PDA

Bekijk Volledige Versie : Allochtonen zijn schoften.



vgeld
24-04-05, 21:51
Ik was vandaag weer op ’t kut station van Holland Spoor . Als je het station uitloopt richting de trams dan komen de allochtonen zonder manieren je tegemoet.!
Marokkanen met zo’n zessen die de weg blokkeren en die niet eens een gehandicaptenmobiel laten passeren
Spugende Turken en Antilianen. Ik kan drie dagen geen eten zien door die rochelende en spugende schoften, mikken precies op je voeten met hun gerochel.
Het verplichte meeluisteren naar de Getto blasters van de Antillianen
Somaliër met hun dikke reet en een sluier, gaan nooit uit de weg.
Tweede generatie Turken die alleen maar Turks verstaan en spreken en met hun ohhhhhh zo typisch kapsel en lijntjes in hun baard.
Marokkaanse en Algerijnse tasjesdieven liggen op de loer.
De Hindoestanen met hun kut muziek (Hindo-muziek )uit hun open autoramen.

Mijn god ! je zou maar leraar, politieagent, medewerker van de sociale dienst zijn en met dat soort volk te maken hebben.

barfly
24-04-05, 21:54
Vgeld, wat is er dan met je dikke BMW gebeurt? :)

vgeld
24-04-05, 22:01
Geplaatst door barfly
Vgeld, wat is er dan met je dikke BMW gebeurt? :)
Ik durfde mijn 40-jaar oud gazelle fiets niet bloot te stellen aan ongewenste handen ! en dus had ik geen keus dan de tram te nemen.

Julien
24-04-05, 22:10
..gezellig toch :)

vgeld
24-04-05, 22:17
Geplaatst door Julien
..gezellig toch :)

Als je Barbès (Paris) als referentiepunt neemt dan is Holland Spoor en omgeving heel gezellig.

Julien
24-04-05, 22:22
Geplaatst door vgeld
Als je Barbès (Paris) als referentiepunt neemt dan is Holland Spoor en omgeving heel gezellig.

heheh Franse allochtonen noemen paris nu Paname.. Barbès is uit in de straattaal! ;)

Maar ontopic: ik vind het reuzegezellig die multiculturele buurten, vooral als het zomer is.. beter dan die saaie autochtone buurten waar ze al om 17.30 naar binnen gaan om te eten en na 21.00 gaan de gordijnen dicht...

taouanza
24-04-05, 22:25
Geplaatst door Julien
heheh Franse allochtonen noemen paris nu Paname.. Barbès is uit in de straattaal! ;)

Maar ontopic: ik vind het reuzegezellig die multiculturele buurten, vooral als het zomer is.. beter dan die saaie autochtone buurten waar ze al om 17.30 naar binnen gaan om te eten en na 21.00 gaan de gordijnen dicht...

Das fijn maar dat gerochel kunnen ze best wel achterwege laten.

Julien
24-04-05, 22:55
Geplaatst door taouanza
Das fijn maar dat gerochel kunnen ze best wel achterwege laten.

mwa. ik erger me aan andere dingen.

taouanza
24-04-05, 23:03
Geplaatst door Julien
mwa. ik erger me aan andere dingen.

Ik erger me aan rochelen.
Vooral in het Oude Noorden dan moet je wel naar de grond kijken anders trap je in een drol. Daar zijn allochtonen en autochtonen op hun best.:moe:

mark61
24-04-05, 23:11
Geplaatst door Julien
Maar ontopic: ik vind het reuzegezellig die multiculturele buurten, vooral als het zomer is.. beter dan die saaie autochtone buurten waar ze al om 17.30 naar binnen gaan om te eten en na 21.00 gaan de gordijnen dicht...

Jij kent duidelijk Den Haag HS niet.

tanger'73
06-02-11, 00:21
..gezellig toch :)

Reuze.

YouTube - ‫

Paris.Casa
06-02-11, 22:10
heheh Franse allochtonen noemen paris nu Paname.. Barbès is uit in de straattaal! ;)



??

- Paname was a slang word commonly used by everyone, not only "allochtonen". The singer Renaud with his famous song "amoureux de Paname".

