PDA

Bekijk Volledige Versie : De 2e keer binnen 1 week Nederlandse gezinsdestructie... Wat is er aan de hand...?



Wizdom
22-04-05, 20:25
Man Zoetermeer heeft vrouw en kinderen vermoord
Uitgegeven op 22 april 2005 om 20:03 uur, bijgewerkt om 21:02

De man van de 31-jarige vrouw uit Zoetermeer en vader van hun twee dochters van 3 en 5 jaar die werden vermist, heeft bekend de drie te hebben vermoord. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) vrijdagavond bekendgemaakt.

Richard H. heeft tijdens een verhoor gezegd de drie op 6 april om het leven te hebben gebracht en de lichamen ergens in Nederland te hebben begraven. Volgens het OM zijn de lichamen van de drie inmiddels gevonden. Richard H. zou nog geen motief hebben gegeven voor zijn daad.

De verdachte heeft op 11 april zelf aangifte gedaan van de vermissing van de drie. In het programma Opsporing Verzocht werd maandagavond nog gesteld dat de vrouw en haar dochters een dag later levend zouden zijn gezien in Leidschendam. Dat blijkt waarschijnlijk niet te kloppen. Het OM had tot donderdagavond ruim honderd tips gekregen over de zaak.

Richard H. werd donderdag aan het begin van de avond aangehouden. Volgens persofficier van justitie Astrid Rijsdorp gebeurde dit mede op basis van sporenonderzoek dat in de woning en de auto van het gezin was verricht. H. is vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Den Haag. Die heeft besloten dat hij in ieder geval het weekeinde vast blijft zitten.

Burgemeester Jan Waaijer van Zoetermeer liet vrijdag weten dat de twee vermoorde kinderen op dezelfde basisschool zaten als twee kinderen die in januari door hun moeder werden vermoord. De 38-jarige vrouw pleegde zelfmoord nadat hij haar kinderen van 3 en 6 jaar om het leven had gebracht. Zij woonden volgens de burgemeester in dezelfde wijk als de andere drie slachtoffers.

~Panthera~
22-04-05, 20:40
Wat is dat toch met Zoetermeer ? :gechoquee

Malcolm_X
22-04-05, 23:58
Was het een allochtoon die dit deed dan noemde ze het EERWRAAK...

mark61
23-04-05, 00:37
Geplaatst door ~Panthera~
Wat is dat toch met Zoetermeer ? :gechoquee

Ben je er wel s geweest?

~Panthera~
23-04-05, 00:48
Geplaatst door mark61
Ben je er wel s geweest?

Nee, zou ik het dan snappen ?

mark61
23-04-05, 00:58
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, zou ik het dan snappen ?

Yep.

~Panthera~
23-04-05, 01:02
Geplaatst door mark61
Yep.

Leg eens uit, aub.

mark61
23-04-05, 01:07
Geplaatst door ~Panthera~
Leg eens uit, aub.

Wat denk je? Nieuw en onleefbaar.

~Panthera~
23-04-05, 01:11
Geplaatst door mark61
Wat denk je? Nieuw en onleefbaar.

Nou, dat zou dan voor meerdere plaatsen hier in Nederland gelden, dus dat lijkt me een beetje vergezocht.

Ozer
23-04-05, 01:40
Misschien is er een virus verspreidende, dat ongelovigen laat inzien dat de wereld zonder god-entiteit zinloos is.

De goddelozen hebben niks om naar toe te leven. Dan is het niet zo onbegrijpelijk dat ze er een einde aan maken, in deze egoistische en vooral neppe wereld.

Dat ze hun kinderen meenemen, betekend dat ze hen juist willen beschermen, en niet hetzelfde willen laten overkomen als wat hen in 2en spleet.

Naar zulke mensen moet er veel onderzoek gedaan worden, uitkomsten zouden zeer interessant en leerzaam zijn.


btw, als hetgeen wat hier boven staat nergens op slaat, komt het door de tijd. Eigenlijk zou ik het beter niet kunnen posten, maar ja, dan blijf ik erover nadenken, en kan ik niet slapen, terwijl ik al zooooo moe ben. Dus, tis maar dat je het weet.

~Panthera~
23-04-05, 09:08
De twee kinderen speelden volgens de drie meisjes maar zelden buiten.

Wel werd de vader volgens een buurtbewoner af en toe met de hond buiten gezien en de moeder in de supermarkt.




Kijk, DIT vind ik dus VREEMD.

Maar het zal wel weer een gezin ZONDER problemen zijn geweest. :rolleyes:

Raffi
23-04-05, 14:39
:wow:

Julien
23-04-05, 16:44
Geplaatst door Malcolm_X
Was het een allochtoon die dit deed dan noemde ze het EERWRAAK...

is dat zo?