PDA

Bekijk Volledige Versie : Michael Palin stopt met grote reisseries



~Panthera~
24-04-05, 22:06
Michael Palin stopt met grote reisseries.

LONDEN - Michael Palin heeft genoeg gereisd. Na bijna twintig jaar stopt hij met het maken van grote televisieseries over zijn reizen, meldde zondag de Britse krant The Sunday Times.



Volgens Palin zal hij nooit meer zijn laatste serie, 'Himalaya', kunnen overtreffen. "Ik had een fantastisch team en ik denk niet dat ik ooit zo veel geluk zal hebben", aldus de ex-Monty Python.

Palin, die eind april 62 jaar wordt, vindt zich zelf ook te oud. De Brit zegt in de toekomst nog best af en toe een programmaatje te willen maken, maar geen grote reisverhalen meer, waar al met al soms wel twee jaar werk mee gemoeid is.

In Palin's eerste reisprogramma, 'Rond de wereld in 80 dagen', poogde hij de fictieve reis van Jules Vernes Philias Fogg na te doen. Voor Himalaya reisde de Brit onder meer op de grens van Afghanistan en Pakistan, India, Nepal en China. Hij ontmoette de Dalai Lama, die hem begroette met de woorden " Ik ken jou, ik heb je op televisie gezien".



Kijk. DAT vind ik nou jammer. :fplet:

mark61
24-04-05, 22:22
Kweenie. Op zich was het wel leuk, maar ik vond zijn grapjes altijd net iets te neerbuigend, en rieken naar Britse superioriteitsgevoelens. Kijk die natives toch eens grappig van die gekke dingen doen. Brrr toch wel. Maja, ik ben een beroepszeikerd.

Max Stirner
24-04-05, 22:24
Geplaatst door ~Panthera~
Michael Palin stopt met grote reisseries.

Kijk. DAT vind ik nou jammer. :fplet:



We hebben nu Yorin Travel. Ook heel boeiend...... :)