PDA

Bekijk Volledige Versie : Evangelist in gesprek met moslima's.



Orakel
26-04-05, 20:07
Ned 1 21.55 uur

http://www.eo.nl/portals/programs/item.jsp?item=6138552

MarinadeMix
26-04-05, 22:27
Heeft iemand het gezien en is het de moeite waard om het op te zoeken op het internet?

Julien
26-04-05, 22:50
wel de moeite waard.. die 4 moslima's waren erg spontaan, leuk en intelligent.

af en toe leek het wel net een kruisverhoor.. keer op keer werd hen de vraag gesteld of ze zich wel thuis voelden in NL en of ze het slechte imago van de 'moslim' wilden verbeteren..
die knevel was weer heel argwanend, maar ik merkte wel in de loop van de uitzending dat er wat meer respect voor de islam kwam van zijn kant.

RinC
26-04-05, 22:55
Geplaatst door Julien

die knevel was weer heel argwanend, maar ik merkte wel in de loop van de uitzending dat er wat meer respect voor de islam kwam van zijn kant.

Zeker moe van het bewegen van zn handen.

MarinadeMix
26-04-05, 22:55
Geplaatst door Julien
wel de moeite waard.. die 4 moslima's waren erg spontaan, leuk en intelligent.

af en toe leek het wel net een kruisverhoor.. keer op keer werd hen de vraag gesteld of ze zich wel thuis voelden in NL en of ze het slechte imago van de 'moslim' wilden verbeteren..
die knevel was weer heel argwanend, maar ik merkte wel in de loop van de uitzending dat er wat meer respect voor de islam kwam van zijn kant.

Ach knevel.

Dan zal ik het morgen maar eens bekijken ;)

Julien
26-04-05, 22:58
Geplaatst door RinC
Zeker moe van het bewegen van zn handen.

:hihi:

arme vrouw van knevel, die zal daar 'snachts in bed met hem ook last mee hebben...

Don Vito
26-04-05, 23:33
Geplaatst door Julien
:hihi:

arme vrouw van knevel, die zal daar 'snachts in bed met hem ook last mee hebben...

of ook weer niet