- Barbès is a (North African) neighborhood of Paris.

knuppeltje
07-02-11, 10:06
Kan iemand mij vertellen waarom die bijna 6 jaar oud topiclijk uit de kast gehaald moest worden?

mark61
07-02-11, 10:16
Kan iemand mij vertellen waarom die bijna 6 jaar oud topiclijk uit de kast gehaald moest worden?

Tanger kan dat ws.

John2
07-02-11, 10:29
Kan iemand mij vertellen waarom die bijna 6 jaar oud topiclijk uit de kast gehaald moest worden?

Tanger-leaks

Sjarlus
07-02-11, 10:39
Zijn Turken en Antillianen inderdaad van die spugers?

Pizzaman
07-02-11, 11:51
Zijn Turken en Antillianen inderdaad van die spugers?

Bij Turken npog nooit meegemaakt, maar de gemiddelde autochtoon ziet het verschil niet.
Antillianen kunnen er wel wat van.

Sjarlus
07-02-11, 12:28
Ach wat maakt het uit. Ik zit de hele dag in mijn neus te peuteren.

Bofko
07-02-11, 13:29
De Chinezen in China kunnen er ook wat van.

Spugen

Een paar dagen geleden viel mijn oog op een bericht in de China Daily over maatregelen die genomen zullen worden om het spuuggedrag van Chinezen te beteugelen.
Het bericht trok mijn aandacht omdat ik mij,net als andere buitenlanders soms ook erger aan het spugen van Chinezen op straat. Vorige week maakte een Chinese medevoetganger het wel heel erg bont. Zonder te kijken deponeerde hij in het voorbijgaan zijn kwakje op mijn tas waarna hij, zonder zich te excuseren, verder liep.
Geen leuke ervaring maar ik vrees dat er maar een ding op zit en dat is gewoon accepteren dat het spugen op straat tamelijk diepgeworteld is.
Peking heeft aangekondigd het spugen vlak voor en tijdens de Olympische Spelen aan te pakken maar ik heb er een hard hoofd in.Vooral bij migrantenboeren, die vaak taxichauffeur zijn, is het gedrag hardnekkig.
Die draaien doodgemoedereerd het raampje open, schrapen hun keel en spugen hun fluim uit alle macht op de weg.
Shanghai, de stad die toch moderner en internationaler is dan Peking, gaat het probleem veel actiever te lijf. Met het oog op de Expo in 2010 wil Shanghai afrekenen met het onbeschaafde gedrag van Chinezen.
Vorig jaar plaatste Shanghai overal spuugbakken in de stad. Ook werden anti-spuug posters opgehangen. Een onderzoek wees echter uit dat die maatregelen niet hielpen.
Shanghai laat het er niet bij zitten en heeft nu iets anders bedacht: alle 45.000 taxi’s die in de stad rondrijden, zullen worden voorzien van spuugzakjes.Het project werd eerst uitgetest en wat bleek: in tegenstelling tot de publieke spuugbakjes hielpen de zakjes in de taxi’s het spuuggedrag in de hele stad terug te dringen.
Op een van de geteste plekken werden in een half uur 146 mensen gespot die samen 46 fluimen produceerden. De China Daily meldde niet hoeveel mensen op die plek spuugden voor het uitdelen van de zakjes.

NRC donderdag 25 januari 2007 door Bettine Vriesekoop

Ben benieuwd of de maatregelen geholpen hebben

tanger'73
07-02-11, 14:06
Kan iemand mij vertellen waarom die bijna 6 jaar oud topiclijk uit de kast gehaald moest worden?


Zijn allochtonen ineens geen schoften meer?

tanger'73
07-02-11, 14:08
Tanger kan dat ws.

Zo dachten ze er toen over, nu kunnen we er alleen maar om lachen.

tanger'73
07-02-11, 14:18
Tanger-leaks


Destijds had je tenminste topic's van rechtgeaarde PVV stemmers in wording. Nu heb je de "zal ik nu wel of niet op de PVV stemmende" kermisklanten. En natuurlijk, Marokkanen chanteren dat er op de PVV gaat worden gestemd. Die heb je hier ook rondlopen.

Pizzaman
07-02-11, 15:02
Destijds had je tenminste topic's van rechtgeaarde PVV stemmers in wording. Nu heb je de "zal ik nu wel of niet op de PVV stemmende" kermisklanten. En natuurlijk, Marokkanen chanteren dat er op de PVV gaat worden gestemd. Die heb je hier ook rondlopen.

