PDA

Bekijk Volledige Versie : da vinci code, en the bernini mystery



delirious
25-04-05, 16:05
Eindelijk een week tijd gehad om deze boeken te lezen.
Iemand anders deze geweldige thrillers gelezen?
:D

Paco.x
25-04-05, 16:07
DVC: Check.
Bernini: working on it.

Simon
25-04-05, 16:12
Geplaatst door delirious
Eindelijk een week tijd gehad om deze boeken te lezen.
Iemand anders deze geweldige thrillers gelezen?
:D

Welnee dat zijn toch ketterse boeken !!!?

delirious
25-04-05, 16:12
Geplaatst door Paco.x
DVC: Check.
Bernini: working on it.

Ajaajaaj, jij gaat je vermaken met TBM :D

delirious
25-04-05, 16:13
Geplaatst door Simon
Welnee dat zijn toch ketterse boeken !!!?

Maar wel retegoeie Ketterse boeken. :zwaai:

Simon
25-04-05, 17:00
Geplaatst door delirious
Maar wel retegoeie Ketterse boeken. :zwaai:

Ja ik hoorde laatst ook van een vriend die het erg leuk vond. Maar ja al die complot theorieën over de geschiedenis van het christendom ... ik moet zeggen dat het wat dat betreft al interessant genoeg is als je je beperkt tot hetgeen wél bekend is. Daar is al genoeg discussie over mogelijk zoals ik vandaag weer ervaren heb.

delirious
25-04-05, 17:18
Geplaatst door Simon
Ja ik hoorde laatst ook van een vriend die het erg leuk vond. Maar ja al die complot theorieën over de geschiedenis van het christendom ... ik moet zeggen dat het wat dat betreft al interessant genoeg is als je je beperkt tot hetgeen wél bekend is. Daar is al genoeg discussie over mogelijk zoals ik vandaag weer ervaren heb.

Leuk is niet het goede woord.
Ik heb werkelijk waar met klapperende oortjes genoten.
Veel interessante info.

Wizdom
25-04-05, 21:04
Geplaatst door Simon
Ja ik hoorde laatst ook van een vriend die het erg leuk vond. Maar ja al die complot theorieën over de geschiedenis van het christendom ... ik moet zeggen dat het wat dat betreft al interessant genoeg is als je je beperkt tot hetgeen wél bekend is. Daar is al genoeg discussie over mogelijk zoals ik vandaag weer ervaren heb.

Die zogenaamde ontluisteringen kenden wij Moslims al ruim 1400 jaar geleden... In ieder geval een goede morgen allemaal...

TonH
25-04-05, 21:10
Geplaatst door delirious
Eindelijk een week tijd gehad om deze boeken te lezen.
Iemand anders deze geweldige thrillers gelezen?
:D

'De donkere kamer van Damocles' of anders 'Paranoia' van Willem Frederik Hermans. :roker:

Orakel
25-04-05, 21:35
Geplaatst door delirious
Eindelijk een week tijd gehad om deze boeken te lezen.
Iemand anders deze geweldige thrillers gelezen?
:D

DVC en het Juvenalis Dillema heb ik gelezen. Bernini nog niet.
Niks verklappen asjeblief.
DVC vonk een mooi boek. Het verhaal erin ook.

Juvenalis was minder. Is volgens mij een leuk boek voor IT-ers en andere autisten.
Gaat over codekrakers, roterende klarende texten en kampjoeters.
Echt heel boeiend. :moe:

Paco.x
25-04-05, 23:27
Ajaajaaj, jij gaat je vermaken met TBM

Damn right! Zat net in de trein terug van een vergadering, en die bleef eindeloos stilstaan onderweg. Maar zat zo in het boek dat ik het niet eens erg vond. Hooked.. :bril:

AARDIG
25-04-05, 23:35
Heb de Engelse versie van DVC hier liggen. Is het niet meer een boek voor mensen die werkelijk niks weten? Want ik heb hem ver weg gestopt, nadat er zoveel propaganda voor werd gemaakt. Hou niet zo van die achterlijke hypes.

Evve tussendoor: "Het is fictie".

SalmayaSale
26-04-05, 07:55
Beide boeken gelezen, vond Bernini beter. Heel veel van geleerd en zin gehad om naar vaticaansstad te gaan :blij:

Paco.x
26-04-05, 08:40
Ja, het is fictie. Bovendien worden de historische gegevens in het boek fel betwist. Maar het is wel spannenddddddd :jumping:

Tomas
26-04-05, 08:49
Ik ben er ook net in begonnen. Het leest wel lekker, maar 't valt me ook enigszins tegen. Zo vind ik het erg onwaarschijnlijk dat een hele afdelingen cryptologie het anagram niet verzint op basis van de gehusselde getallen reeks van bernini (of zoiets). En het heen en weer geren en gepraat en gediscusseer terwijl de top prioriteit is om te ontsnappen uit het Louvre. Het fenomeen van ademgebrek speelt blijkbaar geen enkele rol. Of 't zijn topatleten. Dat kan ook.

Maar gelukkig is het vrouwelijke hoofdpersonage jong, cool en uitermate knap. Dat lees je niet vaak. Heel bijzonder. Maakt veel goed. Heel origineel gevonden. Verbazend.

TonH
26-04-05, 11:30
Geplaatst door Tomas
Maar gelukkig is het vrouwelijke hoofdpersonage jong, cool en uitermate knap. Dat lees je niet vaak. Heel bijzonder. Maakt veel goed. Heel origineel gevonden. Verbazend.


Au Pair, van W.F. Hermans had dat alles ook. :)

Tomas
26-04-05, 11:37
Geplaatst door TonH
Au Pair, van W.F. Hermans had dat alles ook. :)

Dammn. Zelfs dat is niet origineel?

mark61
26-04-05, 12:00
Geplaatst door SalmayaSale
Beide boeken gelezen, vond Bernini beter. Heel veel van geleerd en zin gehad om naar vaticaansstad te gaan :blij:

Oei, daar is iets ernstig misgegaan.

Tomas
26-04-05, 12:02
Geplaatst door mark61
Oei, daar is iets ernstig misgegaan.

Ik zie 't. 't wordt tijd om bordjes te plaatsen boven de toegangswegen. Wel jammer.