PDA

Bekijk Volledige Versie : "Nee heb je, een ja kun je krijgen"

Gaya
29-04-05, 10:28
Salaam aleiykoem,

In eerste instantie aan het twijfelen of ik ook via dit pad 'de ware' kan tegenkomen. Maar na lang denken heb ik hierbij niets te verliezen, alleen maar insh'allah iemand mee te winnen.

Wacht af op reacties van rustige, onopvallende, moslim mannen die met mij willen communiceren op een waarde- en respectvolle manier.

Liefst mannen vanaf 30jaar.

Koelshie Maktoob; als het God (swt) het wil brengt Hij ons op deze manier bij elkaar.

Gaya
29-04-05, 11:42
salaam,

Ik wil niet te kritisch overkomen. Mannen vanaf 28jaar is ook prima!!
Zijn er mannen met dezelfde interesses namelijk:

sportief, wandelen in de natuur, bios/film kijken, theater, uit eten en reizen.

Ben een leuke, spontane, zachtaardige meid met goede intenties!
Heb je ook veel humor, reageer dan!

Groetjes en tot mails.

gardan
29-04-05, 11:51
salam
:fplayer: in konti teridi atarof fajajibo alaiki almorasala watarof kama ana orid bent alhalaal ik wel echt moslim vrouw di kan zorgen van haar maan in ons kinder in chaallah [email protected] rasilini

Gaya
29-04-05, 12:07
Salaam Gardan,

Insh'allah zal je deze ook vinden.
Bedankt voor je reactie.

Gaya
29-04-05, 21:26
Wie heeft zin om met mij te emailen, elkaar leren kennen, misschien dat er iets moois kan/zal bloeien !!!!

Zoek een leuke, spontane, vol met humor, goed uitziende, goed verzorgende, islamitische man....................... om mee te emailen en misschien iets meer. Een man waarmee ik goed mee kan communiceren op niveau over de samenleving, maatschappelijke, politieke en wetenschappelijke zaken. een man bij wie ik op mijn gemak kan voelen. Wederzijdse begrip en respect is erg belangrijk. Een relatie opbouwen vloeit voort uit een 2- richtingsverkeer.

Ik ben een leuke, spontane, gezellige, lieve, goed uitziende meid.

Niet bang zijn, het hoeft geen sousie te zijn.

Groetjes en misschien tot mails.

Mouatassim
03-05-05, 10:18
Salaam,

Gerbuik je PBMail?? Ik wil mijn reactie niet openbaar maken.
Ik hoop dat ik snel wat van je hoor.

Groet,
M

P.S.
Ik heb je al gemaild (onderwerp "Reactie op je topic")

Onderworpeling
14-07-05, 22:35
salaam Gaya

(its me esma van school ;)

Heren deze meid is De moeite waard (al ging je alleen maar voor het uiterlijk...) ja Gaya je bent een SuperMeid!!

P.s het etentje van vandaag was lekker ...ze kan dus ook koken ;)

Gegroet!