Zo is het maar net :hihi:

Inmiddels zijn er wat legenden ontzenuwd.
Zoals 'allochtonen zijn schoften'.

Er is slechts een klein percentage een waarlijke schoft.
Als we die op het vliegtuig zetten, kan iedereen gewoon weer normaal gaan doen.

tanger'73
07-02-11, 15:32
Zo is het maar net :hihi:

Inmiddels zijn er wat legenden ontzenuwd.
Zoals 'allochtonen zijn schoften'.

Er is slechts een klein percentage een waarlijke schoft.
Als we die op het vliegtuig zetten, kan iedereen gewoon weer normaal gaan doen.

toen ik dit poste schoot jij nog door mijn hoofd. De PVV'er waar je wat aan hebt.

Pizzaman
07-02-11, 15:43
toen ik dit poste schoot jij nog door mijn hoofd. De PVV'er waar je wat aan hebt.

Dankie, zo zijn er wel meer hoor, alleen hoor je ze meestal niet.
Overigens ben jij ook een voorbeeld van een 'goeie' Marokkaan.
Da's ook waarom ik hier rondhang, je leert nog eens wat over mensen.

Je ziet er ook een hoop schroot bij zitten, alsmede mensen die elkaar niet begrijpen.
En een heleboel die gewoon niks willen begrijpen.
Maar ja, die heb je overal...

Overigens hier de PVV Groningen. Niks mis mee. Gewoon tegen allerlei flauwekul.
Inclusief tegen multikul.
http://www.youtube.com/watch?v=vax1FEIX51k

Sjarlus
07-02-11, 16:03
Breaking news:

het is zo jammer dat de meeste marokkanen zoooo irritant en kinderachtig zijn..
[...]
Kon je maar marokkaan-af zijn dan zou ik de eerste zijn...

tanger'73
07-02-11, 16:17
Dankie, zo zijn er wel meer hoor, alleen hoor je ze meestal niet.
Overigens ben jij ook een voorbeeld van een 'goeie' Marokkaan.
Da's ook waarom ik hier rondhang, je leert nog eens wat over mensen.

Je ziet er ook een hoop schroot bij zitten, alsmede mensen die elkaar niet begrijpen.
En een heleboel die gewoon niks willen begrijpen.
Maar ja, die heb je overal...

Overigens hier de PVV Groningen. Niks mis mee. Gewoon tegen allerlei flauwekul.
Inclusief tegen multikul.
YouTube - Groningen Kiest vanuit Veendam [5-2-2011] (http://www.youtube.com/watch?v=vax1FEIX51k)

Ja flauwekul is hoofdzakelijk wat PVV moet aanspreken.

Pizzaman
07-02-11, 16:36
Ja flauwekul is hoofdzakelijk wat PVV moet aanspreken.

Tenminste lekker duidelijk.
Wat mij betreft maken we soep van nog een heleboel meer dingen.
Allemaal van die veelverslindende prestige-projecten, in de Randstad heb je bijvoorbeeld de Noord-Zuid lijn.

In de soep ermee, er zijn genoeg dingen meer noodzakelijk.

super ick
07-02-11, 16:54
Tenminste lekker duidelijk.
Wat mij betreft maken we soep van nog een heleboel meer dingen.
Allemaal van die veelverslindende prestige-projecten, in de Randstad heb je bijvoorbeeld de Noord-Zuid lijn.

In de soep ermee, er zijn genoeg dingen meer noodzakelijk.

De snelheid naar 130 km?

tanger'73
07-02-11, 19:27
Tenminste lekker duidelijk.
Wat mij betreft maken we soep van nog een heleboel meer dingen.
Allemaal van die veelverslindende prestige-projecten, in de Randstad heb je bijvoorbeeld de Noord-Zuid lijn.

In de soep ermee, er zijn genoeg dingen meer noodzakelijk.


Je bedoelt soep met figuurtjes. Wat die Noord-Zuid lijn betreft is het nu al veels te laat en bovendien is het een gemeentelijke aangelegenheid.

Pizzaman
09-02-11, 14:58
De snelheid naar 130 km?
Nee da's meer 'onzinbestrijding', kost weinig een paar van die bordjes vervangen.
Ik bedoel, van Kesteren heeft groot gelijk. Een spoorlijn van Groningen naar herenveen scheelt hooguit 10 minuten vergeleken met de bus, nog vooropgesteld dat je bij zo'n station woont... anders moet je alsnog met de bus naar het station.

Voor dat geld kan je bijvoorbeeld het Julianaplein aanpakken. D'r staat daar bij Groningen-Zuid nog steeds een stoplicht midden op de snelweg. Rechtsaf naar Assen... LOL. In Joure hebben ze een fikse rotonde, maar ook daar straat 's ochtends en 's avonds file. Ook de milieufreaks zullen begrijpen dat brandstof verstoken en niet vooruit komen niet milieuvriendelijk is.

Doe daar eerst maar eens wat aan, en begin dan over dergelijke prutsprojecten na te denken.
Of besteed het aan een bejaardenhuis, of de zorg. Doelen zat waar een flink geldtekort is.


Je bedoelt soep met figuurtjes. Wat die Noord-Zuid lijn betreft is het nu al veels te laat en bovendien is het een gemeentelijke aangelegenheid.
Het is nooit te laat. Maak er een parkeergarage van. Levert nog geld op ook.
De gemeente Amsterdam is totaal geschift met hun flauwekul projecten.

tanger'73
09-02-11, 15:59
Het is nooit te laat. Maak er een parkeergarage van. Levert nog geld op ook.
De gemeente Amsterdam is totaal geschift met hun flauwekul projecten.

Voor mij hoeft die lijn niet, een is zat. En voor die extra parkeerplaatsen had ik liever gezien dat Amsterdam haar grachten dempte.

knuppeltje
09-02-11, 17:38
En voor die extra parkeerplaatsen had ik liever gezien dat Amsterdam haar grachten dempte.

Cultuurbarbaar!

tanger'73
09-02-11, 18:53
Cultuurbarbaar!


Die waren er ooit voor mogelijke indringers, maar daar hoeft men tegenwoordig niet meer voor te vrezen.

Tomas
09-02-11, 19:50
Zo dachten ze er toen over, nu kunnen we er alleen maar om lachen.

In mijn zwakke geheugen staat vgeld onder het kopje allochtoon met een attitude.

Pizzaman
10-02-11, 11:31
Die waren er ooit voor mogelijke indringers, maar daar hoeft men tegenwoordig niet meer voor te vrezen.

Nee dat was alleen de gracht om het kasteel, of de buitenste gracht om de stadsmuur.

De binnengrachten waren vnl. voor het vervoer per schip, veel handel in die tijd.
Verder dienden ze als open riool en weet ik wat nog niet meer. :haha:

tanger'73
10-02-11, 11:34
Nee dat was alleen de gracht om het kasteel, of de buitenste gracht om de stadsmuur.

De binnengrachten waren vnl. voor het vervoer per schip, veel handel in die tijd.
Verder dienden ze als open riool en weet ik wat nog niet meer. :haha:

Een functie van verdediging had het wel degelijk, maar dat ze ook als open riool werden gebruikt is waar.

Pizzaman
10-02-11, 11:41
Een functie van verdediging had het wel degelijk, maar dat ze ook als open riool werden gebruikt is waar.

Ik kan me niet iets voorstellen als verdediging, omdat de Amsterdamse grachten (evenals vroeger de Rotterdamse) de vrachtvaart dienden.

Heu, in ieder geval stel dat een aanvaller er in lazerde was het wel slecht voor de gezondheid :boogie:

tanger'73
10-02-11, 12:06
Ik kan me niet iets voorstellen als verdediging, omdat de Amsterdamse grachten (evenals vroeger de Rotterdamse) de vrachtvaart dienden.

Heu, in ieder geval stel dat een aanvaller er in lazerde was het wel slecht voor de gezondheid :boogie:


Dan moet u eens het Amsterdams historisch museum bezoeken. Naast vaart, open riool had het uiteraard ook een defensieve functie, maar dat lijkt logisch. In de shit springen is natuurlijk niet fijn bij het enteren van een stad.

Pizzaman
10-02-11, 12:45
Als Amsterdammer zal jij dat beter weten dan ik denk ik!

In Rotterdam had je allang geen grachten meer, dus heb ik me er nooit zo mee bezig gehouden.
Ik heb er als aannemer wel eens eentje moeten uitdiepen... :hihi: