..

Juliette
21-04-05, 17:11
Geplaatst door ~Panthera~
Eetbaar ? :hihi:

Met heel veel saus misschien? :fpuh:

~Panthera~
21-04-05, 17:12
Geplaatst door Eke
Panthera, die worden op het ogenblik apart gekweekt voor mensen die allergisch zijn, toch ?Schijnen een heel aaibaar huidje te hebben..

nee hoor, Eke, niet apart gekweekt, ze zijn er al heel lang.

Het is wel waar dat mensen met een allergie er minder last van hebben, alleen moet die allergie dan wel gebaseerd zijn op kattenHAAR, en niet, zoals in meeste gevallen op HUISSTOF, want dan heb je er nog niets aan. :D
Bovendien zijn ze ERG duur. :droef:

Ze voelen aan als zeemleren lapjes, zeggen ze.
Ik zelf heb er, jammer genoeg, nog nooit een geaaid.
Ze zijn ook erg druk, je word er gek van. :D

~Panthera~
21-04-05, 17:13
Geplaatst door Juliette
Met heel veel saus misschien? :fpuh:

Hmmmmmmmmm.......... knof ? :stout:

That reminds me: etenstijd. :D

:zwaai:

Laterz.

Zwarte Kat
21-04-05, 17:19
Geplaatst door ~Panthera~
ja hoor, zijn gewone naaktkatten. :fpuh:
Je hebt ook naakthonden.


http://www.centralpets.com/critter_images/mammals/cats/CAT_0000538_20020302042138.jpg

PS. links is de hond. :hihi:

Een hond? Het lijkt meer op een hert.....

Ik vind t maar een lelijk zootje ongeregeld. :hihi: